mahdollisimman pian sinulle. Se on ollut vaikeaa, koska on tunteita paljon ja olet niin tärkeä. Täällä olen välillä kirjoitellut, koska olen halunnut ajatukset pois päästä. En tunne sinua ja en satavarmaksi tiedä tunteitasi. Tai jollain tavalla tiedän, mutta haluaisin kuulla sen suoraan. Heti kun tiedän, tänne kirjoittelu loppuu.
Hyvää yötä kuitenkin, missä oletkaan.
Aion kyllä laittaa viestiä
8
844
Vastaukset
- Yötä
Minkä vuoksi kirjoitat tänne minä-sinä? Tämä ei ole suora linja sille kaivatullesi ymmärsitkö, täällä on koko Suomi, joten voisitko lopettaa tämän kirjoittelusi ja viestiä suoraan kaivatullesi, kiitos.
- eimeeläpitaas
Koko suomi?! Hahahhaa xD Korkeintaan kourallinen kirjoittajia
- Yötä
eimeeläpitaas kirjoitti:
Koko suomi?! Hahahhaa xD Korkeintaan kourallinen kirjoittajia
On koko Suomen luettavissa ja julkinen palsta...
- 9997777
Hyvää yötä. Tuskinpa minä saan viestiä.
- kiinnostunut_mies
Laita pellkä "Moi" viesti, niin jää yhteystiedot. Palaan elokuussa kotiin ja jatkan tämän jutun. Haluaisin, että luotat minuun ja kunnioitat sen verran, että voimme edes puhua. Tunteisiin ja yksityiselämään koskemisen voi selvitellä myöhemmin ,jos on tarvetta.
Kunhan pystyn puhumaan sinulle sähköpostin kautta ja muut asiat hoidetaan myöhemmin. Ymmärän, että on vaikea, mutta tarvitsen edes jotakin yhteydenotto mahdollisuutta. - Mielelläänsuor
Voisi olla mulle, koska en ole niitä paljastanut sinulle,tiedät varmaan syynkin?. Vastaan saat siinä asiassa kyllä tulla.
- yhdellemiehelle
Ei niitä ole niin helppo sanoa. Tiedän, että olen sen mielestä mukava ja kiva, koska on niin minulle sanonut. Mutta ehkä hän pitää minusta vain kaverina. En tiedä, hankalaa on...
- kiinnostunut_mies
Kannatta löytää se yhteenymmärys. Olet todella riittävä minulle, jos pystyisin osoittamaan sen sinulle. Vaikka puhumalla suoraan, kuinka tärkeä ja korvaamaton olet minulle. Pyysin kevyt viestin, että voisin puhua sinulle sähköpostin kautta ja siirtyä kasvokkain, jotta voimme puhua asiasta "päin naamaa". Meidän on turhaan paeta todellisuutta, kunhan laitat pienen vaadittoman viestin. Pyydä kaveria apuun, jos tunteet estävät sinulle tämän.
Tulen elokuun alkupäivinä kotiin ja olen ihan valmis ratkaisemaan tämän jutun, ettei jää enään epäselvyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798