Kiinnostunut...
Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja ehkä joskus saatat olla varma. Suojelen omaa sydäntäni. Ja siksi en voinut vastata sinulle. En tiedä pelleiletkö, välillä sinusta ei kuulu mitään ja sitten palasit kuin tyhjästä. Kertoisit suoraan, uskallatko sen riskin ottaa?
Minun on nyt mentävä ❤️
Jos mies olet oikeasti...?
115
1294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kehotat kertomaan suoraan, mutta palstalla kirjoittelet Kohteellesi. Ei kiitos.
- Anonyymi00002
Samoin ite teet🤣-sivu
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samoin ite teet🤣-sivu
Niin teenkin mutta en kehota, anele, tai muutenkaan pyydä yhtään mitään. Ikävöin ja kaipaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin teenkin mutta en kehota, anele, tai muutenkaan pyydä yhtään mitään. Ikävöin ja kaipaan.
Totta mies ei kaipaa rohkaisua asioihin joissa näkee arvoa. Olinpa tyhmä. Kiitos kun muistutit. Nyt voin todellakin jatkaa matkaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta mies ei kaipaa rohkaisua asioihin joissa näkee arvoa. Olinpa tyhmä. Kiitos kun muistutit. Nyt voin todellakin jatkaa matkaa.
Nooh, ei marttyyriksi pidä alkaa. Rohkaisun voit tehdä ihan samalla tavalla IRL. Vaadit toiselta palstalla jne!
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos nainen kertoo suoraan omat standardit ja rajat koet sen kehoituksena ja aneluna? Camoon!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samoin ite teet🤣-sivu
#ikös sun pitänyt mennä,?
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nooh, ei marttyyriksi pidä alkaa. Rohkaisun voit tehdä ihan samalla tavalla IRL. Vaadit toiselta palstalla jne!
Realiteetteja ei mitään marttyyripelejä
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
#ikös sun pitänyt mennä,?
Miksi sä olet täällä vielä. Mä olen sivusta kommentoinut..
- Anonyymi00039
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos nainen kertoo suoraan omat standardit ja rajat koet sen kehoituksena ja aneluna? Camoon!!
Oletko varma, että "kertoo suoraan" on oikea ilmaisu tässä tilanteessa? Sivusta.
- Anonyymi00070
Täältä ei kannata treffaa ketään naista, jos tuntee yhden niin tuntee kaikki suominaiset24.
- Anonyymi00103
Sana kohde on lontooksi omaa tekstiään hönösti sormella osoittava aloittajaäijä ja muut target. Miltä tämä termi ny kuulostaa juustot?
- Anonyymi00104
Anonyymi00012 kirjoitti:
No voiha joku tod titityy toki nämä provosi ”vaatimuksena” ottaa aloittajaäijä
- Anonyymi00105
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oletko varma, että "kertoo suoraan" on oikea ilmaisu tässä tilanteessa? Sivusta.
Älä aina jaksa itkeä sen perään, että et pääse puusta pitkälle utopististen päättelyketjujesi suhteen eaim sillä että urputat naista esittävälle milloin mistäkin
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Täältä ei kannata treffaa ketään naista, jos tuntee yhden niin tuntee kaikki suominaiset24.
Ette te naisia tarvi,taiatte tykätä enemmän uros puolisista gay miehistä!
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ette te naisia tarvi,taiatte tykätä enemmän uros puolisista gay miehistä!
No jos nyt ei aloittajaäijä mene hörhöillä tunteisiin niin sitten tämäkin huuhaaketju on epäonnistunut
- Anonyymi00003
Samoin minä ihmettelin kun ei treffikutsua tullut, vaikka oli kuulemma kiinnostunut.
- Anonyymi00119UUSI
Tuo on iljettävä piirre naisissa, sysätään ja oikein vaaditaankin, että mies hoitaa epämiellyttävät tehtävät ja ottaa riskit, nainen sitten valkkaa ja nauttii lopputuloksesta. Näistä kannattaa pysyä erossa, niille jää tyrkyt jämämiehet. Onneksi on olemassa toisenlaisiakin naisia, ne ei kauaa ole sinkkumarkkinoilta.
- Anonyymi00004
Niin no, molempien pitäisi laittaa itsensä likoon ja mielummin samaan aikaan ja paikkaan. On niin helppo elää ohi tilaisuuksien ja sitten vuosien päästä harmitella asiaa.
- Anonyymi00006
En ota yhteyttä, kun ei kiinnostanut.
- Anonyymi00007
Ongelma voi olla esim. kun ei voi tietää kuka siellä toisessa päässä voi oikeasti olla.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ongelma voi olla esim. kun ei voi tietää kuka siellä toisessa päässä voi oikeasti olla.
Kirje postiako olet lähettämässä 🤣🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kirje postiako olet lähettämässä 🤣🤣
Kyllä, kirjepostia. Kirjeessä lukee, minä olen pommi, SEX BOMB 💥
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toi nainen uskoo kaiken mitä sitä on täällä kiusattu. Läpällä :)
- Anonyymi00052
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olet jotenkin outo jos pidät toisten kiusaamisesta. Oletko miettinyt mistä se voisi johtua. Onko se niin kivaa kavereiden kanssa. Yhtä kivaa kuin juoda esim. litra vodkaa putkeen 😄
- Anonyymi00100
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onpa kyllä aloittajaäijä erittäin veetiviistoista ja puol- skeema. Todella yksinkertaiset ihmiset eläytyy näihin provoihin, eikä se ole heiltä mitenkään nääs hyväntahtoista
- Anonyymi00102
Anonyymi00052 kirjoitti:
Olet jotenkin outo jos pidät toisten kiusaamisesta. Oletko miettinyt mistä se voisi johtua. Onko se niin kivaa kavereiden kanssa. Yhtä kivaa kuin juoda esim. litra vodkaa putkeen 😄
Tiedätkö aloittajaäijä mikä vasta dorkaa onkin- se, että keski-ikäinen setämies kirjoittelee nk emojit sojossa tällaista dramaturgiaa. Jotain selvittämättömiä asioita äitis kanssa ehkä? -TT
- Anonyymi00009
Tarvisin tunnisteita että uskallan toimia. Ethän loukkaa minua?
- Anonyymi00026
En ikinä loukkaisi. Kuinka sellaista epäilet minusta 😥
- Anonyymi00046
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ikinä loukkaisi. Kuinka sellaista epäilet minusta 😥
Anteeksi ei saisi niin ajatella... Joskus ollut huonoja kokemuksia jossa toinen oli kokoajan ollut toisen kanssa ja sitten teki tyhjäksi että minun kanssa ei ollut mitään. Siitä syystä olen arka ja varauksellinen vähän vaikea luottaa ja siten tehdä myös ihan suoria treffipyyntöjä. Ymmärrän kyllä pointtisi että pitää tehdä kunnolla ja laittaa itsensä likoon... En tiedä onko minusta enää siihen loukattu liikaa ja käytetty tunteitani hyväksi ja käännetty vielä asia niin että kaikki oli omaa syytäni.
- Anonyymi00064
Anonyymi00046 kirjoitti:
Anteeksi ei saisi niin ajatella... Joskus ollut huonoja kokemuksia jossa toinen oli kokoajan ollut toisen kanssa ja sitten teki tyhjäksi että minun kanssa ei ollut mitään. Siitä syystä olen arka ja varauksellinen vähän vaikea luottaa ja siten tehdä myös ihan suoria treffipyyntöjä. Ymmärrän kyllä pointtisi että pitää tehdä kunnolla ja laittaa itsensä likoon... En tiedä onko minusta enää siihen loukattu liikaa ja käytetty tunteitani hyväksi ja käännetty vielä asia niin että kaikki oli omaa syytäni.
Et nyt oikein ajattele järkevästi kun olet taas puskemassa heidän kuvioon mukaan ymmärtämättä ettei mikään muutu.
- Anonyymi00099
Anonyymi00064 kirjoitti:
Et nyt oikein ajattele järkevästi kun olet taas puskemassa heidän kuvioon mukaan ymmärtämättä ettei mikään muutu.
Ja mikä tämä kuvio olisi mitä tähän palstaäijän trollaukseen tuotat ja mihin se perustuisi? Anna kuun arvaan - samaisen äijän esim viikon takaiseen solkotukseen
- Anonyymi00011
Juu kaveruus korkeintaa jos ei niin sitte niin.
- Anonyymi00015
Tää oli siis mieheltä , mutta kukaan ei voi tulevaa tietää eikö kaveruudesta ole hyvä lähteä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää oli siis mieheltä , mutta kukaan ei voi tulevaa tietää eikö kaveruudesta ole hyvä lähteä.
Mitä sulle tarkoittaa kaveruus?
- Anonyymi00098
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä sulle tarkoittaa kaveruus?
Mitä nämä palstaäijän mokellukset itsestään kolmannessa personassa kirjoitellen merkitsee sinulle?
- Anonyymi00013
Siis et ole edes vastannut sen miehen viestiin mitään ja nyt hänen pitäisi pyytää treffeille?!? Ei hyvää päivää! Ei varmasti pyydä, jos et edes vastaa normiviestiin.
- Anonyymi00016
Ihan samaa tulin sanomaan. Luokatonta.
- Anonyymi00019
Vain nainen voi olla noin itsekäs ja röyhkeä kuin aloittaja, häpeäisi edes!
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan samaa tulin sanomaan. Luokatonta.
Mä oon 7 luokalla.
- Anonyymi00029
Sivusta kun sama tilanne. Mies ghostasi ja jätti itse mut hiljaisuuteen lähes vuodeksi. Sitten palaa , miten menee -viestillä, miehelle EI TODELLA VASTATA ellei osaa ottaa vastuuta huonosta käytöksestä!
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sivusta kun sama tilanne. Mies ghostasi ja jätti itse mut hiljaisuuteen lähes vuodeksi. Sitten palaa , miten menee -viestillä, miehelle EI TODELLA VASTATA ellei osaa ottaa vastuuta huonosta käytöksestä!
Aamen🙏
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et siis vastannut miehen viestiin. Tuskinpa silloin lähestyykään.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kommentoin sivusta enkä odota samanlaista lähestymistä jos ei osaa ottaa vaatuuta. Kepillä kokeilijat ei uskalla kuin olla epävarmoja
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kommentoin sivusta enkä odota samanlaista lähestymistä jos ei osaa ottaa vaatuuta. Kepillä kokeilijat ei uskalla kuin olla epävarmoja
Kuulut aloittajan kanssa samaan sontaläjään, jättämällä toisen epätietoisuuteen. Yrittäkää edes vastata jotain jos haluatte lähentyä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kuulut aloittajan kanssa samaan sontaläjään, jättämällä toisen epätietoisuuteen. Yrittäkää edes vastata jotain jos haluatte lähentyä.
Mies ei ole sontaläjä jättäen toisen epätietoisuuteen? 🫢
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Btw kohtelias maskuliininen mies ei ikinä puhu naisista noin. Ei ikinä
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Btw kohtelias maskuliininen mies ei ikinä puhu naisista noin. Ei ikinä
Maskuliininen mies on harvoin aidosti kohtelias, liikaa apinahormonia. Tietenkin voi näytellä kohteliasta 😄
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Maskuliininen mies on harvoin aidosti kohtelias, liikaa apinahormonia. Tietenkin voi näytellä kohteliasta 😄
Maskuliininen mies ei ikinä alennu tuollaiseen eikä varsinkaan kohdista naisiin, äitiinsä, isovanhempiinsa, siskoihin ja tyttöihin halventavaa kommenttia. Päinvastoin on sydämeltään aito ja puolustsa heikompia.
Sitä on terve maskuliinisuus.
Epäterve maskuliinisuus sen sijaan....... - Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Et vielä vastannut kysymykseen.
- Anonyymi00080
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vain nainen voi olla noin itsekäs ja röyhkeä kuin aloittaja, häpeäisi edes!
Itsekäs ja röyhkeä kenen mielestä? Sinun.
Kun hän ei juokse sinun pillin mukaan? Kyllä.
Häpeäisit edes? Sinua.
Itseään arvostava nainen ei jää roikkumaan epämääräiseen tilanteeseen. Ei jää. - Anonyymi00088
Anonyymi00080 kirjoitti:
Häpeäisit edes? Sinua.
Itseään arvostava nainen ei jää roikkumaan epämääräiseen tilanteeseen. Ei jää.Miten meni aloittajaäijä tämäkin monologi niinku omasta mielestä? Ei sitten mitään järkeä
- Anonyymi00089
Jotain todella järjenköyhää naisvihaa kiven ja kannon alta tonkivia käy ilmeisesti äänestämässä näitä aloittajaäijän järjenvastaisia kommentteja. Naisvihamieliset ihmiset eivät ole sillä tavalla kovin nokkelaa porukkaa. -TT
- Anonyymi00090
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miten aina löydätkin naista esittävän ja naisvihaa kylvävän yksin horisevan äijän teksteistä naisia sormella osoittavan tulokulman? Vaikutat kerrassaan ratkiriemukkaalta tyypiltä
- Anonyymi00091
Anonyymi00044 kirjoitti:
No jokohan naisena esiintyvä aloittajaäijä saisit tämän kollektiivisen mielipahasi pakettiin viimein? Tämä näytelmä on typerryttävää seurattavaa
- Anonyymi00092
Anonyymi00054 kirjoitti:
Maskuliininen mies ei ikinä alennu tuollaiseen eikä varsinkaan kohdista naisiin, äitiinsä, isovanhempiinsa, siskoihin ja tyttöihin halventavaa kommenttia. Päinvastoin on sydämeltään aito ja puolustsa heikompia.
Sitä on terve maskuliinisuus.
Epäterve maskuliinisuus sen sijaan.......Heikommat sulla on nk housuissas aloittajaäijä. En pidä tavastasi alleviivata ja ikäänkuin hekumoida tällä heikkoudella. T
- Anonyymi00093
Anonyymi00055 kirjoitti:
Et vielä vastannut kysymykseen.
Hanki palstaäijän monologeissa pingaava apua.
- Anonyymi00094
Anonyymi00089 kirjoitti:
Jotain todella järjenköyhää naisvihaa kiven ja kannon alta tonkivia käy ilmeisesti äänestämässä näitä aloittajaäijän järjenvastaisia kommentteja. Naisvihamieliset ihmiset eivät ole sillä tavalla kovin nokkelaa porukkaa. -TT
En vaan siedä älyllistä epärehellisyyttä. Anteeksi kaikille. Not sorry.
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Häpeäisit edes? Sinua.
Itseään arvostava nainen ei jää roikkumaan epämääräiseen tilanteeseen. Ei jää.Sinä otit henkilökohtaisesti, kun tunnistit itsesi ja siksi raivostuit.
Olet kuitenkin jäänyt "roikkumaan epämääräiseen tilanteeseen" kun tällä palstalla päivystät. Et saa suutasi auki, kertoaksesi asiat kohteelle kasvotusten. Se on sinun ongelma ja häpeä, et pääse tuosta ikinä eteenpäin.
- Anonyymi00021
Oukei. Missä maassa tai mantereella?
- Anonyymi00022
Eräs A kyllä houkuttaa!🍌
- Anonyymi00030
A: ta vaan ei kiinnosta sun 🍌
Tiedät sen varsin hyvin!- Anonyymi00057
Mistä voi tietää? Ei ole sanonut.
- Anonyymi00086
Naurattaa vieläkin tähän banaaniin liittyen eräs piiloVttuilu joka toimi omahyväisiksi muuan päivän viiveellä. Hauskempaa niin aina
- Anonyymi00096
Anonyymi00086 kirjoitti:
Naurattaa vieläkin tähän banaaniin liittyen eräs piiloVttuilu joka toimi omahyväisiksi muuan päivän viiveellä. Hauskempaa niin aina
Mutta huhuh jos ei ininä tajuta niin se vasta hajottaakin pitääpi olla nääs kärsivällinen
- Anonyymi00031
Minä rakastan pohjoisen kaunotarta ainakin.
- Anonyymi00036
En valitettavasti taida uskaltaa.
- Anonyymi00043
Älä ole ollenkaan. Se sopii vallan mainiosti.
P.S menikö pupu pöksyy 🐇 - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
P.S menikö pupu pöksyy 🐇Meni se joskus, tämä nyt on ollut semmosta ja tämmöstä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00043 kirjoitti:
P.S menikö pupu pöksyy 🐇Ny pojjaat nukkumaan!
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ny pojjaat nukkumaan!
Ehkä pari pastellinsävyistä emojieta viä?
- Anonyymi00037
Vain jos olet vapaa, varattuja en lähesty.
- Anonyymi00085
Ei hyvää päivää tätä.
- Anonyymi00041
Todellakin olen ja olin kiinostunut, mutta en usko, että tykkäät minun ulkonäöstä, koska et halua läheisyyttä ja s*ksiä mitä minä yksinäinen mies olin vailla.
- Anonyymi00050
Mä säästän vastaukset tuollaisiin kysymyksiin tulevalle aviomiehelleni 😇
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kyllä haluan seksiä, nuolla sinua kuin nalle pentujaan, iho ihoa vasten, kuunnellen radiosta: ”Mä haluun viihdyttää”, kiihdyttää käteni kosketusta ja intensiteettiä sinuun, tuntien lämpöisiä sykäyksiä kehossani. Sitten kysyt yllättäen: ”Rakas, mikä on elämä tarkoitus?”. ”Rakkaani. Elämän tarkoitus on tehdä sinun olosi hyväksi ja rakastetuksi mahdollisimman usein tai vaikka koko ajan. Kun koen antaneeni jotain sinulle, silloin koen saavani myös itselleni”.
- Anonyymi00084
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kyllä haluan seksiä, nuolla sinua kuin nalle pentujaan, iho ihoa vasten, kuunnellen radiosta: ”Mä haluun viihdyttää”, kiihdyttää käteni kosketusta ja intensiteettiä sinuun, tuntien lämpöisiä sykäyksiä kehossani. Sitten kysyt yllättäen: ”Rakas, mikä on elämä tarkoitus?”. ”Rakkaani. Elämän tarkoitus on tehdä sinun olosi hyväksi ja rakastetuksi mahdollisimman usein tai vaikka koko ajan. Kun koen antaneeni jotain sinulle, silloin koen saavani myös itselleni”.
Nämä sinun vastenmieliset monologisi ns steriloi mielen gubbe
- Anonyymi00087
Anonyymi00084 kirjoitti:
Nämä sinun vastenmieliset monologisi ns steriloi mielen gubbe
Muista, että täällä tulee tyyppejä sivusta kommentoimaan ilman, että mainitsee siitä, kuten tämäkin.
- Anonyymi00113UUSI
Toivottavasti eräs ei luule etten tykkää ulkonäöstään kun olen ihan hulluna.
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Muista, että täällä tulee tyyppejä sivusta kommentoimaan ilman, että mainitsee siitä, kuten tämäkin.
Ja tämä on ongelmallista tms syystä että?
- Anonyymi00047
minulla on lämmin sydän kai jos on aikaakin jotenkin yrittää autella teinitytyöjänkin jotenkin jossain... pienissä asioissakin.
- Anonyymi00058
Kyllä pyydän treffeille, kun nähdään. Olen mä varma meistä.
- Anonyymi00059
❤️
- Anonyymi00060
Laitatko itse vai leikitkö vaan
- Anonyymi00083
Sinulla siis jatkui tämä larppaaminen ja leikkiminen, että tämä eri naisia esittävä äijä on joku tiettyä nainen jolle voit russuttaa tästä samasta aiheesta aina vaan? Tuohan se sitä leikkimistä nimenomaan on, hyissaat ana. T
- Anonyymi00062
Mentävä yöhön?
- Anonyymi00063
Näinkö on?
- Anonyymi00065
Jos mies katoaa ja palaa siihen on vain kaksi todennäköistä syytä.
1. Ei ole oikeasti kiinnostunut mutta heikolla hetkellä kun tuntee itsensä huonoksi tai sattunut jotain ikävää tarvii egoboostia ja testaa onko vielä tsäänssiä. Tämä ei siis tarkoita sitä että edelleenkään haluaa mitään muuta kuin nostatusta tai lohtua itselleen. Haluaa tietää välittääkö kukaan.
2.toinen nainen kuviossa. Laittaa viestiä kun suhde päättynyt tai jos suhteessa jokin epävarmuustekijä tai muu mikä osunut miehen itsetuntoon. Tarvii siis lohtua tai pönkitystä- Anonyymi00066
En palaa ja muu selitys on vain omaa harhailuasi.
- Anonyymi00073
Noin uskomme niin kauan kunnes mies muuta kertoo ja näyttää teoilla
- Anonyymi00082
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hienoa yksäri että jaksat panostaa ns miehenä esiintymiseen ja ilmapiiriin vaikuttamiseen kun jankutat tämän palstaäijän kanssa milloin mistäkin. Ei se keltään niin pois varmaan ole tms😏 mutta onhan käytös nyt jo aika psykoottista. Hilpeä on loppukaneetin ironisuus- kukahan se täällä harhaileekaan?
- Anonyymi00095
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tässä kerrottiinkin sellaisesta tilanteesta kun palaa. Ihan yleisellä tasolla.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Hienoa yksäri että jaksat panostaa ns miehenä esiintymiseen ja ilmapiiriin vaikuttamiseen kun jankutat tämän palstaäijän kanssa milloin mistäkin. Ei se keltään niin pois varmaan ole tms😏 mutta onhan käytös nyt jo aika psykoottista. Hilpeä on loppukaneetin ironisuus- kukahan se täällä harhaileekaan?
Korostus
- Anonyymi00067
Tässä pieni tulkkaus mitä miehet sanoo ja mitä se tarkoittaa. Suluissa ne asiat mitä ei sanota ääneen.
1. En juuri nyt halua tapailla tai seurustella (sinun kanssa. Tuskin tulevaisuudessakaan)
2. En ole varma mitä haluan. Haluan katsoa rauhassa mihin tämä juttu johtaa (ja kyllähän me oikeastaan jo tiedämme että ei ainakaan yhtään mihinkään ja vielä vähemmän vakavampaan).
3. Anteeksi ettei minusta ole kuulunut. Olen ollut todella kiireinen (toisen naisen kanssa).
Näiden ymmärtäminen säästää aika ja turhalta kivulta.- Anonyymi00074
Kun ymmärrämme kaiken tuon, ymmärrämme keskittyä elämässä muuhun. Miksi meidän pitäisi naiset valita ikinä mies joka on aikaisemmin teoillaan osoittanut että sä et ole prioriteetti?
- Anonyymi00097
Anonyymi00074 kirjoitti:
Kun ymmärrämme kaiken tuon, ymmärrämme keskittyä elämässä muuhun. Miksi meidän pitäisi naiset valita ikinä mies joka on aikaisemmin teoillaan osoittanut että sä et ole prioriteetti?
Se on just näin!
- Anonyymi00068
Mä olen ottanut niin monesti suhun yhteyttä ja paitsi myös säkun en ota enää kun et osaa mitään muuta kuin kiusata olet päästäsi niin sairas eikä mulla ole ikäväkään enää en edes tunne sua on sellainen olo et sinä ikinä parane jos et olis alkanu kiusata niin en olis ingoorannu sua mutta pelle on pelle joka et opi
- Anonyymi00069
Ok.
- Anonyymi00071
Sivusta vain tämä. Nainen ei uskalla
- Anonyymi00075
Sivusta myös. Miehille jotka ghostaavat ja palaavat ei pitäisi ikinä vastata yhtään mitään. Nainen USKALTAA silloin olla vihdoin itsensä puolella.
- Anonyymi00077
Mimmit! Nyt repelle viestiä.
- Anonyymi00078
Täysin tuntemattomalleko, ei ikinä!
- Anonyymi00081
En ole epävarma meistä rakas nainen. Ajattelen, että rakkaus etenee omalla painollaan, kun tutustutaan paremmin ja vietetään aikaa yhdessä. Kun on oikea hetki, molemmat tunnustavat rakkautensa. Jos ei heti, niin sitten toisella kertaa. Voidaan edetä nopeastikin, jos haluut.
Uskon, että on aina kaksi ihmistä, jotka on tarkoitettu toisilleen. Se on jotain niin kaunista, mistä pitää pitää kiinni. Minä olen valmis seurustelemaan sun kanssa ja vielä enemmän. Ei ole esteitä. Jos annat jonkin selvän vihjeen, uskallan varmasti tunnustaa rakkauteni suhun. Olet ihana nainen ja sinusta haluan pitää kiinni. Mielelläni lähtisin sun kanssa treffeille ihan, minne haluut. Mua saa kans pyytää treffeille milloin vaan haluut ja tiedät vastauksen.- Anonyymi00101
Voisin pyytää mutta en tiedä kuka olet.
- Anonyymi00106
Ihana mies. Osoitat rakkautesi jos annat mustan silmän lahjaksi.
- Anonyymi00107UUSI
Tuskin kannattaa yrittää ja odottaa. Toki nuorena on aina epävarma. Mutta kun on 25v mittarissa voin sanoa että sen oikean huomaa aivan heti, alle puolessa tunnissa. Uutta vain etsimään, ehkä se oikea on noin 50-100 joukosta löytyy.
- Anonyymi00108UUSI
Mikä nyt on? Etkö rakastakaan?
- Anonyymi00109UUSI
Nauroin tälle vilpittömästi. 25 v mittarissa…
- Anonyymi00110UUSI
Mistä nyt on kyse? En ymmärrä ollenkaan. Olen ollut koko ajan hyvä sulle. Annat kaiken kaatua johonkin väärinkäsitykseen. Luovutat heti, vaikka oikeasti ei ole edes tapahtunut mitään.
- Anonyymi00121UUSI
Mennään treffeille ämmäseni. Kyllä minulle sopii. Lutu, lutu, pusi, pusi.
- Anonyymi00122UUSI
Pus 😘pus😘mennään vaan ukkoseni
- Anonyymi00123UUSI
en ole ihastunut kehenkään... vaan itselläni ehkä huolestuvaisuus nuorista tavallaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14713292Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen873714Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1333028Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711461Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?441418Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561383Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141244- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205999