Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai+soitit+sie+soitintasi+soitimella+😉+Mä+tykkään+kans+käydä+metsässä,+varsinkin+jos+siellä+on+jotain+muutakin+kerättävää+kuin+roskia.+
Mulla+on+nyt+ajatus+vähän+jumissa+😅
Jämähti+tuohon+sun+nimmariisi.+Päässä+mennee+vaan,+jotta+Käytöskukka+ja+siitä+sitten+virsi+kun+"ei+täällä+käyttäyvy+kukkaan".+Tuo+siis+siitä,+kun+joku+huudahteli+toisessa+ketjussa,+jottei+tätä+palstatouhua+kestä+hän+eikä+kukkaan.+Ei+sitten+kuitenkaan+vastannu+kun+kysyttiin.
Kohta+pitää+varmaan+mennä+vaakaan.+Ettei+käy+niinku+viime+yönä+ja+lopputulos+ole+sama+kuin+tänä+aamuna...
Tässä+sulle+🌺😉
17.05.2020 22:35
Kiitos+tästä+😉+Tuo+on+aivan+mahdollista,+vaikkei+olekaan+(vielä)+vakiintunut+liputuspäivä+😊
17.05.2020 22:08
Ehkei+kerro+enemmän+kuin+tuhat+sanaa,+mutta+jotain+kuitenkin+😉
17.05.2020 22:02
Tekis+mieli+lainata+sua+ja+sannoo,+että+"ehkei+sattumaa"+😉+No+siihenhän+se+nyt+näköjään+lipsahtikin,+eikä+oo+kumia+😅
Huomasin,+että+sulla+oli+kiva+kuva,+niin+päätin+sitte+itekin+jonku+laittaa.+Alkokin+jo+vähän+kyllästyttämään+se+vihreä+vakiopampulapää,+vaikka+ei+tämä+nykyinen+ole+yhtään+sen+enempää+näköinen+😄
17.05.2020 21:15
Mä+yleensä+puhun+sillon+kun+ei+pitäs+ja+oon+hiljaa+sillon+kun+pitäs+puhua.+Saatan+pittää+pitkiä+luentoja,+niin+jotta+kuulija(t)+tuskastuu+ja++sitten+voin+myös+helposti+mököttää+hiljasena+pitkän+aikaa.+Tämä+jälkimmäinen+vaiva+mulla+on+ollu+jo+lapsesta+asti+😅
Viestintä+on+vaikea+laji.+Helpointa+siinä+on+ehkä+ymmärtää+väärin.+Joku+tyyppi+joskus+sanokin,+jotta+"viestintä+yleensä+epäonnistuu,+paitsi+sattumalta"+😄+Onneks+live-tilanteissa+voi+käyttää+muutakin+kuin+sanoja,+enkä+nyt+tarkoita+pelkästään+sormimerkkejä😁
Ps.+Sää+et+oo+vastannu+tuohon+mun+kiukkuketjun+kysymykseen,+missä+tiedustelin,+että+missä+kohtaa+oot+tippunu+kärryn+kyyvistä+😉
17.05.2020 20:56
Ootko+sää+Tiuhti+jo+toipunut+siitä+tömähyksestä?+Alan+olla+jo+vähän+huolissani,+kun+mittään+ei+kuulu.
17.05.2020 15:21
Enpä+mä+oo+tässä+ajatellu+ketään+kivellä+tai+muullakaan+nakata+😄😉
17.05.2020 15:18
🙄🤔
17.05.2020 14:32
Jepu😄,+hyvissä+väleissä+hiljakseen+tulta+päin.+Perille+tullessa+hyvä+ruoka+ja+entistä+parempi+mieli+😉
17.05.2020 14:30
No+mun+mielestä+nuo+oli+hyviä+heittoja+ja+siks+mä+niitä+kommentoinkin+😉+Kävellessä+on+hankala+pitää+turvaväliä,+ainaki+jos+pitää+kaks+metriä+olla.+Jalkakäytävällä+se+saattaa+just+ja+just+onnistua,+mutta+mettäpoluilla,+missä+ite+tykkään+eniten+kävellä+se+on+jo+suhteellisen+hankalaa.+Sillon+pittää+sitten+mennä+peräkanaa+ku+Ellun+kanat+ja+takana+tuleva+ei+kuule+mittään+mitä+johtokana+sannoo+😅
17.05.2020 14:20
Missä+kohtaa+tipahit,+menikö+ekassa+mutkassa+vai+kenties+siinä+yhen+töyssyn+kohalla?+😄
17.05.2020 14:12
Olipa+jännä+tuo+hyönteishotelli,+piti+googgeloija+😄+Pyöräily+on+tutumpaa+puuhaa,+mutta+tykkään+kyllä+enemmän+kävelystä,+kun+ehtii+nähä+maisemat+paremmin.
17.05.2020 14:10
Pirkolla+on+kivan+näkönen+tytär+😉
17.05.2020 14:05
Joo,+kuppia+on+otettu+urakalla.+Ensteks+kahvia+ja+sitte+Muumimamman+voimajuomaa.+Vettäkin+oon+juonu+poreilla+ja+ilman.+Jouduin+ottamaan+myös+Panadolia,+kun+ei+meinannu+päänsärky+asettua.+Nyt+on+parempi.+Ulkona+ukkosti,+liekö+sillä+oli+vaikutusta.+Mä+oon+aika+herkkä+kaikenlaiselle,+muun+muassa+täysikuulle+🌕++ja+sitte+justiisa+ukkoselle+⚡
En+oo+muuten+koskaan+tajunnu+sitä+"mulla+on+pää+kippee"+heittoa,+kun+toinen+ehottelee.+Ite+oon+sitä+mieltä,+jotta+se+on+just+oikea+lääke+(myös+itsehoitona😅)+tuohonkin+vaivaan,+kuin+myös+moneen+muuhun.+Mutta+ei+tästä+aiheesta+enempää,+tulee+muuten+sanomista+😄😉
17.05.2020 13:34
Tekis+mieli+kiukuta.+Huonot+unet,+päähän+sattuu+ja+väsyttää+😑
17.05.2020 10:56
Mä+oon+luultavasti+alkanu+nyt+näkemään+asiat+kahtena+😉+mutta+ehkä+se+on+ihan+normaalia+tähän+aikaa+illasta+😄+Hyvää+yötä!
16.05.2020 23:43
Se+on+hyvä,+että+lämmöt+on+kohillaan+😅😉
16.05.2020 22:16
Hups,+nyt+meinas+unohtua,+Elsa+Saisio+😍+Nimim.+Jokanen+Kontio+&+Parmas+tihrustettu+tarkkaan+😉
16.05.2020 21:36
Joo,+tälle+oli+tilaus+😉++Tais+olla+mulla+takaraivossa+aavistus,+että+ihan+justiinsa+on+joku+tai+jotkut+alkamassa+kiukkuumaan+😄Kivempi+se+on+sitte+elämöijä+ja+mököttää+omassa+poksissa,+kuin+vaikkapa+jossain+runoketjussa+😅
Mimmonen+se+siun+olos+ja+lämmöt+nyt+on?+
Ps.+Tipahin+Silviassa😄
16.05.2020 21:25
Aika+jännän+näköseks+on+tämä+kiukkuketju+menny+😅
16.05.2020 20:57
218 / 278