Jatkamaan tunarointiaan pääministerinä??
Ei kait Sipilä palaa?
90
613
Vastaukset
Niin kauan kuin veronmaksajien rahaa on jaossa ja yksityistettävää (varastettavaa) löytyy, Sipilä roikkuu kynsin hampain kiinni vallasta. Siihen asti kunnes Suomi on tuhottu, hyvinvointivaltio romutettu !
- kummallistaporukkaa
No miksi laitavasemmisto ei pitänyt sikspäkkiä hallitsemassa, jos se niin hyvä oli miltä nyt kuullostaa.Oliko siinäki joku vika koska että sitä muistaneet äänestää ???
Mikä teille on hyvä,koittakaapas kertoa.
- Sipilä_heti_ulos
Tälläkin palstalla toitotettiin että Katainen olisi pitänyt panna valtakunnan oikeuteen, mutta eiköhän Kataisen synnit olleet pieniä sen rinnalla mitä parivaljakko Sipilä-Berner juonii kansalaisten rahojen puhaltamiseksi.
Sosialisteille tuottaa vaikeuksia ymmärtää että pitkällä aikavälillä menojen ja tulojen pitää olla tasapainossa. Sosialistien ajatus lisääntyvällä velkarahalla elämiseen johtaa Kreikan tilanteeseen.
DV8_HellRaiser kirjoitti:
Sosialisteille tuottaa vaikeuksia ymmärtää että pitkällä aikavälillä menojen ja tulojen pitää olla tasapainossa. Sosialistien ajatus lisääntyvällä velkarahalla elämiseen johtaa Kreikan tilanteeseen.
Sipilän menossa ei mitään muuta eroavaisuutta ole "sosialistien" ajatusmaailmaan, kuin se, että verovarat nypitään pienen etupiirin taskuihin, ja nimenomaan niitä rahoja tarvitsevilta, siis sairailta, eläkeläisiltä, työttömiltä ja muilta heikko osaisilta. Siis käänteinen systeemi "sosialistien" järjestelmään verrattuna, jossa niiltä joilla on enemmän, otetaan hiukan ja annetaan heikompiosisille, kun taas Sipilän natsismi perustuu siihen, että otetaan niiltä joilla ei muutenkaan oikein ole, ja annetaan rikkaille.
- S24uomlaineN
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Sipilän menossa ei mitään muuta eroavaisuutta ole "sosialistien" ajatusmaailmaan, kuin se, että verovarat nypitään pienen etupiirin taskuihin, ja nimenomaan niitä rahoja tarvitsevilta, siis sairailta, eläkeläisiltä, työttömiltä ja muilta heikko osaisilta. Siis käänteinen systeemi "sosialistien" järjestelmään verrattuna, jossa niiltä joilla on enemmän, otetaan hiukan ja annetaan heikompiosisille, kun taas Sipilän natsismi perustuu siihen, että otetaan niiltä joilla ei muutenkaan oikein ole, ja annetaan rikkaille.
Niin sinä olet Pietarin mies. Sinua ei voi ottaa todesta.
S24uomlaineN kirjoitti:
Niin sinä olet Pietarin mies. Sinua ei voi ottaa todesta.
Siittä vaan, pistät hiukan asiapohjaa ja perusteluita noihin heittoihisi, palataanpa sitten asiaan, kenet voi ottaa todesta ja ketä ei. Sinähän et ole missään kohtaan esittänyt tai edes persutellut mitään, pelkkiä näitä haistapaskajuttuja.
- näillämentiin
Itseasiassa jyrkin valtionvelan kasvu tapahtui Vanhasen kakkoshallituksen aikaan, enkä tarkoita jyrkillä kataista, vaikka samahan tuo, valtiovarainministerinä oli Jyrki.
http://www.valtionvelka.fi/fi-FI/Tilastot/Valtionvelka/Valtionvelka_ja_BKT Turmiola.Tommi kirjoitti:
Mikä on tuo pieni etupiiri? Miten sinne on viety köyhien rahoja? Yksi rosvo on VVOn kautta tulleet vuokrankorotukset ja siitä johtuva asumistukien nousu.
Suomessa on myös varattomilla hyvät olot maailman tilanteisiin verrattuna. Vertaa vaikka suurimman talousmahdin USAn oloihin.
SAK ei suostunut luopumaan mistään eduistaan. Myöskään maksajien mielipidettä ei saitilla näy. Harva on valmis maksamaan lisää veroja.
Älkää sosialistit aina kitiskö joka asiasta.DV8_HellRaiser kirjoitti:
Mikä on tuo pieni etupiiri? Miten sinne on viety köyhien rahoja? Yksi rosvo on VVOn kautta tulleet vuokrankorotukset ja siitä johtuva asumistukien nousu.
Suomessa on myös varattomilla hyvät olot maailman tilanteisiin verrattuna. Vertaa vaikka suurimman talousmahdin USAn oloihin.
SAK ei suostunut luopumaan mistään eduistaan. Myöskään maksajien mielipidettä ei saitilla näy. Harva on valmis maksamaan lisää veroja.
Älkää sosialistit aina kitiskö joka asiasta.Sulle on aika turha mitään selittää - kun vastaanottavassa päässä ei ole minkäänlaista ajatuksen häivääkään.
- pohjoisenääni
Eläkeläisten osalta tuo väite ei pidä paikkaansa.Minun eläkkeestäni ei kukaan ole vienyt euroakaan.Ei Sipilä eikä Soini,eikä edes Orpo.
Turmiolan tommit jauhavat pelkkää paskaa ,kuten turmiolan tommien kuuluukin. pohjoisenääni kirjoitti:
Eläkeläisten osalta tuo väite ei pidä paikkaansa.Minun eläkkeestäni ei kukaan ole vienyt euroakaan.Ei Sipilä eikä Soini,eikä edes Orpo.
Turmiolan tommit jauhavat pelkkää paskaa ,kuten turmiolan tommien kuuluukin.Kempeleen lestadiolaisia yritysjohtajia?
- beethooven
Kunnallisvaalit pian näyttää suunnan jatkaako kelvottomien hallitus entisellään vai hajoaako mätä pian sen jälkeen sisältäpäin?
Samaa paskanjauhantaa ja valehtelua se on kunnallistasollakin, eikä hyvänahkainen ja -uskoinen suomalainen nyt sentään politikkoja ala valehtelusta ja varastamisesta rankaisemaan. Suomnalainen toivoo parasta aina, eikä saata uskoa, että sama porukkaa kusettaa häntä . . . . TAAS !
- jottatotuuseiunohdu
Mieluummin tämä "kelvottomien hallitus", kuin 2011 aloittanut "vastuuttomuuden" hallitus.
Minä en halua koskaan takaisin tuota nykyisen velkahelvetin aiheuttanutta hallitusta, jossa istuivat:
Saamaton nahjus pääministerinä Jyrki Katainen (KOK)
Talouden tuhoaja, velanottaja Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen (SDP)
Juopotteleva ja tyhmä Urheiluministeri Paavo Arhinmäki (Vasemmistoliitto)
Rikkidirektiivi/tuulimylly, rahanpolttaja Ympäristöministeri Ville Niinistö (Vihreät)
Taivasteleva homofobikko Sisäministeri Päivi Räsänen (KD)
Kaikki talouden välttämättömät korjaustoimet jätettiin tekemättä, ja otettiin vain velan päälle velkaa, Tuon "vastuuttomuuden" hallituksen toilailuja maksamme vielä kauan. jottatotuuseiunohdu kirjoitti:
Mieluummin tämä "kelvottomien hallitus", kuin 2011 aloittanut "vastuuttomuuden" hallitus.
Minä en halua koskaan takaisin tuota nykyisen velkahelvetin aiheuttanutta hallitusta, jossa istuivat:
Rikkidirektiivi/tuulimylly, rahanpolttaja Ympäristöministeri Ville Niinistö (Vihreät)
Kaikki talouden välttämättömät korjaustoimet jätettiin tekemättä, ja otettiin vain velan päälle velkaa, Tuon "vastuuttomuuden" hallituksen toilailuja maksamme vielä kauan.Tämä hallitus töppää vain ja ainostaan omiin nimiinsä, edellisten hallitusten töpit eivät tämän hallituksen töppeihin liity.
- pätevätkehiin
jottatotuuseiunohdu kirjoitti:
Kaikki talouden välttämättömät korjaustoimet jätettiin tekemättä, ja otettiin vain velan päälle velkaa, Tuon "vastuuttomuuden" hallituksen toilailuja maksamme vielä kauan.Miksi haikailla törppöjen perään?
- näillämentiin
Kaikki talouden välttämättömät korjaustoimet jätettiin tekemättä, ja otettiin vain velan päälle velkaa, Tuon "vastuuttomuuden" hallituksen toilailuja maksamme vielä kauan.niin? itseasiassa eniten velkaa suhteessa otti Vanhasen kakkoshallitus.
http://www.valtionvelka.fi/fi-FI/Tilastot/Valtionvelka/Valtionvelka_ja_BKT - YaXaaasss
Niin, sehän oli se hämäräliikemiesten ostama porvarihallitus jossa Vanhanen oli pääministeri ja Katainen valt.varainministeri ja jos hyvin käy niin Vanhasesta taitaa tulla hetken päästä tämänkin istuvan hallituksen pääministeri, jos Sipilää vaaditaan jättämään virkansa, hallitus ei kaadu ja keskusta ei luovuta pääministerin paikkaa muille puolueille kesken kauden, ainoastaan pääministeri vaihtuu, tätä peliähän Suomessa on jatkettu jo monia vuosia ja aina on löytynyt uusi sattuma-pääministeri, Sipilä sitä vastoin on vaaleilla valittu pääministeri.
- Muttu1
Kaikki talouden välttämättömät korjaustoimet jätettiin tekemättä, ja otettiin vain velan päälle velkaa, Tuon "vastuuttomuuden" hallituksen toilailuja maksamme vielä kauan.Näin se menee. Ja kuis kävikään. Ei menneitä virheitä voi muuta kun jatkaa. Siis poliitikko on jo nähnyt kaiken ja jatkaa koska kuten näemme tie vie eu parlamenttiin ja rahan haalimiseen. Uskotteko te vielä että Suomi voi hyvin
- ymmärrätkö_edes_tuon
Tämä hallitus töppää vain ja ainostaan omiin nimiinsä, edellisten hallitusten töpit eivät tämän hallituksen töppeihin liity.
Kyllä ne nyt vain liittyvät ,koska tämä hallitus joutuu sixbäkin jälkiä paikkaamaan.
ymmärrätkö_edes_tuon kirjoitti:
Kyllä ne nyt vain liittyvät ,koska tämä hallitus joutuu sixbäkin jälkiä paikkaamaan.
Tämä hallitus on tehnyt ja tekee töppinsä ihan itse, ei saa syytä vieritettyä keskustalaiseen tapaan muille.
- Lestadius
Sipilä teettää kaikkein likaisimman työn poliittisella huorallaan Anne Bernerillä, joka ei ole kansanedustaja. Huora tekee, mitä sutenööri käskee. Lopuksi huora poistuu näyttämöltä vähin äänin ja suurin palkkioin. Kyllä Sipilä osaa likaisen pelin kuviot.
- jottatotuuseiunohdu
Suomen valtiovarainministeri on Petteri Orpo.
Pääministeri hoitelee pääasiassa kokonaan muita-asioita, kuin taloudenpitoa.
Samoin on laita tuon Bernerin, hänkin hoitaa oman ministeriönsä asioita ja neuvottelee rahoituksista Orpon kanssa.
Kummallista, kuinka näin yksinkertaisisa asioita ei käsitetä tai käsitetä.
2011 aloittaneen hallituksen njärkyttävät virheet teki Jutta Urpilainen, toji Kataisen kanssa yhteistyössä, mutta valtiovarainministeriön päälikkönä oli Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen (SDP)Jotta ei totuus unohdu !
Hallituksen linja, on aina pääminieripuolueen linja, pääministeri vastaa myös loppujen lopuksi valtionvaraministerin touhuista. Myös Bernerin sikailut tehdään Sipilän suostumuksella ja siunauksella. Se on kuin sellainen klassinen pyramiidihuijaus.
Onko sinulle jotenkin epäselvää, miten toimii "nokkimisjärjestys"? Noin yksinkertaista asiaa ei pitäisi joutua edes oikeitokeskustalaiselle selittämään.
Edellisen hallituksen töpit eivät liity mitenkään tämän hallituksen pahempiin, kansalaisia ja demokratiaa loukkaviin toimiin. 2011 hallitus ei ole enää vallassa, eikä siis voi enää töpätä !- Kaup-Kes-
Jotta ei totuus unohdu !
Hallituksen linja, on aina pääminieripuolueen linja, pääministeri vastaa myös loppujen lopuksi valtionvaraministerin touhuista. Myös Bernerin sikailut tehdään Sipilän suostumuksella ja siunauksella. Se on kuin sellainen klassinen pyramiidihuijaus.
Onko sinulle jotenkin epäselvää, miten toimii "nokkimisjärjestys"? Noin yksinkertaista asiaa ei pitäisi joutua edes oikeitokeskustalaiselle selittämään.
Edellisen hallituksen töpit eivät liity mitenkään tämän hallituksen pahempiin, kansalaisia ja demokratiaa loukkaviin toimiin. 2011 hallitus ei ole enää vallassa, eikä siis voi enää töpätä !Voi pikku Tommi ressukkaa, kun huonon vasemmistoisen edellisen hallituksen.
Töppäyksiä saatetaan joutua korjaamaan, jopa kaksikymmentäkin vuotta.
Muuten Tommi kuka sulle maksaa siitä, että olet noin yli aktiivinen räkijä tällä palstalla. Onko ehkä maksaja SAK n rahoja käyttävä Rinne vai Arhinmäki.
Voit vastata aivan näin kahden kesken, tiedon ei tarvitse levitä sen kauemmas. Kaup-Kes- kirjoitti:
Voi pikku Tommi ressukkaa, kun huonon vasemmistoisen edellisen hallituksen.
Töppäyksiä saatetaan joutua korjaamaan, jopa kaksikymmentäkin vuotta.
Muuten Tommi kuka sulle maksaa siitä, että olet noin yli aktiivinen räkijä tällä palstalla. Onko ehkä maksaja SAK n rahoja käyttävä Rinne vai Arhinmäki.
Voit vastata aivan näin kahden kesken, tiedon ei tarvitse levitä sen kauemmas.Aivan turha koettaa tämän hallituksen huonoutta, edellisten hallitusten tekemisillä tai tekemättä jättämisillä, tai vasemmistolla.
Itse maksan omat tekemiset ja olemiset. Niin kuin aiemmin on useasti selville käynytkin, ja nyt vaan on taas sellainen vaihe, jossa luppoaikaa hiukan enemmän.
Se sensijaan ihmetyttää, ketä sinulle maksaa, ja näin avuttomista jutuista, edes vittuilu ei sulla raukalla onnistu.- Kaup-Kes-
Aivan turha koettaa tämän hallituksen huonoutta, edellisten hallitusten tekemisillä tai tekemättä jättämisillä, tai vasemmistolla.
Itse maksan omat tekemiset ja olemiset. Niin kuin aiemmin on useasti selville käynytkin, ja nyt vaan on taas sellainen vaihe, jossa luppoaikaa hiukan enemmän.
Se sensijaan ihmetyttää, ketä sinulle maksaa, ja näin avuttomista jutuista, edes vittuilu ei sulla raukalla onnistu.Kuules Tommi tuossa lopussa olit täysin oikeassa," ketä sinulle maksaa". Mainio sanonta "ketä sinulle maksaa", sinähän olet nero. Ketään ei maksa minulle näin avuttomista jutuista kuten sanoit. Mutta jos minä olisin sossu-komukka, niin minä olisin mielestäsi suomen huipulta.
Mutta kun minä olen paiskinut lujasti töitä 45 vuotta. Niin työnanta on lupautunut maksamaan eläkkeeni kuolemaani saakka. Joten sinun ei kannata kysellä "ketä" sinulle maksaa? Sillä työnantajani maksaa eläkkeeni.
Ei mikää sossu-komukka laitos. Sopiko sossulle moinen?? Kaup-Kes- kirjoitti:
Kuules Tommi tuossa lopussa olit täysin oikeassa," ketä sinulle maksaa". Mainio sanonta "ketä sinulle maksaa", sinähän olet nero. Ketään ei maksa minulle näin avuttomista jutuista kuten sanoit. Mutta jos minä olisin sossu-komukka, niin minä olisin mielestäsi suomen huipulta.
Mutta kun minä olen paiskinut lujasti töitä 45 vuotta. Niin työnanta on lupautunut maksamaan eläkkeeni kuolemaani saakka. Joten sinun ei kannata kysellä "ketä" sinulle maksaa? Sillä työnantajani maksaa eläkkeeni.
Ei mikää sossu-komukka laitos. Sopiko sossulle moinen??En kyllä ymmärrä, mitä tekemistä tässä, tai yleensäkään keskustan palstalla on sossuilla, komukoilla, kommareilla, ja ennen kaikkea, miutä helvettiä se liittyisi minuun. Mikäli et vieläkään ole, niin kuin älykkyysoamääräsi huomioiden on käynyt - ymmärtänyt, taidan kuulua sellaiseen ns. omistavaan luokkaan.
- Eläkevakuuttaja
Kaup-Kes- kirjoitti:
Kuules Tommi tuossa lopussa olit täysin oikeassa," ketä sinulle maksaa". Mainio sanonta "ketä sinulle maksaa", sinähän olet nero. Ketään ei maksa minulle näin avuttomista jutuista kuten sanoit. Mutta jos minä olisin sossu-komukka, niin minä olisin mielestäsi suomen huipulta.
Ei mikää sossu-komukka laitos. Sopiko sossulle moinen??Olet siis ollut eläkevakuutusyhtiön leivissä.
- Muttu1
Kaiken huippu on että ihmiset puolustaa rikkaita jotka käärii rahaa tilastoilla. Esimerkki kun köyhä saa 125 euroa, valtio ottaa 25% ja kun on tarpeeksi köyhä siis ei vaatteita, lääkkeitä tai asuntoa. Valtio rankaisee että sait 93,00 e/netto joten valtio laskee että sait 110 euroa netto ja tilastollisesti olet jo "rikas" siis älä valita koska tilastollisesti olet hyvin voiva. Ja hyvin voiva valtio voi todeta että tilastot pitää aina paikkansa vaikka se ei ole edes totuus. Kirjanpitoa ja miten sitä vääristetään ja rahaa laitetaan ns. tilille investoinnit. Ja tästä lähtee koko rahan pesu. Raha (jota ei ole annettu henkilölle) joka on jo nimetty jollekin voidaan viedä eteenpäin koska sitä rahaa ei ole olemassa. Kirjanpidossa tämä on helppoa. Pari vientiä ja kappas raha oli mutta eipä ole enää. Kaikki jotka tuntee ja vähän nyt tietää sanoo hep. Näin helppoa velkaannuttaa ja velkaa saa. Kaikki jotka tajuaa kirjanpidosta jotain tietää että euro lähtee sentistä. Ja kirjanpito valtiolle vaatii puolueettoman "tarkastajan" ei siis maksetun.
- PikkuKusetus
Sipilän toiminta alkaa näkymään päivänvalossa. Toimintaa lestayhteisön rikkaimpien puolella kansaa vastaan. Syvä informaatiosota kansalaisia kohtaan käynnissä Keskustan puoluetoimistolla. Vaalit taas tulossa, niin alkaa erikoisläppäheitto. Valetta ja väärää henkeä siinä Sipilän hallinto pähkinäkuoressa.
- eikait
Onnistuukohan toistakertaa kusee silmään?
- StananKikypellet
Arki koittaa taas ja vatulointi jatkuu.
Itse olin kaikki välipäivät töissä ja virma kiitti viemällä liukumista 3tpv. Mites Arkadianmäellä, taitaa palkalliset vapaat vain lisääntyä, eikä tullut yhtään talkoopäiviä lisää.- toivossahyväelää
Pakko on Sipilän hallituksen jatkaa toinen kausi.Sitte maan talous alkaa olla kunnossa.Ja taas Suomen talous kestää vähänaikaa vihervasemmiston hallitusta.
Niin että ootelkaa pojat,tulee teidänkin vuoro,mutta ei ihan pian viellä. toivossahyväelää kirjoitti:
Pakko on Sipilän hallituksen jatkaa toinen kausi.Sitte maan talous alkaa olla kunnossa.Ja taas Suomen talous kestää vähänaikaa vihervasemmiston hallitusta.
Niin että ootelkaa pojat,tulee teidänkin vuoro,mutta ei ihan pian viellä.Millä Sipilän hallitus saisi maan talouden kuntoon? Nyt "nautitaan" edellisten hallitusten tukitoimista rakentamiseen. Muu kasvu ja elpyminen on lähinnä tilastojen vääntelyllä aikaan saatua.
- eirajoja
Riisto jatkuu, vaikka riistettävät jo köyryssä!
- S24uomlaineN
Sipilä on suosituin seuraavaksi pääministeriksi, joten saatte vapaasti ulista.
- kepuloinen
Mitä nappailet, että moiseen harhaan pääsit,?
- Muttu1
Minäkin voisin ottaa tuon harhapillerin. Onko kuinka monen vuode vaikutus?
- Sipilä_heti_ulos
Eihän Suomessa ole korruptiota, eihän?
- Kaup-Kes-
Sipilän mainio hallitus jatkaa, ainakin kuusi vuotta vielä. Kun reilun parin vuoden päästä siihen lisätään Kristilliset. Kun nuo komukat tykkää niin uskovaisista, niin pelkisteen sen vuoksi lisätään ne . Otetaan mukaan myös Vihreet, kun vallankin pääkaupunki seutu on niitä pullollaan.
Noilla lisäyksillä saattaa mennä kymmenenkin vuotta putkeen. Silloin loppuu kyllä muste sossu-komukoiden kynistä, niin paljon heitä se vituttaa.
Mutta ei heistä mihinkään muuhun enää koskaan ole, kuin oppositioon. - S24uomlaineN
Kyllä on vai miten Rinteen tuorein poliisitutkinta ei etene tai miksi Tampereen vuokratalosäätiön vaalitukea ei tutkittu?
Kaup-Kes- kirjoitti:
Sipilän mainio hallitus jatkaa, ainakin kuusi vuotta vielä. Kun reilun parin vuoden päästä siihen lisätään Kristilliset. Kun nuo komukat tykkää niin uskovaisista, niin pelkisteen sen vuoksi lisätään ne . Otetaan mukaan myös Vihreet, kun vallankin pääkaupunki seutu on niitä pullollaan.
Noilla lisäyksillä saattaa mennä kymmenenkin vuotta putkeen. Silloin loppuu kyllä muste sossu-komukoiden kynistä, niin paljon heitä se vituttaa.
Mutta ei heistä mihinkään muuhun enää koskaan ole, kuin oppositioon.Tuskin jatkaa, Suomen valtio on konkurssissa Sipilän hoteissa neljässä vuodessa. Ei siis ole konkurssipesässä hallitusta, on vain pesänhoitaja, ja se ei ole Sipilä.
- Ihan.mielenkiinnosta
Kaup-Kes- kirjoitti:
Mutta ei heistä mihinkään muuhun enää koskaan ole, kuin oppositioon.Kerro Kaup-Kes mitä nappailet kun pää on noin pehmeäksi mennyt ? Juomalla tuskin tuollaisia hallusinaatioita aikaiseksi saa.
Tuskin jatkaa, Suomen valtio on konkurssissa Sipilän hoteissa neljässä vuodessa. Ei siis ole konkurssipesässä hallitusta, on vain pesänhoitaja, ja se ei ole Sipilä.
Miten se konkurssiin vie jos menoja säästetään? Pelkkä opposition vale
- Kaup-Kes-
Ihan.mielenkiinnosta kirjoitti:
Kerro Kaup-Kes mitä nappailet kun pää on noin pehmeäksi mennyt ? Juomalla tuskin tuollaisia hallusinaatioita aikaiseksi saa.
Ikäväksesi täytyy todeta että, en nappaile mitään muuta kuin normaali suomalaista ruokaa. Juomapuolikin on niin kohtuullinen, että kahvi aikoina, otan toisen kupin teetä. Saunailtoina parikertaa viikossa pari olutta ja konjakki tai vodka.
Kaupungissakin olen asunut jo 55 vuotta. Joten ainoa syy että pääni on mielestäsi pehmennyt on se. Että en ole sossu, enkä komukka, joka sinä ilmeisesti olet.
Riitikö tämä vastaukseksi, arvon komukka? DV8_HellRaiser kirjoitti:
Säästöjä on siis syntynyt? Syntymässä? paljonko, koska ja missä?
- Paskalla_on_tekijänsä
Sipilän hallitus ei ole pystynyt leikkaamaan velanottoa yhtään, vaikka kansaa on kurjistetu raskaalla kädellä. Kauppatase on syöksynyt samaan malliin kuin venäjäpakotteiden aikaan, ainakin Tullin tilaston mukaan.
Julkisuuteen on valehdeltu ummet ja lammet hyvästä suunnasta, mutta totuus on ihan toista.
Nyt kotimarkkinan kurjistamienn alkaa näkyä kauppojen Yt-neuvotteluissa tällä hetkellä neuvotellaan 1000 työpaikan supistamisesta vähittäiskaupassa. Se muuten on sama luku jota saattaa päästä töihin Uudenkaupungin autotehtaalle jos tarvitaan. Eli päätöksillä on todella rajuja vaikutuksia, mutta velanotossa ne ei näy mitenkään ja kauppatase senkun sukeltaa. Ei näitä asoita voi loputtomiin valehdella vaikka onkin Lesta. - S24uomlaineN
Kotimaassasi Venäjällä nälkää näkevan kansan keskuudessa. Kaikki. Putler kerää kavereineen kansan varallisuuden.
Kerro ensin miten sinne konkurssiin päädytään. Teillä sosialisteilla on yleinen tapa vastata kysymyksillä
Paskalla_on_tekijänsä kirjoitti:
Sipilän hallitus ei ole pystynyt leikkaamaan velanottoa yhtään, vaikka kansaa on kurjistetu raskaalla kädellä. Kauppatase on syöksynyt samaan malliin kuin venäjäpakotteiden aikaan, ainakin Tullin tilaston mukaan.
Julkisuuteen on valehdeltu ummet ja lammet hyvästä suunnasta, mutta totuus on ihan toista.
Nyt kotimarkkinan kurjistamienn alkaa näkyä kauppojen Yt-neuvotteluissa tällä hetkellä neuvotellaan 1000 työpaikan supistamisesta vähittäiskaupassa. Se muuten on sama luku jota saattaa päästä töihin Uudenkaupungin autotehtaalle jos tarvitaan. Eli päätöksillä on todella rajuja vaikutuksia, mutta velanotossa ne ei näy mitenkään ja kauppatase senkun sukeltaa. Ei näitä asoita voi loputtomiin valehdella vaikka onkin Lesta.Kansaa ei ole kurjistettu täyttä pas kaa. Nyt tehdyt päätökset näkyvät vasta vuosien kuluttua ja kuluessa. Jos sikspäk olisi tehnyt päätöksiä maan tilanne olisi varmaan parempi.
Kansa vs rikkaat on vanha bolsu hokema.
Kansakunnan vauraus tulee viennistä ja jos suomalastuotteet ei mene kaupaksi niin ei sille hallitus mitään voi.DV8_HellRaiser kirjoitti:
Kerro ensin miten sinne konkurssiin päädytään. Teillä sosialisteilla on yleinen tapa vastata kysymyksillä
Kyllä kai tuollainen porvari ja kapitalisti oikeistolainen ymmärtää, miten konkurssiin päädytään ?
Kyllä kai tuollainen porvari ja kapitalisti oikeistolainen ymmärtää, miten konkurssiin päädytään ?
Kysyin sinulta perusteita väitteellesi mutta näyttää ettet pysty vastaamaan. Oikeistodemarin kaltainen trolli
Kysyin sinulta perusteita väitteellesi mutta näyttää ettet pysty vastaamaan. Oikeistodemarin kaltainen trolli
Sinä se olet kova kyselemään, vaan vastausta et nähtävästi ymmärrä. Useammankertaa, taitaa olla asiaan linkki tässäkin ketjussa, että tahat ja luotto kun loppuu, ja rikkaille kaikki siirretty - se on se konkurssi edessä. Tämä tällälailla tasollesi yksinkertaistettuna.
Sinä se olet kova kyselemään, vaan vastausta et nähtävästi ymmärrä. Useammankertaa, taitaa olla asiaan linkki tässäkin ketjussa, että tahat ja luotto kun loppuu, ja rikkaille kaikki siirretty - se on se konkurssi edessä. Tämä tällälailla tasollesi yksinkertaistettuna.
Kun te sosialistit ette pysty kertomaan vastausta eli kenelle. Kun väitätte että rikkaille niin luulisi teidän pystyvän kertomaan kenelle ja miten. Pelkkiä yleisiä väitteitä.
Kun et pysty vastaamaan niin ei kannata kirjoittaa mitään tasosta.DV8_HellRaiser kirjoitti:
Kun te sosialistit ette pysty kertomaan vastausta eli kenelle. Kun väitätte että rikkaille niin luulisi teidän pystyvän kertomaan kenelle ja miten. Pelkkiä yleisiä väitteitä.
Kun et pysty vastaamaan niin ei kannata kirjoittaa mitään tasosta.Voi L U O J A ! Näitä oikeistokeskustalaisia !!
Voi L U O J A ! Näitä oikeistokeskustalaisia !!
Joopa joo siinähän se vastaus selvisi. Sinulla ei ole mitään tietoa asiasta
Se siitä taas tälläkin kertaaDV8_HellRaiser kirjoitti:
Joopa joo siinähän se vastaus selvisi. Sinulla ei ole mitään tietoa asiasta
Se siitä taas tälläkin kertaaKuten totesin, vastausta löytyy moneen kertaan ja lähes mihin tahansa "kysymääsi" asiaan. Kyse on tosiaankin "vastaanottavan" pään ongelmasta.
- S24uomlaineN
Kuten totesin, vastausta löytyy moneen kertaan ja lähes mihin tahansa "kysymääsi" asiaan. Kyse on tosiaankin "vastaanottavan" pään ongelmasta.
Sinä Pietarin trolli olet ongelma.
S24uomlaineN kirjoitti:
Sinä Pietarin trolli olet ongelma.
Niinpä tietystikin, ainahan se on jonkun muun syy, joku muu on ongelma, kuin Sipilä ja oikeistokeskusta töpeksii.
- missätuho
Niinpä tietystikin, ainahan se on jonkun muun syy, joku muu on ongelma, kuin Sipilä ja oikeistokeskusta töpeksii.
mitään tosiasioita vaan et pysty osoittamaan. Kokeile vaikka kopioliitä kun muuten ei onnistu
missätuho kirjoitti:
mitään tosiasioita vaan et pysty osoittamaan. Kokeile vaikka kopioliitä kun muuten ei onnistu
Ohoh!!! ja sekoilu jatkuuu . . . . .
- PaskinHallitusIkinä
Kansaa ei ole kurjistettu täyttä pas kaa. Nyt tehdyt päätökset näkyvät vasta vuosien kuluttua ja kuluessa. Jos sikspäk olisi tehnyt päätöksiä maan tilanne olisi varmaan parempi.
Kansa vs rikkaat on vanha bolsu hokema.
Kansakunnan vauraus tulee viennistä ja jos suomalastuotteet ei mene kaupaksi niin ei sille hallitus mitään voi.Suomi on jo romahtanut mutta totuutta ei kerrota ettei kukaan viisas muuttaisi pois täältä...Tosin viisaat ovat jo lähteneet ja moni tulee tänä vuonna lähtemään.Enkä ihmettele yhtään.Niin paskat on nuo arkadianmäen nuket tuolla EU:n hyppynarussa....
- etkö.tiennyt
Sipilä on pääministeri jatko selviää sitten vaaleissa.
- 0s99999
Jokainen voi olla varma, että Sipilää, eikä myöskään Berneriä tulla ikipäivänä tämän jälkeen näkemään politiikassa. Ja näin todelliset Kepun paholaiset voivat jatkaa kuten nytkin uusien Sipilän ja Bernerin tilalle tulevien sätkynukkiensa kanssa. Probleema on siinä, että äänestäjä on tyhmä.
- Äänestysoikeus.pois
Niin. Kepua äänestävä etenkin on oikein erikoisen tyhmä.
- Vahvamielipide
Äänioikeutetut ihmiset ovat tyhmiä kun eivät vaivaudu äänestämään ja sitten valitetaan. Menkää hyvät ihmiset äänestämään jos haluatte muutosta saada aikaiseksi, ja miettikää jo etukäteen tarkkaan ketä ja mitä puoluetta äänestätte & seuratkaa vaalikeskusteluja ja yleensä politiikkaa, vaikka ei kiinnostaisikaan. Mutta äänestämättä jättäminen on kuin löisi itseään kirveellä jalkaan.
Vahvamielipide kirjoitti:
Äänioikeutetut ihmiset ovat tyhmiä kun eivät vaivaudu äänestämään ja sitten valitetaan. Menkää hyvät ihmiset äänestämään jos haluatte muutosta saada aikaiseksi, ja miettikää jo etukäteen tarkkaan ketä ja mitä puoluetta äänestätte & seuratkaa vaalikeskusteluja ja yleensä politiikkaa, vaikka ei kiinnostaisikaan. Mutta äänestämättä jättäminen on kuin löisi itseään kirveellä jalkaan.
On kyllä näiden viimeisten, vuodesta 2004 lähtien, hallitusten aiheuttamaa, että politiikka on rikki. Varsinkin tämä nykyinen lyö kaikki ennätykset ja rikkoo politiikkaa ja demokratiaa lisää.
On vaikeaa kuvitella, että persujen viimeisimmän petoksen, siis tähän nykyhallitukseen jees-puolueen osaan, tietystikin venevero yms. saavutuksinaan menneen, kaikki lupauksensa pettäneenä oikein ponnahduslautaa äänestämisen merkitykseen antaa.
Koko hallitus enemmän tai vähemmän kusettamalla sai hetkellisen mandaattinsa, jonka se kyllä kansan silmissä on jo menettänyt, mutta valitettavasti se ei estä hallitusta tuhopolitiikkaansa jatkamasta.
Demareilla ei oikein ole pakolaimyonteisyytensä vuoksi kantoa, ja nyt menee puheenjohtajakisakin sellaiseksi "vihreiden" tyyliseksi pepunpussaukseksi.
Vihreät taas ylpistyivät ja sotkeentuvat omiin ekoköysiinsä ja tappelevat itsensä pienpuolueeksi.
Vasemmistoliitto oletettavastikin kerää nykyisen puheenjohtajansa toiminnalla korkeasti koulutettuja "parempaa ja oikeudenmukaisempaan" maailmaan uskovia.
RKP;llä oma porukka äänestää, kuten Kokoomuksellakin, eräänlaiset Mikki Hiiri puolueet, joskin kummastakin poistunee ne "oikeiston" vasenta laitaa edustavat, jotka ymmärtävät edes hiukan hävetä.
Ei siis näköpiirissä parannusta, tai politiikan korjaantumista, joka valitettavasti tarkoittaa enemmän EU;ta, siis huonoa suomalaisille.- LestojenKirje
Äänestysoikeus.pois kirjoitti:
Niin. Kepua äänestävä etenkin on oikein erikoisen tyhmä.
Etenkin kun uskoo sipilä nimiseen fariseukseen....Lestojen kirja ote 2 luku 16: Ja täten minä asetan teille uuden jumalan joka teltassa uhkuu ja sontaa puhuu....
- S24uomlaiineN
Kait olet huomannut, että Sipilän suosio on romahtanut, joten ei pelkoa, että tuo kävelevä idiootti jatkaisi.
- S24venäläinenN
Olenhan minä huomannut.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005030439.html
Vielä on sulla opeteltavaa Suomen kielessä. Vai onko putinilla rahat lopussa. S24venäläinenN kirjoitti:
Olenhan minä huomannut.
Vielä on sulla opeteltavaa Suomen kielessä. Vai onko putinilla rahat lopussa.Tuo aivan ihan kyselyhän sinua onkin toimeliaana pitänyt. 1004 ihmiselle esitettiin kysymykset, 71 % antoi vastauksensa, kyllä kansa tietää ;D
- uskallatko_
S24venäläinenN kirjoitti:
Olenhan minä huomannut.
Vielä on sulla opeteltavaa Suomen kielessä. Vai onko putinilla rahat lopussa.Viittisitkö vilkata tuonne alla olevan linkin taka.
Saattaa sinulle olla epämiellyttävää,mutta katso kuitenkin.
- eihyvä
Ei ihmisiä pidä solvata, vaikka ei heistä pitäisikään. Se on ruma tapa ja huonon kasvatuksen tulos.
- etsillee
Onneksi ei Sipilä lue teidän löyhäpäiden ruikutuksia, tekee vain hyvää työta Suomen kuntoon saattamiseksi. Odota vain kuinkaa paljon häntä äänestämme, hyvä Sipilä.
Ihan oikeasti teidän on tuohon mantraanne uskottava, valitettavasti tulokset eivät tuotakaan hokemaa tue.
- pelasta.suomi
Ihan oikeasti teidän on tuohon mantraanne uskottava, valitettavasti tulokset eivät tuotakaan hokemaa tue.
Ei ole parempaakaan esitetty. Jos tiedät kerro ihmeessä.
pelasta.suomi kirjoitti:
Ei ole parempaakaan esitetty. Jos tiedät kerro ihmeessä.
Mikäli tuo nykyisin "esietty" on parasta, me olemme tuhoon tuomittuja.
- S24uomlaineN
Aikuisen oikeasti häivy ryssä hajusi kuvottaa.
S24uomlaineN kirjoitti:
Aikuisen oikeasti häivy ryssä hajusi kuvottaa.
Oijoi, onko mennyt herneitä nenään, kun vapaata valehteluasi on hillitty, ja älyttömiin tarnoihisi vaadittu perusteluita?
- S24uomlaineN
Oijoi, onko mennyt herneitä nenään, kun vapaata valehteluasi on hillitty, ja älyttömiin tarnoihisi vaadittu perusteluita?
Valehtelua? En ole huomannut, että minun kertoamiani faktoja olsi poistettu.
Minä eivätkä muutkaan hyväksy roistovaltion edustajien suomalaisten kimppuun käymistä. Sinun uskottavuutesi on täällä kyllä nolla. Samalla ajat asialliset kriitikot täältä poisa, koska kukaan ei halua olla sinulaisten kanssa samalla sivulla. S24uomlaineN kirjoitti:
Valehtelua? En ole huomannut, että minun kertoamiani faktoja olsi poistettu.
Minä eivätkä muutkaan hyväksy roistovaltion edustajien suomalaisten kimppuun käymistä. Sinun uskottavuutesi on täällä kyllä nolla. Samalla ajat asialliset kriitikot täältä poisa, koska kukaan ei halua olla sinulaisten kanssa samalla sivulla.Poistettu? Siitä en tiedä, mutta faktoja et ole esittänytkään.
Tarvittaisiin kai järkevään toimintaan, ja tuollaisiin syytöksiin jotain muutakin, kuin katkera mielipiteesi jokaisen selkäsaunasi jälkeen, että pakkohan tähän pitää olla roistovaltion sekaantunut - voi luoja näitä lapsellisia oikeistokeskustalaisia.- UhriSinäkin
Onko sinut joskus insesmoitu?Kun noin levottomia puhut?
- perustuslakivaliokunta
Suomen perustuslakia jonka pitäisi Suomessa olla kaikkien muitten lakien yläpuolella jossa sanotaan mm. että kansalaiset ovat yhdenvertaisia rikotaan armottoman säälimättömästi Suomen nk. "tasa" vallassa jossa kaikilla on muka samat mahdollisuudet ja muukin kun suojatyövoima on muka valtion erityissuojeluksessa etenkin silloin kun vähemmistö määrää ja enemmistöä ja noin80% kansalaista on huolissaan nykysuomen "ilmapiiristä" eikä juuri ketään ole huolissaan "omasta" taloudestaan vaikka kaikki omastamielestään ovat keksimääräsistä parempia kuskeja samaanaikaan kun "yhteiset" verovarat lobataan osinkon saajille eli käytännössä ulkomaille veroparatiiseihin kun samaanaikaan kun Suomella menee muka oikeesti huonosti on jaossa kumminkin ennätys osingot eräille harvoille ja valituille.
Muka moka muka ja moka jne.. - mistäkyse
Onkohan Sipiä luvanut vaalirahoittajilleen tiestöllä rosvoamisen?
- AivanTakuusti
Joku sukulainen on jo otilla....
- mulleVieläEnemmän
tämä Nyky Poltikoiminen On melko Erikoista .
- eieroa
Onko Sipilällä vielä joku bisnes ajettava kamuille??
- annajonyt
Tunkki on sitkeessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki942976Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from952445Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä392265Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752238Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71826Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131496- 831287
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81180- 691107
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064