No miten meni?

Anonyymi-ap

Onko voittaja olo?
Tunnetko onnistumisen riemua?
Vastasiko lopputulos odotuksia?
Kauaksi ajettu 😘

105

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

1. Joo!
      2. Kyllä!
      3. Aika pitkälti joo!
      4. Kauemmaksi olisit voinut mennä!

• Anonyymi
        UUSI

🤗🤗

• Anonyymi
        UUSI

Kurjaa..

• Anonyymi
        UUSI

Sattuu ja kaduttaa. Kadun sanoja joilla löin naistani!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taukkamsinen mies…huhhuijaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taukkamsinen mies…huhhuijaa

Raukkamainen..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sanoit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava spektaakkeli tämäkin, aloituksia rustaava setä. Pääsit oikein trendaaviin taas vaihteeksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sanoit

Jotain todella henkilöön menevää varmaan mussutti tänne palstalle tämä AP- mies suukkoemojeineen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, mutta kadu ja pyydä häneltä anteeksi.
        Ap

• Anonyymi
      UUSI

Ai Ken Guru-bensaa Tuurille asti? Se Pumpattava Bar-Bara ratissa?
      Ja Hami-nasta kumihousutki puhki. :D
      -takaluukusta

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka monelle henkilölle lopulta rustailet tätä irrationaalista potaskaa?

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole, koska en kilpaile. En tunne, koska tämä meni puoleltani multiin. Vastasi, koska tämä oli päätökseni perusteella odotettavissa. Tähän jotakin vapaasanaisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä oli päätöksesi?

• Anonyymi
        UUSI

Oot sekaisin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sekaisin!

Niinkö nettisivus väittää? ;)
        -2hh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sekaisin!

Koitahan maalittaja kerätä itsesi ja kohdentaa näitä maalituksiasi edes jotenkin mitä satut palstaäijän jargonista löytämään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö nettisivus väittää? ;)
        -2hh

Kenen nettisivulla kuten itse mainitsit seikkaile sitten, toinen umpimähkään vastaileva umpihöperö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan maalittaja kerätä itsesi ja kohdentaa näitä maalituksiasi edes jotenkin mitä satut palstaäijän jargonista löytämään

Kommentti poistui välistä.

• Anonyymi
        UUSI

Pääasia, että päätös ei kaduta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä oli päätöksesi?

Äänetön vetäytyminen. Moikataan ohimennen, jos ja kun kohdataan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äänetön vetäytyminen. Moikataan ohimennen, jos ja kun kohdataan.

Ei moikata :-)

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää jatkoa vaan kaikille tasapuolisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos samoin!

• Anonyymi
        UUSI

☺️👍

• Anonyymi
        UUSI

Kyä näi o Vtu hyvin veditte kaikki

• Anonyymi
      UUSI

Olen edelleen täällä kantsupaskassa, joten ei ole voittajafiilis. Samaa paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä varmemmin joku yrittää vakuuttaa jonkin asian lopullisuudesta, sen epävarmempaa se oikeasti on, muuten ei olisi itselle ja muille tarvetta raportoida siitä lopullisesta päätöksestä.

• Anonyymi
        UUSI

En raportoi yhtään mitään, vaan esitin kysymyksen.
        Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En raportoi yhtään mitään, vaan esitin kysymyksen.
        Ap

Riippuen missä kulttuurissa nuo kysymykset esitetään. Meidän kulttuurissa tunnetaan lähinnä vahingonilo. Mitä onnellisemmalta joku näyttää, sen enemmän muut yrittävät saada hänet onnettomammaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuen missä kulttuurissa nuo kysymykset esitetään. Meidän kulttuurissa tunnetaan lähinnä vahingonilo. Mitä onnellisemmalta joku näyttää, sen enemmän muut yrittävät saada hänet onnettomammaksi.

Kuulostaa kamalalle. Ei kai mihinkään kulttuuriin oikeasti tuollainen kuulu, vaan jonkun pienen piirin tapoihin. En ole vahingoniloinen, ainakaan tuossa mielessä. Kenenkään onni ei ole minulta pois, mutta se että joku ei onnistu jossain ilkeässä, niin tuo kyllä jotain tyydytystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kamalalle. Ei kai mihinkään kulttuuriin oikeasti tuollainen kuulu, vaan jonkun pienen piirin tapoihin. En ole vahingoniloinen, ainakaan tuossa mielessä. Kenenkään onni ei ole minulta pois, mutta se että joku ei onnistu jossain ilkeässä, niin tuo kyllä jotain tyydytystä.

Olen nähnyt ja kokenut niin paljon vahingoniloa, että yleistän sen ihan suosiolla kulttuuriin maatuneeksi tavaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt ja kokenut niin paljon vahingoniloa, että yleistän sen ihan suosiolla kulttuuriin maatuneeksi tavaksi.

Vaihda maata tai maisemaa, jos noin on ;-)

• Anonyymi
        UUSI

:-D onneksi en.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiitos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli vielä mieleen tuosta vahingonilosta, että yleensä sitä koetaan, kun joku on tehnyt tai yrittänyt tehdä väärin jotain kohtaan ja sitten "pilkka osuukin omaan nilkkaan". Tai, jos on egoillut (inhoan tuota sanaa) ja epäonnistuukin. Tai jos yrittää kusettaa ja tulee itse kusetetuksi. Tai vaikka yrittää typerin keinoin saada asioita menemään tai ihmistä toimimaan oman mielen mukaan jne.
        Jos paljon kokee joutuvansa vahingonilo kohteeksi, on/olisi se mielestäni selkeä viesti, että pitäisi tarkastella kriittisesti sitä omaa toimintaansa.
        On sitten eri asia ne ihmiset, jotka kokevat vahingoniloa kateuden kautta, jos vaikka joku voittaa lotossa suuren summan ja menettää sen, niin en saa siitä mitään iloa. Joku joka olisi kyykyttönyt rahoillaan muita tai elvistellyt, niin tilanne voisi olla toinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

*Ilmeisesti ne pienet piirit ovat pesiytyneet tähän lähiöön, koska eneimmäkseen kuulee jatkuvaa ajatusmaailmaan vaikuttavaa: vaikeaa, täytyy, pakko yms. Sen sijaan, että ajattelisi saa, on mahdollista, haasteellista, mutta selvitettävissä. sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli vielä mieleen tuosta vahingonilosta, että yleensä sitä koetaan, kun joku on tehnyt tai yrittänyt tehdä väärin jotain kohtaan ja sitten "pilkka osuukin omaan nilkkaan". Tai, jos on egoillut (inhoan tuota sanaa) ja epäonnistuukin. Tai jos yrittää kusettaa ja tulee itse kusetetuksi. Tai vaikka yrittää typerin keinoin saada asioita menemään tai ihmistä toimimaan oman mielen mukaan jne.
        Jos paljon kokee joutuvansa vahingonilo kohteeksi, on/olisi se mielestäni selkeä viesti, että pitäisi tarkastella kriittisesti sitä omaa toimintaansa.
        On sitten eri asia ne ihmiset, jotka kokevat vahingoniloa kateuden kautta, jos vaikka joku voittaa lotossa suuren summan ja menettää sen, niin en saa siitä mitään iloa. Joku joka olisi kyykyttönyt rahoillaan muita tai elvistellyt, niin tilanne voisi olla toinen.

Kyllä työnhakeminen on vihonviimeisen pahantahtoista ja etenkin se, jos tahtoo oppia ja kehittyä työssään. Pahimman sortin egoilua. Sarkasmia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä työnhakeminen on vihonviimeisen pahantahtoista ja etenkin se, jos tahtoo oppia ja kehittyä työssään. Pahimman sortin egoilua. Sarkasmia.

No jos tuosta, joku kokee vahingoniloa, niin aika moukkamaista.
        Vai oletko haukkunut työttömiä tai joskus sanonut, kuinka helppoa on saada töitä tms ja nyt olet samassa tilanteessa 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos tuosta, joku kokee vahingoniloa, niin aika moukkamaista.
        Vai oletko haukkunut työttömiä tai joskus sanonut, kuinka helppoa on saada töitä tms ja nyt olet samassa tilanteessa 😉

En. Se siinä onkin erikoista, koska en ole käsittääkseni suhtautunut työttömiin väheksyvästi tai muutoin mulkusti. Aiemmin oli huomattavasti helpompi saada töitä (alasta riippuen) ja kyllä minullakin on ollut työttömyysjaksoja jo parikymppisenä, koska opiskelin aloja joille työllistyminen ei ole itsestäänselvyys.

Olen kohdannut todella paljon vahingoniloista asennetta tyyliin: "No nytpä tiedät miltä tuntuu, kun yxz.." suurin osa on juttuja, joita olen kuullut muiden suusta ja yht'äkkiä ovatkin ilmeisesti minun asenteitani.

Jokaisella on preferenssinsä ja esimerkiksi se, että olisin mieluummin halunnut ydinperheen, on nähty yksinhuoltajien kritisointina. Kai nyt jokainen tajuaa, että suurin osa yksinhuoltajistakin on alunperin perustanut perheen yhdessä jonkun kanssa, mutta elämä ei välttämättä sujunu niin kuin on suunnitellut. Lisäksi osa haluaa lapsen muttei miestä. En tosin käsitä millä tavoin heidän valintansa kuuluisivat minulle tai olisivat kritisoitavissani.

On hiton raskasta kohdata jatkuvasti ihme hyökkimistä, jonka perustelua en keksi muutoin kuin yhdistelemällä vuosien saatossa kuulemiani oletuksia ajatuksistani.

Myös se, että jatkuvasti porukalla on tarve saada minut kokemaan samoja vastoinkäymisiä kuin he ovat kokeneet, menee yli käsityskykyni.

Yleisoletus on, että jokainen, joka esimerkiksi opiskelee, on positiivisella asenteella ja oletuksella, että hän tulee työllistymään. siinä' ei ole sen kummemmin egoilua tai kenenkään lyttäystä vaan optimistista elämänasennetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Se on huolestuttaa:(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En. Se siinä onkin erikoista, koska en ole käsittääkseni suhtautunut työttömiin väheksyvästi tai muutoin mulkusti. Aiemmin oli huomattavasti helpompi saada töitä (alasta riippuen) ja kyllä minullakin on ollut työttömyysjaksoja jo parikymppisenä, koska opiskelin aloja joille työllistyminen ei ole itsestäänselvyys.

Olen kohdannut todella paljon vahingoniloista asennetta tyyliin: "No nytpä tiedät miltä tuntuu, kun yxz.." suurin osa on juttuja, joita olen kuullut muiden suusta ja yht'äkkiä ovatkin ilmeisesti minun asenteitani.

Jokaisella on preferenssinsä ja esimerkiksi se, että olisin mieluummin halunnut ydinperheen, on nähty yksinhuoltajien kritisointina. Kai nyt jokainen tajuaa, että suurin osa yksinhuoltajistakin on alunperin perustanut perheen yhdessä jonkun kanssa, mutta elämä ei välttämättä sujunu niin kuin on suunnitellut. Lisäksi osa haluaa lapsen muttei miestä. En tosin käsitä millä tavoin heidän valintansa kuuluisivat minulle tai olisivat kritisoitavissani.

On hiton raskasta kohdata jatkuvasti ihme hyökkimistä, jonka perustelua en keksi muutoin kuin yhdistelemällä vuosien saatossa kuulemiani oletuksia ajatuksistani.

Myös se, että jatkuvasti porukalla on tarve saada minut kokemaan samoja vastoinkäymisiä kuin he ovat kokeneet, menee yli käsityskykyni.

Yleisoletus on, että jokainen, joka esimerkiksi opiskelee, on positiivisella asenteella ja oletuksella, että hän tulee työllistymään. siinä' ei ole sen kummemmin egoilua tai kenenkään lyttäystä vaan optimistista elämänasennetta.

"Olen kohdannut todella paljon vahingoniloista asennetta tyyliin: "No nytpä tiedät miltä tuntuu, kun yxz.." suurin osa on juttuja, joita olen kuullut muiden suusta ja yht'äkkiä ovatkin ilmeisesti minun asenteitani."
        Tähän sanoisin oman huomioni, että joillain ihmisillä on myös kumma tapa "siirtää" se itselle osoitettu kommentti tai kuitti seuraavalle. Minulta löytyy tällainen kaveri lähipiiristä :-D onneksi hän sää kuitteja harvoin ;-)

• Anonyymi
        UUSI

No jopa tämä palstaäijän aloitus tekee sulle taas ihottumaa. Naiselta sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otatko sinä pieni prätkähiiri heti kredittiä tämän palstalla rääpisesi takia ihan mistä tahansa mitä joku kirjoittaa? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jopa tämä palstaäijän aloitus tekee sulle taas ihottumaa. Naiselta sivusta

Bepanten auttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän käytännössä mene niin; odotetaan suurta pamausta, lopputuloksena lentää lokin ruikki otsaan. Voittaja on siis lokki.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pidä kurkotella taivaalle, jos ei osaa vielä katsoa edes eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä kurkotella taivaalle, jos ei osaa vielä katsoa edes eteenpäin.

Katse itseen päin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katse itseen päin.

Tarkennatko, koska olen tyhmä ja kommenttisi voi ymmärtää parilla eri tavalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katse itseen päin.

No se ihan ensimmäiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Jumalauta, että kassahenkilö kailottaa.Helvetin huoltsikka.

• Anonyymi
        UUSI

Käske laittaa suuta suppuun.

• Anonyymi
        UUSI

"Niskavuoren" e-mäntä se näköjään kustantaa kumiankkahuuletki kaikille, etkä pysty enää estää, ku TE-etä pääty jo väärään pöytään! :D
        -becks

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Niskavuoren" e-mäntä se näköjään kustantaa kumiankkahuuletki kaikille, etkä pysty enää estää, ku TE-etä pääty jo väärään pöytään! :D
        -becks

Oletko koskaan miettinyt, että menisit johonkin toimintakeskuksen virkkaamaan patalappuja vaikka? Ei tämä sekava läystäminen sinusta nimittäin ”töömeestä” tee

• Anonyymi
      UUSI

Mistä näitä raukkamaisia sankareita sikiääkin?

• Anonyymi
        UUSI

Ap ei ole raukkamainen, vaan oli tekemisissä raukkamaisten ihmisten kanssa :-)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap ei ole raukkamainen, vaan oli tekemisissä raukkamaisten ihmisten kanssa :-)

No kerro ihmeessä palstaäijä näille elämänkoulun kekaroille lisää tästä jännittävästä tapahtumasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro ihmeessä palstaäijä näille elämänkoulun kekaroille lisää tästä jännittävästä tapahtumasta

Ei, jätän sulle pelkän teaserin ;-)

• Anonyymi
      UUSI

Eräilevän Tuomaksen puolesta vaan kyselen että mikähän se palkinto on? ;)
      -becks

• Anonyymi
        UUSI

Mitä kukakin on tavoitellut 🏆🥇❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kukakin on tavoitellut 🏆🥇❤️

En kyl oo kuullu kenenkään tavoittelevan vihreetä softispalloo tai sen sisarusta, kusista ping.is-palloo, mut nyt oot säkin. Onks meitä ny sitte jo kaks? ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kyl oo kuullu kenenkään tavoittelevan vihreetä softispalloo tai sen sisarusta, kusista ping.is-palloo, mut nyt oot säkin. Onks meitä ny sitte jo kaks? ;)

Mä en voi sanoa, että tietäisin mitä seuraavaksi aiot sanoa. Taito se on tuokin.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka moni teistä elämän menestyjistä kuuluu samaan koohotuakerhoon, joilla ei ole muuta elämää kuin souvata näitä aloituksia ees taas? Let’s go

• Anonyymi
      UUSI

Last mistake, kuolindoulin, viime hetken pertti kourilla.

• Anonyymi
        UUSI

Virtapiikki löi väärään tiskiin. ;)
        -janssoninkiusaus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-janssoninkiusaus

Menkää mielisairaalaan... Eiku, tehän ootte jo 😂. Onko vapaata toimintaa klo 13-14?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää mielisairaalaan... Eiku, tehän ootte jo 😂. Onko vapaata toimintaa klo 13-14?

Mites sinä kirjoittelet täällä tähän aikaan, jos kerran poikkeat muista kirjoittelijoista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mites sinä kirjoittelet täällä tähän aikaan, jos kerran poikkeat muista kirjoittelijoista?

En mitenkään ;-) no ehkä vähän kuitenkin, koska mun kirjoituksissa on vähän edes päätä ja häntää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En mitenkään ;-) no ehkä vähän kuitenkin, koska mun kirjoituksissa on vähän edes päätä ja häntää.

Kaksneuvosellahan ei muuta ookaan, ku omaa päätä ja hän tää. Honka-Salot huohottamassa sivulta niskaan ja kasslerit polkemassa ympäri toria, että sais ylimääräistä virtaa kaivaakseen kupeestaan viimesetki rovot maksaakseen ne lampaanviulut. Kuulemma. ;)
        -satkunlaina

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksneuvosellahan ei muuta ookaan, ku omaa päätä ja hän tää. Honka-Salot huohottamassa sivulta niskaan ja kasslerit polkemassa ympäri toria, että sais ylimääräistä virtaa kaivaakseen kupeestaan viimesetki rovot maksaakseen ne lampaanviulut. Kuulemma. ;)
        -satkunlaina

Yksi kysymys sinulle -käytätkö epäpuhtaita substansseja? Niin on korkealentoista ja usvaista tekstiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä tämä aloittajaäijä nauttii siitä, että saa viedä kaltaisiasi kuin litran mittaa?😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-janssoninkiusaus

Vetäkää kaikkien pöydät puhtaaksi jos siitä vaikka viimeiset lainit

• Anonyymi
      UUSI

olen kertakaikkisen kyllästynyt siihen, että ajatusmaailmastani tehdään mitä kummallisempia oletuksia. Tänään on mm. tarjouduttu pitelemään kädestä ( täysin ventovieraat reittiohjeiden kysytät), kyseenalaistettu kuulemiskykyni, ohoteltu ja ties mitä. En minä hitto tiedä miksi useimmiten minun oletetaan tahtovan päinvastaista kuin mitä olen sanonut.

• Anonyymi
      UUSI

Voittoa en missään asiassa koskaan ole asettanu edes tavoitteeksi mua ei edes niin kiinnosta onnistunko vaiko enkö kunhan olen työni saanu tehtyä toimivasti ja näkyviltä osin taas kattonu että on silmälle siisti ni riittäny mulle miksi kukaan niin vaativa ole mun työtä kohtaan ollukkaan kun mitä itse olen toki siistimpää tai kestävämpää ei pysty toteuttaan mitä on työnantajan toimittamat tarvikkeet

• Anonyymi
        UUSI

Parisuhde rintamalla kuuluisi kiinnostaa ja ottaa asiat vakavasti, eikä perseillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhde rintamalla kuuluisi kiinnostaa ja ottaa asiat vakavasti, eikä perseillä.

Kerrotko mitä on parisuhteen vakavasti ottaminen? Luulisi, että jokainen pari määrittää keskenään mitkä heidän parisuhteensa säännöt ovat. Perseilyksi laskisen se, jos yrittää edelleen pitää ovia avoinna jokaiseen suuntaan vaikka on sitoutunut parisuhteeseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, vaikka oletkin sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äijän tyhmyys koituu vielä tuhoksi…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äijän tyhmyys koituu vielä tuhoksi…

No en kenellekään halua mitään pahaa varsinaisesti, mutta oppirahat maksettavaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Loputulos miten katsotaan mistäkin asiasta työstä helpoin nähdä miellyttääkö toteutus silmää harvaa kiinnostaa toimiiko edes kun on vaan kaunista katsella silmällekin kauniiseen kyllästyy jo vuodessa parisuhteessa lopputulos en usko että on edes se tärkein hautaan se viimeistään kuitenkin päättyy mikä on ihmisten tapa ajatella asioista

• Anonyymi
      UUSI

Sanoisin hänelle naisenkusettajalle,että hienosti vedätit alusta saakka. Lisäten, sanotaanko paremman sanan puutteessa kitkeränsuloiselta nähdä edes kaukaa ohimennen.

//:

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä.
        T Ap

• Anonyymi
        UUSI

Millähän tavalla kusetin? En ollutkaan se sun mielikuva siitä miehestä kehen et halunnut tutustua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän tavalla kusetin? En ollutkaan se sun mielikuva siitä miehestä kehen et halunnut tutustua?

Keneltä kysyt? Täällä sopassa on aika monta lusikkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ootko aloittajaäijä äänestänyt itse tätä makaaberia kuvakertomustasi? Ei hyvää päivää. TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.
        T Ap

Niin mistä sinä aloittajaäijä olet tällä kertaa ittes kanssa samaa mieltä? Elämänkoululaiset toki viihtyy mutinasi parissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit kommenttiin, joka omaan silmään näyttää miehen kirjoittamalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko aloittajaäijä äänestänyt itse tätä makaaberia kuvakertomustasi? Ei hyvää päivää. TT

Ai sä oot varmaa se seiskan kääkkäilijä, jota kiinnostaa enemmän toisten ostamat talouspaperit, ku omat liian löysällä roikkuvat ruuvit. ;)
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä oot varmaa se seiskan kääkkäilijä, jota kiinnostaa enemmän toisten ostamat talouspaperit, ku omat liian löysällä roikkuvat ruuvit. ;)
        -sivusta

Talouspaperit? Kokeile vetää tätä propagandaa vaikka foliopaperirullalla ennemmin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Talouspaperit? Kokeile vetää tätä propagandaa vaikka foliopaperirullalla ennemmin

Ja tee koko voittajajoukolle suippolakit vait powa

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen takaa ajettu.

• Anonyymi
      UUSI

Ylpeys karisee kaikilta — toisilta vasta sitten, kun on liian myöhäistä. Mutta rakkaus ei katoa — se vain vetäytyy sieltä, missä sitä ei osata arvostaa.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.

Minä myös.

• Anonyymi
      UUSI

lumiukko hyökkää jälleen, ensilumwt suli niin nyrt lumiukko uudelleen tulee

• Anonyymi
      UUSI

lumiukkoen kuin joku pakkasherrakin tulee

• Anonyymi
      UUSI

Todella sairasta ulinaa ja katkeruutta. Säälin teitä!

• Anonyymi
        UUSI

Ketä teitä? Ap:ta vai kommentoivia?

• Anonyymi
        UUSI

No sinuthan tänne palstaäijän ketjuun trupaduuri just tarvittiinkin tuntemaan itsesi tärkeäksi. -TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä teitä? Ap:ta vai kommentoivia?

Ensinnäkin. AP eli palstasetä on jälleen kerran kirjoittanut itse kaikki kommentit ja toisekseen tämä aloittaja ei edelleenkään ole sinun pakkomielteen kohde josta keskustelet surrealistisesti muiden kanssa kuin hän ei olisi paikalla, vaikka oletat tämän naisen olevan aina se vatun aloittaja. Olet kammottava ihminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin. AP eli palstasetä on jälleen kerran kirjoittanut itse kaikki kommentit ja toisekseen tämä aloittaja ei edelleenkään ole sinun pakkomielteen kohde josta keskustelet surrealistisesti muiden kanssa kuin hän ei olisi paikalla, vaikka oletat tämän naisen olevan aina se vatun aloittaja. Olet kammottava ihminen

Nyt oli niin selkeetä, että melkein kun jostain oppikirjasta ;-)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli niin selkeetä, että melkein kun jostain oppikirjasta ;-)

No turvaudu sinä vaikka parviälyyn, niin olette yhdessä vahvempia👍

• Anonyymi
      UUSI

ei niin ehkä ikä vaikuta kuin joku 40-vuotias on pappa... vaan etytä miten tulee toimeen ihmisten kanass ayleensä-

• Anonyymi
      UUSI

minäkin olwn kai jo kuin joku Kaitsu niin tuhansia vuosia vanha, mutta niin silri rulen hyvin roimeen nuotyrn naisyrn kanssa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5440
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2773
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      106
      2272
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1824
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      25
      1794
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      41
      1787
    7. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      8
      1782
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      97
      1682
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1515
    10. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1499
    Aihe