Jeesus oli äpärä.

Jeesus oli äpärä.

Vai oliko pyhä henki muka naimisissa Marian kanssa?

102

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AntiChrisu

      Mikä pahinta juutalaisäpärä!

      T. Martti Luther

      • säälittävää.

        Mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää.


    • myytin takaa
      • Brian oli myös. :)


      • belial_666 kirjoitti:

        Brian oli myös. :)

        'Naughtius Maximus his name was. Promised me the known world, he did.'


      • vastarantalainen

        Jeesus on Jumalan ainokainen poika, joka sikisi Pyhästä Hengestä. Maria tiesi. pystyisikö jonkun sotilaan poika tai minkä muun tavallisen miehen poika antamaan näön sokeana syntyneelle, herättämään kuolleita tain sanomaan kalassa koko yön olleille ainoatakaan kalaa saaneille, että heitä verkko veneen oikealle puolelle, ja kaloja tuli veneen täydeltä?? Toisin sanoen ,tekemään ihmeitä ilman määrää silloin ja nyt. Juutalaisuuden käsityksen tunnen, mutta heidän silmillään on peite Raamatun mukaan, jonka Jumala ajan tullen ottaa pois ja silloin he ymmärtävät ja valittavat, "Niinkuin ainokaista poikaa valitetaan." Tuhannet Jeesuksen aikalaiset tunnistivat hänet elävänä kuolemansa jälkeen. Samoin kaikki opetuslapset, Jeesus paransi minun sairaan lapseni silmänräpäyksessä silmieni edessä ja voin vakuuttaa etten ole tippaakaan tärähtänyt,vaan ystäväni tuntevat minut järkevänä ja jalat maassa seisovana! Hän on ainoa elävä Jumala, joka on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Ja joka muuta väittää on hengellisesti kuuro ja sokea ja nukkuu Saatanan helmassa hänen tuuditeltavanaan ikuisen kuolon unta.


    • AntiChrisu

      Minua rupesi kiinnostamaan Talmudhan olisi haluttu raamatun ulkopuolinen
      lähde. Onko siellä muita mainintoja ja onko Talmudin ikärakenne mikä?

      Minua kiinnostaa oletettujen alkupreäislähteiden ikä? ja todellisten "kopioiden"
      ikä

      • myytin takaa

    • yu

      Ihmettelenpä vain,kun tälläinen Jeesusta Kristusta pilkkaava ketju saa olla täällä.Miksi ei ylläpito puutu asiaan?

      • Mitäs pilkkaa se on. Äpärä tarkoittaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta. Koska Raamatun mukaan Pyhä Henki ei ollut Marian aviomies, kristinuskon opin mukaan Jeesus oli äpärä.


      • readmorethanonebook

        Äpärän vihaaja!


      • Kirjoittelija2
        Aatami9 kirjoitti:

        Mitäs pilkkaa se on. Äpärä tarkoittaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta. Koska Raamatun mukaan Pyhä Henki ei ollut Marian aviomies, kristinuskon opin mukaan Jeesus oli äpärä.

        "Äpärä tarkoittaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta. "

        Noin on. Jätit vain mainitsematta sen, että sana "äpärä" on halventavaa kieltä.


      • #7
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Äpärä tarkoittaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta. "

        Noin on. Jätit vain mainitsematta sen, että sana "äpärä" on halventavaa kieltä.

        Mitä sillä on asian kanssa tekemistä? Ei se muuta sanan merkitystä. Uskova olen itsekin, enkä silti voi kiistää sitä, etteikö Jeesus nimenomaan olisi ollut äpärä. Toisaalta en kyllä näe mitään syytä mässäillä tällä asialla.


      • vastarantalainen
        Aatami9 kirjoitti:

        Mitäs pilkkaa se on. Äpärä tarkoittaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta. Koska Raamatun mukaan Pyhä Henki ei ollut Marian aviomies, kristinuskon opin mukaan Jeesus oli äpärä.

        Jeesus syntyi Hengestä, ei lihasta. Jos ei tarvittu miestä ei voi olla äpärä. Raamatun mukaan:"Sana TULI lihaksi ja asui meidän keskellämme ja me katselimme hänen kirkkauttaa, jonka Isä ainokaiselle Pojalle antaa".Kuinka toisenlainen käsitys onkaan Johanneksella, joka eli Jeesuksen läheisyydessä ne lyhyet 3vuotta, kuin sinulla. Jos et usko, niin ok. Mutta miksi haluat halventaa Vapahtajaa?


      • vastarantalainen
        readmorethanonebook kirjoitti:

        Äpärän vihaaja!

        Miksi?


      • Yks vaan
        #7 kirjoitti:

        Mitä sillä on asian kanssa tekemistä? Ei se muuta sanan merkitystä. Uskova olen itsekin, enkä silti voi kiistää sitä, etteikö Jeesus nimenomaan olisi ollut äpärä. Toisaalta en kyllä näe mitään syytä mässäillä tällä asialla.

        "Mitä sillä on asian kanssa tekemistä? Ei se muuta sanan merkitystä? Uskova olen itsekin, eikä silti voi kiistää sitä, etteikö Jeesus nimenomaan ollut äpärä?"

        Äpärä on halventavaa kieltä ja tarkoittaa aviotonta lasta. Miksi ei voitaisi sanoa, että Jeesus oli avioton lapsi?


      • Ei pilkkaa.

        yu lle. Ei tällainen tutkiskelu ja tieteellisyys ole mitään pilkkaa olettehan te helluntailaiset valmiita pilkkaamaan ihmisiä homoiksi ja lesboiksi vakka ette tiedä ihmisestä mitään muuta kuin MYÖHÄSEN ja MÖLSÄN korvasyyhy juorut .Tämä taas koska te olette hellarit niin typeriä.


    • yu

      Ateistit ovat niin fiksuja! Kristinuskon opin mukaan Jeesus on Jumalan Poika.

      • Niin, ja kolminaisuushöperrysopin mukaan Pyhä Henki on Jumala, ja se Jumala ei edelleenkään ole Marian aviomies, joten Jeesus on äpärä.


      • Eikö Jeesus ole kristinopin mukaan pikemminkin Jumala?

        Jumalan poikia vilisee Raamatussa esim Saatana mainitaan Jumalan (Jahve) pojaksi.


      • vastarantalainen
        Aatami9 kirjoitti:

        Niin, ja kolminaisuushöperrysopin mukaan Pyhä Henki on Jumala, ja se Jumala ei edelleenkään ole Marian aviomies, joten Jeesus on äpärä.

        Jeesus on Hengestä syntynyt. Kun opetuslapset tulivat kerran Jeesuksen luo ja sanoivat ,että sinun äitisi ja veljesi kysyvät sinua, vastasi Jeesus:"Jokainen, joka tekee minun Taivaallisen Isäni tahdon, on minun äitini, veljeni ja sisareni." Tällä hän tahtoi minun mielestäni tuoda julki juuri sen asian, että hänen läheisimpiään ovat hänen kaltaisensa, hengestä osalliset, sillä ilman Henkeä ei kukaan voi tehdä Jumalan tahtoa.Jeesus tuli tämän maapallon ulkopuolelta ja syntyi ihmiseksi ihmisen tavalla, koska hänen piti elää ihmisen elämä kokonaisuudessaan kuolemaan asti voidakseen tulla Vapahtajaksemme. Hän ei ole syntynyt syntisestä sukukunnasta, "miehen tahdosta" vaan Pyhästä Hengestä. Kuinka hän voisi olla äpärä?Raamatun mukaan jokaisella uskovalla on tehtävä, Marian tehtävä oli saattaa maailmaan Vapahtaja ja hän on " hengellinen" lapsi. .


      • armosta.
        vastarantalainen kirjoitti:

        Jeesus on Hengestä syntynyt. Kun opetuslapset tulivat kerran Jeesuksen luo ja sanoivat ,että sinun äitisi ja veljesi kysyvät sinua, vastasi Jeesus:"Jokainen, joka tekee minun Taivaallisen Isäni tahdon, on minun äitini, veljeni ja sisareni." Tällä hän tahtoi minun mielestäni tuoda julki juuri sen asian, että hänen läheisimpiään ovat hänen kaltaisensa, hengestä osalliset, sillä ilman Henkeä ei kukaan voi tehdä Jumalan tahtoa.Jeesus tuli tämän maapallon ulkopuolelta ja syntyi ihmiseksi ihmisen tavalla, koska hänen piti elää ihmisen elämä kokonaisuudessaan kuolemaan asti voidakseen tulla Vapahtajaksemme. Hän ei ole syntynyt syntisestä sukukunnasta, "miehen tahdosta" vaan Pyhästä Hengestä. Kuinka hän voisi olla äpärä?Raamatun mukaan jokaisella uskovalla on tehtävä, Marian tehtävä oli saattaa maailmaan Vapahtaja ja hän on " hengellinen" lapsi. .

        Vastarantalaiselle. Ei kukaan pysty tekemään Jeesuksen isän tahtoa, tai hänen tahtonsa mukaan. On suurta itse petosta uskoa kykenevänsä sellaiseen mahdottomuuteen. Jumalan tahto voi tapahtua ihmisen kautta, muta ei niinpäin, että ihminen funtsii Jumalan tahtoa ja epäonnistuu aina Jumalantahdon ymmärtämisessä.


    • AntiChrisu

      Tyypillinen kristitty, kun raamatussa seisoo, että vammainen ei saa lähestyä
      alttaria, niin sitten oksennetaan"

    • just.joo.X

      Ilmeisemmin nimimerkit belial, mirka ja AntiChrisu ovat ainakin yksi ja sama henkilö. Tässä ketjussa myös reiska ja myytin takaa.

      Kyllä on muuten ev.lut verorahoilla loistava palsta.

      • Tsorppa, arvailusi meni päin honkia. En tarvitse muita nikkejä asioiden julkituomiseen/keskusteluun.

        Mirka ja AntiChrisu on kyllä hyviä tyyppejä, ei siinä mitään. *peukku*


    • AntiChrisu

      Kirkko on ilmaissut että tänne ovat tervetulleita KAIKKI!
      Se että sinun ahdasmieliseen kristityn aivokoppaan ei mahdu kuin kaksi
      päinvastaista asiaa RAHA ja JEESUS, niin se ei ole ateistien vika.

      Mitä tulee keskusteluun nimimerkeistä, niin voin vakuuttaa että Mirka
      ja belial ovat eri nimimerkkejä (ja fyysisesti eri henkilöitä enkä tunne) ja raamatullisen
      tekstianalyysin perusteella myös Mirka ja belial ovat eri nimimerkkejä.

      • myytin takaa

        Joo, ja minä olen vain minä tässä ketjussa


    • Shrink

      http://www.apokryfikirjat.com/maikki.htm

      Ensinnä, Jeesus ei ollut äpärä, kuten neiti belial666 väittää muut antirisut.

      Maria oli kihloissa Joosefin kanssa ja otti Jeesuksen omakseen, kuten tuosta Marian syntymäevankeliumista voit lukea.

      Pyhän Hengen pilkka on asia, jota ei saa anteeksi ja aloituksesi ainakin lähentelee, ellei sitä olekin, pidä tämä mielessäsi.

      • Muikkuinen

        Mutta jumalahan tuli sitten rikkoneeksi 6:tta ja kymmenettä käskyä, eihän sellainen sovi...Ai niin unohdin että kirjoittelemme mielikuvituksen tuotteesta.


    • Jeesuksen perhe on mielenkiintoinen kysymys. Raamattu siis kertoo Mariasta ja Joosefista, joiden perheen esikoinen Jeesus oli. Evankeliumeissa on maininta myös siitä, että Joosef ajatteli jättää Marian kun kuuli tämän raskaudesta, mutta kesti tämän ja kantoi vastuunsa kuin mies.
      Iänikuinen kiistanaihe on myös tämä, oliko Jeesuksen isä Jumala vai Joosef. Mun mielestä molemmat.

      Olen usein miettinyt, miksi juuri perhe-elämän kysymyksissä kirkko on niin surullisenkuuluisa ja joskus vähän rajoittunutkin, kun kuitenkin sen keskushenkilön oma perhetilanne oli näin epäselvä. Varsinainen Salkkari-perhe suorastaan.

      Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.

      Antti-pappi

      • myytin takaa

        Ja roomalaisen sotilaan ihmisäpärä on nostettu jumalaksi


      • Shrink

        Minusta kommenttisi kertoo paljon, mitä Jeesuksesta ajattelet, toivottavasti olen väärässä ?

        Mitä väärää näet "keskushenkilön" perhesuhteissa ?

        Olisiko sinulla ehdotuksia, minkälainen sen tulisi olla, jotta voisit sen hyväksyä ?

        Vaikka tuo lainaukseni on apokryfeistä, kertomus Mariasta tuntuu vahvistavan Raamatun kerrontaa samasta asiasta, siksi pidän sitä luotettavampana, kuin jonkun mutu näkemystä.
        Tiedän apokyfien synnystä, sekä historiasta ja miksei niitä hyväksytty Raamattun, mutta se ei poista sitä, etteikö noin olisi myös käynyt.
        Ne kertovat kuitenkin samasta aiheesta ja siitä elämästä, miten silloin elettiin.

        -mikäli edes luit sitä ?


      • Shrink kirjoitti:

        Minusta kommenttisi kertoo paljon, mitä Jeesuksesta ajattelet, toivottavasti olen väärässä ?

        Mitä väärää näet "keskushenkilön" perhesuhteissa ?

        Olisiko sinulla ehdotuksia, minkälainen sen tulisi olla, jotta voisit sen hyväksyä ?

        Vaikka tuo lainaukseni on apokryfeistä, kertomus Mariasta tuntuu vahvistavan Raamatun kerrontaa samasta asiasta, siksi pidän sitä luotettavampana, kuin jonkun mutu näkemystä.
        Tiedän apokyfien synnystä, sekä historiasta ja miksei niitä hyväksytty Raamattun, mutta se ei poista sitä, etteikö noin olisi myös käynyt.
        Ne kertovat kuitenkin samasta aiheesta ja siitä elämästä, miten silloin elettiin.

        -mikäli edes luit sitä ?

        En näe mitään väärää Jeesuksen perhesuhteissa. Jos sen tuosta lukee, niin sitten ilmaisin itseäni huonosti.
        Eniten minua kiehtoo Jeesuksen elämässä ja myöhemmässä kristinuskossa se, että Jumalan suuret teot tapahtuivat ja tapahtuvat edelleen tavallisille ihmisille niissä normaaleissa arjen tilanteissa, joissa elämää eletään.
        Näin oli myös Jeesuksen perheen kanssa. Voi olla epävarmuutta ja epätietoisuutta ja hämmästystä, mutta silti Jumala luottaa.
        No, nyt meni vähän saarnan puolelle.

        Antti-pappi


      • Shrink
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        En näe mitään väärää Jeesuksen perhesuhteissa. Jos sen tuosta lukee, niin sitten ilmaisin itseäni huonosti.
        Eniten minua kiehtoo Jeesuksen elämässä ja myöhemmässä kristinuskossa se, että Jumalan suuret teot tapahtuivat ja tapahtuvat edelleen tavallisille ihmisille niissä normaaleissa arjen tilanteissa, joissa elämää eletään.
        Näin oli myös Jeesuksen perheen kanssa. Voi olla epävarmuutta ja epätietoisuutta ja hämmästystä, mutta silti Jumala luottaa.
        No, nyt meni vähän saarnan puolelle.

        Antti-pappi

        Onko Jeesus sinulle Vapahtaja, joka kuoli meidän kaikkien puolesta lihaan tulleena, Golgatan ristillä ?

        -että meillä olisi mahdollisuus iankaikkisuuteen Hänen kauttansa.


      • Shrink kirjoitti:

        Onko Jeesus sinulle Vapahtaja, joka kuoli meidän kaikkien puolesta lihaan tulleena, Golgatan ristillä ?

        -että meillä olisi mahdollisuus iankaikkisuuteen Hänen kauttansa.

        Kyllä!

        Antti-pappi


      • Shrink
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Kyllä!

        Antti-pappi

        Amen.


      • "Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma."

        Eihän se sen rumempi ole kuin vaikkapa "syntinen".


      • ??
        myytin takaa kirjoitti:

        Ja roomalaisen sotilaan ihmisäpärä on nostettu jumalaksi

        Jeesuksen syntymä
        18 Jeesuksen Kristuksen syntymä tapahtui näin.

        Maria, Jeesuksen äiti, oli kihlattu Joosefille. Ennen kuin heidän liittonsa oli vahvistettu, kävi ilmi, että Maria, Pyhän Hengen vaikutuksesta, oli raskaana. 19 Joosef oli lakia kunnioittava mies mutta ei halunnut häpäistä kihlattuaan julkisesti. Hän aikoi purkaa avioliittosopimuksen kaikessa hiljaisuudessa.

        20 Kun Joosef ajatteli tätä, hänelle ilmestyi yöllä unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa Mariaa vaimoksesi. Se, mikä hänessä on siinnyt, on lähtöisin Pyhästä Hengestä. 21 [i] Hän synnyttää pojan, ja sinun tulee antaa pojalle nimeksi Jeesus, sillä hän pelastaa kansansa sen synneistä."*

        22 Tämä kaikki tapahtui, jotta kävisi toteen, mitä Herra on profeetan suulla ilmoittanut:

        23 -- Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel -- se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme.

        24 Unesta herättyään Joosef teki niin kuin Herran enkeli oli käskenyt ja otti Marian vaimokseen. 25 Hän ei kuitenkaan koskenut vaimoonsa ennen kuin tämä oli synnyttänyt pojan. Joosef antoi pojalle nimen Jeesus.

        Mitä epäselvää tuossa on ?


      • <><><><><>

      • Tyrmistynyt uskovain

        Hetkinen Antti, olen tymistynyt.

        Kristinuskon eräitä kulmakiviä on usko siihen, että nuorella iällä ollut Maria tuli raskaaksi Pyhän Hengen vaikutuksesta. Jumala rakensi oman ruumiinsa sellaiseksi kuin halusi.

        Miksi et usko, että Pyhä Henki olisi näin tehnyt? Väität, että Jeesuksen biologinen isä on Joosef tai joku muu sekä väität Jeesusta äpäräksi. Sinulla Antti tuntuu olevan vakava uskon puute. Et usko Jumalan voimaan tässä asiassa.

        Niin moni ihminen on parantunut kuolemansairauksista ja vammaisuuksista Jumalan voimalla. Jos Jumalalla on kyky poistaa koko syöpä kehosta, niin hänellä on kyky hedelmöittää munasolu. Se on aivan pikku juttu Jumalalle, kun kerran hän on pystynyt tekemään alkuräjähdyksenkin.

        Minun velvollisuus on ankarasti nuhdella sinua Antti pappi siitä vakavasta synnistä, että vastauksessa kielsit Jeesuksen sikiämisen Pyhän Hengen voimalla. Toivottavasti kadut, häpeät, pyydät anteeksi ja teet parannuksen.

        Luterilainen kirkko on niin hakotiellä, että vaihdan kikkokuntaa. Ensi vuonna ette saa enää minulta kirkollisverotuloja.


      • KristittyABC

        Antti mikä pappi sinä oikein luulet olevasi? En mitenkään voi uskoa, että näillä sivustoilla maallikot joutuvat oikomaan pappien käsittämättömän vääriä lausuntoja. Olen ihmeissäni, miten suurta syntiä luterilaisen kirkon papit tekevät väittämällä päinvastaisia asioita, kuin mitä Raamatussa sanotaan: helvettiä ei ole tai kaikki pelastuvat tai Jeesuksen biologinen isä oli joku tuntematon mies. Kaikki pahasti vääriä väittämiä.

        Mihin te luterilaisen kirkon papit oikein enää uskotte. Kyseenalaistatteko te Raamatun sanat jo kokonaisuudessaan? Mitä ihmeen tulkintoja te oikein tehtailette?

        Tässä yleisölle oikea tieto Jeeuksen syntymästä. Teksti on Matteuksen evankeliumin alusta:

        " Jeesuksen Kristuksen syntymä tapahtui näin. Maria, Jeesuksen äiti, oli kihlattu Joosefille. Ennen kuin heidän liittonsa oli vahvistettu, kävi ilmi, että Maria, Pyhän Hengen vaikutuksesta, oli raskaana. Joosef oli lakia kunnioittava mies mutta ei halunnut häpäistä kihlattuaan julkisesti. Hän aikoi purkaa avioliittosopimuksen kaikessa hiljaisuudessa.

        Kun Joosef ajatteli tätä, hänelle ilmestyi yöllä unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa Mariaa vaimoksesi. Se, mikä hänessä on siinnyt, on lähtöisin Pyhästä Hengestä. Hän synnyttää pojan, ja sinun tulee antaa pojalle nimeksi Jeesus, sillä hän pelastaa kansansa sen synneistä."

        Tämä kaikki tapahtui, jotta kävisi toteen, mitä Herra on profeetan suulla ilmoittanut: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel, se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme.

        Unesta herättyään Joosef teki niin kuin Herran enkeli oli käskenyt ja otti Marian vaimokseen. Hän ei kuitenkaan koskenut vaimoonsa ennen kuin tämä oli synnyttänyt pojan. Joosef antoi pojalle nimen Jeesus..."


    • yu

      Viikon kysymys tällä palstalla:Onko Antti-papin puheet Pyhän hengen pilkkaa???

      • pertsa2010

        yu sanoi :
        Viikon kysymys tällä palstalla:Onko Antti-papin puheet Pyhän hengen pilkkaa???
        __________________________________
        Jeesushan sikisi Pyhästä Hengestä eli antti ei pilkannut ehkä yksinomaan
        Jeesusta tuossa sanomisessaan,vaan myös Pyhää Henkeä!!

        Tuossakin olisi kantelun paikka - olisi se ainakin suuri häpeä vaikkeivat tuommoiset ilmeisesti hävetä enää osaakkaan.


      • pertsa2010 kirjoitti:

        yu sanoi :
        Viikon kysymys tällä palstalla:Onko Antti-papin puheet Pyhän hengen pilkkaa???
        __________________________________
        Jeesushan sikisi Pyhästä Hengestä eli antti ei pilkannut ehkä yksinomaan
        Jeesusta tuossa sanomisessaan,vaan myös Pyhää Henkeä!!

        Tuossakin olisi kantelun paikka - olisi se ainakin suuri häpeä vaikkeivat tuommoiset ilmeisesti hävetä enää osaakkaan.

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Eihän Antti pilkannut Pyhää Henkeä, vaan myönsi sen tosiasian, että Jeesus ei syntynyt aviosuhteesta. Pyhän Hengen pilkkaa asian suhteen olisi esim. tämä:

        Hei, Pyhä Henki, ootsä vähän tyhmä kun menit siittämään tommosen Jeesuksen? Ei siitä oo mihinkään!


      • Aatami9 kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Eihän Antti pilkannut Pyhää Henkeä, vaan myönsi sen tosiasian, että Jeesus ei syntynyt aviosuhteesta. Pyhän Hengen pilkkaa asian suhteen olisi esim. tämä:

        Hei, Pyhä Henki, ootsä vähän tyhmä kun menit siittämään tommosen Jeesuksen? Ei siitä oo mihinkään!

        Taerkennus: ei syntynyt aviosuhteesta Raamatun ja kristinuskon mukaan. Todellisuudessahan me emme tiedä, oliko Jeesus oikeasti äpärä.


      • ??
        Aatami9 kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Eihän Antti pilkannut Pyhää Henkeä, vaan myönsi sen tosiasian, että Jeesus ei syntynyt aviosuhteesta. Pyhän Hengen pilkkaa asian suhteen olisi esim. tämä:

        Hei, Pyhä Henki, ootsä vähän tyhmä kun menit siittämään tommosen Jeesuksen? Ei siitä oo mihinkään!

        Oletko niin paatunut ettet ymmärrä olla pilkkaamatta pyhää henkeä. Jos et ymmärrä asioita ole edes hiljaa.


      • ?? kirjoitti:

        Oletko niin paatunut ettet ymmärrä olla pilkkaamatta pyhää henkeä. Jos et ymmärrä asioita ole edes hiljaa.

        Tuo paatunut on hauska sana. Juu, olen paatunut. Kävi kuten Egyptin faaraolle, meemiloisesi paadutti sydämeni. Tai ehkä ei sittenkään. Relaa, beibi. Älä ota sitä vakavasti. En minäkään ota vakavasti kansansatujasi enkä sinua.


      • pertsa2010
        Aatami9 kirjoitti:

        Taerkennus: ei syntynyt aviosuhteesta Raamatun ja kristinuskon mukaan. Todellisuudessahan me emme tiedä, oliko Jeesus oikeasti äpärä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Avioton_lapsi

        http://fi.wiktionary.org/wiki/äpärä
        Äpärä on halventava nimitys avioliiton ulkopuolella syntyneestä lapsesta.
        _________________________________________________________
        Äpärällä tarkoitetaan avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta ja Maria ja Joosef
        olivat naimisissa.

        Syntyi siis avioliitossa ja kun kerta sikisi Pyhästä Hengestä niin nimitystä
        äpärä ei voida käyttää missään mielessä.
        Jos käytetään niin pitää vakavasti harkita onko kyse Pyhän Hengen
        pilkasta.


      • pertsa2010 kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Avioton_lapsi

        http://fi.wiktionary.org/wiki/äpärä
        Äpärä on halventava nimitys avioliiton ulkopuolella syntyneestä lapsesta.
        _________________________________________________________
        Äpärällä tarkoitetaan avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta ja Maria ja Joosef
        olivat naimisissa.

        Syntyi siis avioliitossa ja kun kerta sikisi Pyhästä Hengestä niin nimitystä
        äpärä ei voida käyttää missään mielessä.
        Jos käytetään niin pitää vakavasti harkita onko kyse Pyhän Hengen
        pilkasta.

        Raamatun mukaan olivat naimisissa, mutta lapsi sai alkunsa avioliiton ulkopuolella.
        Onhan ennenkin ollu 4,5 kiloisia 7 kuukauden ikäisiä keskosia.

        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.1.html#o3

        ...MUTTA periaatteessa tuo avioliiitto ei ollut juutalaisen perinteen mukaan voimassa. Liitto oli voimassa vasta silloin, kun mies oli yhtynyt vaimoonsa, joten ....Kun yritetään tehdä toisesta väkisten neitsyttä, niin sinne jää aina porsaanreikiä. Ilman sitä tikkausta ei liitto ollut vielä voimassa ja siten oli Jeesuskin avioliiton ulkopuolella syntynyt jne....


      • pertsa2010 kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Avioton_lapsi

        http://fi.wiktionary.org/wiki/äpärä
        Äpärä on halventava nimitys avioliiton ulkopuolella syntyneestä lapsesta.
        _________________________________________________________
        Äpärällä tarkoitetaan avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta ja Maria ja Joosef
        olivat naimisissa.

        Syntyi siis avioliitossa ja kun kerta sikisi Pyhästä Hengestä niin nimitystä
        äpärä ei voida käyttää missään mielessä.
        Jos käytetään niin pitää vakavasti harkita onko kyse Pyhän Hengen
        pilkasta.

        Ahaa, olet siis sitä mieltä että Joosef oli lapsen isä. Totta kyllä, että äpärä lakkaa olemasta äpärä, jos lapsen biologinen isä menee naimisiin äidin kanssa.

        Viisas valinta luopua kristinuskon perusteettomista väitteistä asian suhteen.


      • Aatami9 kirjoitti:

        Ahaa, olet siis sitä mieltä että Joosef oli lapsen isä. Totta kyllä, että äpärä lakkaa olemasta äpärä, jos lapsen biologinen isä menee naimisiin äidin kanssa.

        Viisas valinta luopua kristinuskon perusteettomista väitteistä asian suhteen.

        EI tarvitse olla biologinen isä. Suomessakin riittää se, että on vain avioliitossa kun lapsi syntyy ja silloin se menee automaattisesti aviopuolison piikkin.

        Se riittää kun lapsi syntyy avioliitossa, oli se sitten kenen siittämä tahansa. Raamatun mukaan avioliittohan on miehen ja naisen välinen sopimus. Papit on vain lyönyt siihen soppaan lusikkansa. Papithan on äpärät keksinyt.


      • pertsa2010
        Aatami9 kirjoitti:

        Tuo paatunut on hauska sana. Juu, olen paatunut. Kävi kuten Egyptin faaraolle, meemiloisesi paadutti sydämeni. Tai ehkä ei sittenkään. Relaa, beibi. Älä ota sitä vakavasti. En minäkään ota vakavasti kansansatujasi enkä sinua.

        Aatami9

        Eikö olisi edullisempaa olla pilkkaamatta ,koska et voi voittaa sillä mitään "näkyväistä" - ainoana vaihtoehtona on hävitä jotakin - siis minun näkövinkkelistäni
        katsoen.
        Tämä oli vain tarkoitettu "piristämään" päivääsi.


      • pertsa2010 kirjoitti:

        Aatami9

        Eikö olisi edullisempaa olla pilkkaamatta ,koska et voi voittaa sillä mitään "näkyväistä" - ainoana vaihtoehtona on hävitä jotakin - siis minun näkövinkkelistäni
        katsoen.
        Tämä oli vain tarkoitettu "piristämään" päivääsi.

        Pohjattoman typeryytenne pilkkaaminen tuottaa minulle huvia. Vaikkei se ole "näkyväistä", on se ihan olemassaoleva asia, joten saavutan sillä jotain.

        Ainoa vaihtoehto ei toki muutenkaan ole hävitä jotakin. Entä jos FSM:n nuudelimainen uloke olisi koskettanut minua ja saanut minut ymmärtämään, että typeryyttänne pilkkaamalla saan takuuvarman paikan stripparitehtaassa oluttulivuoren juurella? Miksi minua pitäisi kiinnostaa, miten asia on sinun näkövinkkelistäsi, kun näkövinkkelisi on ilmiselvästi harhainen, typerä ja täysin perusteeton?


      • pertsa2010
        Aatami9 kirjoitti:

        Pohjattoman typeryytenne pilkkaaminen tuottaa minulle huvia. Vaikkei se ole "näkyväistä", on se ihan olemassaoleva asia, joten saavutan sillä jotain.

        Ainoa vaihtoehto ei toki muutenkaan ole hävitä jotakin. Entä jos FSM:n nuudelimainen uloke olisi koskettanut minua ja saanut minut ymmärtämään, että typeryyttänne pilkkaamalla saan takuuvarman paikan stripparitehtaassa oluttulivuoren juurella? Miksi minua pitäisi kiinnostaa, miten asia on sinun näkövinkkelistäsi, kun näkövinkkelisi on ilmiselvästi harhainen, typerä ja täysin perusteeton?

        Aatami9
        Siinä se kristillisyys tulee ehkä juuri esiin Aatami ,kun sinun typeryytesi pilkkaaminen
        ei tuota minulle mitään nautintoa.
        Siitä huolimatta lähdemme vaimon kanssa pääsiäisaterialle kohtapuoleen.

        Älä anna periksi!


    • Lue se kirja

      Ei koska hän ei puhu pyhästä hengestä eikä ainakaan pyhässä hengessä.

      Jeesusta ja Jumalaa saa pilkata mutta pyhän hengen pilkkaaminen
      estää Jumalan armon ikuisesti. Eli yksi väärä sana Pyhästä Hengestä
      ja kaodotus odottaa ja katua ei voi. Näin sanoo raamattu.

      • myytin takaa

        Raamattu on vain ihmisten kirjoittama kirja. Myös entisajan ihmiset ovat osanneet keksiä ja kirjoittaa taruja/tarinoita


      • pertsa2010

        Lue se kirja sanoi :
        Ei koska hän ei puhu pyhästä hengestä eikä ainakaan pyhässä hengessä.
        __________________
        Sikisi Pyhästä Hengestä ja syntyi neitsyt Mariasta.

        Pilkkasi ainakin Pyhän Hengen aikaansaannosta - miten tuo nyt sitten ajateltaisiin?


    • Kirjaudu sisään

      Belial_666 on kirkon polttaja. Belialain suurin haave olisi nähdä puukirkko tulessa. Suurempaan elämänsaavutukseen belialrukka ei kykenekään.

      Lähde tietoihin: Belialrukan oma profiilisivu.

      • Kas, valehteleva hihhuli. Ei siis mitään uutta auringon alla. :D

        Aijai kun oliskin piristävää nähdä edes kerran hihhuli joka puhuu totta. Veisin sen James Randille ja sanoisin että tässä on ilmielävä hihu joka puhuu totta eli silkka ihme. Tutki rauhassa ja anna rahat. :)


      • Kirjaudu sisään
        belial_666 kirjoitti:

        Kas, valehteleva hihhuli. Ei siis mitään uutta auringon alla. :D

        Aijai kun oliskin piristävää nähdä edes kerran hihhuli joka puhuu totta. Veisin sen James Randille ja sanoisin että tässä on ilmielävä hihu joka puhuu totta eli silkka ihme. Tutki rauhassa ja anna rahat. :)

        En valehtele, luen vain tiedot profiilistasi. Vai joko olet ne muuttanut häpeissäsi? Outoa kun alat kieltämään ihan itseäsikin???????

        Kas tässä se mitä itsestäsi kerrot:
        Työskentelen: Antikristus
        Parhaat matkakohteet: Norjan puukirkot.

        Jokainen normaaliälyinen tietää että se jolle sanot työskenteleväsi haluaa nähdä kirkot tulessa, niin myös sinäkin.

        Se mitä sinä edustat on sairasta joten juurikaan mitään tervettä et kykene sanomaan. Toivotaan nyt kuitenkin että jopa sinunkin kaltainen tyyppi paranisi. Kaipa se parantuminen näkyy sitten kun et enää viitsi häiriköidä palstaa.


        Näitkö sen dokumentin joka oli tehty sarjamurhaajasta amerikoissa? Tuo murhaaja hiipi sisään asuntoihin, ampui perheen nukkuvan isän, raiskasin tämän vaimon ja tappoi. Hän iski aina heikkoihin ihmisiin ja raiskasi pikkutytönkin. Oikeudessa hän kääntyili katsomaan uhrien omaisia ja pilkallisesti nauroi heille. Hän ilmoitti työskentelevän samalle työnantajalle kuin sinäkin. Nyt kun sinun työnantajasi on antanut sinulle jo mielikohteiksi puukirkot niin entäpä sen jälkeen?

        Säälin sinua.


      • äitimuori
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        En valehtele, luen vain tiedot profiilistasi. Vai joko olet ne muuttanut häpeissäsi? Outoa kun alat kieltämään ihan itseäsikin???????

        Kas tässä se mitä itsestäsi kerrot:
        Työskentelen: Antikristus
        Parhaat matkakohteet: Norjan puukirkot.

        Jokainen normaaliälyinen tietää että se jolle sanot työskenteleväsi haluaa nähdä kirkot tulessa, niin myös sinäkin.

        Se mitä sinä edustat on sairasta joten juurikaan mitään tervettä et kykene sanomaan. Toivotaan nyt kuitenkin että jopa sinunkin kaltainen tyyppi paranisi. Kaipa se parantuminen näkyy sitten kun et enää viitsi häiriköidä palstaa.


        Näitkö sen dokumentin joka oli tehty sarjamurhaajasta amerikoissa? Tuo murhaaja hiipi sisään asuntoihin, ampui perheen nukkuvan isän, raiskasin tämän vaimon ja tappoi. Hän iski aina heikkoihin ihmisiin ja raiskasi pikkutytönkin. Oikeudessa hän kääntyili katsomaan uhrien omaisia ja pilkallisesti nauroi heille. Hän ilmoitti työskentelevän samalle työnantajalle kuin sinäkin. Nyt kun sinun työnantajasi on antanut sinulle jo mielikohteiksi puukirkot niin entäpä sen jälkeen?

        Säälin sinua.

        Säälin sinua, nikki Kirjaudu sisään

        Sinulla ei ole profiilia.

        Mikä lie multinikki olet sinä, nikki Kirjaudu sisään

        Ja vielä kehtaat haukkua ylempiarvoisia, joilla on profiili.

        Sinä, mitätön profiiliton multinikki Kirjaudu sisään, joka et kykene kirjautumaan sisään.

        belial_666 on varmasti ihan kiva nuori ihminen.
        Minä olen äitimuori, jolla on muutama radikaali "belial_666" vai lienevätkö satan666, kun sitäkin sanontaa kuulee, mutta sydän on radikaalinuorillani paikallaan ja "Vain sydämellään voi kuulla kaiken" laulaa eräs suomalainen naisartisti, jonka nimeä en kiusallakaan kerro, koska ei varmasti multinikki Kirjaudu sisään tiedä enkä anna sitä tietoa hälle vieläkään. Multinikki Kirjaudu sisään vain tekopyhästi tiukkapipo silmillä tiukkailmeisen rajoittuneesti maailmaa seuraa korkeakristillisestä ylhäisyydestään ja nähkee vain tapulin ja taivahan.

        Tsemppiä, belial_666!
        Ei noista tulikivenkatkuisista noita-akannäköisistä pitkänenäisistä tarvi välittää. Ne haukkuu kaikkea, mikä eroaa niiden ahtaasta maailmankuvasta. Minuakin haukkuvat nämä totiset torvensoittajat, koska otan vähän rennommin ja kristinuskon. Ne osaavat vain kaksi sanaa suomenkielestä: EI SAA


      • Kirjaudu sisään kirjoitti:

        En valehtele, luen vain tiedot profiilistasi. Vai joko olet ne muuttanut häpeissäsi? Outoa kun alat kieltämään ihan itseäsikin???????

        Kas tässä se mitä itsestäsi kerrot:
        Työskentelen: Antikristus
        Parhaat matkakohteet: Norjan puukirkot.

        Jokainen normaaliälyinen tietää että se jolle sanot työskenteleväsi haluaa nähdä kirkot tulessa, niin myös sinäkin.

        Se mitä sinä edustat on sairasta joten juurikaan mitään tervettä et kykene sanomaan. Toivotaan nyt kuitenkin että jopa sinunkin kaltainen tyyppi paranisi. Kaipa se parantuminen näkyy sitten kun et enää viitsi häiriköidä palstaa.


        Näitkö sen dokumentin joka oli tehty sarjamurhaajasta amerikoissa? Tuo murhaaja hiipi sisään asuntoihin, ampui perheen nukkuvan isän, raiskasin tämän vaimon ja tappoi. Hän iski aina heikkoihin ihmisiin ja raiskasi pikkutytönkin. Oikeudessa hän kääntyili katsomaan uhrien omaisia ja pilkallisesti nauroi heille. Hän ilmoitti työskentelevän samalle työnantajalle kuin sinäkin. Nyt kun sinun työnantajasi on antanut sinulle jo mielikohteiksi puukirkot niin entäpä sen jälkeen?

        Säälin sinua.

        Eli siis myönnät itsekin valehtelusi? Kirjoitit näin: "Belialain suurin haave olisi nähdä puukirkko tulessa. "... Ja nyt itsekin myönnät ettei profiilissani lue missään moista vaan se on ihan sinun pikku pääsi rakentelema johtopäätös kun et mihinkään kauniimpaan pysty.

        Ja olen ennenkin sinulle vastannut että olen nähnyt aika montakin dokumenttia sarjamurhaajista. Jos yksi häiriöistä kärsivä sanoo työskentelevänsä sille "ilkeälle" mielikuvitusystävälle, niin mitä sitten? Se on kuitenkin hyttysenpaska siihen verrattuna paljonko kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä.

        Sääliminenhän ei ole keltään muulta pois kuin sinulta joten sääli niin paljon ehdit/jaksat/viitsit. EVVK. :)

        Koita nyt vähän skarpata.


      • nettifrendi
        belial_666 kirjoitti:

        Eli siis myönnät itsekin valehtelusi? Kirjoitit näin: "Belialain suurin haave olisi nähdä puukirkko tulessa. "... Ja nyt itsekin myönnät ettei profiilissani lue missään moista vaan se on ihan sinun pikku pääsi rakentelema johtopäätös kun et mihinkään kauniimpaan pysty.

        Ja olen ennenkin sinulle vastannut että olen nähnyt aika montakin dokumenttia sarjamurhaajista. Jos yksi häiriöistä kärsivä sanoo työskentelevänsä sille "ilkeälle" mielikuvitusystävälle, niin mitä sitten? Se on kuitenkin hyttysenpaska siihen verrattuna paljonko kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä.

        Sääliminenhän ei ole keltään muulta pois kuin sinulta joten sääli niin paljon ehdit/jaksat/viitsit. EVVK. :)

        Koita nyt vähän skarpata.

        "Eli siis myönnät itsekin valehtelusi?"

        Koska ei ole erityisen ylevää lähteä valehtelijan kanssa jankkaamaan siitä valehteleeko tämä vai ei, niin mainitsen vain tästä sivusta kuinka itsekin kurkkasin profiilisi.

        Sinusta kirjoitettiin:
        ""Belialain suurin haave olisi nähdä puukirkko tulessa.""

        Kirjoitit:
        "Ja nyt itsekin myönnät ettei profiilissani lue missään moista vaan se on ihan sinun pikku pääsi rakentelema johtopäätös kun et mihinkään kauniimpaan pysty."

        Jahas. No, profiilistasi terveisiä:
        belial_666
        Viimeisin päivitys: Christians to the lions!
        23.04.2011 13:07

        http://mina.suomi24.fi/belial_666#page=1&tab=1


        Onko se tämä hengellinen ympäristö jo niin selkeän erottelevaa, kun yhä selkeämmin huomaa kuinka jumalattomat valehtelevat ja panettelevat, mutta kristityt saavat yhä vahvemman varustuksen, juuri sellaisen kuin mistä Raamattu kertoo?


      • nettifrendi kirjoitti:

        "Eli siis myönnät itsekin valehtelusi?"

        Koska ei ole erityisen ylevää lähteä valehtelijan kanssa jankkaamaan siitä valehteleeko tämä vai ei, niin mainitsen vain tästä sivusta kuinka itsekin kurkkasin profiilisi.

        Sinusta kirjoitettiin:
        ""Belialain suurin haave olisi nähdä puukirkko tulessa.""

        Kirjoitit:
        "Ja nyt itsekin myönnät ettei profiilissani lue missään moista vaan se on ihan sinun pikku pääsi rakentelema johtopäätös kun et mihinkään kauniimpaan pysty."

        Jahas. No, profiilistasi terveisiä:
        belial_666
        Viimeisin päivitys: Christians to the lions!
        23.04.2011 13:07

        http://mina.suomi24.fi/belial_666#page=1&tab=1


        Onko se tämä hengellinen ympäristö jo niin selkeän erottelevaa, kun yhä selkeämmin huomaa kuinka jumalattomat valehtelevat ja panettelevat, mutta kristityt saavat yhä vahvemman varustuksen, juuri sellaisen kuin mistä Raamattu kertoo?

        Mitähän sinä nyt oikein yrität sanoa? Myöntää valehtelusi/tuon toisen nimimerkin valehtelun? Ei teistä multinikeistä ota selvää.

        Että "Jahas" vaan. :D

        Kristityistä ja leijonista: http://www.jaysromanhistory.com/romeweb/christns/chrslion.htm

        Ja se on myös biisinnimi. Ajattelin että se sopii pääsiäisaikaan ja muutenkin kun krisuhihut aina jaksavat vinkua että heitä vainotaan. :D Sinäkin vähän koitat tuossa marttyyrin viittaa pukea.

        Olette te hauskoja sekapäisyydessänne. :)


      • nettifrendi
        belial_666 kirjoitti:

        Mitähän sinä nyt oikein yrität sanoa? Myöntää valehtelusi/tuon toisen nimimerkin valehtelun? Ei teistä multinikeistä ota selvää.

        Että "Jahas" vaan. :D

        Kristityistä ja leijonista: http://www.jaysromanhistory.com/romeweb/christns/chrslion.htm

        Ja se on myös biisinnimi. Ajattelin että se sopii pääsiäisaikaan ja muutenkin kun krisuhihut aina jaksavat vinkua että heitä vainotaan. :D Sinäkin vähän koitat tuossa marttyyrin viittaa pukea.

        Olette te hauskoja sekapäisyydessänne. :)

        "Mitähän sinä nyt oikein yrität sanoa?"

        Taidat olla ainoa, jolle se jää salaisuudeksi.

        Juu, mutta siunausta, tai vaikkapa tsemppiä, jos kolahtaa paremmin.


      • nettifrendi kirjoitti:

        "Mitähän sinä nyt oikein yrität sanoa?"

        Taidat olla ainoa, jolle se jää salaisuudeksi.

        Juu, mutta siunausta, tai vaikkapa tsemppiä, jos kolahtaa paremmin.

        :D Hieno perääntyminen.

        Valehtelijoiden klubi tais olla joskus joku tv-ohjelma... Nykyään se klubi kokoontuu Kirkko Kuulolla-palstalla. :D


      • Kirjaudu sisään
        belial_666 kirjoitti:

        :D Hieno perääntyminen.

        Valehtelijoiden klubi tais olla joskus joku tv-ohjelma... Nykyään se klubi kokoontuu Kirkko Kuulolla-palstalla. :D

        Säälin sinua belial666.
        Ehkä olet niin sekoitettu ettet ymmärrä edes itse laatimasi profiilin sisältöä.

        Kuvaannollisesti profiilissasi voisi lukea että työnantajasi on Hitler ja mieluisimmat matkakohteesi ovat keskitysleirit ja see mitä puhuisit kaikkien kuullen olisi natsiprobakandaa. Kenellekään ei enää jäisi epäselväksi mitä tykkäisit touhustella keskitysleirillä.

        Tuohon tapaan puhut työnantajastasi (antikristuksesta) ja kerrot mieluisimmaksi matkakohteeksi Norjan puukirkot. Kenellekään ei jää epäselväksi mitä aiot tehdä. Olet kuin alkoholisti joka ei oole juonut pitkään aikaan. Alkoholisti silti. Olet kirkon polttaja.

        Jos olen väärässä niin kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat.

        Ainoa totuus tässä asiassa on se että saatananpalvojan suusta ei tule totuutta.

        Säälin sinua belial666. Muista pitää tikut märkinä muuten "työnantajasi" toive toteutuu ja istut kiven sisällä kärsimässä.


      • Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Säälin sinua belial666.
        Ehkä olet niin sekoitettu ettet ymmärrä edes itse laatimasi profiilin sisältöä.

        Kuvaannollisesti profiilissasi voisi lukea että työnantajasi on Hitler ja mieluisimmat matkakohteesi ovat keskitysleirit ja see mitä puhuisit kaikkien kuullen olisi natsiprobakandaa. Kenellekään ei enää jäisi epäselväksi mitä tykkäisit touhustella keskitysleirillä.

        Tuohon tapaan puhut työnantajastasi (antikristuksesta) ja kerrot mieluisimmaksi matkakohteeksi Norjan puukirkot. Kenellekään ei jää epäselväksi mitä aiot tehdä. Olet kuin alkoholisti joka ei oole juonut pitkään aikaan. Alkoholisti silti. Olet kirkon polttaja.

        Jos olen väärässä niin kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat.

        Ainoa totuus tässä asiassa on se että saatananpalvojan suusta ei tule totuutta.

        Säälin sinua belial666. Muista pitää tikut märkinä muuten "työnantajasi" toive toteutuu ja istut kiven sisällä kärsimässä.

        http://www.tunkio.com/albums/62/normal_natsikortti.jpg


      • Kirjaudu sisään
        belial_666 kirjoitti:

        http://www.tunkio.com/albums/62/normal_natsikortti.jpg

        Veikö työnantajasi kielen?
        Vastaappas nyt oikein kiltisti satanisti:
        "Jos olen väärässä niin kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat."

        Niin kerropas satanisti kiltisti ja kohteliaasti kuten äitisi sinua olisi pitänyt opettaa että miksi ne puukirkot Norjassa sinua kiinnostaa?
        Hei satanisti, kuvitteletko että kävisit nopeasti piipahtamassa Norjan puolella sytkäriä ja poltoainetta näyttämässä ja sitten nopeasti rajan yli... eikä kukaan huomaa. Minäpäs huomasin ja jos yksikin puukirkko Norjassa, Ruotissa tai suomessa palaa niin ilmoitan välittömästi profiilisi poliisille. Se ei auta jos poistat profiilisi, poliisi löytää sinut helposti.

        Otappas satanisti se musta spraypullosi ja maalaa sillä risti seinääsi, jos kykenet.


      • äitimuori
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Veikö työnantajasi kielen?
        Vastaappas nyt oikein kiltisti satanisti:
        "Jos olen väärässä niin kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat."

        Niin kerropas satanisti kiltisti ja kohteliaasti kuten äitisi sinua olisi pitänyt opettaa että miksi ne puukirkot Norjassa sinua kiinnostaa?
        Hei satanisti, kuvitteletko että kävisit nopeasti piipahtamassa Norjan puolella sytkäriä ja poltoainetta näyttämässä ja sitten nopeasti rajan yli... eikä kukaan huomaa. Minäpäs huomasin ja jos yksikin puukirkko Norjassa, Ruotissa tai suomessa palaa niin ilmoitan välittömästi profiilisi poliisille. Se ei auta jos poistat profiilisi, poliisi löytää sinut helposti.

        Otappas satanisti se musta spraypullosi ja maalaa sillä risti seinääsi, jos kykenet.

        Sinä mitätön Kirjaudu sisään, joka et voi kirjautua sisään täällä mollaat ylempiäsi, joilla on profiili ja jotka komeasti kirjautuvat sisään.
        Häpeä, jos osaat.
        Maalaa itse risti, sinne minne se sulla mitättömällä profiilittomalla kuuluu.

        Tsemiä belial_666 !
        Älä välitä tuosta pölvästistä.


      • Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Veikö työnantajasi kielen?
        Vastaappas nyt oikein kiltisti satanisti:
        "Jos olen väärässä niin kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat."

        Niin kerropas satanisti kiltisti ja kohteliaasti kuten äitisi sinua olisi pitänyt opettaa että miksi ne puukirkot Norjassa sinua kiinnostaa?
        Hei satanisti, kuvitteletko että kävisit nopeasti piipahtamassa Norjan puolella sytkäriä ja poltoainetta näyttämässä ja sitten nopeasti rajan yli... eikä kukaan huomaa. Minäpäs huomasin ja jos yksikin puukirkko Norjassa, Ruotissa tai suomessa palaa niin ilmoitan välittömästi profiilisi poliisille. Se ei auta jos poistat profiilisi, poliisi löytää sinut helposti.

        Otappas satanisti se musta spraypullosi ja maalaa sillä risti seinääsi, jos kykenet.

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että minä olisi velvollinen vastailemaan tai selittelemään sinulle yhtään mitään? Miten sinä olet ansainnut yhtään mitään minulta?

        Ja nyt hihhuli "uhkailee" jo poliisilla? Eikö se Jumalasi pystykään mihinkään? Rukoile, rukoile niin mahdottomasti, jos Jahve vaikka antaisi sulle mielenrauhaa.

        Ja koitapas nyt päättää että olenko mielestäsi satanisti vai saatananpalvoja, tuollainen käsitteiden sotkeminen antaa sinusta entistä typerämmän kuvan.

        ...

        Äitimuori. Enhän minä näistä mitään ressiä ota, onhan näitä nähty. :) Mutta kiitos silti.


      • Kirjaudu sisään
        belial_666 kirjoitti:

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että minä olisi velvollinen vastailemaan tai selittelemään sinulle yhtään mitään? Miten sinä olet ansainnut yhtään mitään minulta?

        Ja nyt hihhuli "uhkailee" jo poliisilla? Eikö se Jumalasi pystykään mihinkään? Rukoile, rukoile niin mahdottomasti, jos Jahve vaikka antaisi sulle mielenrauhaa.

        Ja koitapas nyt päättää että olenko mielestäsi satanisti vai saatananpalvoja, tuollainen käsitteiden sotkeminen antaa sinusta entistä typerämmän kuvan.

        ...

        Äitimuori. Enhän minä näistä mitään ressiä ota, onhan näitä nähty. :) Mutta kiitos silti.

        Toivottavasti satanistipalvoja belial666 et saa stressiä kun poliisi kolkuttelee ovellasi ja kyselee palaneesta kirkosta. Heti kun joku kirkko palaa niin otan yhteyttä poliisiin ja kerron sinusta.

        Itse profiilissasi ilmoittelet "työnantajasi" ja tarkoitusperiäsi ja niistä sinun kirjoituksistasi tässä vain kerron. Sinun kannattaisi itsesi takia lopettaa se hihhulointi jota harrastat.




        Kiva kuitenkin kun äitimuorisi tukee sinua :))


      • Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Toivottavasti satanistipalvoja belial666 et saa stressiä kun poliisi kolkuttelee ovellasi ja kyselee palaneesta kirkosta. Heti kun joku kirkko palaa niin otan yhteyttä poliisiin ja kerron sinusta.

        Itse profiilissasi ilmoittelet "työnantajasi" ja tarkoitusperiäsi ja niistä sinun kirjoituksistasi tässä vain kerron. Sinun kannattaisi itsesi takia lopettaa se hihhulointi jota harrastat.




        Kiva kuitenkin kun äitimuorisi tukee sinua :))

        Voi tuota katkeruuden määrää. :D Uhopullaa on öylätin ohella tullut näemmä syötyä.

        Poliisit saa tulla... Ja kun tutkittuaan toteavat minut syyttömäksi niin seuraavksi lähtevät sinun perääsi turhasta ilmiannosta yms. ;)


      • Kirjaudu sisään
        belial_666 kirjoitti:

        Voi tuota katkeruuden määrää. :D Uhopullaa on öylätin ohella tullut näemmä syötyä.

        Poliisit saa tulla... Ja kun tutkittuaan toteavat minut syyttömäksi niin seuraavksi lähtevät sinun perääsi turhasta ilmiannosta yms. ;)

        Poliisille kaikki vinkit ovat tervetulleita. Sittenpähän vastailet pissit housuissa.


      • belial_666 kirjoitti:

        Voi tuota katkeruuden määrää. :D Uhopullaa on öylätin ohella tullut näemmä syötyä.

        Poliisit saa tulla... Ja kun tutkittuaan toteavat minut syyttömäksi niin seuraavksi lähtevät sinun perääsi turhasta ilmiannosta yms. ;)

        Vai palvot sää Beliali nykyjään satanisteja:)
        Voi yhren kerran näitä puskista huutelijoita, täällä nää näyttää olevan vielä pahempia.
        Ps. Toi nimimerkki Nettifrendi on kukapa muukaan kuin H.H.
        Vaput:)


      • A.Mikkonen kirjoitti:

        Vai palvot sää Beliali nykyjään satanisteja:)
        Voi yhren kerran näitä puskista huutelijoita, täällä nää näyttää olevan vielä pahempia.
        Ps. Toi nimimerkki Nettifrendi on kukapa muukaan kuin H.H.
        Vaput:)

        Kah, moro. :)
        Joo, mää olen pudonnu jo aikaa sitten kärryiltä mitä kaikkee mää kuulemma palvon. Kuinka mun aikani edes riittää. :D
        Sekopäistä on touhu tälläkin palstalla, mutta onpahan edes jonkinlainen moderaatio. Samapa tuo kai missä sitä virnistelee.
        H.H. ehtii moneen paikkaan ja sillä on aina ihan perkeleen tärkeetä asiaa.

        Hyvää vappua sullekin.


      • syntinenN
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Säälin sinua belial666.
        Ehkä olet niin sekoitettu ettet ymmärrä edes itse laatimasi profiilin sisältöä.

        Kuvaannollisesti profiilissasi voisi lukea että työnantajasi on Hitler ja mieluisimmat matkakohteesi ovat keskitysleirit ja see mitä puhuisit kaikkien kuullen olisi natsiprobakandaa. Kenellekään ei enää jäisi epäselväksi mitä tykkäisit touhustella keskitysleirillä.

        Tuohon tapaan puhut työnantajastasi (antikristuksesta) ja kerrot mieluisimmaksi matkakohteeksi Norjan puukirkot. Kenellekään ei jää epäselväksi mitä aiot tehdä. Olet kuin alkoholisti joka ei oole juonut pitkään aikaan. Alkoholisti silti. Olet kirkon polttaja.

        Jos olen väärässä niin kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat.

        Ainoa totuus tässä asiassa on se että saatananpalvojan suusta ei tule totuutta.

        Säälin sinua belial666. Muista pitää tikut märkinä muuten "työnantajasi" toive toteutuu ja istut kiven sisällä kärsimässä.

        "kerropas miksi sinua kiinnostaa Norjan puukirkot? Miksei kivikirkot tai kirkot yleensä? Kerro jos osaat."

        Huuuu, uskaltaakohan tässä nyt sanoa, että minuakin kiinnostaa Norjan puukirkot, ilman että syytetään kirkonpolttajaksi? Minua kiinnostaa nimenomaan puukirkot, ei niinkään kivikirkot tai kirkot yleensä. Ei kiinnosta kovin uudet kirkot vaan vanhat ja nimenomaan puiset. Materiaalina muutenkin puu on ihana, varsinkin iäkäs sellainen.

        Miksi sitten juuri Norjan kirkot? Minua niissä viehättää ikä. Siellä on useita todella vanhoja, jopa 800-vuotiaita puukirkkoja, kun taas esim. Suomen vanhin puukirkko on hilkkusen alle 400-vuotias. Olen hyvin ihastunut myös niihin alle 400-vuotiaisiinkin puukirkkoihin, mutta 800-vuotiaassa on "sitä jotain". Norjassa asuu sukua, joten siellä on sukuloidessa mukava kierrellä katsastelemassa myös vanhoja puukirkkoja "sillä silmällä". Suosikkikirkkoni on kuitenkin vihkikirkkoni, joka on 1800-luvun lopulla rakennettu suomalainen puukirkko.

        Jokohan järkytin sieluasi riittävästi?


      • Älä syytä viiniä
        belial_666 kirjoitti:

        Kas, valehteleva hihhuli. Ei siis mitään uutta auringon alla. :D

        Aijai kun oliskin piristävää nähdä edes kerran hihhuli joka puhuu totta. Veisin sen James Randille ja sanoisin että tässä on ilmielävä hihu joka puhuu totta eli silkka ihme. Tutki rauhassa ja anna rahat. :)

        Ei viinistä tule mitään irstautta. Se irstaus on jo ennen viinin juomista siinä naisessa. Miehiin ei teidän höpinät irstaudesta vaikuta. Alkoholi on se vapauttava aine eikä viini. Eli viinissä oleva alkoholi, saa aikaan vapautumista ehkä joskus hieman liikaakin.


    • luminarsku

      belial_666,

      kristinuskon nimissä voi tappaa, mutta tappamiset ei ole kristinuskon tekemiä.

      Belialin nimissä voi tappaa miljoonittain, mutta ei miljoonat murhat ole belialin tekemiä.

      Skarp?

      • Niin? Onko sulla joku pointti siinä että toistat mun sanomisia vähän eri sanoilla?

        Ymmärrän toki että joillain on tarve roikkua fiksummissa ihmisissä mutta senkin voi tehdä monella tavalla. Sun tapa on aika alkeellinen.


      • luminarsku
        belial_666 kirjoitti:

        Niin? Onko sulla joku pointti siinä että toistat mun sanomisia vähän eri sanoilla?

        Ymmärrän toki että joillain on tarve roikkua fiksummissa ihmisissä mutta senkin voi tehdä monella tavalla. Sun tapa on aika alkeellinen.

        On pointti ja se on se, minkä sanoin: kenen tahansa NIMISSÄ voi tehdä mitä tahansa, mutta eihän se tarkoita, että tuo nimenomainen taho olisi teot tehnyt. Fiksuhan tämän ymmärtää ilman selventämistäkin...

        Tarve roikkua? ? Ei minulla ole tarvetta roikkua kenessäkään, keskusteluahan täällä käydään ja kuka tahansa voi sinunkin älyttömyyksiä kommentoida, jota aika harvoin olen tehnyt. :)

        Skarp?


      • luminarsku kirjoitti:

        On pointti ja se on se, minkä sanoin: kenen tahansa NIMISSÄ voi tehdä mitä tahansa, mutta eihän se tarkoita, että tuo nimenomainen taho olisi teot tehnyt. Fiksuhan tämän ymmärtää ilman selventämistäkin...

        Tarve roikkua? ? Ei minulla ole tarvetta roikkua kenessäkään, keskusteluahan täällä käydään ja kuka tahansa voi sinunkin älyttömyyksiä kommentoida, jota aika harvoin olen tehnyt. :)

        Skarp?

        Mutta minulle on vähän epäselvää miten se on minkäänlaista keskustelua että minä sanon jotain ja sitten sinä sanot sen saman minulle vähän eri sanoin?

        Selitä tällaiselle "älyttömälle"?


      • luminarsku
        belial_666 kirjoitti:

        Mutta minulle on vähän epäselvää miten se on minkäänlaista keskustelua että minä sanon jotain ja sitten sinä sanot sen saman minulle vähän eri sanoin?

        Selitä tällaiselle "älyttömälle"?

        Et siis ymmärtänyt? Noh, kertaushan se on opintojen äeti.

        Sanoit näin: "... kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä."

        Osoitin vain, miten väitteesi on kestämätön: kristinuskon nimissä voi tappaa, mutta tappamiset ei ole kristinuskon tekemiä. Bonjaaks?

        Jos sinun nimissä olisi tapettu miljoonittain ihmisiä, niin et sunkaan sinä hyväksyisi sitä, että sinua niistä syytettäisiin, häh? Älä takerru samoihin sanoihin vaan viestin sisältöön!


      • luminarsku kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt? Noh, kertaushan se on opintojen äeti.

        Sanoit näin: "... kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä."

        Osoitin vain, miten väitteesi on kestämätön: kristinuskon nimissä voi tappaa, mutta tappamiset ei ole kristinuskon tekemiä. Bonjaaks?

        Jos sinun nimissä olisi tapettu miljoonittain ihmisiä, niin et sunkaan sinä hyväksyisi sitä, että sinua niistä syytettäisiin, häh? Älä takerru samoihin sanoihin vaan viestin sisältöön!

        "Osoitin vain, miten väitteesi on kestämätön"

        Mikä on tämä väite josta puhut? Mitä minä olen väittänyt?

        Minä vain ja ainoastaan vertasin eri mielikuvitusolentojen nimissä tapettujen ihmisten määrää.
        Ja sitten sinä peesaat minua toistamalla sanomiasini ja luulet olevasi kovin fiksu ja oikaisevasi jotain. Ota nyt se pääsi pois perseestäsi jo.


      • luminarsku
        belial_666 kirjoitti:

        "Osoitin vain, miten väitteesi on kestämätön"

        Mikä on tämä väite josta puhut? Mitä minä olen väittänyt?

        Minä vain ja ainoastaan vertasin eri mielikuvitusolentojen nimissä tapettujen ihmisten määrää.
        Ja sitten sinä peesaat minua toistamalla sanomiasini ja luulet olevasi kovin fiksu ja oikaisevasi jotain. Ota nyt se pääsi pois perseestäsi jo.

        Tätä väitit:
        "Se on kuitenkin hyttysenpaska siihen verrattuna paljonko kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä."

        Ei se sitä muuksi muuta, vaikka väittäisit verranneesi mielikuvitusolentojen nimissä tapahtuneita tappamisia. Ja se väitteesi on kestämätön.

        Peesaathan sinäkin minua, koko ajan heittelet kysymyksiä, aivan kuin et ymmärtäisi selvää suomen kieltä ja alennut asiattomuuksiin.


      • luminarsku kirjoitti:

        Tätä väitit:
        "Se on kuitenkin hyttysenpaska siihen verrattuna paljonko kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä."

        Ei se sitä muuksi muuta, vaikka väittäisit verranneesi mielikuvitusolentojen nimissä tapahtuneita tappamisia. Ja se väitteesi on kestämätön.

        Peesaathan sinäkin minua, koko ajan heittelet kysymyksiä, aivan kuin et ymmärtäisi selvää suomen kieltä ja alennut asiattomuuksiin.

        Ja tuo väitekö ei ole siis totta?

        Että jos Richard Ramirez omien sanojensa mukaan Saatanan nimissä syyllisityi 13 murhaan, viiteen murhan yritykseen, 11 raiskaukseen ja 14 murtovarkauteen, niinkö eikö se ole todellakin "hyttysen paska" verrattuna Jumalan nimissä tapettuihin, raiskattuihin ja pahoinpideltyuhin miljooniin ihmisiin? Vaikka Ramirerezin lisäksi muutama muukin sarjamurhaaja olisi toiminut Saatanan nimeen, niin silti luvut olisivat pisara valtameressä. Ja sitä paitsi, jokunen sarjamurhaaja on varmasti toiminut myös Jumalan nimeen.

        Ja ennenkuin joku vajakki alkaa lässyttää taas mitään, niin en todellakaan puolustele kenenkään sarjamurhaajien tekoja. Tässä vertaillaan nyt ihan kylmiä faktoja.

        Kumpikohan se tässä nyt ei ymmärrä sitä suomea?
        Asiattomuuksia saa kun käyttäytyy asiattomasti, sillä minä en usko että sinä voit olla oikeasti noin tyhmä, vaan venkoilet ihan tahallasi selvää asiaa.

        Vai voitkohan kumminkin...


      • luminarsku kirjoitti:

        On pointti ja se on se, minkä sanoin: kenen tahansa NIMISSÄ voi tehdä mitä tahansa, mutta eihän se tarkoita, että tuo nimenomainen taho olisi teot tehnyt. Fiksuhan tämän ymmärtää ilman selventämistäkin...

        Tarve roikkua? ? Ei minulla ole tarvetta roikkua kenessäkään, keskusteluahan täällä käydään ja kuka tahansa voi sinunkin älyttömyyksiä kommentoida, jota aika harvoin olen tehnyt. :)

        Skarp?

        "On pointti ja se on se, minkä sanoin: kenen tahansa NIMISSÄ voi tehdä mitä tahansa, mutta eihän se tarkoita, että tuo nimenomainen taho olisi teot tehnyt. Fiksuhan tämän ymmärtää ilman selventämistäkin..."
        Tällä logiikalla Hitler oli syytön kaikkeen mitä toisen maailman sodan aikaan Saksassa tapahtu, kun kaikki tapahtu vaan natsismin nimissä, oukei:)


      • Rami Bar-Amin
        luminarsku kirjoitti:

        Tätä väitit:
        "Se on kuitenkin hyttysenpaska siihen verrattuna paljonko kristinuskon Jumalan nimissä on tapettu ihmisiä."

        Ei se sitä muuksi muuta, vaikka väittäisit verranneesi mielikuvitusolentojen nimissä tapahtuneita tappamisia. Ja se väitteesi on kestämätön.

        Peesaathan sinäkin minua, koko ajan heittelet kysymyksiä, aivan kuin et ymmärtäisi selvää suomen kieltä ja alennut asiattomuuksiin.

        Tähän sopii taas esittää tämä hupaisa laskelma siitä, kuinka monta ihmistä Jumala tappaa Raamatussa (tai kuinka monta Jumalan kätyrit hänen toimenannostaan tappaa) ja kuinka monta Saatana saa lahdatuksi. Kisa menee niukin naukin Jumalalle lukemin 2 476 633 - 10. Kyseessä on arviot niiltä osin kun tarkkoja lukemia ei ole Raamatussa annettu, ja tulos voisi olla myös suuruusluokkaa 24 milj. - 60 , kuten sivustolla mainitaan. tarkempi erittely Jumalan vihan kohteista löytyy sivun laidan linkeistä.

        http://dwindlinginunbelief.blogspot.com/2009/01/who-has-killed-more-satan-or-god.html


      • luminarsku
        A.Mikkonen kirjoitti:

        "On pointti ja se on se, minkä sanoin: kenen tahansa NIMISSÄ voi tehdä mitä tahansa, mutta eihän se tarkoita, että tuo nimenomainen taho olisi teot tehnyt. Fiksuhan tämän ymmärtää ilman selventämistäkin..."
        Tällä logiikalla Hitler oli syytön kaikkeen mitä toisen maailman sodan aikaan Saksassa tapahtu, kun kaikki tapahtu vaan natsismin nimissä, oukei:)

        A.Mikkonen,

        logiikkasi ontuu kuin Erikson.

        Kristinuskon sisältö ja natsismin sisältö ovat aivan eri asia.


      • luminarsku
        belial_666 kirjoitti:

        Ja tuo väitekö ei ole siis totta?

        Että jos Richard Ramirez omien sanojensa mukaan Saatanan nimissä syyllisityi 13 murhaan, viiteen murhan yritykseen, 11 raiskaukseen ja 14 murtovarkauteen, niinkö eikö se ole todellakin "hyttysen paska" verrattuna Jumalan nimissä tapettuihin, raiskattuihin ja pahoinpideltyuhin miljooniin ihmisiin? Vaikka Ramirerezin lisäksi muutama muukin sarjamurhaaja olisi toiminut Saatanan nimeen, niin silti luvut olisivat pisara valtameressä. Ja sitä paitsi, jokunen sarjamurhaaja on varmasti toiminut myös Jumalan nimeen.

        Ja ennenkuin joku vajakki alkaa lässyttää taas mitään, niin en todellakaan puolustele kenenkään sarjamurhaajien tekoja. Tässä vertaillaan nyt ihan kylmiä faktoja.

        Kumpikohan se tässä nyt ei ymmärrä sitä suomea?
        Asiattomuuksia saa kun käyttäytyy asiattomasti, sillä minä en usko että sinä voit olla oikeasti noin tyhmä, vaan venkoilet ihan tahallasi selvää asiaa.

        Vai voitkohan kumminkin...

        belial_666,

        Älä venkoile pois väitteestä, että kristinuskon nimissä tapahtuneet tappamiset on hölynpölyä. Kristinusko ei kehota tappamiseen. Sen nimissä tehdyt tappamiset ovat vain sen nimissä tehtyjä, ei kristinuskon syy. Tappamisten määrät, johon olet juuttunut, on toisarvoista itse asian suhteen.

        Mutta koska tämä yksinkertainen asia ei tunnu aukeavan sinulle, en jankkaa tätä enempää.


      • luminarsku kirjoitti:

        belial_666,

        Älä venkoile pois väitteestä, että kristinuskon nimissä tapahtuneet tappamiset on hölynpölyä. Kristinusko ei kehota tappamiseen. Sen nimissä tehdyt tappamiset ovat vain sen nimissä tehtyjä, ei kristinuskon syy. Tappamisten määrät, johon olet juuttunut, on toisarvoista itse asian suhteen.

        Mutta koska tämä yksinkertainen asia ei tunnu aukeavan sinulle, en jankkaa tätä enempää.

        "Älä venkoile pois väitteestä, että kristinuskon nimissä tapahtuneet tappamiset on hölynpölyä."

        Kuka näin on väittänyt?

        "Kristinusko ei kehota tappamiseen."

        Mitä sitten?

        "Sen nimissä tehdyt tappamiset ovat vain sen nimissä tehtyjä, ei kristinuskon syy."

        Mutta jos kristinuskoa (ja täten sen Jumalaa) ei olisi, ei sen nimissäkään voisi tehdä mitään. Kristinusko itsessään ei ole mitään, sitä ei olisi ilman ihmisiä. Jos ihminen käyttää pahan teon perusteluna kristinuskoa, sillä on osuutensa. Ihan niinkuin millä tahansa muullakin uskonnolla/aatteella/yms.

        "Tappamisten määrät, johon olet juuttunut, on toisarvoista itse asian suhteen."

        Millä perusteella?

        "Mutta koska tämä yksinkertainen asia ei tunnu aukeavan sinulle, en jankkaa tätä enempää."

        Vai niin... Pakene hihhuli pakene, mene itkemään Jumalallesi. Idiootti.


    • Tuikkunen----

      Mistä tietää, että Jeesus oli juutalainen?
      Hän asui kotona kolmekymppiseksi, jatkoi isänsä ammattia ja
      piti äitiään neitsyenä joka puolestaan piti häntä jumalana.

    • ei-foliohattu

      Henget eivät mene naimisiin, naiset ja miehet kyllä.

      Markus 10
      6 Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
      8 niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi.

      Matteus 22:30 Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.

      Huono provo, ei harhauta ketään etenkään paljastavan nimesi takia!

      • "Henget eivät mene naimisiin,"

        Eli Jeesus oli äpärä.

        "Huono provo"

        Varmaan onkin kun ei ole mikään provo vaan silkka fakta.


      • karpalomehu.

        "Huono provo, ei harhauta ketään etenkään paljastavan nimesi takia!"

        Todellakaan ei hetkauta ja harhauta ketään, kun aiheesta on jauhettu vasta neljässä viestiketjussa yhteensä 379 viestin verran...


    • Jeesus oli äpärä.

    • Ristituli

      Täällähän on paljon viksunoloisia ihmisiä käymässä mielenkiintoista keskustelua. Haluaisitteko käydä vilkaisemassa vasta aloittamaani blogia ja kommentoida sielläkin? www.ristituli.blogspot.com

      Jos äpärä tarkoittaa syntymistä avioliiton ulkopuolisen vaikuttimen toimesta niin sitten Jeesus oli äpärä. Tämä ei kuitenkaan muuta sitä, että Jeesus on Kaikkivaltiaan Jumalan Poika, joka yhä elää ja tulee vielä takaisin tuomitsemaan elävät ja kuolleet!

      Jeesus elää ja hallitsee ikuisesti! Ylistetty olkoon Hänen nimensä aina ja iankaikkisesti! Aamen!

      • Jos Jeesus oli äpärä, niin silloin Jeesus syntyi synnissä ja silloin Jeesus ei voinut olla täydellisen synnitön...Siinä vain menee yksi kristinuskon perusväitteistä kiville..Täydellinen uhri ei ollutkaan täydellinen..


    • Uppistarallaa.

    • Tohtori /-=

      Teneriffalla joku kristitty uskis kuvitteli olevansa jumala ja leikkasi pään irti joltain brittinaiselta. Toteutti raamatun oppejansa.

      Uskonnot pitäisi kriminalisoida.

      Filosofian tohtori Espanjan aurinkorannikolta ,

    • >>>Jeesus oli äpärä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4634
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      248
      2314
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1730
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1467
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      318
      1435
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1141
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1110
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      995
    Aihe