Kuumin nainen suomalaisjulkkiksista?

Ffflll

Laulaja Vesta miellyttää mua erityisen paljon! <3 hänen ääni, kasvot, silmät, hiukset, nauru ja kokonaisuus!

70

7562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okoko

      Selviytyjät ohjelmassa nähdyt Lotta näkyvä ja Noora Räty <3

      • huhhei

        Myös Veronica <3 ja on muuten myös tyttöihin päin!


      • Huhhujj

        Noora on kyllä niin kuuma! Huh kelpais olla samalla beachilla hänen kans<3


    • Hmmmmmm

      Ninja Sarasalo on aina ollut mieletön kissa, vaikkei enää julkisuudessa taidakaan niin olla.

      Se sohvisten retrolyyli on myös aika tyttismatskua.

    • Elina Gustafsson ehdottomasti...Rakkaus loistaa hänestä ja se lämmittää tällaisen vanhan mieltä...hän muistuttaa kovasti exääni, jonka muistelu kyllä tekee minut surulliseksi... mutta joo, ehdottomasti hän...

      • Nyt se Ellu meni eroomaan...olen niin pettynyt... olisi ollut minunkin suosikkini...
        Katri Makkonen, ylen toimittaja...siinä myös nainen jolla on pilkettä silmäkulmassa...


      • Anonyymi
        TuikiTuntematon kirjoitti:

        Nyt se Ellu meni eroomaan...olen niin pettynyt... olisi ollut minunkin suosikkini...
        Katri Makkonen, ylen toimittaja...siinä myös nainen jolla on pilkettä silmäkulmassa...

        Nyt kun sanoit, Katri Makkonen. Ihana nopea tempoinen älykkö!


    • Vesimeloni1000

      E. Gustafsson on kyllä kuuma! Myös E. Wahlström.

      Mutta kuka on sohvisten retrolyyli?

    • Hfhkj

      Anna Puu

      • HotHot

        Anna Puu ja Maria Ylipää, uuh!!!


      • Anonyymi
        HotHot kirjoitti:

        Anna Puu ja Maria Ylipää, uuh!!!

        Annasta en osaa kyl yhtään ajatella.


    • Anonyymi

      Jenni Hiirikoski... En kestä ees ajatella. Ihana, persoonallinen nainen.

    • Anonyymi

      Lisää vastauksia?

    • Anonyymi

      Toimittaja/mediapersoona Jenni Poikelus. Mielettömän hauska ja fiksu, saa aina sydämen vähän nyrjähtämään.

      • Anonyymi

        Ymmärrän sydämen nyrjähdykset! On naseva ja kuumis.


    • Anonyymi

      Katariina Souri, aivan jumalaisen kaunis ja järkevä sekä äärimmäisen lahjakas.
      Täydellinen. Mun unelma nainen.

      • Unohtui kirjautua. Siis Naakattaren valinta olis Kata❤️


    • Elina Gustafson ja Henriikka Liuska.

      Kaikki niiden väliltä ja tähän suuntaan 😁

      • Maria Ylipää


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Maria Ylipää

        Julkkis naiset on julkkis naisia, aika ego edellä tuolla julkisuudessa keikutaan. Ihan tavallinen Tiina Tuppurainen tai just edellä mainitsemani Henriikka Liuska olis mun makuun.


      • Silvia Modig ja Eliya Zweygberg saisivat myös pääni kääntymään. En tiedä onko heräämisen alkuhuuma, mut tosi laajalla kirjolla, tosi moni nainen saisi pääni kääntymään, se onkin sitten toinen juttu miten kemiat sopii yhteen.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Silvia Modig ja Eliya Zweygberg saisivat myös pääni kääntymään. En tiedä onko heräämisen alkuhuuma, mut tosi laajalla kirjolla, tosi moni nainen saisi pääni kääntymään, se onkin sitten toinen juttu miten kemiat sopii yhteen.

        Lisään yksinäisen lauantain kunniaksi Pirjo Heikkilän, voisin syödä elävältä😄


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Julkkis naiset on julkkis naisia, aika ego edellä tuolla julkisuudessa keikutaan. Ihan tavallinen Tiina Tuppurainen tai just edellä mainitsemani Henriikka Liuska olis mun makuun.

        Tiinaa on niiiin kiva kuunnella ja katsoa ☺️.


    • Anonyymi

      Vesta <3 AH, hän on jumalaisen kaunis ja kuuma. Ja se äääääni. Omg.

    • Kuustosen sisarukset ja Katri Helena 😘😁

      • Anonyymi

        Iina Kuustonen myös mun eka naispuolinen ihastus. Ne silmät. Ja muutenkin olemus miellyttää. En missään nimessä kuvittele mitään, mutta saahan sitä toista kiinnostavana ja seksikkäänä pitää.


    • Anonyymi

      Tykkään Laura Birnistä. Tykästyin häneen silloin kun tuli Helmiä ja sikoja -elokuva. Hänen roolihahmonsa siinä oli niin ihana. Haaveilin nuorempana, että minulla olisi samanlainen isosiskohahmo.

      Laura Birn on edelleen kaunis.

    • Anonyymi

      Tv-kokki Linnea Vihonen... HOT <3

      • Anonyymi

        Tinderiin metsästämään, pikkutreffeille kyllä pääsee... ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderiin metsästämään, pikkutreffeille kyllä pääsee... ;D

        😂 mitääh.. onko Linnea tinderissä?


      • Anonyymi

        Tatuoitu laiha kokki, ei herätä kyllä minkäänlaista mielenkiintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 mitääh.. onko Linnea tinderissä?

        Nyt tää taitaa olla jo varattu mimmi 😊. .. ja on ilmeisesti jonkun naisen kanssa 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderiin metsästämään, pikkutreffeille kyllä pääsee... ;D

        Hilloviivan kyttääjät.


      • Anonyymi

        Ahne keinottelija ja omahyväinen akka. Miina Äkkijyrkkä sanoo asiat niinkö ne on hänen ei tarvitse näytellä mitään


    • Anonyymi

      Politiikoista Li Andersson miellyttää varmalla puhetavalla, pukeutumisella ja ulkonäöllä. Vaan en kyllä haaveile mitenkään siinä mielessä.

    • Hups, nyt meinas unohtua, Elsa Saisio 😍 Nimim. Jokanen Kontio & Parmas tihrustettu tarkkaan 😉

    • Anonyymi

      Rakel Liekki

    • Anonyymi

      Petra Ollissa on myös asennetta tunteella niin kovaa mennessään...

    • Anonyymi

      Tähän on tosi vaikee vastata kun on niin ihastunut ettei näe ketään muuta...

      • Mie jotenkin ihmettelen tätä kommenttia, mutta uskon kyllä jotta noin voi olla. Ite en tuu sokeaksi naiskauneudelle, vaikka oisin kuinka ihastunut 😅 Aivan yhtä hyvältä esim. Elsa musta näyttää olin ihastunut johonkuhun tai en. Mieluiten tietysti kahtos sitä ihastustaan 💞 Mutta joo, tuo sun "tapasi" on huomattavasti romanttisempi 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie jotenkin ihmettelen tätä kommenttia, mutta uskon kyllä jotta noin voi olla. Ite en tuu sokeaksi naiskauneudelle, vaikka oisin kuinka ihastunut 😅 Aivan yhtä hyvältä esim. Elsa musta näyttää olin ihastunut johonkuhun tai en. Mieluiten tietysti kahtos sitä ihastustaan 💞 Mutta joo, tuo sun "tapasi" on huomattavasti romanttisempi 😉

        Mul on aina ollut näin...
        Tietysti voin nimetä ketkä näyttää hyvältä mut näin ihastuneena oon vähän sokea sillekin asialle. Tai siis tuntuu hankalalta nimetä kun kukaan muu ei säväytä ollenkaan...
        😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mul on aina ollut näin...
        Tietysti voin nimetä ketkä näyttää hyvältä mut näin ihastuneena oon vähän sokea sillekin asialle. Tai siis tuntuu hankalalta nimetä kun kukaan muu ei säväytä ollenkaan...
        😊

        Tämä on just hyvä näin 👍☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on aina ollut näin...
        Tietysti voin nimetä ketkä näyttää hyvältä mut näin ihastuneena oon vähän sokea sillekin asialle. Tai siis tuntuu hankalalta nimetä kun kukaan muu ei säväytä ollenkaan...
        😊

        Mä olen ihan samanlainen, ihastuneena kukaan muu ei säväytä eikä näytä kauniilta! Se on ihan magiaa.. olin niin hänen puutteidensa luomoissa, silloin kun olin viimeksi ihastunut... mutta vanha juttu ja taika pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ihan samanlainen, ihastuneena kukaan muu ei säväytä eikä näytä kauniilta! Se on ihan magiaa.. olin niin hänen puutteidensa luomoissa, silloin kun olin viimeksi ihastunut... mutta vanha juttu ja taika pois.

        Piirteiden! ..ei puutteiden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ihan samanlainen, ihastuneena kukaan muu ei säväytä eikä näytä kauniilta! Se on ihan magiaa.. olin niin hänen puutteidensa luomoissa, silloin kun olin viimeksi ihastunut... mutta vanha juttu ja taika pois.

        Kuinka niin taika on poissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin taika on poissa?

        Meinaan, että mulla ei ainakaan ihastuneena ja häntä hieman tuntemaan oppineena taika katoa niin vain minnekään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin taika on poissa?

        ...taika katos, kun hän vastasi suoraan kysymykseen suoran ein. On hän aina mielessäni jollain etäisellä tavalla kaunis, mutta sille erityiselle lumoutumiselle on mun mielessä paikka auki 😉 just nyt ja vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan, että mulla ei ainakaan ihastuneena ja häntä hieman tuntemaan oppineena taika katoa niin vain minnekään..

        Vastasin tuohon ylös pari aiemmin jotenkin säväyttäneen julkkiksen nimeä. Heissäkin mielenkiintoista mielestäni on asenne elämää kohtaan, mikä minua on heissä viehättänyt. Kauniina koen ihastukseni kohteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...taika katos, kun hän vastasi suoraan kysymykseen suoran ein. On hän aina mielessäni jollain etäisellä tavalla kaunis, mutta sille erityiselle lumoutumiselle on mun mielessä paikka auki 😉 just nyt ja vielä.

        Toivottavasti hän ymmärsi, mihin vastasi ei. Minä en ole taikaa kadottanut, vaikka hän on minut monta kertaa torjunut. Kaipaan ja rakastan edelleen.. Kuvia hänestä on kyllä vaikeaa katsoa, sillä tunnen suurta pettymystä. Kuitenkin mielessäni vain hän on, tuskin koskaan pois lähteekään. Rakkauteni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hän ymmärsi, mihin vastasi ei. Minä en ole taikaa kadottanut, vaikka hän on minut monta kertaa torjunut. Kaipaan ja rakastan edelleen.. Kuvia hänestä on kyllä vaikeaa katsoa, sillä tunnen suurta pettymystä. Kuitenkin mielessäni vain hän on, tuskin koskaan pois lähteekään. Rakkauteni..

        Mahtaako olla oikeasti torjunut, jos vielä jäät roikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ihan samanlainen, ihastuneena kukaan muu ei säväytä eikä näytä kauniilta! Se on ihan magiaa.. olin niin hänen puutteidensa luomoissa, silloin kun olin viimeksi ihastunut... mutta vanha juttu ja taika pois.

        Eiks sever Suhonen ol myös melko hottis?


    • Anonyymi

      No Johanna Kurkela on tosi kaunis😁

    • Anonyymi

      Ja hourulassa hoidossa, muutoman kerran. Bi-seksuaali?

      • Anonyymi

        Ja mihin tää on tarkoitettu?


    • Anonyymi

      Piritta Hagman, Marja Kihlström, Pihla Viitala...Onkohan mul joku juttu blondeihin femmeihin😁
      He viehättää näin ulkoisesti silmää.

      • Anonyymi

        Millainen itse olet ulkoisesti? Minkä tyylinen/tyyppinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen itse olet ulkoisesti? Minkä tyylinen/tyyppinen?

        Viehättävällä tavalla androgyyninen😉😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävällä tavalla androgyyninen😉😁

        Pihla Viitala on enempi brunette kuin blondi. Muutenki tummapiirteinen 😍🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihla Viitala on enempi brunette kuin blondi. Muutenki tummapiirteinen 😍🙂

        Joo niin on. Käsittämätön kaunotar silti😁


    • Anonyymi

      Mimosa Willamo 😘

    • Anonyymi

      Niinkö se menee, että suurin osa lesboista pitää viehättävänä naisia joihin heillä ei ole mitään mahkuja käytännös. Korkeintaan jonkun
      viehättävän bissen satunnaisp**oksi voit "päästä" jos on ulkonäköä itselläkin.

    • Anonyymi

      Joo kyllä Vestan römpsää vois lipasta

    • Anonyymi

      Ulkonäöllisesti Johanna Kurkela (tämä oli uusi tuttavuus täältä bongattuna, kiitos vain) ja Shirly Karvinen.

      Ne jotka näyttävät hyviltä ilmankin meikkiä.

      • Anonyymi

        Olepa hyvä. Johanna Kurkelasta saa vaikutelman että on sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis. Heikko kohtani totally ko. naiset.


    • Maria Ylipää ja L-Koodin Shane,näin ulkonäöllisesti, mutta todellisessa elämässä enemmän henkinen yhteys ratkaisee.

    • Anonyymi

      Anu Sinisalo. Varsin miellyttävä näky.

    • Anonyymi

      Susani Mahadura.

      • Anonyymi

        miksi ku toi on niikun nekkeer kuitenki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi ku toi on niikun nekkeer kuitenki

        Viehätysvoima ja kauneus ei ole sidottu missään määrin ihonväriin.
        Rasisteille suosittelen terapiaa.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe