Palstakurpan tunnustus ExPUA:lle

Multinikkaavakurppa

Täten juhlallisesti tunnustan olevani palstan ainut naispuolinen kirjoittelija - The Kurppa. The Puskista ampuva paskahousutäti. The Multinikkaava palstakurppa. The Vanha Huora.

Olen 46 -vuotta ja ollut sängyssä lukemattoman miesmäärän kanssa. Lakkasin laskemasta kun lasiin tuli pyöreä 100 ja silloin olin 22 -vuotias, ja kohtasin elämäni rakkauden ja perustin perheen. Sen jälkeenkin miehiä on ollut tasaiseen tahtiin, aina kun olen halunnut. Välillä yhden yön panoja baarista mukaan noukittuna, välillä pidempiä suhteita kestoltaan 1 viikosta 2 vuoteen. Voin kuitenkin sanoa, etten ole joutunut olemaan ilman seksiä edes yhtä kokonaista viikkoa elämäni aikana, jos en ole itse halunnut, enkä muista kovin monesti halunneeni. Miehiä siis lienee tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia. Olen myös matkustellut paljon Kreikassa, Turkissa, Marokossa jne. maissa, jossa vaalea nainen saa helposti lomaromansseja tummien miesten kanssa.

Minulla on viisi lasta neljän eri miehen kanssa. Kaksi vanhinta jo aikuisia (23 ja 20 -v tyttäret) ja itsekin perheellisiä, eli olen myös mummo. Heidän isänsä kanssa olin naimisissa muutaman vuoden ja hän on valkoinen suomalainen linnakundi, eli voisi sanoa jännämies. Kolme nuorempaa lastani ovat iältään 13, 12 ja iltatähteni 5 -vuotta. Heillä kaikilla on eri isät. 13 -vuotiaan isä on irakilainen, 12 -vuotiaan isä on turkkilainen ja 5 -vuotiaan isä on gambialainen. Tällä hetkellä olen sinkku ja etsin uutta miestä. Hakusessa kunnollinen ja töissä käyvä suomalainen mies, jolla omakotitalo ja omaisuuttakin jäänyt sukan varteen. Hänen myös tulee olla lapsirakas ja valmis näyttämään miehen mallia näille kolmelle nuorimmaiselle pojanvesselilleni.

Minä siis olen se puskista huuteleva paskahousutäti. Se multinikkaaja, joka päivin öin piinaan sinua ExPUA lukuisilla viesteilläni. Tulen jatkamaan toimintaani armottomasti multinikkeillen. Täten juhlallisesti tunnustan tämän sinulle... Lopetan vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että sinä vuorostasi kerrot oman ikäsi ja käyttöasteesi. Olethan luvannut tehdä niin, kun kaikki palstanaiset ovat kertoneet omasta puolestaan. Nyt olen kertonut. Nyt on sinun vuorosi.

69

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KutriHeluna

      Minä myös!!

    • yhtykäämme

      Voinko muodostaa multipersoonan tämän hurmaavan immeisen kanssa? Jaetaan nicci? :---D Onko sellainen edes... luvallista?

      • Multinikkaavakurppa

        Tietysti se on luvallista! Eihän meitä ole muita kuin minä, eli sinä, eli multinikkeilevä palstakurppa.

        (Tunnustan että aiemmat kaksi vastausta ovat myös minun. Esitän tässä taas multinikeilläni eri persoonia, jotta vaikuttaisi kuin olisin mielipiteineni suosittu. Samalla toki tarkoitukseni on nostaa aloitustani ylemmäs... Eli UP!!!)


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Tietysti se on luvallista! Eihän meitä ole muita kuin minä, eli sinä, eli multinikkeilevä palstakurppa.

        (Tunnustan että aiemmat kaksi vastausta ovat myös minun. Esitän tässä taas multinikeilläni eri persoonia, jotta vaikuttaisi kuin olisin mielipiteineni suosittu. Samalla toki tarkoitukseni on nostaa aloitustani ylemmäs... Eli UP!!!)

        Pidän tästä!


      • Multinikkavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Tietysti se on luvallista! Eihän meitä ole muita kuin minä, eli sinä, eli multinikkeilevä palstakurppa.

        (Tunnustan että aiemmat kaksi vastausta ovat myös minun. Esitän tässä taas multinikeilläni eri persoonia, jotta vaikuttaisi kuin olisin mielipiteineni suosittu. Samalla toki tarkoitukseni on nostaa aloitustani ylemmäs... Eli UP!!!)

        Ok!

        terkuin ent. Kutri Hellu

        (Ja huh, meinasin jo sekaantua omissa nikeissäni *passiivisagressiivinenhymiö*!!)


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Pidän tästä!

        Todellakin pidän!


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkavakurppa kirjoitti:

        Ok!

        terkuin ent. Kutri Hellu

        (Ja huh, meinasin jo sekaantua omissa nikeissäni *passiivisagressiivinenhymiö*!!)

        Todellakin olen monesti meinannut seota nikeissäni. (Eli UP!!)


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Todellakin olen monesti meinannut seota nikeissäni. (Eli UP!!)

        Minun täytyy koota itseni, etteivät muut huomaa hajaannustani!


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Minun täytyy koota itseni, etteivät muut huomaa hajaannustani!

        (UP!!)


    • tirskahdus

      ... ensimmäinen ja viimeinen sinkut-palstan välityksellä tapahtunut yhtyminen... :D

      • multinikkaavakurppa

        Yhdy sinäkin


      • Multinikkaavakurppa

        Osui ja upposi!


      • Multinikkaavakurppa
        multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Yhdy sinäkin

        Ole tosikurppa, ole ämmä isolla ÄMMÄLLÄ (äläkä multinikkaavakurppa pikkuämmällä).

        Tirkahdus: olet tervetullut minuksi, minä!


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Ole tosikurppa, ole ämmä isolla ÄMMÄLLÄ (äläkä multinikkaavakurppa pikkuämmällä).

        Tirkahdus: olet tervetullut minuksi, minä!

        Kaikki sivupersoonat ja multinikit reilusti vaan mukaan!! Antakaamme ExPUA:n tietää, että hänen intuitionsa on osunut oikeaan, kun on tiennyt kaiken kurpparaivon takana olevan vain yhden ja saman kurpan, eli minun. Antakaamme hänen tietää, että totuus on nyt puristettu kurpasta, en vaan jaksa enää multinikkeillä (ainakaan niin paljon) ja kun nyt olen tunnustukseni tehnyt, on ExPUA:n sanansa mittaisena miehenä aika kertoa oma ikänsä ja käyttöasteensa - niin kuin on luvannut tehdä, kun kaikki palstanaiset (eli minä, olenhan ainut), ovat omalta osaltaan tunnustaneet.(UP!! UP!!)


    • Mä sitä kun kuvittelin olevani palstan ainoa The Kurppa >:-/

      • Multinikkaavakurppa

        Vaikka nikit vaihtelevatkin, on kurppuus yhteistä! Yhdy minuun, oi rekattu nikki!


      • Multinikkaavakurppa

        Niinhän sä oletkin.
        Siis minä.


      • Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Vaikka nikit vaihtelevatkin, on kurppuus yhteistä! Yhdy minuun, oi rekattu nikki!

        Deal!


    • PakkoTunnustaa

      Että mua välillä vähän säälittää se Pullis, kun siihen aina niin kovin osuu ja uppoaa.. aika tohelo. Mahtaa sattua jo..paikkoihinsa.

      • TexasMaster

        Vapaalla ollessaanhan pullis makselee isoja, tehtaalla niska limassa ansaitsemiaan, rahoja tätikurppadominoille, jotka potkivat sitä palleille ja ilkkuvat sadistisesti.
        Tällä palstalla se lämmittelee ottamalla esileikkihittiä palstakurpilta.


      • KurppaMaster
        TexasMaster kirjoitti:

        Vapaalla ollessaanhan pullis makselee isoja, tehtaalla niska limassa ansaitsemiaan, rahoja tätikurppadominoille, jotka potkivat sitä palleille ja ilkkuvat sadistisesti.
        Tällä palstalla se lämmittelee ottamalla esileikkihittiä palstakurpilta.

        Olen ehdottanut takapuolensa vihtomista, ihastui ilmeisesti niin, ettei saanut yhtään normaalia haukkumasanaa tai defenssiä itsestään ulos.

        *snap!!!!*


    • Riiiiiiiiiii

      Kiitos sinulle, eikun minulle, kun multinikkejä ollaan tästä hauskasta parodiasta!

      • Multinikkaavakurppa

        Ei tämä ole parodiaa, tämä on totuus... Nyt ExPUA:n pitää vain osoittaa olevansa mies, eikä mikään mikki hiiri, ja kertoa ikänsä ja käyttöasteensa, niin kuin on luvannut tehdä kun kaikki palstanaiset, eli minä, on kertonut omansa. ExPUA:han on koko ajan tiennyt, ettei palstalla ole kuin vain yksi nainen multinikkien takana, eli minä. Nyt olen sen myöntänyt ja myös oman seksuaali -historiani ja ikäni kertonut, joten on aika ExPUA:n seisoa sanojensa takana, ja olla mies. Jos vastausta ei ala herua, hän todistaa olevansa vanha ja surkea neitsytsetä HC -ätmi, joka on minulle katkera ja kateellinen tyydyttävästä ja ihanasta seksielämästäni.


    • Multinikkaavakurppa

      UP!!

    • Multinikkaavakurppa

      UP!

    • Multinikkaavakurppa

      Eikä ExPUA ole vieläkään vastannut... Säälittävää... Kyllähän sen toki arvasikin, että hän ei ole sanansa mittainen mies. Ei mies ollenkaan - vaan poika. Peräkammarinpoika. Vanha ja katkera neitsytsetä.

    • Multinikkaavakurppa

      Pikkupullapikkupulla sinulla on kysymyksiä rästissä!

    • Totuudenkertojatar

      Hahahaa! Osui ja upposi meihin kaikkiin! Vaikka kuinka muuta väitämme, niin olemme aloittaja.

    • tarralenkkari666

      Taisin olla aika huppelissa eilen, kun en muista tälläistä aloitusta tehneeni...

    • HyväExPUA

      Huh-Huh! Nyt on kyllä maestro, tämän purkauksen johdosta ampunut suoraan napakymppiin. :D Tälläistä kilahdusta ei edes DarkFear ole täällä saanut.

      Ei mutta näytti olleen mies taaskin oikeassa.

      Ettei vain olisi vanhana pleijerinä pannut kurpan tyttäriä. :DD

      • MeidänKelmimme

        Joo. :D Ja vielä kurpitellut tuo 50v muumiomammaa päälle.


      • kurppander

        Siinä kävi niin, että pani minua, rakastui, mutta en nähnyt meillä yhteistä tulevaisuutta. Siitä suuttui.


    • Multinikkaavakurppa

      No niin pulla-poika, alapa vastata - ikäsi ja käyttöasteesi. Todista olevasi sanasi mittainen mies. :)

      • MultiLurppaEikunKurppa

        Odotellaan..
        Taitaa tyyppi nyt vaan itse multinikkailla palstalla, kirjoittelee itselleen suosiollisia juttuja., ettei tarvitse vastailla.

        Pullallahan ei itsellään ole rekattua nimimerkkiä, joten aika turha tulla möyhöämään multinikkailusta.


      • Multinikkaavakurppa
        MultiLurppaEikunKurppa kirjoitti:

        Odotellaan..
        Taitaa tyyppi nyt vaan itse multinikkailla palstalla, kirjoittelee itselleen suosiollisia juttuja., ettei tarvitse vastailla.

        Pullallahan ei itsellään ole rekattua nimimerkkiä, joten aika turha tulla möyhöämään multinikkailusta.

        Kaikkihan jo tiesikin, että ExPUA on pelkuri, valehtelija ja poikuus visusti tallella, eikä asiaan tule muutosta ikinä. Nyt se on todistettu 100% koska pikku -pili pullapoika ei uskaltanut vastata. :D


      • kaitodetasaa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Kaikkihan jo tiesikin, että ExPUA on pelkuri, valehtelija ja poikuus visusti tallella, eikä asiaan tule muutosta ikinä. Nyt se on todistettu 100% koska pikku -pili pullapoika ei uskaltanut vastata. :D

        Mutta niin sinäkin valehtelit jos kerran oletkin 22v etc. Niin kuin kerroit toisessa ketjussa.


      • Multinikkaavakurppa
        kaitodetasaa kirjoitti:

        Mutta niin sinäkin valehtelit jos kerran oletkin 22v etc. Niin kuin kerroit toisessa ketjussa.

        Tottakai minä valehtelin ja valehtelen! Minulla on miljoona sivupersoonaa, kaikki eri ikäisiä ja erilaisia. Itsehän ExPUA on käynyt taistoon palstan ainoan naisen, eli kurpan, eli minun kanssani, ja on todennut joka ikisen vastauksen olevan puskista ampuvan paskahousu -tädin multinikkailua, joten tässä tunnustan hänen olleen oikeassa. Minä kun pystyn olemaan rehellinenkin. Kerroin myös oman seksuaalihistoriani ja ikäni, koska minulla ei ole mitään hävettävää - päin vastoin - ja ExPUA on sanonut kertovansa vastaavasti omansa, kun kaikki palstanaiset ovat kertoneet omansa. Nyt ainut palstanainen, eli minä olen tunnustanut, joten ExPUA:n on aika seistä sanojensa takana. Ilmeisesti hän ei pysty seisomaan sen kummemmin kuin se pieni ja säälittävä siittimensä. :)


      • Kaikysyäsaa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Tottakai minä valehtelin ja valehtelen! Minulla on miljoona sivupersoonaa, kaikki eri ikäisiä ja erilaisia. Itsehän ExPUA on käynyt taistoon palstan ainoan naisen, eli kurpan, eli minun kanssani, ja on todennut joka ikisen vastauksen olevan puskista ampuvan paskahousu -tädin multinikkailua, joten tässä tunnustan hänen olleen oikeassa. Minä kun pystyn olemaan rehellinenkin. Kerroin myös oman seksuaalihistoriani ja ikäni, koska minulla ei ole mitään hävettävää - päin vastoin - ja ExPUA on sanonut kertovansa vastaavasti omansa, kun kaikki palstanaiset ovat kertoneet omansa. Nyt ainut palstanainen, eli minä olen tunnustanut, joten ExPUA:n on aika seistä sanojensa takana. Ilmeisesti hän ei pysty seisomaan sen kummemmin kuin se pieni ja säälittävä siittimensä. :)

        Mutta en ainakaan itse saanut selvää mitä olet ja mitä et ole. Eli mitä oikeasti olet?


      • KurppaLurppa
        Kaikysyäsaa kirjoitti:

        Mutta en ainakaan itse saanut selvää mitä olet ja mitä et ole. Eli mitä oikeasti olet?

        kaikki palstan naiset.


      • Multinikkaavakurppa
        KurppaLurppa kirjoitti:

        kaikki palstan naiset.

        Näin juuri, eli se palstan ainoa nainen. The Kurppa, The Vanha Huora, jonka kanssa ExPUA on sotaansa käynyt ja löytänyt saman naisen joka ikisen nikin takaa. Se jolle ExPUA alkaa aina rääkymään nikin vaihdosta, multinikkeilystä, puskasta ampumisesta, ikäkriisistä jne. eikä mitään muuta vastaakaan kuin nuo edelliset ja "osu ja upposi!""sukkana sisään!" ja muuta yhtä vajaaälyistä. Se olen minä. Tunnustan.

        No niin runkkari ExPUA. Ala vastata - minkä ikäinen olet ja käyttöasteesi (myös anaaliisi kajonneet miehet lasketaan, me ei kato olla homofoobisia, vaan sateenkaari -suhteet on jees... :))?


    • VastaaJo

      up.

    • Multinikkaavakurppa

      Up!

    • Multinikkaavakurppa

      No niin surkimus ExPUA... Alahan vastata - ikäsi ja käyttöasteesi. Tämä kysymys tulee minun ja sivupersoonieni, kaikkien multinikkieni takaa toistumaan tästä eteenpäin ikuisesti. Et tule pääsemään pakoon. Ala vastata luuseri, vai etkö kykene seisomaan sanojesi takana? Et ole mikään mies. Sinussa ei ole kunniaa. Olet valehtelija ja surkimus.

      • EiSeVastaa

        Kunhan puskista huutelee "itte oot" ja heittelee kävyillä. Ohi.
        Aika huolestuttavaa lähes viisikymppiseltä.
        Tyyppi taisi olla jostain landelta kotoisin? Eli lienee jostain pienen pienestä sisäsiittoisesta kylästä kotoisin.


    • Tietäväkurppa

      Mulle on tullut Expuasta mieleen joku epätoivoinen finninaamainen teini, joka on kaveripiiristään ainoa, jolla ei kovista yrityksistä huolimatta ole koskaan ollut edes pientä säätöä. Se on joku pahalta haiseva nörtti, joka oksentaa tänne pahaa oloaan tyhjien pizzalaatikoiden keskeltä.

      • Tietäväkurppa

        Expua ei siis ole yhdenkään käyttämä ja 17v.


      • AsioistaTietäväTaho
        Tietäväkurppa kirjoitti:

        Expua ei siis ole yhdenkään käyttämä ja 17v.

        Se on vanha tuhkamuna, sisäsiittoinen assburger. On katsottu parhaimmaksi pitää erossa muista ihmisistä, mutta on nyt onnistunut saamaan nettiyhteyden.


      • 9plus16
        AsioistaTietäväTaho kirjoitti:

        Se on vanha tuhkamuna, sisäsiittoinen assburger. On katsottu parhaimmaksi pitää erossa muista ihmisistä, mutta on nyt onnistunut saamaan nettiyhteyden.

        Tämä selittää sen, miksi hän kutsuu muita palstalaisia hyväksi ystävikseen. Raukalla ei ole tosielämässä mahdollisuutta hankkia oikeita ystäviä, mutta ystävänkaipuu on silti kova. Se ilmenee mainitulla tavallta.


    • multijne

      odotellaan..

    • multiwhateverpkele

      jep

    • Multinikkaavakurppa

      Vastaa ExPUA - ikäsi ja käyttöasteesi. Ei voi olla noin vaikeaa... Saatanan luuseri. :)

    • Multinikkaavakurppa

      UP!!!

    • Vastaavastaavastaa

      Vastaa ExPUa - ikäsi ja käyttöasteesi?

    • Bumlebum

      Muistaakseni ExPua on joskus ollut ihan herttainenkin naiskirjoittajille,tosi todella valikoivasti. Ehkä hänessä ei oo viel kaik menetetty:)

    • Kannatajajäsen

      Pitää kyllä sanoa, kaikista maestron aiheuttamista kurpparaivokohtauksista tämä on rajuin. Kurppa raivoaa yksikseen multinikkiensa kesken ja palstalaiset nauraa miten taas Ex-PUA onnistui. :D

      • Multinikkaavakurppa

        Minähän tunnustin Pullan olevan oikeassa ja vaadin nyt tietoa hänen iästään ja käyttöasteestaan ;)


      • Riiiiiiiii

        Erikoinen tulkinta. Mistä tiedät, että aloittaja The Multinikki on oikeasti kurppa tai edes nainen? Kuka täällä nauraa "onnistumiselle"? Mille onnistumiselle, missä on onnistunut? Mikä on kurpparaivoa? Sen alle on kätevä laittaa kaikki kritiikki:).
        Eli jos minä teen aloituksen, johon kommentoidaan, olenko jotenkin voittanut?
        Onhan se toki kätevää, jos laatii itselleen rinnakkaistodellisuuden, jossa onnistuu tai voittaa tuli niskaan mitä tahansa:)
        P.S. omat pelimiestuttuni tai muuten naisasioissa onnistuneet eivät ole fiksoituneet kurppiin.


    • taisijotullaselväksi

      Pointtina oli siis että expua oli oikeassa?

      • Multinikkaavakurppa

        No siis hänhän rääkyy joka ikisessä ketjussa multinikkaajista ja olettaa keskustelu -kumppaninsa olevan yksi ja sama henkilö. Minä nyt myönsin olevani se palstan ainut naispuolinen henkilö se multinikkaava kurppa, joka on palstalla 24/7 kuten ExPUA itsekin vääntämässä hänen kanssaan.

        Hän on itse sanonut kertovansa ikänsä ja käyttöasteensa heti, kun kaikki palstalla olevat naiset ovat kertoneet omansa. Hän on myös todennut palstalla olevan vain yhden naisen. Minä nyt myönsin hänen olleen oikeassa. Palstalla ei tosiaankaan ole muita naisia, kuin minä. Kerroin myös reilusti ikäni ja seksuaalihistoriani, joten nyt on ExPUA:n vuoro seisoa sanojensa takana ja kertoa rehellisesti ikänsä ja käyttöasteensa... Mutta eipä taida uskaltaa...

        No tiesinhän minä ja kaikki multinikkaavat sivupersoonani jo muutenkin, että ExPUA on pelkuri ja valehtelija. Nyt todisti olevansa neitsytsetä. Vanha surkea peräkammarinätmi -runkkari. Ei muuta... Ilmeisesti tosi katkera äidilleen jostain syystä ja sieltä kumpuaa tuo viha vanhempia naisia kohtaan.

        Syyttäneekö äitiään omasta kohtalostaan? Mitä äidin olisi sitten pitänyt tehdä? Passata vähemmän? Mutta äitihän vain osoitti rakkauttaan pulla -pojalle! Ja itsepä on vinkunut ja saanut itkupotkuraivarit, jos äiti ei ole heti ollut passaamassa... Vai olisiko äidin pitänyt tehdä abortti? No siitä olen kyllä samaa mieltä - olisi säästynyt maailma yhdeltä paskakikkareelta ja ExPUA myös "elämältään" ja kohtaloltaan...

        Vai onko ExPUA:n äiti huora, joka on jakanut ja jakaa edelleen reikäänsä siihen tahtiin, että pojalla kateeksi käy, kun sekin vanha huora saa kyrpää edelleen ja hän itse ei pääse naisen päälle ähkimään koskaan... No varmaan se on rankkaa kunnella äitinsä kiima -ulinaa seinän takaa, mutta tähänkin on ratkaisuna muuttaa pois kotoa. Kyllä aikuisen miehen jo pitäisi omillaan asua... Siinähän vaan on se, että kukas sitten netissä roikkuvan ja trollaavan pulleron nenän eteen kantaisi ruokalautasen, pesisi spermaiset lakanat ja kalsarit jne... kaikki pitäisi tehdä itse... Voi, voi - nyyh... :(


      • Multinikkaavakurppa

        Kyllä, ja elämäntarinani kuultuaan hän on velvollinen kertomaan iästään ja käyttöasteestaan :D


    • MultiNikkis

      Ei se uskalla.

      • Multinikkaavakurppa

        Olen edelleen tätä mieltä.


    • Multinikkaavakurppa

      UP!!!!!

      Alahan pulla kertoa! Reippaasti vaan... Ei kenellekään tule yllätyksenä, että olet viisikymppinen ruma ja surkea neitsytsetä. Kaikki tietää jo sen. Sun omalta kannalta vaan parempi tunnustaa rehellisesti asian laita... Kato - se puhdistaa silleen ilmaa ja on kuin kivi nostettu luihuilta harteiltasi... Olisi sitten sinunkin helpompi hengittää. :)

    • 3plus3

      UP!!!!!

    • multiwhateverpkele

      Nyt on tuhannen taalan paikka pulleron vastata sanoistaan. Muuten on täydellinen luuseri.

      • Multinikkaavakurppa

        No kaikkihan tietää, että se on surkea neitsytsetä ja luuserien kuningas.


    • UPUPUPUPUPUPUP

      UP!!!!

    • *Nauraa ääneen *

      Olet kyllä hauska! (Tai siis minä olen)...!

    • ihansamaeiniinnuukaa

      Saamarin luuseri paskahoususetä ei uskalla tulla lainkaan tähän ketjuun. Kun otetaan pullan kirjoituksista kaikki herjaukset, jankutukset, hokemat pois, niin jäjelle ei jää yhtään mitään. Tyhjä kupla ja säälittävä reppana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe