Aion kyllä laittaa viestiä

yhdellemiehelle

mahdollisimman pian sinulle. Se on ollut vaikeaa, koska on tunteita paljon ja olet niin tärkeä. Täällä olen välillä kirjoitellut, koska olen halunnut ajatukset pois päästä. En tunne sinua ja en satavarmaksi tiedä tunteitasi. Tai jollain tavalla tiedän, mutta haluaisin kuulla sen suoraan. Heti kun tiedän, tänne kirjoittelu loppuu.
Hyvää yötä kuitenkin, missä oletkaan.

8

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yötä

Minkä vuoksi kirjoitat tänne minä-sinä? Tämä ei ole suora linja sille kaivatullesi ymmärsitkö, täällä on koko Suomi, joten voisitko lopettaa tämän kirjoittelusi ja viestiä suoraan kaivatullesi, kiitos.

• eimeeläpitaas

Koko suomi?! Hahahhaa xD Korkeintaan kourallinen kirjoittajia

• Yötä
        eimeeläpitaas kirjoitti:

Koko suomi?! Hahahhaa xD Korkeintaan kourallinen kirjoittajia

On koko Suomen luettavissa ja julkinen palsta...

• 9997777

Hyvää yötä. Tuskinpa minä saan viestiä.

• kiinnostunut_mies

Laita pellkä "Moi" viesti, niin jää yhteystiedot. Palaan elokuussa kotiin ja jatkan tämän jutun. Haluaisin, että luotat minuun ja kunnioitat sen verran, että voimme edes puhua. Tunteisiin ja yksityiselämään koskemisen voi selvitellä myöhemmin ,jos on tarvetta.

Kunhan pystyn puhumaan sinulle sähköpostin kautta ja muut asiat hoidetaan myöhemmin. Ymmärän, että on vaikea, mutta tarvitsen edes jotakin yhteydenotto mahdollisuutta.

• Mielelläänsuor

Voisi olla mulle, koska en ole niitä paljastanut sinulle,tiedät varmaan syynkin?. Vastaan saat siinä asiassa kyllä tulla.

• yhdellemiehelle

Ei niitä ole niin helppo sanoa. Tiedän, että olen sen mielestä mukava ja kiva, koska on niin minulle sanonut. Mutta ehkä hän pitää minusta vain kaverina. En tiedä, hankalaa on...

• kiinnostunut_mies

Kannatta löytää se yhteenymmärys. Olet todella riittävä minulle, jos pystyisin osoittamaan sen sinulle. Vaikka puhumalla suoraan, kuinka tärkeä ja korvaamaton olet minulle. Pyysin kevyt viestin, että voisin puhua sinulle sähköpostin kautta ja siirtyä kasvokkain, jotta voimme puhua asiasta "päin naamaa". Meidän on turhaan paeta todellisuutta, kunhan laitat pienen vaadittoman viestin. Pyydä kaveria apuun, jos tunteet estävät sinulle tämän.

Tulen elokuun alkupäivinä kotiin ja olen ihan valmis ratkaisemaan tämän jutun, ettei jää enään epäselvyyttä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe