Onko voittaja olo?
Tunnetko onnistumisen riemua?
Vastasiko lopputulos odotuksia?
Kauaksi ajettu 😘
No miten meni?
105
706
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
1. Joo!
2. Kyllä!
3. Aika pitkälti joo!
4. Kauemmaksi olisit voinut mennä!- AnonyymiUUSI
🤗🤗
- AnonyymiUUSI
Kurjaa..
- AnonyymiUUSI
Sattuu ja kaduttaa. Kadun sanoja joilla löin naistani!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taukkamsinen mies…huhhuijaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taukkamsinen mies…huhhuijaa
Raukkamainen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sanoit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava spektaakkeli tämäkin, aloituksia rustaava setä. Pääsit oikein trendaaviin taas vaihteeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sanoit
Jotain todella henkilöön menevää varmaan mussutti tänne palstalle tämä AP- mies suukkoemojeineen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi, mutta kadu ja pyydä häneltä anteeksi.
Ap
- AnonyymiUUSI
Ai Ken Guru-bensaa Tuurille asti? Se Pumpattava Bar-Bara ratissa?
Ja Hami-nasta kumihousutki puhki. :D
-takaluukusta- AnonyymiUUSI
Kuinka monelle henkilölle lopulta rustailet tätä irrationaalista potaskaa?
- AnonyymiUUSI
Ei ole, koska en kilpaile. En tunne, koska tämä meni puoleltani multiin. Vastasi, koska tämä oli päätökseni perusteella odotettavissa. Tähän jotakin vapaasanaisesti.
- AnonyymiUUSI
Mikä oli päätöksesi?
- AnonyymiUUSI
Oot sekaisin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot sekaisin!
Niinkö nettisivus väittää? ;)
-2hh - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot sekaisin!
Koitahan maalittaja kerätä itsesi ja kohdentaa näitä maalituksiasi edes jotenkin mitä satut palstaäijän jargonista löytämään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö nettisivus väittää? ;)
-2hhKenen nettisivulla kuten itse mainitsit seikkaile sitten, toinen umpimähkään vastaileva umpihöperö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan maalittaja kerätä itsesi ja kohdentaa näitä maalituksiasi edes jotenkin mitä satut palstaäijän jargonista löytämään
Kommentti poistui välistä.
- AnonyymiUUSI
Pääasia, että päätös ei kaduta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli päätöksesi?
Äänetön vetäytyminen. Moikataan ohimennen, jos ja kun kohdataan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äänetön vetäytyminen. Moikataan ohimennen, jos ja kun kohdataan.
Ei moikata :-)
- AnonyymiUUSI
Hyvää jatkoa vaan kaikille tasapuolisesti.
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin!
- AnonyymiUUSI
☺️👍
- AnonyymiUUSI
Kyä näi o Vtu hyvin veditte kaikki
- AnonyymiUUSI
Olen edelleen täällä kantsupaskassa, joten ei ole voittajafiilis. Samaa paskaa.
- AnonyymiUUSI
Mitä varmemmin joku yrittää vakuuttaa jonkin asian lopullisuudesta, sen epävarmempaa se oikeasti on, muuten ei olisi itselle ja muille tarvetta raportoida siitä lopullisesta päätöksestä.
- AnonyymiUUSI
En raportoi yhtään mitään, vaan esitin kysymyksen.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En raportoi yhtään mitään, vaan esitin kysymyksen.
ApRiippuen missä kulttuurissa nuo kysymykset esitetään. Meidän kulttuurissa tunnetaan lähinnä vahingonilo. Mitä onnellisemmalta joku näyttää, sen enemmän muut yrittävät saada hänet onnettomammaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuen missä kulttuurissa nuo kysymykset esitetään. Meidän kulttuurissa tunnetaan lähinnä vahingonilo. Mitä onnellisemmalta joku näyttää, sen enemmän muut yrittävät saada hänet onnettomammaksi.
Kuulostaa kamalalle. Ei kai mihinkään kulttuuriin oikeasti tuollainen kuulu, vaan jonkun pienen piirin tapoihin. En ole vahingoniloinen, ainakaan tuossa mielessä. Kenenkään onni ei ole minulta pois, mutta se että joku ei onnistu jossain ilkeässä, niin tuo kyllä jotain tyydytystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kamalalle. Ei kai mihinkään kulttuuriin oikeasti tuollainen kuulu, vaan jonkun pienen piirin tapoihin. En ole vahingoniloinen, ainakaan tuossa mielessä. Kenenkään onni ei ole minulta pois, mutta se että joku ei onnistu jossain ilkeässä, niin tuo kyllä jotain tyydytystä.
Olen nähnyt ja kokenut niin paljon vahingoniloa, että yleistän sen ihan suosiolla kulttuuriin maatuneeksi tavaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt ja kokenut niin paljon vahingoniloa, että yleistän sen ihan suosiolla kulttuuriin maatuneeksi tavaksi.
Vaihda maata tai maisemaa, jos noin on ;-)
- AnonyymiUUSI
:-D onneksi en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vielä mieleen tuosta vahingonilosta, että yleensä sitä koetaan, kun joku on tehnyt tai yrittänyt tehdä väärin jotain kohtaan ja sitten "pilkka osuukin omaan nilkkaan". Tai, jos on egoillut (inhoan tuota sanaa) ja epäonnistuukin. Tai jos yrittää kusettaa ja tulee itse kusetetuksi. Tai vaikka yrittää typerin keinoin saada asioita menemään tai ihmistä toimimaan oman mielen mukaan jne.
Jos paljon kokee joutuvansa vahingonilo kohteeksi, on/olisi se mielestäni selkeä viesti, että pitäisi tarkastella kriittisesti sitä omaa toimintaansa.
On sitten eri asia ne ihmiset, jotka kokevat vahingoniloa kateuden kautta, jos vaikka joku voittaa lotossa suuren summan ja menettää sen, niin en saa siitä mitään iloa. Joku joka olisi kyykyttönyt rahoillaan muita tai elvistellyt, niin tilanne voisi olla toinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*Ilmeisesti ne pienet piirit ovat pesiytyneet tähän lähiöön, koska eneimmäkseen kuulee jatkuvaa ajatusmaailmaan vaikuttavaa: vaikeaa, täytyy, pakko yms. Sen sijaan, että ajattelisi saa, on mahdollista, haasteellista, mutta selvitettävissä. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vielä mieleen tuosta vahingonilosta, että yleensä sitä koetaan, kun joku on tehnyt tai yrittänyt tehdä väärin jotain kohtaan ja sitten "pilkka osuukin omaan nilkkaan". Tai, jos on egoillut (inhoan tuota sanaa) ja epäonnistuukin. Tai jos yrittää kusettaa ja tulee itse kusetetuksi. Tai vaikka yrittää typerin keinoin saada asioita menemään tai ihmistä toimimaan oman mielen mukaan jne.
Jos paljon kokee joutuvansa vahingonilo kohteeksi, on/olisi se mielestäni selkeä viesti, että pitäisi tarkastella kriittisesti sitä omaa toimintaansa.
On sitten eri asia ne ihmiset, jotka kokevat vahingoniloa kateuden kautta, jos vaikka joku voittaa lotossa suuren summan ja menettää sen, niin en saa siitä mitään iloa. Joku joka olisi kyykyttönyt rahoillaan muita tai elvistellyt, niin tilanne voisi olla toinen.Kyllä työnhakeminen on vihonviimeisen pahantahtoista ja etenkin se, jos tahtoo oppia ja kehittyä työssään. Pahimman sortin egoilua. Sarkasmia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä työnhakeminen on vihonviimeisen pahantahtoista ja etenkin se, jos tahtoo oppia ja kehittyä työssään. Pahimman sortin egoilua. Sarkasmia.
No jos tuosta, joku kokee vahingoniloa, niin aika moukkamaista.
Vai oletko haukkunut työttömiä tai joskus sanonut, kuinka helppoa on saada töitä tms ja nyt olet samassa tilanteessa 😉 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos tuosta, joku kokee vahingoniloa, niin aika moukkamaista.
Vai oletko haukkunut työttömiä tai joskus sanonut, kuinka helppoa on saada töitä tms ja nyt olet samassa tilanteessa 😉En. Se siinä onkin erikoista, koska en ole käsittääkseni suhtautunut työttömiin väheksyvästi tai muutoin mulkusti. Aiemmin oli huomattavasti helpompi saada töitä (alasta riippuen) ja kyllä minullakin on ollut työttömyysjaksoja jo parikymppisenä, koska opiskelin aloja joille työllistyminen ei ole itsestäänselvyys.
Olen kohdannut todella paljon vahingoniloista asennetta tyyliin: "No nytpä tiedät miltä tuntuu, kun yxz.." suurin osa on juttuja, joita olen kuullut muiden suusta ja yht'äkkiä ovatkin ilmeisesti minun asenteitani.
Jokaisella on preferenssinsä ja esimerkiksi se, että olisin mieluummin halunnut ydinperheen, on nähty yksinhuoltajien kritisointina. Kai nyt jokainen tajuaa, että suurin osa yksinhuoltajistakin on alunperin perustanut perheen yhdessä jonkun kanssa, mutta elämä ei välttämättä sujunu niin kuin on suunnitellut. Lisäksi osa haluaa lapsen muttei miestä. En tosin käsitä millä tavoin heidän valintansa kuuluisivat minulle tai olisivat kritisoitavissani.
On hiton raskasta kohdata jatkuvasti ihme hyökkimistä, jonka perustelua en keksi muutoin kuin yhdistelemällä vuosien saatossa kuulemiani oletuksia ajatuksistani.
Myös se, että jatkuvasti porukalla on tarve saada minut kokemaan samoja vastoinkäymisiä kuin he ovat kokeneet, menee yli käsityskykyni.
Yleisoletus on, että jokainen, joka esimerkiksi opiskelee, on positiivisella asenteella ja oletuksella, että hän tulee työllistymään. siinä' ei ole sen kummemmin egoilua tai kenenkään lyttäystä vaan optimistista elämänasennetta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuen missä kulttuurissa nuo kysymykset esitetään. Meidän kulttuurissa tunnetaan lähinnä vahingonilo. Mitä onnellisemmalta joku näyttää, sen enemmän muut yrittävät saada hänet onnettomammaksi.
Totta. Se on huolestuttaa:(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En. Se siinä onkin erikoista, koska en ole käsittääkseni suhtautunut työttömiin väheksyvästi tai muutoin mulkusti. Aiemmin oli huomattavasti helpompi saada töitä (alasta riippuen) ja kyllä minullakin on ollut työttömyysjaksoja jo parikymppisenä, koska opiskelin aloja joille työllistyminen ei ole itsestäänselvyys.
Olen kohdannut todella paljon vahingoniloista asennetta tyyliin: "No nytpä tiedät miltä tuntuu, kun yxz.." suurin osa on juttuja, joita olen kuullut muiden suusta ja yht'äkkiä ovatkin ilmeisesti minun asenteitani.
Jokaisella on preferenssinsä ja esimerkiksi se, että olisin mieluummin halunnut ydinperheen, on nähty yksinhuoltajien kritisointina. Kai nyt jokainen tajuaa, että suurin osa yksinhuoltajistakin on alunperin perustanut perheen yhdessä jonkun kanssa, mutta elämä ei välttämättä sujunu niin kuin on suunnitellut. Lisäksi osa haluaa lapsen muttei miestä. En tosin käsitä millä tavoin heidän valintansa kuuluisivat minulle tai olisivat kritisoitavissani.
On hiton raskasta kohdata jatkuvasti ihme hyökkimistä, jonka perustelua en keksi muutoin kuin yhdistelemällä vuosien saatossa kuulemiani oletuksia ajatuksistani.
Myös se, että jatkuvasti porukalla on tarve saada minut kokemaan samoja vastoinkäymisiä kuin he ovat kokeneet, menee yli käsityskykyni.
Yleisoletus on, että jokainen, joka esimerkiksi opiskelee, on positiivisella asenteella ja oletuksella, että hän tulee työllistymään. siinä' ei ole sen kummemmin egoilua tai kenenkään lyttäystä vaan optimistista elämänasennetta."Olen kohdannut todella paljon vahingoniloista asennetta tyyliin: "No nytpä tiedät miltä tuntuu, kun yxz.." suurin osa on juttuja, joita olen kuullut muiden suusta ja yht'äkkiä ovatkin ilmeisesti minun asenteitani."
Tähän sanoisin oman huomioni, että joillain ihmisillä on myös kumma tapa "siirtää" se itselle osoitettu kommentti tai kuitti seuraavalle. Minulta löytyy tällainen kaveri lähipiiristä :-D onneksi hän sää kuitteja harvoin ;-) - AnonyymiUUSI
No jopa tämä palstaäijän aloitus tekee sulle taas ihottumaa. Naiselta sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otatko sinä pieni prätkähiiri heti kredittiä tämän palstalla rääpisesi takia ihan mistä tahansa mitä joku kirjoittaa? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jopa tämä palstaäijän aloitus tekee sulle taas ihottumaa. Naiselta sivusta
Bepanten auttaa.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän käytännössä mene niin; odotetaan suurta pamausta, lopputuloksena lentää lokin ruikki otsaan. Voittaja on siis lokki.
- AnonyymiUUSI
Ei pidä kurkotella taivaalle, jos ei osaa vielä katsoa edes eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä kurkotella taivaalle, jos ei osaa vielä katsoa edes eteenpäin.
Katse itseen päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katse itseen päin.
Tarkennatko, koska olen tyhmä ja kommenttisi voi ymmärtää parilla eri tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katse itseen päin.
No se ihan ensimmäiseksi.
- AnonyymiUUSI
Jumalauta, että kassahenkilö kailottaa.Helvetin huoltsikka.
- AnonyymiUUSI
Käske laittaa suuta suppuun.
- AnonyymiUUSI
"Niskavuoren" e-mäntä se näköjään kustantaa kumiankkahuuletki kaikille, etkä pysty enää estää, ku TE-etä pääty jo väärään pöytään! :D
-becks - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Niskavuoren" e-mäntä se näköjään kustantaa kumiankkahuuletki kaikille, etkä pysty enää estää, ku TE-etä pääty jo väärään pöytään! :D
-becksOletko koskaan miettinyt, että menisit johonkin toimintakeskuksen virkkaamaan patalappuja vaikka? Ei tämä sekava läystäminen sinusta nimittäin ”töömeestä” tee
- AnonyymiUUSI
Mistä näitä raukkamaisia sankareita sikiääkin?
- AnonyymiUUSI
Ap ei ole raukkamainen, vaan oli tekemisissä raukkamaisten ihmisten kanssa :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei ole raukkamainen, vaan oli tekemisissä raukkamaisten ihmisten kanssa :-)
No kerro ihmeessä palstaäijä näille elämänkoulun kekaroille lisää tästä jännittävästä tapahtumasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro ihmeessä palstaäijä näille elämänkoulun kekaroille lisää tästä jännittävästä tapahtumasta
Ei, jätän sulle pelkän teaserin ;-)
- AnonyymiUUSI
Eräilevän Tuomaksen puolesta vaan kyselen että mikähän se palkinto on? ;)
-becks- AnonyymiUUSI
Mitä kukakin on tavoitellut 🏆🥇❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kukakin on tavoitellut 🏆🥇❤️
En kyl oo kuullu kenenkään tavoittelevan vihreetä softispalloo tai sen sisarusta, kusista ping.is-palloo, mut nyt oot säkin. Onks meitä ny sitte jo kaks? ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kyl oo kuullu kenenkään tavoittelevan vihreetä softispalloo tai sen sisarusta, kusista ping.is-palloo, mut nyt oot säkin. Onks meitä ny sitte jo kaks? ;)
Mä en voi sanoa, että tietäisin mitä seuraavaksi aiot sanoa. Taito se on tuokin.
- AnonyymiUUSI
Kuinka moni teistä elämän menestyjistä kuuluu samaan koohotuakerhoon, joilla ei ole muuta elämää kuin souvata näitä aloituksia ees taas? Let’s go
- AnonyymiUUSI
Last mistake, kuolindoulin, viime hetken pertti kourilla.
- AnonyymiUUSI
Virtapiikki löi väärään tiskiin. ;)
-janssoninkiusaus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-janssoninkiusausMenkää mielisairaalaan... Eiku, tehän ootte jo 😂. Onko vapaata toimintaa klo 13-14?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menkää mielisairaalaan... Eiku, tehän ootte jo 😂. Onko vapaata toimintaa klo 13-14?
Mites sinä kirjoittelet täällä tähän aikaan, jos kerran poikkeat muista kirjoittelijoista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mites sinä kirjoittelet täällä tähän aikaan, jos kerran poikkeat muista kirjoittelijoista?
En mitenkään ;-) no ehkä vähän kuitenkin, koska mun kirjoituksissa on vähän edes päätä ja häntää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mitenkään ;-) no ehkä vähän kuitenkin, koska mun kirjoituksissa on vähän edes päätä ja häntää.
Kaksneuvosellahan ei muuta ookaan, ku omaa päätä ja hän tää. Honka-Salot huohottamassa sivulta niskaan ja kasslerit polkemassa ympäri toria, että sais ylimääräistä virtaa kaivaakseen kupeestaan viimesetki rovot maksaakseen ne lampaanviulut. Kuulemma. ;)
-satkunlaina - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksneuvosellahan ei muuta ookaan, ku omaa päätä ja hän tää. Honka-Salot huohottamassa sivulta niskaan ja kasslerit polkemassa ympäri toria, että sais ylimääräistä virtaa kaivaakseen kupeestaan viimesetki rovot maksaakseen ne lampaanviulut. Kuulemma. ;)
-satkunlainaYksi kysymys sinulle -käytätkö epäpuhtaita substansseja? Niin on korkealentoista ja usvaista tekstiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tämä aloittajaäijä nauttii siitä, että saa viedä kaltaisiasi kuin litran mittaa?😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-janssoninkiusausVetäkää kaikkien pöydät puhtaaksi jos siitä vaikka viimeiset lainit
- AnonyymiUUSI
olen kertakaikkisen kyllästynyt siihen, että ajatusmaailmastani tehdään mitä kummallisempia oletuksia. Tänään on mm. tarjouduttu pitelemään kädestä ( täysin ventovieraat reittiohjeiden kysytät), kyseenalaistettu kuulemiskykyni, ohoteltu ja ties mitä. En minä hitto tiedä miksi useimmiten minun oletetaan tahtovan päinvastaista kuin mitä olen sanonut.
- AnonyymiUUSI
Voittoa en missään asiassa koskaan ole asettanu edes tavoitteeksi mua ei edes niin kiinnosta onnistunko vaiko enkö kunhan olen työni saanu tehtyä toimivasti ja näkyviltä osin taas kattonu että on silmälle siisti ni riittäny mulle miksi kukaan niin vaativa ole mun työtä kohtaan ollukkaan kun mitä itse olen toki siistimpää tai kestävämpää ei pysty toteuttaan mitä on työnantajan toimittamat tarvikkeet
- AnonyymiUUSI
Parisuhde rintamalla kuuluisi kiinnostaa ja ottaa asiat vakavasti, eikä perseillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde rintamalla kuuluisi kiinnostaa ja ottaa asiat vakavasti, eikä perseillä.
Kerrotko mitä on parisuhteen vakavasti ottaminen? Luulisi, että jokainen pari määrittää keskenään mitkä heidän parisuhteensa säännöt ovat. Perseilyksi laskisen se, jos yrittää edelleen pitää ovia avoinna jokaiseen suuntaan vaikka on sitoutunut parisuhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, vaikka oletkin sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äijän tyhmyys koituu vielä tuhoksi…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äijän tyhmyys koituu vielä tuhoksi…
No en kenellekään halua mitään pahaa varsinaisesti, mutta oppirahat maksettavaksi.
- AnonyymiUUSI
Loputulos miten katsotaan mistäkin asiasta työstä helpoin nähdä miellyttääkö toteutus silmää harvaa kiinnostaa toimiiko edes kun on vaan kaunista katsella silmällekin kauniiseen kyllästyy jo vuodessa parisuhteessa lopputulos en usko että on edes se tärkein hautaan se viimeistään kuitenkin päättyy mikä on ihmisten tapa ajatella asioista
- AnonyymiUUSI
Sanoisin hänelle naisenkusettajalle,että hienosti vedätit alusta saakka. Lisäten, sanotaanko paremman sanan puutteessa kitkeränsuloiselta nähdä edes kaukaa ohimennen.
//:- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä.
T Ap - AnonyymiUUSI
Millähän tavalla kusetin? En ollutkaan se sun mielikuva siitä miehestä kehen et halunnut tutustua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millähän tavalla kusetin? En ollutkaan se sun mielikuva siitä miehestä kehen et halunnut tutustua?
Keneltä kysyt? Täällä sopassa on aika monta lusikkaa.
- AnonyymiUUSI
Ootko aloittajaäijä äänestänyt itse tätä makaaberia kuvakertomustasi? Ei hyvää päivää. TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
T ApNiin mistä sinä aloittajaäijä olet tällä kertaa ittes kanssa samaa mieltä? Elämänkoululaiset toki viihtyy mutinasi parissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit kommenttiin, joka omaan silmään näyttää miehen kirjoittamalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko aloittajaäijä äänestänyt itse tätä makaaberia kuvakertomustasi? Ei hyvää päivää. TT
Ai sä oot varmaa se seiskan kääkkäilijä, jota kiinnostaa enemmän toisten ostamat talouspaperit, ku omat liian löysällä roikkuvat ruuvit. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä oot varmaa se seiskan kääkkäilijä, jota kiinnostaa enemmän toisten ostamat talouspaperit, ku omat liian löysällä roikkuvat ruuvit. ;)
-sivustaTalouspaperit? Kokeile vetää tätä propagandaa vaikka foliopaperirullalla ennemmin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Talouspaperit? Kokeile vetää tätä propagandaa vaikka foliopaperirullalla ennemmin
Ja tee koko voittajajoukolle suippolakit vait powa
- AnonyymiUUSI
Itse olen takaa ajettu.
- AnonyymiUUSI
Ylpeys karisee kaikilta — toisilta vasta sitten, kun on liian myöhäistä. Mutta rakkaus ei katoa — se vain vetäytyy sieltä, missä sitä ei osata arvostaa.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Minä myös.
- AnonyymiUUSI
lumiukko hyökkää jälleen, ensilumwt suli niin nyrt lumiukko uudelleen tulee
- AnonyymiUUSI
lumiukkoen kuin joku pakkasherrakin tulee
- AnonyymiUUSI
Todella sairasta ulinaa ja katkeruutta. Säälin teitä!
- AnonyymiUUSI
Ketä teitä? Ap:ta vai kommentoivia?
- AnonyymiUUSI
No sinuthan tänne palstaäijän ketjuun trupaduuri just tarvittiinkin tuntemaan itsesi tärkeäksi. -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä teitä? Ap:ta vai kommentoivia?
Ensinnäkin. AP eli palstasetä on jälleen kerran kirjoittanut itse kaikki kommentit ja toisekseen tämä aloittaja ei edelleenkään ole sinun pakkomielteen kohde josta keskustelet surrealistisesti muiden kanssa kuin hän ei olisi paikalla, vaikka oletat tämän naisen olevan aina se vatun aloittaja. Olet kammottava ihminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin. AP eli palstasetä on jälleen kerran kirjoittanut itse kaikki kommentit ja toisekseen tämä aloittaja ei edelleenkään ole sinun pakkomielteen kohde josta keskustelet surrealistisesti muiden kanssa kuin hän ei olisi paikalla, vaikka oletat tämän naisen olevan aina se vatun aloittaja. Olet kammottava ihminen
Nyt oli niin selkeetä, että melkein kun jostain oppikirjasta ;-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli niin selkeetä, että melkein kun jostain oppikirjasta ;-)
No turvaudu sinä vaikka parviälyyn, niin olette yhdessä vahvempia👍
- AnonyymiUUSI
ei niin ehkä ikä vaikuta kuin joku 40-vuotias on pappa... vaan etytä miten tulee toimeen ihmisten kanass ayleensä-
- AnonyymiUUSI
minäkin olwn kai jo kuin joku Kaitsu niin tuhansia vuosia vanha, mutta niin silri rulen hyvin roimeen nuotyrn naisyrn kanssa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405440Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602773Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801824Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251794Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276411787Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from81782- 971682
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671515- 751499