Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taas+kiukkuaa+tämä+ketju+mulle+eli+on+kyllä+nimensä+veroinen+😄
Älä+huoli,+mie+sorruin+sammaan+😉eli+otetaan+tuosta+mun+kohalla+vielä+neljäsattaayheksänkytyheksäntuhattayheksänsattaakaheksankymmentä+pois+tai+jotenkin+tuolleen+😄+Mä+en+tiiä+vielä+mihin+se+polku+vie,+koska+en+oo+tehny+sitä+vielä+loppuun.+Käännyin+takasi.+
Nyt+pitää+mennä+nukkumaan.+Kauniita+ja+rauhallisia+unia+Käytös🌸+😊+liekö+jo+menit...
18.05.2020 23:51
Aika+paljolti+samanlaisissa+merkeissä+kuin+sulla+pl.+yksi+palaveri,+puoli+miljoonaa+sähköpostia+😅+ja+tuo+läheisiin+liittyvä.+Metässä+kävin+itekseen+tekemässä+polkua.
18.05.2020 23:07
Nukahitko+sä+Tiuhti+jo?+Me+ei+nyt+olla+oikein+sovussa+tän+Suomi24:sen+kanssa.+Osa+kommenteista+lähtee+ja+puolet+jää+matkalle+🙄
18.05.2020 22:56
No+nythän+se+on+taas+sitä+mieltä,+jotta+on+ihan+julkasukelposta+😅+Miten+sun+päiväsi+meni+Käytöskukka?
18.05.2020 22:50
Ei+pitäs+olla.+Se+on+varmaan+tekoälli+nyt+päättäny+deletoija+mun+viestit+jo+ennen+julkasua+😅
18.05.2020 22:41
Jostaki+mesikämmenestä+😄
18.05.2020 22:38
Sepä+lähti+😳
No,+mä+yritin+vastata+sulle+Käytöskukka+tuonne+toiseen+ketjuun,+mutta+liekö+se+on+ylipitkä+kun+ei+antanu+enää+mitään+laittaa+😄+Nimmari+on+siis+mitä+on.+Ei+ehkä+ihan+loppuun+mietitty,+vaan+hetkessä+hutastu+ja+sillä+tässä+on+nyt+sitten+pitäny+mennä.
18.05.2020 22:35
Liekö+mie+oon+ainut+kellä+tämä+sivusto+nyt+temppuilee+🙄
18.05.2020 22:32
Mikä+sua+hävettää?+Mulla+ei+nyt+taho+toimia+tämä+Suomikaksnelonen.+Yritin+laittaa+viestiä+niin+tullee+vaan+semmonen+"hajalla+on"+naama.+Liekö+lähtee+tämäkään.
18.05.2020 22:10
Mä+meen+niin+nopee+laulusta+toiseen+ja+kohta+jo+kolmanteen,+jotta+tässä+vaiheessa+on+jo+vaikea+sanoa+mikä+oli+eka+😉+Tuosta+sun+kommentista+mulla+tuli+mieleen+Juicen+"ollaan+ihmisiksi".+Siinä+onkin+aika+nastat+sanat+😄
+Siitä+voiki+sitten+hypätä+kolmanteen++ralliin...+😂+
"Nyt+on+leikit+leikitty+ja+lähdön+aika+on.+Hei+hei+heipähei+ja+lähdön+aika+on.+Toisen+kerran+tavatessa+uudet+leikit+on.+Hei+hei+heipähei+ja+uudet+leikit+on"
18.05.2020 21:08
Mä+en+pelkää+metässä+ollenkaan,+kun+mun+mielestä+siellä+ei+oo+mittään+mitä+tarttis+jännittää.+Enemmän+täällä+metän+ulkopuolella+on+😄😉
18.05.2020 20:59
Anonyymi+kertoi+toisinaan+kaipaavansa+♂️merkkisten+jalkovälijatketta+ja+uroon+tuoksua+😄
18.05.2020 20:48
Mulla+soi+taas+biisit+päässä+🎶🎵+😁+mutta+tällä+kertaa+en+ole+kehtaa+sanoa+mikä+😅
Taidanpa+lähteä+tästä+mehtään+rauhottummaan...
Ps.+Kun+oot+taas+löytäny+ne+sanat+uuvestaan,+niin+tervetuloa+visiitille+tuonne+uuteen+taivaan+ja+maan+väli+-poksiin+😉
18.05.2020 18:15
Se+on+Tuppurainen+ollu+jo+jonkin+aikaa+luettuna,+mutta+😅
18.05.2020 17:38
😂+Kiitos+kun+sain+just+elonpäiviä+muutaman+lissää+😉+Ennen+kävelyä+konttaamme+lähes+kaikki.+Jotkut+saattaa+vetää+suorille+jaloille+samantein,+mutta+sitä+ihmettä+en+ainakaan+ite+oo+koskaan++vielä+päässy+todistammaan.
Satavuotta+kun+nukkuu,+niin+saattaa+olla+vähän+pöpperössä+😅+Ite+oon+jo+puoltuntisten+päikkäreidenki+jälkeen.+Ei+niitä+kärrejä+kannata+päreiksi+panna,+eikä+niitä+kannata+muutenkaan+liikaa+poltella+😉
18.05.2020 17:17
Sullako+ne+pakarat+on+tulessa,+vai+meikäläisenkö+kankkuja+meinasit?😅+Jos+ne+on+sulla+kun+roihuaa,+nii+mitä+ihmettä+sää+oot+Tiuhtiseni+tehny+(kärryiltä+tippumisen+lisäks)?+😁
Mä+tipahin+kans,+vähän+ennen+puoliväliä.+Siinä+kohtaa+missä+Ursus+arctos+nous+koivilleen+ja+nosti+varmaan+myös+käpälät+pystyyn+👐
18.05.2020 16:47
Se+on+tosiaan+aika+hektistä+tämä+meno+nykyään+monella+tavalla.+🙄+Pitäs+olla+joku+duracell-pupu+ja+hommata+montaa+juttua+samanaikasesti+ja+tietenkin+vielä+sillä+tavalla+jottei+tee+virhettä+missään.+Ei+kai+siinä+sitten+osaa+enää+millonkaan+pysähtyä+ja+olla+rauhassa+vaan+koko+aika+on+🔥+persiissä.+
Nykyään+on+vaikka+mitä+pikadeittiä+ja+ensitreffit+alttarilla+😁+Jotku+vielä+tekkee+lapsiaki+ventovieraitten+kans+kun+ei+muute+kerkiä+😅
Tuo+sun+nimmaris+numero+viitannee+syntymävuotees,+eli+sie+oot+nuori+vielä.+Ei+kannata+missään+nimessä+menettää+uskoa.+Kyllä+niitä+vähemmän+kiireisiä+vielä+löytyy+ja+se+oikea+niiden+joukosta+😉
18.05.2020 16:01
Hyvä+biisi+👍
18.05.2020 15:27
Olipa+tullu+mielenkiintosta+ja+lyhyen+ytimekästä+viestiä,+minkä+tekoälli+ihan+aiheestakin+näytti+poistaneen+😅😁
18.05.2020 15:26
Kauniita+unia+auringonkukka+😊
17.05.2020 23:02
217 / 278