Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+pysytty+ja+itekin+tätä+sotkin+😔+En+laita+tähän,+kuin+en+muuallekaan+enää+enempää.
09.02.2021 10:53
Jep,+jep.+
Mie+oon+sen+verran+lapsenmielinen+(ja+tahon+sellanen+jatkossakin+olla),+jotta+tykkään+muun+muassa+Pikku+prinssistä+ja+tuossa+ylempänä+jo+em.+mainitsinkin.+Laitan+tähän+videon,+missä+ompi+kerrottu+kirjan+opetukset+rakkaudesta+ja+ystävyydestä.+Kertojan+ääni+on+hieman+monotoninen,+mutta+mie+tykkäsin+tästä+silti…
https://youtu.be/xXPjgDDYiWo
Erityisesti+tuo+tarinan+opetus+nro+2+”aika”,+on+nyt+ollu+omassa+mielessä+ja+sillä+ajatuksella+olen,+jottei+sitä+kallisarvoisinta+tänne+kannata+liioin+tuhlailla,+kun+ei+täältä+saa+nykyään+muuta+kuin+pahhaa+mieltä.
Koitan+nyt+kohistaa+oman+aikani+ja+energiani+muihin+juttuihin.+Suositan+sullekin+samaa,+en+näet+usko,+että+sulle+tuosta+huutelustasi+täällä+kauhian+hyvä+olo+kuitenkaan+loppupeleissä+tai+pitkäksi+aikaa+tulee.+Parempia+päiviä+ja+tsemppiä+sulle+toivotan+(vaikka+varmaan+tämänkin+piilokettuiluna+otat).+Moikka!
09.02.2021 10:51
Niinpä+niin.+Ei+pitäs+reagoida,+etenkään+näihin+jatkuviin+kettuiluihin.+Vaan+nyt+saavat+huutelijat+pittää+ainaki+mun+puolesta+palstansa.+Jatkakaa+ja+mukavaa+päivää.
09.02.2021 08:21
Aivan+tässä+viime+aikoina+en+oo+montaa+ketjua+tehny,+enkä+joka+asiaan+myöskään+kommentoinu,+tietääkseni+missään+vaiheessa.+Niin+sotkussahan+tää+palsta+on,+jotta+oon+kyllä+(itekin)+ihmetelly+kuinka+täällä++kukaan+viittii+käyvä.+Koitanpa+käyttää+taas+omankin+aikana+paremmin+ja+johonkin+muuhun.+Aika+on+meijän+kallein+resurssi+(sanos+Pikku+prinssikin).+Moro+sullekin!
09.02.2021 08:17
No+kuule,+vaikka+näin.+Tämän+lisäks+oon+myös+se+kepulainen,+agentti+numero+joku+ja+tosiasiassa+mies+eli+jalkovälissä+on+killuttimet.+Olin+mie+jotaki+muutakin,+mutta+en+nyt+tähän+hättään+muista+että+mitä.+Sie+voit+jatkaa+tuosta,+kun+sulla+on+parempi+muisti.+Ja+älä+huoli,+mie+en+pykää+tänne+ennää+yhtään+ketjua+enkä+mökkiä.+Piä+hyvä+huoli+siitä+yhestä+kämpästä+minkä+sulle+kalliilla+rahalla+täältä+hommasin+ja+huutele+mieluummin+siellä+kämpilläs+kuin+muissa+ketjuloissa.
09.02.2021 08:11
Joo,+mutta+älä+kerro+kelleen.+Tyydyttikö+tämä?+Nyt+sitä+hyvää+yötä.
09.02.2021 00:34
Kiitos+ymmärryksestä+😄+ja+kauniita+unia.
09.02.2021 00:33
👍Tämä+on+uskoakseni+aika+monen+haave.+Hellyyttä+ja+kosketusta,+haleja+ja+suukkoja.+Niitä+mietiskellen+ja+kaipaillen+lähen+nyt+unten+maille..+😴
09.02.2021 00:29
Voi,+sanonko+mikä+😅+Mä+taijan+haaveilla+siitä,+jotta+joku+päivä+sais+tehtyä+semmosen+ketjun,+ettei+huuto+ja+kitinä+alkas.+Vaan+tuo+on+semmonen+haave+jottei+kannata+ees+koittaa+😁,+joten+haaveilenpa+sitten+siitä,+että+eräs+ihanainen+😘+tulis+tänä+yönä+mun+uneen.+Hyvää+yötä.
09.02.2021 00:24
Eipä+kai+tuolle+mitään+aikarajaa+ole+😉+Ite+oon+tainnu+olla+(aikanaan)+semmonen,+joka+on+kertonut+yleensä+suht+nopeasti+tunteistaan,+mutta+veikkaisin,+jotta+siinä+vaiheessa+se+on+varmaan+ollut+jo+kertomattakin+aika+selvää+tai+aika+näkyvää+☺️+Teidän+tapauksessa,+kun+näyttäs+ainakin+kertomasi+mukaan+hyvin+synkkaavan,+niin+luultavasti+toinenkin+osapuoli+on+sen+huomannut.++Jos+seuraavillakin+treffeillä+mennee+hyvin,+niinkuin+luultavasti+menee,+niin+saattaisinpa+ainakin+ite+kertoa+☺️
Ps.+Mie+käytän+yleensä+sitä+taktiikkaa,+jotta+jos+eppäilen+jonkin+sanan+olevan+aivan+pielessä,+niin+kierrän+sen+jotenkin,+käytän+synonyymia+tai+vetäsen+tarkotuksella+överisti+pieleen+😅
08.02.2021 19:26
En+lähe+kauheesti+kiistelemmään+tuosta+aitoudesta.+Geeneissä+on,+vaan+mie+en+savossa.+Lähinnä+kyse+on+kai+siitä,+että+kun+ei+ossaa+mittään+kieltä+kunnolla,+niin+täytyy+vettää+sekasin.
08.02.2021 17:25
Siepä+se+varsin+hyvä+ihotautilääkäri+olet,+kun+noin+noppee+osasit+aika+osuvan+etädiagnoosin+tehhä+😅+eli+siis+kyllä,+hieman+herkkä+on+nahkani+mun.+Rasvaa+mennee,+eritoten+tälleen+talvisaikaan.+Hermot+ei+aivan+kauhean+ussein+mene,+mutta+sitten+kun+menee,+niin+ei+kannata+olla+ainakaan+ihan+vieressä+😁
Vejäppä+tarkotti+tosiaan+tuossa+mun+tekstissä+kirjottamista,+mutta+ei+tarvihe+todellakaan+vettää,+ainakaan+mulle,+tänks.+
Jatkapa+sie+ytimessä!+
https://youtu.be/zOnwnr4hP2o
08.02.2021 17:22
Enpä+tainnu+haukkua+sen+enempää+kuin+maukua+(kerjätä),+jotta+aivan+vappaasti+saapi+jokanen,+sie+mukaan+lukien+pittää+tuon+anonyyminsä.+Enempää+en+jaksa+tästä+nyt+väännellä,+jotta+viäntelehän+keskenäs.+Mie+lähen+muihin+puuhiin.
08.02.2021 15:24
Mie+en+ihan+kauheesti+harrasta+tuota+toisten+kirjotusten+arvostelua,+vaikka+oon+kyllä+muutaman+kerran+jostain+pisteen+tms.+puuttumisesta+saattanut+leikilläni+huomauttaa.+Sie+voit+pistää+vaikka+koko+nimesi,+hetut+sun+muut+jos+tahot,+mutta+mä+pysyn+täällä+nimmarini+takana,+ainaki+niin+kauan+ku+mahun.
08.02.2021 14:50
Joo,+toki.+Saisko+olla+vielä+jottain+muuta?
08.02.2021 14:27
Toki,+se+ompi+Äimän+Käki+😄+Keksihän+sie+vaikka+aluksi+itelles+nimmari,+niin+ei+tartte+tuommosta+anonyymia+käyttää.+Mun+oikian+nimen+tietääpi+täällä+palstalla+olleista+kaks+(kun+oon+kertonu)+ja+se+riittää+😝
08.02.2021 14:25
Nimmarilla+kun+vettää,+niin+helposti+näyttää+arvostelua+kirjotuksista+tulevan,+kun+eihän+se+toisien+arvostelu+vaikiaa+ole+😉+Mutta+vejäppä+ite+vähän+pitempi+pätkä,+niin+mie+arvostelen+😁
08.02.2021 13:12
Tuohon+piti+viä+jatkaa,+jotta+mun+mielestä+laiha+kahvi+on+aivan+järkkyä.+Jätän+siis+mieluummin+juomatta+kokonaan+jos+semmosta+on+tarjolla.+Tumma+paahto+ja+riittävän+vahvana+on+nykyään+mun+makkuun+☺️
07.02.2021 21:47
Voiko+hävyttömän+paljon+ajatella+ja+jos+voi,+niin+kuinka+paljon+se+on?+Mie+tunnen+ihteni+välillä+aivan+teiniksi,+niin+karmeat+on+hormonihuurut+😅
07.02.2021 21:44
Voi+kiitos+ja+sammaa+sulle+eli+hyvvää+päivää!+😄+Nyt+pittää+lähteä+lumenluontiin+ja+sen+jäläkeen+heinäntekkoon,+moro!
07.02.2021 13:03
60 / 278