"Haaveissa vainko oot mun"

Tämä ompi haaveilun ja kaipailun ketju 😉
Täällä palstoilla moni tuntuu tekevän edellä mainittuja. Ketä sinä kaipaat? Mistä haaveilet?

161

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Intohimoisesta parisuhteesta🔥 jossa paljon hellyyttä ja kosketusta. Suhde jossa molemmat on kiinnostunut kasvaa ihmisinä.

      • 👍Tämä on uskoakseni aika monen haave. Hellyyttä ja kosketusta, haleja ja suukkoja. Niitä mietiskellen ja kaipaillen lähen nyt unten maille.. 😴


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        👍Tämä on uskoakseni aika monen haave. Hellyyttä ja kosketusta, haleja ja suukkoja. Niitä mietiskellen ja kaipaillen lähen nyt unten maille.. 😴

        Niin minäkin tätä toivon. Kaipaan taas niin paljon.. Illallisen jälkeen haluaisin vain leijonaiseni viereen makoilemaan😍🐱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin tätä toivon. Kaipaan taas niin paljon.. Illallisen jälkeen haluaisin vain leijonaiseni viereen makoilemaan😍🐱

        Öö...vain illallisen jälkeen ? 😁. Kiihkeän yön jälkeen , olisi niin ihana löytää sinut sylistäni, hyväillä ja suukotella ❤ ja jatkaa yöllistä, hellyydellä ❤❤


    • Anonyymi

      On kohteliasts aloittaa itsestä eikä röyhkeästi tivata muilta heidän yksityisasioita. Joten ap. vastaa sinä ensin omaan kysymykseesi.

      • Voi, sanonko mikä 😅 Mä taijan haaveilla siitä, jotta joku päivä sais tehtyä semmosen ketjun, ettei huuto ja kitinä alkas. Vaan tuo on semmonen haave jottei kannata ees koittaa 😁, joten haaveilenpa sitten siitä, että eräs ihanainen 😘 tulis tänä yönä mun uneen. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi, sanonko mikä 😅 Mä taijan haaveilla siitä, jotta joku päivä sais tehtyä semmosen ketjun, ettei huuto ja kitinä alkas. Vaan tuo on semmonen haave jottei kannata ees koittaa 😁, joten haaveilenpa sitten siitä, että eräs ihanainen 😘 tulis tänä yönä mun uneen. Hyvää yötä.

        Ymmärrän ton. Kylmäkiskosia vastauksia täällä😂🤫


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi, sanonko mikä 😅 Mä taijan haaveilla siitä, jotta joku päivä sais tehtyä semmosen ketjun, ettei huuto ja kitinä alkas. Vaan tuo on semmonen haave jottei kannata ees koittaa 😁, joten haaveilenpa sitten siitä, että eräs ihanainen 😘 tulis tänä yönä mun uneen. Hyvää yötä.

        Mikä tarve sulla on tehdä ketjuja? Oletko töissä täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ton. Kylmäkiskosia vastauksia täällä😂🤫

        Kiitos ymmärryksestä 😄 ja kauniita unia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on tehdä ketjuja? Oletko töissä täällä?

        Joo, mutta älä kerro kelleen. Tyydyttikö tämä? Nyt sitä hyvää yötä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mutta älä kerro kelleen. Tyydyttikö tämä? Nyt sitä hyvää yötä.

        Eli teet töitä kirjoittelemalla ketjuja ja tiedustelemalla siinä sivussa ihmisten yksityisasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on tehdä ketjuja? Oletko töissä täällä?

        Mä kyllä ihmettelen välillä ihan samaa. Joka jumalan asiaan pitää kommentoida, mitä toiset kirjoittelee ja lisäksi tehdä itse näitä haaveilu ym ketjuja riesaksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä ihmettelen välillä ihan samaa. Joka jumalan asiaan pitää kommentoida, mitä toiset kirjoittelee ja lisäksi tehdä itse näitä haaveilu ym ketjuja riesaksi asti.

        On hänellä hyviäkin kommentteja, mutta joskus menee yli ja täytyykö joka ikiseen kommenttiin reagoida. Itse työssä köyvänä en ehtis täällä jatkuvasti päivystää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli teet töitä kirjoittelemalla ketjuja ja tiedustelemalla siinä sivussa ihmisten yksityisasioita.

        No kuule, vaikka näin. Tämän lisäks oon myös se kepulainen, agentti numero joku ja tosiasiassa mies eli jalkovälissä on killuttimet. Olin mie jotaki muutakin, mutta en nyt tähän hättään muista että mitä. Sie voit jatkaa tuosta, kun sulla on parempi muisti. Ja älä huoli, mie en pykää tänne ennää yhtään ketjua enkä mökkiä. Piä hyvä huoli siitä yhestä kämpästä minkä sulle kalliilla rahalla täältä hommasin ja huutele mieluummin siellä kämpilläs kuin muissa ketjuloissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä ihmettelen välillä ihan samaa. Joka jumalan asiaan pitää kommentoida, mitä toiset kirjoittelee ja lisäksi tehdä itse näitä haaveilu ym ketjuja riesaksi asti.

        Aivan tässä viime aikoina en oo montaa ketjua tehny, enkä joka asiaan myöskään kommentoinu, tietääkseni missään vaiheessa. Niin sotkussahan tää palsta on, jotta oon kyllä (itekin) ihmetelly kuinka täällä kukaan viittii käyvä. Koitanpa käyttää taas omankin aikana paremmin ja johonkin muuhun. Aika on meijän kallein resurssi (sanos Pikku prinssikin). Moro sullekin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hänellä hyviäkin kommentteja, mutta joskus menee yli ja täytyykö joka ikiseen kommenttiin reagoida. Itse työssä köyvänä en ehtis täällä jatkuvasti päivystää.

        Niinpä niin. Ei pitäs reagoida, etenkään näihin jatkuviin kettuiluihin. Vaan nyt saavat huutelijat pittää ainaki mun puolesta palstansa. Jatkakaa ja mukavaa päivää.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kuule, vaikka näin. Tämän lisäks oon myös se kepulainen, agentti numero joku ja tosiasiassa mies eli jalkovälissä on killuttimet. Olin mie jotaki muutakin, mutta en nyt tähän hättään muista että mitä. Sie voit jatkaa tuosta, kun sulla on parempi muisti. Ja älä huoli, mie en pykää tänne ennää yhtään ketjua enkä mökkiä. Piä hyvä huoli siitä yhestä kämpästä minkä sulle kalliilla rahalla täältä hommasin ja huutele mieluummin siellä kämpilläs kuin muissa ketjuloissa.

        Mitä sä höpötät? Kalliilla rahalla mulle muka kämpän hommannut? Mistä muka?Oletko hieman sekaisin? Olenko niin pyytänyt? Mistä tiedät kuka olen? Eikös se ole korruptiota? Eikö kalliilla rahalla kannattaisi kirjoitella ystävälliseen sävyyn eikä piilokettuilevaan sävyyn? Mut ai niin, suomalainenhan maksaa mielummin kalliit rahat, että toisille voi piilovittuilla 24/7 7 päivänä viikossa.. Ai niin, mut nyt sulle tulee kiire varmaan ulos niihin ”harrastuksiisi”...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi, sanonko mikä 😅 Mä taijan haaveilla siitä, jotta joku päivä sais tehtyä semmosen ketjun, ettei huuto ja kitinä alkas. Vaan tuo on semmonen haave jottei kannata ees koittaa 😁, joten haaveilenpa sitten siitä, että eräs ihanainen 😘 tulis tänä yönä mun uneen. Hyvää yötä.

        Ehkä jossain toisessa kulttuurissa on hyvin tavanomaista ja ymmärrettävää mennä heti tuntemattomilta tivaamaan hyvin henkilökohtaisia yksityisasioita, mutta Suomessa se koetaan melko epäkohteliaana, tungeittelevana ja jopa röyhkeänä tapana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hänellä hyviäkin kommentteja, mutta joskus menee yli ja täytyykö joka ikiseen kommenttiin reagoida. Itse työssä köyvänä en ehtis täällä jatkuvasti päivystää.

        Eihän sinun ole pakko täällä käydä, jos tämä palsta ja kirjoitukset sinua häiritsevät. Kyllähän täällä saa kirjoittaa ja kommentoida niin paljon kuin haluaa. Minä luen tätä palstaa ja kommentoin jonkin verran, vaikka toivonkin että täällä pidettäisoin yllä kohteliaita pelisääntöjä. En pidä jatkuvasta väittelystä ja riitelystä, joka nyt tähäkin kivaan ketjuun tuli. Täällä on moni muukin toivonut että olemme ystävällisiä ja kannustavia toisillemme, toivon samaa. EoEt:n aloittamat ketjut ja kommentit ovat mielestäni kivoja, ja toivon että hän jatkaa täällä. Pidän hänen murrettaan kivana, eikä minusta kenenkään kuulu toisen murretta kommentoida ikävästi, sillä kaikilla on oikeus murteeseensa. Hyvää päivää toivotan myös täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun ole pakko täällä käydä, jos tämä palsta ja kirjoitukset sinua häiritsevät. Kyllähän täällä saa kirjoittaa ja kommentoida niin paljon kuin haluaa. Minä luen tätä palstaa ja kommentoin jonkin verran, vaikka toivonkin että täällä pidettäisoin yllä kohteliaita pelisääntöjä. En pidä jatkuvasta väittelystä ja riitelystä, joka nyt tähäkin kivaan ketjuun tuli. Täällä on moni muukin toivonut että olemme ystävällisiä ja kannustavia toisillemme, toivon samaa. EoEt:n aloittamat ketjut ja kommentit ovat mielestäni kivoja, ja toivon että hän jatkaa täällä. Pidän hänen murrettaan kivana, eikä minusta kenenkään kuulu toisen murretta kommentoida ikävästi, sillä kaikilla on oikeus murteeseensa. Hyvää päivää toivotan myös täällä palstalla.

        Käyn kuule täällä ihan kiusallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn kuule täällä ihan kiusallakin.

        Toiset ne kiusallaan alkaa jäätävän yksityisasioden tenttaamisen ja seuraavans päivänä ne on lehdissä ympäri maailmaa. Eiköhän sekin ole eräänlaista kiusaamista kuten tahallinen ilkeämielinen piilovittuilu ja tietojen vuotaminen puettuna mukaystävälliseen sävyyn.

        Kalliilla rahalla kannattaisi kirjoitella jotain aidosti tärkeää ja aidosti tärkeistä ihmisistä ja ilmiöistä eikä kehitellä höpöhöpö juttuja 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ne kiusallaan alkaa jäätävän yksityisasioden tenttaamisen ja seuraavans päivänä ne on lehdissä ympäri maailmaa. Eiköhän sekin ole eräänlaista kiusaamista kuten tahallinen ilkeämielinen piilovittuilu ja tietojen vuotaminen puettuna mukaystävälliseen sävyyn.

        Kalliilla rahalla kannattaisi kirjoitella jotain aidosti tärkeää ja aidosti tärkeistä ihmisistä ja ilmiöistä eikä kehitellä höpöhöpö juttuja 24/7.

        Eikä edes tarvitse odotella seuraavaan päivään. Riittää kun hieman linkkaa oudosti jalkaa niin 15 minuutin päästä koko maailman media ympäri maapalloa jankkaa oudosti jalkaa linkkaavasta ihmisestä. Eräänlaista kiusaamista sekin. Puettuna vaan mukaystävälliseen sävyyn kuten tälläkin eräällä nimimerkillä tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä edes tarvitse odotella seuraavaan päivään. Riittää kun hieman linkkaa oudosti jalkaa niin 15 minuutin päästä koko maailman media ympäri maapalloa jankkaa oudosti jalkaa linkkaavasta ihmisestä. Eräänlaista kiusaamista sekin. Puettuna vaan mukaystävälliseen sävyyn kuten tälläkin eräällä nimimerkillä tällä palstalla.

        Ja tämmösille piilovittuilijoille pitäis vielä Suomen valtion tarjota ilmaiset kaljat jossain lähiräkälän terassilla. Hoh hoijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämmösille piilovittuilijoille pitäis vielä Suomen valtion tarjota ilmaiset kaljat jossain lähiräkälän terassilla. Hoh hoijaa.

        Jep, jep.
        Mie oon sen verran lapsenmielinen (ja tahon sellanen jatkossakin olla), jotta tykkään muun muassa Pikku prinssistä ja tuossa ylempänä jo em. mainitsinkin. Laitan tähän videon, missä ompi kerrottu kirjan opetukset rakkaudesta ja ystävyydestä. Kertojan ääni on hieman monotoninen, mutta mie tykkäsin tästä silti…
        https://youtu.be/xXPjgDDYiWo
        Erityisesti tuo tarinan opetus nro 2 ”aika”, on nyt ollu omassa mielessä ja sillä ajatuksella olen, jottei sitä kallisarvoisinta tänne kannata liioin tuhlailla, kun ei täältä saa nykyään muuta kuin pahhaa mieltä.
        Koitan nyt kohistaa oman aikani ja energiani muihin juttuihin. Suositan sullekin samaa, en näet usko, että sulle tuosta huutelustasi täällä kauhian hyvä olo kuitenkaan loppupeleissä tai pitkäksi aikaa tulee. Parempia päiviä ja tsemppiä sulle toivotan (vaikka varmaan tämänkin piilokettuiluna otat). Moikka!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, jep.
        Mie oon sen verran lapsenmielinen (ja tahon sellanen jatkossakin olla), jotta tykkään muun muassa Pikku prinssistä ja tuossa ylempänä jo em. mainitsinkin. Laitan tähän videon, missä ompi kerrottu kirjan opetukset rakkaudesta ja ystävyydestä. Kertojan ääni on hieman monotoninen, mutta mie tykkäsin tästä silti…
        https://youtu.be/xXPjgDDYiWo
        Erityisesti tuo tarinan opetus nro 2 ”aika”, on nyt ollu omassa mielessä ja sillä ajatuksella olen, jottei sitä kallisarvoisinta tänne kannata liioin tuhlailla, kun ei täältä saa nykyään muuta kuin pahhaa mieltä.
        Koitan nyt kohistaa oman aikani ja energiani muihin juttuihin. Suositan sullekin samaa, en näet usko, että sulle tuosta huutelustasi täällä kauhian hyvä olo kuitenkaan loppupeleissä tai pitkäksi aikaa tulee. Parempia päiviä ja tsemppiä sulle toivotan (vaikka varmaan tämänkin piilokettuiluna otat). Moikka!

        Täällä on jo aika monet moikat sanottu tänäkin aamuna. Vieläköhän jaksat kauan jatkaa vilkuttelua 😄 Bi-palstallekin lähdit joku aika sitten kovalla rytinällä ja se reissu kesti ehkä sekunnin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on jo aika monet moikat sanottu tänäkin aamuna. Vieläköhän jaksat kauan jatkaa vilkuttelua 😄 Bi-palstallekin lähdit joku aika sitten kovalla rytinällä ja se reissu kesti ehkä sekunnin.

        👍 Totta. Otapa kellosta aikaa... Menin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on jo aika monet moikat sanottu tänäkin aamuna. Vieläköhän jaksat kauan jatkaa vilkuttelua 😄 Bi-palstallekin lähdit joku aika sitten kovalla rytinällä ja se reissu kesti ehkä sekunnin.

        Ootte uskomattomia kpäitä!!!!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, jep.
        Mie oon sen verran lapsenmielinen (ja tahon sellanen jatkossakin olla), jotta tykkään muun muassa Pikku prinssistä ja tuossa ylempänä jo em. mainitsinkin. Laitan tähän videon, missä ompi kerrottu kirjan opetukset rakkaudesta ja ystävyydestä. Kertojan ääni on hieman monotoninen, mutta mie tykkäsin tästä silti…
        https://youtu.be/xXPjgDDYiWo
        Erityisesti tuo tarinan opetus nro 2 ”aika”, on nyt ollu omassa mielessä ja sillä ajatuksella olen, jottei sitä kallisarvoisinta tänne kannata liioin tuhlailla, kun ei täältä saa nykyään muuta kuin pahhaa mieltä.
        Koitan nyt kohistaa oman aikani ja energiani muihin juttuihin. Suositan sullekin samaa, en näet usko, että sulle tuosta huutelustasi täällä kauhian hyvä olo kuitenkaan loppupeleissä tai pitkäksi aikaa tulee. Parempia päiviä ja tsemppiä sulle toivotan (vaikka varmaan tämänkin piilokettuiluna otat). Moikka!

        Ei noita videolinkkejä kukaan uskalla aukasta kun ei niistä tiedä mitä kaikkia viruksia lähettelet niitä kautta. Parempi vaikka mainita esittäjä ja kappale kirjoittamalla.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, jep.
        Mie oon sen verran lapsenmielinen (ja tahon sellanen jatkossakin olla), jotta tykkään muun muassa Pikku prinssistä ja tuossa ylempänä jo em. mainitsinkin. Laitan tähän videon, missä ompi kerrottu kirjan opetukset rakkaudesta ja ystävyydestä. Kertojan ääni on hieman monotoninen, mutta mie tykkäsin tästä silti…
        https://youtu.be/xXPjgDDYiWo
        Erityisesti tuo tarinan opetus nro 2 ”aika”, on nyt ollu omassa mielessä ja sillä ajatuksella olen, jottei sitä kallisarvoisinta tänne kannata liioin tuhlailla, kun ei täältä saa nykyään muuta kuin pahhaa mieltä.
        Koitan nyt kohistaa oman aikani ja energiani muihin juttuihin. Suositan sullekin samaa, en näet usko, että sulle tuosta huutelustasi täällä kauhian hyvä olo kuitenkaan loppupeleissä tai pitkäksi aikaa tulee. Parempia päiviä ja tsemppiä sulle toivotan (vaikka varmaan tämänkin piilokettuiluna otat). Moikka!

        Minä kuuntelin linkin❤💕 kiitos jaosta ❤ kesyttäjäni💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jossain toisessa kulttuurissa on hyvin tavanomaista ja ymmärrettävää mennä heti tuntemattomilta tivaamaan hyvin henkilökohtaisia yksityisasioita, mutta Suomessa se koetaan melko epäkohteliaana, tungeittelevana ja jopa röyhkeänä tapana..

        Voi hyvää päivää, älä vastaa. Jos et halua kertoa unelmiasi, jätä kommentoimatta, jos et halua paljastaa lempi biisiäsi älä kerro, jos et halua sanoa mitä romanttista tekisit, ole kertomatta. Mutta näköjäs käyt joka tapauksessa ketjut avaamassa ja kommentoit... Että kiinnostaa se, mitä muut kertoo.
        Politiikkaako täällä pitäisi keskustella vai mitä, jos ei saa jutella mieliteoista, unelmista, tunteista jne. Tai siis saa, mutta ei kysyä muilta.
        Mä haaveilen nyt päivä lenkistä työpäivän päälle, jäätelöstä lenkin jälkeen ja siitä, että pitkästä aikaa näkisin ihastukseni. Viimeinen toive ei toteudu, mutta saahan sitä haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää, älä vastaa. Jos et halua kertoa unelmiasi, jätä kommentoimatta, jos et halua paljastaa lempi biisiäsi älä kerro, jos et halua sanoa mitä romanttista tekisit, ole kertomatta. Mutta näköjäs käyt joka tapauksessa ketjut avaamassa ja kommentoit... Että kiinnostaa se, mitä muut kertoo.
        Politiikkaako täällä pitäisi keskustella vai mitä, jos ei saa jutella mieliteoista, unelmista, tunteista jne. Tai siis saa, mutta ei kysyä muilta.
        Mä haaveilen nyt päivä lenkistä työpäivän päälle, jäätelöstä lenkin jälkeen ja siitä, että pitkästä aikaa näkisin ihastukseni. Viimeinen toive ei toteudu, mutta saahan sitä haaveilla.

        Samaa mieltä tuosta, että kukin kertokoon asioistaan sen verran kuin haluaa.

        Narskuvia lenkkihetkiä toivottaen, hoidan itse vielä muutama asian ja sitten aioin narskuttaa kaura-liha-maustepataa ja juureen tehtyä rouskuvakuorista ruisleipää 👟❄🍲🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää, älä vastaa. Jos et halua kertoa unelmiasi, jätä kommentoimatta, jos et halua paljastaa lempi biisiäsi älä kerro, jos et halua sanoa mitä romanttista tekisit, ole kertomatta. Mutta näköjäs käyt joka tapauksessa ketjut avaamassa ja kommentoit... Että kiinnostaa se, mitä muut kertoo.
        Politiikkaako täällä pitäisi keskustella vai mitä, jos ei saa jutella mieliteoista, unelmista, tunteista jne. Tai siis saa, mutta ei kysyä muilta.
        Mä haaveilen nyt päivä lenkistä työpäivän päälle, jäätelöstä lenkin jälkeen ja siitä, että pitkästä aikaa näkisin ihastukseni. Viimeinen toive ei toteudu, mutta saahan sitä haaveilla.

        En voi kyllä käsittää et miten on pokkaa valittaa jos täällä kysyy joku jotain.
        Siis tottakai saa aina kysyä, pakko ei ole vastata. Ei keskustelua synny jos mitään ei saisi kysyä. Ja se vastaaminen kun perustuu vapaaehtoisuuteen. ☺️
        Harmittaa kun aloittaja aloitti ihanan keskustelun avauksen ja sitten siitä alkoi valitus mitä en ollenkaan käsitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kyllä käsittää et miten on pokkaa valittaa jos täällä kysyy joku jotain.
        Siis tottakai saa aina kysyä, pakko ei ole vastata. Ei keskustelua synny jos mitään ei saisi kysyä. Ja se vastaaminen kun perustuu vapaaehtoisuuteen. ☺️
        Harmittaa kun aloittaja aloitti ihanan keskustelun avauksen ja sitten siitä alkoi valitus mitä en ollenkaan käsitä.

        Ihan normaaleja heittoja noi mun mielestä oli, mutta aloittaja provosoitui niistä ja sitten eskaloitui koko keskustelu. Olis antanut huutajien huudella ja vastaillut vaan niille, jotka pysyi aiheessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaaleja heittoja noi mun mielestä oli, mutta aloittaja provosoitui niistä ja sitten eskaloitui koko keskustelu. Olis antanut huutajien huudella ja vastaillut vaan niille, jotka pysyi aiheessa.

        Mie en taas nää noissa mitään normaalia, mutta ymmärrän kyllä, jotta jonkun mielestä ne voipi semmosia olla. Ja onhan tämä palstan normi aika tavalla vissiin muutenkin erilainen kuin oikian elämän normi. Vaan tämäpä kirjotus taitaa mennä taas otsakkeen ja viä ite kyhätyn ohitte.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi, sanonko mikä 😅 Mä taijan haaveilla siitä, jotta joku päivä sais tehtyä semmosen ketjun, ettei huuto ja kitinä alkas. Vaan tuo on semmonen haave jottei kannata ees koittaa 😁, joten haaveilenpa sitten siitä, että eräs ihanainen 😘 tulis tänä yönä mun uneen. Hyvää yötä.

        RAKAS ☺, aina vieressäsi ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on tehdä ketjuja? Oletko töissä täällä?

        Todellakin on !!!! Saa siitä vielä ihan hiton kovat provikat !!!! Ihan palkattu meitä lesboja stalkkaamaan, ettei valloteta koko maailmaa ! 😂😂😂😂. Älkää nyt miehet murehtiko, suuri n osa naisista kuitenkin kaipaa teitä ja vehjettänne, ottakaa ihan relax ☺


    • Anonyymi

      Eikö tässä aloituksessa osata pysyä aiheessa? On monia syitä, miksi ei pääse rakkaansa luo, ja silloin haaveilu kuuluu asiaan. Voisimmeko vain pitää tämä kaunis aloitus sen mukaisena? Tehkää oma ketju aiheestanne.

      • Ei pysytty ja itekin tätä sotkin 😔 En laita tähän, kuin en muuallekaan enää enempää.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei pysytty ja itekin tätä sotkin 😔 En laita tähän, kuin en muuallekaan enää enempää.

        Mten se Anna Puun kaunis kappale menikään, on soinut päässäsini pari päivää, säännöt rakkaudelle ja niitä näytettäisiin täälläkin palstalla toimimiseen tarvitsevan ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mten se Anna Puun kaunis kappale menikään, on soinut päässäsini pari päivää, säännöt rakkaudelle ja niitä näytettäisiin täälläkin palstalla toimimiseen tarvitsevan ❤

        Nostetaan ne säännöt js a palsta vielä toimintaan. Moni on varmasti vielä samaa mieltä 💕


    • Anonyymi

      Haaveilen siitä,
      kun katsot mua Lempeyttä silmissäsi.
      Pysähtyen hetkeen.
      Kun
      Kumpikin tietää,
      mitä toinen näkee,
      Näkien itse saman.
      Miten katse voi ravita,
      Saaden solut värisemään.
      Täyttäen sisältä,
      Valolla, lämmöllä ja kauneudella.
      Sun katse
      Antaa mulle kaiken
      Ja
      Mä tahdon olla sun.
      Katso mua

      • Anonyymi

        Uskomattoman kauniisti kirjoitit.
        Tähän tekstiin samaistun ❤️

        En ole vain enää kehdannut katsoa häntä...
        💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomattoman kauniisti kirjoitit.
        Tähän tekstiin samaistun ❤️

        En ole vain enää kehdannut katsoa häntä...
        💔

        Katso häntä, ehkä hän seuraavan kerran katsoo takaisin ❤


      • Anonyymi

        Juuri tällaisin tuntein olen hänen katseensa alla pienin hetkin kokenut.. Kunpa voisimme näin pysähtyä toisiamme katsomaan.. Siihen haluaisin jäädä, en koskaan haluaisi pois.


      • Anonyymi

        Hienoin teksti pitkiin aikoihin, joka osunut silmään ja sisuksiin! Wau!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoin teksti pitkiin aikoihin, joka osunut silmään ja sisuksiin! Wau!

        Samaa mieltä 😘
        Lähemmäksi haaveiden maita matkaan nyt pari yötä vielä unissani..

        Hyvää yötä 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä 😘
        Lähemmäksi haaveiden maita matkaan nyt pari yötä vielä unissani..

        Hyvää yötä 💕

        😊 samaa matkaa teen, nyt nukkumaan. Hyvä yötä


      • Anonyymi

        Villi veikkaus, oliko kirjoittaja Naakkatar?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Villi veikkaus, oliko kirjoittaja Naakkatar?

        Minä se olin.
        Samaan katseeseen palaan.


      • Naakkatar kirjoitti:

        Minä se olin.
        Samaan katseeseen palaan.

        Kaunista tekstiä, kiitos <3 Jos kuitenkin suomenkielen ja kirjallisuuden ystävänä saan esittää vaatimattoman toiveen, niin tiivistä vielä. Kill your darlings. Aletaan puhua ihan julkaisukelpoisesta materiaalista sitten.


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Kaunista tekstiä, kiitos <3 Jos kuitenkin suomenkielen ja kirjallisuuden ystävänä saan esittää vaatimattoman toiveen, niin tiivistä vielä. Kill your darlings. Aletaan puhua ihan julkaisukelpoisesta materiaalista sitten.

        Kiinnostavaa, miten tiivistäisit tekstin (näytä esimerkiksi, vaikka joku lause tai pätkä siitä) ? Elän kirjoista, harmikseni kirjoittamisen taito puuttuu ja se tuntuu melkein, kuin joku jäsenistä puuttuisi.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiinnostavaa, miten tiivistäisit tekstin (näytä esimerkiksi, vaikka joku lause tai pätkä siitä) ? Elän kirjoista, harmikseni kirjoittamisen taito puuttuu ja se tuntuu melkein, kuin joku jäsenistä puuttuisi.

        Ei tuohon kykene 🤪 Naakkatarelle 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuohon kykene 🤪 Naakkatarelle 👍

        Harmi, olis ollu kiva nähdä miten teksti leikkaa. Totta tosiaan Naakkattarelle 👍


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiinnostavaa, miten tiivistäisit tekstin (näytä esimerkiksi, vaikka joku lause tai pätkä siitä) ? Elän kirjoista, harmikseni kirjoittamisen taito puuttuu ja se tuntuu melkein, kuin joku jäsenistä puuttuisi.

        Ymmärrän, että runosi on henkilökohtainen, enkä halua loukata. Korostan, että puhun nyt vain tekstistä - kirjaimista ja tauoista. Mutta kun nyt kysyit, niin muuttaisin esimerkiksi runon dynamiikkaa siten, että jättäisin tuo "Haaveilen" alusta pois ja paljastaisin lukijalle (jos paljastaisin) vasta lopussa, että kyse on haaveilusta. Runossahan voi kaikki olla totta. Toki ketjun aihe oli haaveilu, eli lopetus voisi olla
        Siitä haaveilen
        Katso mua

        No, nyt ei olla tiivistetty vielä yhtään, siirrelty vain säkeitä.
        "Kumpikin tietää" on vahva säe. Sen selittäminen laimentaa sitä turhaan, eli karsitaan rönsyt, tapetaan rakkaat. Alku voisi olla siis
        Katsot mua
        Hetki pysähtyy
        Lempeys
        Kun kumpikin tietää

        Miten katse voi ravita jne

        En nyt koko runoa ala repimään palasiksi ja sehän on jo hyvä sellaisenaan. Tämä vain vastauksena kysymykseen, miten tiivistäisin. Toivottavasti sait jotain työkaluja luomisen tuskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, olis ollu kiva nähdä miten teksti leikkaa. Totta tosiaan Naakkattarelle 👍

        Kas, innokkaimmat täällä jo odottelivatkin 😄 Minultakin Naakkatarelle 👍


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Kas, innokkaimmat täällä jo odottelivatkin 😄 Minultakin Naakkatarelle 👍

        Kiitos.
        Tekstit tulevat ja lähtevät nopeasti.
        Suuressa vimmassa irti päästetty tunne.
        Sanat kuin
        ovi avoin
        vieden vanhaa ja tuoden uutta.
        Viestejä universumiin.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Kas, innokkaimmat täällä jo odottelivatkin 😄 Minultakin Naakkatarelle 👍

        Veikkaan että työskentelet opettajana tai asiantuntijana oikeassa elämässä. 😁 😉


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Ymmärrän, että runosi on henkilökohtainen, enkä halua loukata. Korostan, että puhun nyt vain tekstistä - kirjaimista ja tauoista. Mutta kun nyt kysyit, niin muuttaisin esimerkiksi runon dynamiikkaa siten, että jättäisin tuo "Haaveilen" alusta pois ja paljastaisin lukijalle (jos paljastaisin) vasta lopussa, että kyse on haaveilusta. Runossahan voi kaikki olla totta. Toki ketjun aihe oli haaveilu, eli lopetus voisi olla
        Siitä haaveilen
        Katso mua

        No, nyt ei olla tiivistetty vielä yhtään, siirrelty vain säkeitä.
        "Kumpikin tietää" on vahva säe. Sen selittäminen laimentaa sitä turhaan, eli karsitaan rönsyt, tapetaan rakkaat. Alku voisi olla siis
        Katsot mua
        Hetki pysähtyy
        Lempeys
        Kun kumpikin tietää

        Miten katse voi ravita jne

        En nyt koko runoa ala repimään palasiksi ja sehän on jo hyvä sellaisenaan. Tämä vain vastauksena kysymykseen, miten tiivistäisin. Toivottavasti sait jotain työkaluja luomisen tuskaan.

        Kiitos Naakkattarelle kuvaavista teksteistä, se on jo paljon, että saa tunnelmat paperiin, niin ettei kuulosta lässynläältä tai pelkältä sydän hötöltä. Olen myös huomannut, että Amicitia_Pura kirjoitat hyvin, joten mielenkiintoista kun avaat vähän tätä kirjoittamisen taitoa ja miten se tehdään. Ei ehkä ole kohteliasta silputa Naakkataren runoja, saati pyytää sellaista. Olisko joku muu teksti jolla vois tehdä sen? Mulla ei ole nyt mitään omia kirjoituksia, mut jos sellaisia tulee vastaan, niitä saa luvan kanssa tarkastella teknisesti ja antaa muokkaus vinkkiä😃!


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Kas, innokkaimmat täällä jo odottelivatkin 😄 Minultakin Naakkatarelle 👍

        Mitä kirjoja luet? Onko sulla lempi kirjailijaa?


      • Naakkatar kirjoitti:

        Kiitos.
        Tekstit tulevat ja lähtevät nopeasti.
        Suuressa vimmassa irti päästetty tunne.
        Sanat kuin
        ovi avoin
        vieden vanhaa ja tuoden uutta.
        Viestejä universumiin.

        Mä oon tykännyt sun runoistasi Naakkatar 👍Kerran taisin jonkunlaista kyhäelmää viskata "vastaukseksikin". Mulla on tuo sama "vika" eli tekstit tulee ja menee vauhilla. Minkäänlaisia riimejä en saa kirjotettua, jos koitan mennä tyylillä "istu alas, ota kynä käteen ja ala hommiin", vaan riimittelyvaihe mennee päälle sillon kun menee, eikä kato kelloa. Yleensä tuohon on kuitenkin sysännyt joko jonkun toiset runot tai sitten omat sen hetkiset tunnekuohut (ilo, suru, kaipaus jne.) Runotekniikkaa en osaa ollenkaan ja yleensä käytän riimimuotoa, koska se on ainut josta ees jotakin tiiän 😅 Muutenkin olis tekstipuolella kovasti hiottavaa, kun en oikeinkirjotustakaan osaa, mutta jos joku siitä nipottaa, niin ihan vappaasti 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon tykännyt sun runoistasi Naakkatar 👍Kerran taisin jonkunlaista kyhäelmää viskata "vastaukseksikin". Mulla on tuo sama "vika" eli tekstit tulee ja menee vauhilla. Minkäänlaisia riimejä en saa kirjotettua, jos koitan mennä tyylillä "istu alas, ota kynä käteen ja ala hommiin", vaan riimittelyvaihe mennee päälle sillon kun menee, eikä kato kelloa. Yleensä tuohon on kuitenkin sysännyt joko jonkun toiset runot tai sitten omat sen hetkiset tunnekuohut (ilo, suru, kaipaus jne.) Runotekniikkaa en osaa ollenkaan ja yleensä käytän riimimuotoa, koska se on ainut josta ees jotakin tiiän 😅 Muutenkin olis tekstipuolella kovasti hiottavaa, kun en oikeinkirjotustakaan osaa, mutta jos joku siitä nipottaa, niin ihan vappaasti 😁

        Sulla on ihan kiva tyyli kirjoittaa, mutta asia ja sen myötä asian ydin puuttuu tai on olematon... luulen että monia sellainen kommentointi yksinkertaisesti vaan kyllästyttää. Nähtävästi myös ärsyttää. Sinusta EoEt on helppo ajatella, että olet live elämässä fiiliksen nostattaja tyyppiä. Palstalla sellainen yletön nostatus ja kepeys voi alkaa puuduttamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ihan kiva tyyli kirjoittaa, mutta asia ja sen myötä asian ydin puuttuu tai on olematon... luulen että monia sellainen kommentointi yksinkertaisesti vaan kyllästyttää. Nähtävästi myös ärsyttää. Sinusta EoEt on helppo ajatella, että olet live elämässä fiiliksen nostattaja tyyppiä. Palstalla sellainen yletön nostatus ja kepeys voi alkaa puuduttamaan.

        Kiitosta vaan kommentista. Kuten oon jo aiemmin todennut, niin mä en ossaa muuta tyyliä kuin tämän, ja tämänkin jollain tavalla auttavasti. Tämä palstakirjoittelu antaa varmaankin jonkin verran väärän kuvan mun live-minästä. Huumoria viskon livenäkin, mutta mieli ei ole aina kepeä. Tunnen vahvasti ilot ja surut ja ajoittain mennee synkkyyden puolelle aika vahvastikin. Asia asiaa harvemmin kirjoitan.


      • Naakkatar kirjoitti:

        Kiitos.
        Tekstit tulevat ja lähtevät nopeasti.
        Suuressa vimmassa irti päästetty tunne.
        Sanat kuin
        ovi avoin
        vieden vanhaa ja tuoden uutta.
        Viestejä universumiin.

        Hyvä että lähtevät.
        Universumi on sinun.
        Sinä olet universum.

        Kuule. Nyt mun pitää esittää suuret pahoittelut. Sekoitin nimimerkit, näin mitä halusin ja luulin että sä olit itse pyytänyt esimerkkiä tiivistämisestä. Näinhän ei ollut, mutta innokkaana menin silti sörkkimään sun tekstiä. Anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että työskentelet opettajana tai asiantuntijana oikeassa elämässä. 😁 😉

        En ole opettaja. Olen sivutoiminen kaikkien alojen erikoisasiantuntija ja osa-aikainen besserwisser, pahinta laatua 😔


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiitos Naakkattarelle kuvaavista teksteistä, se on jo paljon, että saa tunnelmat paperiin, niin ettei kuulosta lässynläältä tai pelkältä sydän hötöltä. Olen myös huomannut, että Amicitia_Pura kirjoitat hyvin, joten mielenkiintoista kun avaat vähän tätä kirjoittamisen taitoa ja miten se tehdään. Ei ehkä ole kohteliasta silputa Naakkataren runoja, saati pyytää sellaista. Olisko joku muu teksti jolla vois tehdä sen? Mulla ei ole nyt mitään omia kirjoituksia, mut jos sellaisia tulee vastaan, niitä saa luvan kanssa tarkastella teknisesti ja antaa muokkaus vinkkiä😃!

        Jep, nostin jo käden pystyyn virheen merkiksi.
        Sun kannattaa varmaan googlettaa luovan kirjoittamisen verkkokurssi. Tarjolla runsaasti sekä opetusta että tukea vertaisilta.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Jep, nostin jo käden pystyyn virheen merkiksi.
        Sun kannattaa varmaan googlettaa luovan kirjoittamisen verkkokurssi. Tarjolla runsaasti sekä opetusta että tukea vertaisilta.

        Tääl alettiin arvostelemaan toisten kirjoituksia miten kuuluisi kirjoittaa.
        Siis tuo teksti oli niin upea ja tuli suoraan sydämestä sillä hetkellä. Ja niitä on ihana lukea. Ei liikaa arvuuttelevaa tekstiä.


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Jep, nostin jo käden pystyyn virheen merkiksi.
        Sun kannattaa varmaan googlettaa luovan kirjoittamisen verkkokurssi. Tarjolla runsaasti sekä opetusta että tukea vertaisilta.

        Minähän se olin joka pyysin näyttämään Naakkataren runon innoittamana miten sitä tiivistettäisiin, joten vahinko on yhteinen, ei yksin sinun. Toivottavasti et Naakkatar pahastunut, että innostuttiin näin sun tekstistä😊, tarkoitus oli hyvä.

        😅ei ole aikaa avata verkkokurssia. Täällä kun tulee muutenkin käytyä, muutaman kivan mielipiteen saaminen on innostavaa, rentouttavaa ja tuo hyvää sisältöä palstalle.

        Amiticia_Pura mistä itse olet oppinut kirjoittamaan?


      • Kaunis on niin niin kovin 😍💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl alettiin arvostelemaan toisten kirjoituksia miten kuuluisi kirjoittaa.
        Siis tuo teksti oli niin upea ja tuli suoraan sydämestä sillä hetkellä. Ja niitä on ihana lukea. Ei liikaa arvuuttelevaa tekstiä.

        Ei, siinä kävi inhimillinen erehdys, jota jo kovasti pahoiteltu. Makuja on monia, tykkään kun tekstissä on spontaania (autenttista) sisältöä, niin kuin Naakkatarella. Vielä enempi ihastelen kirjoitusta, jossa kaikki edellä mainitut elementit hyvin aseteltu ja ilman yhtään turhaa sanaa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Minähän se olin joka pyysin näyttämään Naakkataren runon innoittamana miten sitä tiivistettäisiin, joten vahinko on yhteinen, ei yksin sinun. Toivottavasti et Naakkatar pahastunut, että innostuttiin näin sun tekstistä😊, tarkoitus oli hyvä.

        😅ei ole aikaa avata verkkokurssia. Täällä kun tulee muutenkin käytyä, muutaman kivan mielipiteen saaminen on innostavaa, rentouttavaa ja tuo hyvää sisältöä palstalle.

        Amiticia_Pura mistä itse olet oppinut kirjoittamaan?

        No niin, puhtain sydämin jatketaan.

        En mielelläni nostaisi itseäni tämän enempää esille, tässäkin on jo liikaa. Sen sijaan voin kyllä mainita joitain suosikkikirjailijoitani, kun niitä taisit kysellä aiemmin. Kotimaisista esim. Laura Lindstedt, Sofi Oksanen, Maarit Verronen, ulkomaisista vaikka Kazuo Ishiguro, Alice Munro ja Haruki Murakami.

        Mistä kirjailijoista tai millaisesta kirjallisuudesta itse pidät? Entä kaikki muut tällä palstalla, mitä luette?


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        No niin, puhtain sydämin jatketaan.

        En mielelläni nostaisi itseäni tämän enempää esille, tässäkin on jo liikaa. Sen sijaan voin kyllä mainita joitain suosikkikirjailijoitani, kun niitä taisit kysellä aiemmin. Kotimaisista esim. Laura Lindstedt, Sofi Oksanen, Maarit Verronen, ulkomaisista vaikka Kazuo Ishiguro, Alice Munro ja Haruki Murakami.

        Mistä kirjailijoista tai millaisesta kirjallisuudesta itse pidät? Entä kaikki muut tällä palstalla, mitä luette?

        Sun kirjalista on ihan kultakaivos! Olipa muuten vaikea kysymys.

        Olen kirjojen suhteen suurimmaksi osaksi kaikkiruokainen. Vähän mitä milloinkin on eteen tullut. Tällä hetkellä menee enimmäkseen työhön liittyvä tietokirjallisuus, omaksi iloksi etiikan, uskonnon ja filosofian teoksia (oppimateriaali) ja psykologiset romaanit.

        Joululahjaksi sain Tommi Kinnusen Ei kertonut katuvansa (Tommi on mun lapsen lukion opettaja), sitä en ole vielä aloittanut. Tykkään hänen harmoonisesta kirjoitus tavasta, mutta jotain kai kertoo, että Pintti jäi kesken 😉.

        Mun ongelma varsinkin romaaneissa on se, että ne joiden tavasta kirjoittaa tykkään sisältö osoittautuu helposti liian tylsäksi tai liian raskaaksi esim. Cecilia Samartin tai ja Pajtim Statovci, jäkimmäisestä jäi karmee olo. Myös Samartinissa pitäs olla joku järkytys varoitus merkintä k-18. Olen vähän herkkis😅.

        Ulkomainen hyvällä tavalla mieleen jäänyt Oliver Sacks. Ne muutamat Japanilaiset, jotka olen hotkaissut ovat yllyttäneet, joko syvällisyydestään tai huumorillaan.

        Suomalaisista nyt äkkiseltään voisi mainita, vaikka Riikka Pulkkisen, hänestä tykkään kokonaisuudessaan, vaikken enään oikein muista mitäs niissä oli. Petri Tamminen, Irja Askola, myös Esko Valtaojan Tähtitiedettä kiireisille oli hyvä.

        Itsereflektio osoittaa, että olen turhan summamutikassa valinnut luettavani, josko vaikka suunnistajia jatkossa enempi palkittujen kirjailijoiden perässä.

        Millaisia lukukokemuksia sulla ja muilla palstalaisilla on? Onko joku ollut mieleenpainuvin kirja/ kirjailija (syystä tai toisesta) tai ylitse muiden?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Sun kirjalista on ihan kultakaivos! Olipa muuten vaikea kysymys.

        Olen kirjojen suhteen suurimmaksi osaksi kaikkiruokainen. Vähän mitä milloinkin on eteen tullut. Tällä hetkellä menee enimmäkseen työhön liittyvä tietokirjallisuus, omaksi iloksi etiikan, uskonnon ja filosofian teoksia (oppimateriaali) ja psykologiset romaanit.

        Joululahjaksi sain Tommi Kinnusen Ei kertonut katuvansa (Tommi on mun lapsen lukion opettaja), sitä en ole vielä aloittanut. Tykkään hänen harmoonisesta kirjoitus tavasta, mutta jotain kai kertoo, että Pintti jäi kesken 😉.

        Mun ongelma varsinkin romaaneissa on se, että ne joiden tavasta kirjoittaa tykkään sisältö osoittautuu helposti liian tylsäksi tai liian raskaaksi esim. Cecilia Samartin tai ja Pajtim Statovci, jäkimmäisestä jäi karmee olo. Myös Samartinissa pitäs olla joku järkytys varoitus merkintä k-18. Olen vähän herkkis😅.

        Ulkomainen hyvällä tavalla mieleen jäänyt Oliver Sacks. Ne muutamat Japanilaiset, jotka olen hotkaissut ovat yllyttäneet, joko syvällisyydestään tai huumorillaan.

        Suomalaisista nyt äkkiseltään voisi mainita, vaikka Riikka Pulkkisen, hänestä tykkään kokonaisuudessaan, vaikken enään oikein muista mitäs niissä oli. Petri Tamminen, Irja Askola, myös Esko Valtaojan Tähtitiedettä kiireisille oli hyvä.

        Itsereflektio osoittaa, että olen turhan summamutikassa valinnut luettavani, josko vaikka suunnistajia jatkossa enempi palkittujen kirjailijoiden perässä.

        Millaisia lukukokemuksia sulla ja muilla palstalaisilla on? Onko joku ollut mieleenpainuvin kirja/ kirjailija (syystä tai toisesta) tai ylitse muiden?

        ...hei ja Elina Reenkolat on hyviä, hän korjaa Freudin teoriaa naisnäkökulman kautta suoremmaksi.


    • Anonyymi

      Vaikka ja mitä..
      Nykyisin olen vaan kiinnostunut juurikin siitä mitä lähellä olevat kaipaavat, haaveilevat, niiden toteutumisesta.
      Harvemmin minun haaveita lausun. Ja aina kun ne lausun saan kaiken liiankin nopeaa eteeni.
      Ei pitäisi haaveilla vaan keskittyä arvokkaisiin hetkiin ja menetettyihin hetkiin. Muistella.
      Eräs sain minuun toivon kipinää. Hehkun.
      Voin luottaa sinuun. Luulempa että tilanteesi on tiukka ja hiot itsestäsi parhaillaan timanttia. Toivon kohtaavani sinut ja jakavani vielä kanssasi aikaa. Ei ole kaltaistasi. Jaksan odottaa.

      • Anonyymi

        Niin minäkin toivon. Jos minua odotat, tulen luoksesi.


      • Anonyymi

        Millä tavalla hänellä on hankala tilanne? Odottaako hän myös sinua?


      • Anonyymi

        🔥🔥?


      • Anonyymi

        Kyllä, kaksoisliekkini luokse matkaan. Hänen luokseen vain matkaa teen. Ylläolevat sanat haluaisin juuri häneltä kuulla. Hänet haluan kohdata, kun olen valmis. Hän on kaikkeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kaksoisliekkini luokse matkaan. Hänen luokseen vain matkaa teen. Ylläolevat sanat haluaisin juuri häneltä kuulla. Hänet haluan kohdata, kun olen valmis. Hän on kaikkeni.

        Mihin päin olet matkalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin päin olet matkalla?

        Muutan pohjoiseen ja merelle.. Ikääkin on miltei saman verran kuin numeroita.. Siellä metsä on lähempänä.. Omaa elämää teen ja toivon että tapaamme kun olen valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutan pohjoiseen ja merelle.. Ikääkin on miltei saman verran kuin numeroita.. Siellä metsä on lähempänä.. Omaa elämää teen ja toivon että tapaamme kun olen valmis.

        Miten sitten voit kohdata hänet jos muutat kauemmas täältä pohjoiseen? 😔

        💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutan pohjoiseen ja merelle.. Ikääkin on miltei saman verran kuin numeroita.. Siellä metsä on lähempänä.. Omaa elämää teen ja toivon että tapaamme kun olen valmis.

        Mitä tarkoitat ikää melkein saman verran kuin numeroita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten voit kohdata hänet jos muutat kauemmas täältä pohjoiseen? 😔

        💔

        Häntä lähemmäksi muutan 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä lähemmäksi muutan 💕

        Hyvä suunta ☺❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä suunta ☺❤

        Kiva kuulla☺ niin minustakin 😍


      • Anonyymi

        Miten niin sait haaveesi liian nopeaan eteesi? Minun haaveeni on jo vuosikymmenten takaa, en koe sitä liian nopeaksi vauhdiksi..


    • Anonyymi

      Haaveissa hän vain mun 💔

      Hän on kultainen niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Herkkä, kaunis ihminen ❤️
      Näen sen vaikkei sanaakaan sanottu.

      Ei päivääkään ettei hän tulisi mieleeni.
      Ymmärsin kuitenkin etten olisi hänelle riittävä.
      Aluksi elättelin haavekuvitelmia kun niin ihastunut olen. Hän ansaitsee parempaa. En tosin saisi mahdollisuuttakaan.

      • Anonyymi

        Miksi et saisi mahdollisuutta? Anna hänen päättää, mikä on hänelle riittävää. Ettet vain olisi liian vaativa itseäsi kohtaan? Sinä riität itsenäsi myös ihastuksellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi mahdollisuutta? Anna hänen päättää, mikä on hänelle riittävää. Ettet vain olisi liian vaativa itseäsi kohtaan? Sinä riität itsenäsi myös ihastuksellesi.

        Ehkä niin...
        Mun taitaa olla koko maailma vähän sekaisin, yritän "parantua"...
        Anteeks et katsoin, se vain tapahtui vaistomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin...
        Mun taitaa olla koko maailma vähän sekaisin, yritän "parantua"...
        Anteeks et katsoin, se vain tapahtui vaistomaisesti.

        Mitä katsoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä katsoit?

        Itekseen tässä vaan mietin ja kirjoittelen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekseen tässä vaan mietin ja kirjoittelen...

        No joo ei tarvi sori pyytää, jos oisit eteesi katsonut, oisit nähnyt minut ☺, no ehkä taas joskus ☺. Harmillisen pieniä kohtaamisia, eikä edes ne kohtaa ...?😢❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ei tarvi sori pyytää, jos oisit eteesi katsonut, oisit nähnyt minut ☺, no ehkä taas joskus ☺. Harmillisen pieniä kohtaamisia, eikä edes ne kohtaa ...?😢❤

        Kukaan muu ei minulle riitä ❤, ei ketään muita kuin sinä ❤❤❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei minulle riitä ❤, ei ketään muita kuin sinä ❤❤❤❤❤❤

        Eikä ole muita !!!!! Ei kiinnosta muut !!!!! Vain sinä ❤❤❤❤❤❤❤😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ei tarvi sori pyytää, jos oisit eteesi katsonut, oisit nähnyt minut ☺, no ehkä taas joskus ☺. Harmillisen pieniä kohtaamisia, eikä edes ne kohtaa ...?😢❤

        Missäs tämä kohtaaminen olisi tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs tämä kohtaaminen olisi tapahtunut?

        Tänään taidan osallistua sellaiseen juttuun ;) Ehkä näemme siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään taidan osallistua sellaiseen juttuun ;) Ehkä näemme siellä.

        Tänään illalla vai päivällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ei tarvi sori pyytää, jos oisit eteesi katsonut, oisit nähnyt minut ☺, no ehkä taas joskus ☺. Harmillisen pieniä kohtaamisia, eikä edes ne kohtaa ...?😢❤

        Ei oo sit kyse minusta. Jos hän olisi ollut jossain lähettyvillä olisin todellakin huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään illalla vai päivällä?

        Päivällä ulkona..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sit kyse minusta. Jos hän olisi ollut jossain lähettyvillä olisin todellakin huomannut.

        Sama homma, kuljen silmät auki hänet nähdäkseni. Mutta yhden jutun eilen illalla missasin, olikohan hän jo siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivällä ulkona..

        Porukka sairaana, ei onnistu 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivällä ulkona..

        Mikä se sellainen juttu on/oli päivällä?
        Siis joku tapahtuma ulkona vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sellainen juttu on/oli päivällä?
        Siis joku tapahtuma ulkona vai?

        Niin oli. Haluan niin paljon nähdä hänet. En ole vielä valmis, tiedän sen, mutta että saisin nähdä hänet ja vaihtaa ehkä pari sanaa.. Kaipaan häntä niin paljon. Aivan liikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin...
        Mun taitaa olla koko maailma vähän sekaisin, yritän "parantua"...
        Anteeks et katsoin, se vain tapahtui vaistomaisesti.

        Ihmiset (itseni mukaan lukien) on mutkikkaita. Itseltä vaaditaan niin paljon. Eheyttä ja terveyttä, mutta eikö me kaikki olla keskeneräisiä ja epävalmiita, elämää tämä on, ei täydellisyyttä. Käyn läpi eroprosessia ja äitini ihmetteli, että et kai ota lepoa rakkaudesta, kun kysyi miksi en mene jo eteenpäin. ( Hän on nähnyt yksinäisen pitkän avioliittoni. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset (itseni mukaan lukien) on mutkikkaita. Itseltä vaaditaan niin paljon. Eheyttä ja terveyttä, mutta eikö me kaikki olla keskeneräisiä ja epävalmiita, elämää tämä on, ei täydellisyyttä. Käyn läpi eroprosessia ja äitini ihmetteli, että et kai ota lepoa rakkaudesta, kun kysyi miksi en mene jo eteenpäin. ( Hän on nähnyt yksinäisen pitkän avioliittoni. )

        Hyvä että olet tajunnut ottaa aikaa itsellesi erokriisissä. 🤔 On tullut nähtyä esim tinderissä, kuinka osa juuri eronnut tai sekavissa ihmissuhteissa rypevä alkaa kaatamaan näitä asioita sitten keskustelussa niskaan. Ei mikään paras aloitus tutustua uuteen ihmiseen... 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli. Haluan niin paljon nähdä hänet. En ole vielä valmis, tiedän sen, mutta että saisin nähdä hänet ja vaihtaa ehkä pari sanaa.. Kaipaan häntä niin paljon. Aivan liikaa..

        Mistä sen tietää, kun on valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että olet tajunnut ottaa aikaa itsellesi erokriisissä. 🤔 On tullut nähtyä esim tinderissä, kuinka osa juuri eronnut tai sekavissa ihmissuhteissa rypevä alkaa kaatamaan näitä asioita sitten keskustelussa niskaan. Ei mikään paras aloitus tutustua uuteen ihmiseen... 😏

        Suhteet ja erot ovat erilaisia. Luulen, että mun lähipiirin kommenteissa myös totuuden siemen. He ovat nähneet mun pitkän yksinäisen liiton ja siinä jo pitkälti tehdyn surutyön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteet ja erot ovat erilaisia. Luulen, että mun lähipiirin kommenteissa myös totuuden siemen. He ovat nähneet mun pitkän yksinäisen liiton ja siinä jo pitkälti tehdyn surutyön.

        Voi kun tämä kommentti tuntuu niin tutulta, vaikken henkisestä yksinäisyydestä ole kenellekään kertonutkaan. Odotan niin, että pääsen keskittymään hetkeksi itseeni ja omiin asioihini ja olemaan lapsilleni henkisesti läsnäoleva äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli. Haluan niin paljon nähdä hänet. En ole vielä valmis, tiedän sen, mutta että saisin nähdä hänet ja vaihtaa ehkä pari sanaa.. Kaipaan häntä niin paljon. Aivan liikaa..

        Aion siis olla yksin hetken, ja jopa eristäytyä hieman omien asioideni järjestämiseksi..


    • Anonyymi

      Haaveilen... että voisin laittaa pääni sinne reisien väliin. 😘

      • Anonyymi

        No toi on haave, josta kannattaa pitää kiinni 😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on haave, josta kannattaa pitää kiinni 😊👍

        Tämäkin on eräs paikka, jonne haaveilen pääni hänen kehollaan laittavani 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on eräs paikka, jonne haaveilen pääni hänen kehollaan laittavani 💗

        Sori vaan tähän jalkoväliin ei noin montaa päätä mahdu 😁😁😁😁😁😁😙


      • Anonyymi

        Nam ☺, heti kuumenee 😘❤, Uuh😁❤


    • Anonyymi

      Haaveilen sinusta, jonka kanssa oltiin tänään samassa kokouksessa. Olit jotenkin suloisen hermostunut. :)

      • Anonyymi

        Jaha, mihinpäin tämä menee? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, mihinpäin tämä menee? 🙂

        Eikös töissä oo nykyään etäpalavereja. Ainakin meillä. Tai jos on live kokous niin ollaan maskit päässä turvavälien kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös töissä oo nykyään etäpalavereja. Ainakin meillä. Tai jos on live kokous niin ollaan maskit päässä turvavälien kanssa

        Ehkä se olikin etäkokous...


    • Anonyymi

      Näin hänet tänään vilaukselta...

      Tuntuu surulliselta et oon näitten ajatuksien ja tunteiden kanssa yksin.
      Mul on vaan niin paha olla. Joka ilta kyyneleet valuu yrittäessäni nukahtaa. Tunnen itseni niin yksinäiseksi ja tyhjäksi.
      Jos vaan tietäis miten sais tän kivun pois.

      • Anonyymi

        Täysin on oma vika ja ongelmani.
        Mielen ja tunteiden kanssa kamppailua... Yritän päästä jonkinlaiseen tasapainoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin on oma vika ja ongelmani.
        Mielen ja tunteiden kanssa kamppailua... Yritän päästä jonkinlaiseen tasapainoon.

        Mietin vaan et mitenköhän sen kuristuksen ja palan saa kurkusta ja sydämestä pois...
        Ehkä joskus hoksaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan et mitenköhän sen kuristuksen ja palan saa kurkusta ja sydämestä pois...
        Ehkä joskus hoksaan.

        Onneks hän yhdes vaihees sanoi jokin aika sitten et häntä ei kiinnosta. Niin ei jäänyt ainakaan selvittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks hän yhdes vaihees sanoi jokin aika sitten et häntä ei kiinnosta. Niin ei jäänyt ainakaan selvittämättä.

        Niin sanoi hänkin minulle 😢 Tiedän kyllä sen etten ollut vielä sellaisessa tilanteessa itse, että olisin valmis ollut oikeaa suhdetta aloittamaan. Ja hän tiesi sen.. Annan ajan kulua, että olisin itse ensin valmis. Keskityn itseeni, vaikka kaipaankin häntä joka hetki joka päivä.. Mutta tahdonvoimaahan tähän elämänmuutokseen tarvitsen saadakseni sellaisen elämän, minkä haluan. Ja hänet haluan 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoi hänkin minulle 😢 Tiedän kyllä sen etten ollut vielä sellaisessa tilanteessa itse, että olisin valmis ollut oikeaa suhdetta aloittamaan. Ja hän tiesi sen.. Annan ajan kulua, että olisin itse ensin valmis. Keskityn itseeni, vaikka kaipaankin häntä joka hetki joka päivä.. Mutta tahdonvoimaahan tähän elämänmuutokseen tarvitsen saadakseni sellaisen elämän, minkä haluan. Ja hänet haluan 💗

        Onneks hänel varmaan kaikki hyvin, kun niin hauskoja asioita siellä somessa päivittelee.

        Ite ihan mieli maassa kun yksipuolisesti häntä ajattelen. Itken vaan vähän väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks hänel varmaan kaikki hyvin, kun niin hauskoja asioita siellä somessa päivittelee.

        Ite ihan mieli maassa kun yksipuolisesti häntä ajattelen. Itken vaan vähän väliä.

        Kuulostat aivan minulta, halit sinulle 💗 Tippa on linssissä hetki jos toinen hetki😢 Mitä ikinä teen tai ajattelen, niin kaipaus kiusaa.. Ja oman elämän muutoksiin pitäisi jaksaa keskittyä.. Hänen someilustaan minulla ei ole enää kummia tietoja, valitettavasti.. Somessa kaikki yleensä kyllä tuntuvat jakavan vain positiivisia juttuja, itsekin lähinnä näin, vaikka fiilikset ois toista laatua. Nyt kyllä oon ollut hiljaa, kun ei ole paljoa positiivista fiilistä jaettavanakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat aivan minulta, halit sinulle 💗 Tippa on linssissä hetki jos toinen hetki😢 Mitä ikinä teen tai ajattelen, niin kaipaus kiusaa.. Ja oman elämän muutoksiin pitäisi jaksaa keskittyä.. Hänen someilustaan minulla ei ole enää kummia tietoja, valitettavasti.. Somessa kaikki yleensä kyllä tuntuvat jakavan vain positiivisia juttuja, itsekin lähinnä näin, vaikka fiilikset ois toista laatua. Nyt kyllä oon ollut hiljaa, kun ei ole paljoa positiivista fiilistä jaettavanakaan..

        Nimenomaan...
        Ajattelen että jos olis oikein kurja fiilis niin ei sitä silloin tule jaettua mitään positiivistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan...
        Ajattelen että jos olis oikein kurja fiilis niin ei sitä silloin tule jaettua mitään positiivistakaan.

        No, täällä välistä jaksan joillekin jutuille nauraa.. Muutoin en kovin jaksa syvällisemmin juttua keksiä. On kyllä omassa elämässä isoja juttuja, joihin pitää keskittyä ja toisalta paljon toiveikkuutta pitäisi kerätä uskaltaakseni toimia uudessa tilanteessa. Uskoa ja luottamusta siihen, että elämä ja rakkaus voittaa ❤ ja että löydän vielä hänen viereensä ❤ rakkaani luo 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, täällä välistä jaksan joillekin jutuille nauraa.. Muutoin en kovin jaksa syvällisemmin juttua keksiä. On kyllä omassa elämässä isoja juttuja, joihin pitää keskittyä ja toisalta paljon toiveikkuutta pitäisi kerätä uskaltaakseni toimia uudessa tilanteessa. Uskoa ja luottamusta siihen, että elämä ja rakkaus voittaa ❤ ja että löydän vielä hänen viereensä ❤ rakkaani luo 🙏

        No , eipä siinä kovin montaa kilometriä ole välissä ☺. Taitaa välissä olla paljon muuta 😁, mielenkiintoisesti 😁, poistatetaan taas mun kommenteja 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No , eipä siinä kovin montaa kilometriä ole välissä ☺. Taitaa välissä olla paljon muuta 😁, mielenkiintoisesti 😁, poistatetaan taas mun kommenteja 😂

        Ei oo mun ja ihastuksen välissä kuin reilu kilometri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No , eipä siinä kovin montaa kilometriä ole välissä ☺. Taitaa välissä olla paljon muuta 😁, mielenkiintoisesti 😁, poistatetaan taas mun kommenteja 😂

        No mitä se muu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mun ja ihastuksen välissä kuin reilu kilometri.

        Kohta mulla ei oo sitäkään..


    • Anonyymi

      Lähen nyt unten maille...
      Vain unessa saan olla hänen kanssaan ❤️💔

      • Anonyymi

        Unessa ja haaveissa olen hänen kanssaan yhdessä ❤ Avaimet sain, askel lähemmäksi..

        Hyvää yötä 💗


    • Anonyymi

      Elätte prinsessa Ruususen unelmointi pilvissä🐄

    • Anonyymi

      Onneks elämä alkaa jossain vaiheessa normalisoituu baareissa ja festareilla ym tapahtumissa.
      Hän kyllä kohtaa erityisensä 💕

      Hän ei mua huomaa, mut kaiken lämmön ja onnen hän ansaitsee 💔❤️

      • Anonyymi

        "Ensin itsekään tiennyt en
        Mä susta löydän sen
        Mitä jokainen meistä
        Varmaan kaipaa

        Juoksin perässä varjojen
        Ja väärien ihmisten
        Sain yksin mä seistä
        Pitkän aikaa

        Sua lähellä ollut oon
        Nyt sun kainaloon
        Tahdon niin

        Mikset sä huomaa
        Mä tahdon sua koskee
        Mikset sä huomaa
        Mä sua varten oon
        Mikset sä huomaa
        Kun katson sun silmiis
        Mikset sä huomaa
        Mä sua varten oon

        Sun silmiisi vangiksi jään
        En pysty keräämään
        Rohkeutta jolla
        Kertoo tunteet

        Ei sydämein rauhaa suo
        Jos pääsis sinun luo
        Ois vihdoin totta

        Suuret haaveet
        Sua lähellä ollut oon
        Nyt sun kainaloon
        Tahdon niin

        Mikset sä huomaa
        Mä tahdon sua koskee
        Mikset sä huomaa
        Mä sua varten oon
        Mikset sä huomaa
        Kun katson sun silmiis
        Mikset sä huomaa
        Mä sua varten oon... "

        💔❤️


    • Taidan pian nukahtaa taas haavepilviini. Sellaisiin hattaraisiin. Ei liian makeisiin vaan miltein käsin kosketeltaviin.

      Välillä mietin haihtuuko ne. Sitten vieno tuulenvire tuo taas uuden tilalle. Niin kauniin ja hennon. Hyvän tuoksuisen ja ihanan. Piirrän pilviini hymyn ja silmän kaaren, käden liikkeet ja hipaisun. Niin, juuri sellaisen hipaisun.

      Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Tässä pakkasessa vieno tuulen vire?
        Camoon honey.


      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoista.. Saisinpa hipaista hänen poskeaan.. Tule luokseni rakas..

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      "Rakkaus on kuin perhonen:
      Mitä enemmän sitä jahtaat, sitä enemmän se sinua pakenee.

      Mutta kun käännät huomiosi toisaalle, se tulee ja istuutuu kevyesti olallesi"



      <--- eli tämähän meinaa että esim tinder turha paikka, ei katsele maailmaa avoimin silmin niin että kuka tahansa vastaantulija saattaa olla se oikea.
      Moni sieltä esim tinderistä kuitenkin löytänyt kumppanin itselleen. Itse olen kyl vähän eri mieltä tuosta sanonnasta, eihän se rakkaus kotiin tule yleensä tuosta noin itsestään ja harvemmin kadullakaan tulee vastaan. Ja jos tulee niin kyl sen eteen jotain pitää tehdä. Mutta toiset sitten ajattelee noin. 💁‍♀️

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan työnantajaa. Mitä enemmän työnantajapuoli jahtaa, suorastaan rikollisen pakkomielteisesti vainoaa ja maalittaa jotakuta yksittäistä henkilöä, sitä vähemmän kukaan heille tulee töihin jos noin muutenkaan ilman jahtaamistakaan olisi tulossa ikinä.

        Tälläisessä työnantajassa täytyy olla vinksallaan korvien välissä ja pahasti. Ei ihme, että kaikki ihmiset katoaa.

        Terveelle työnantajalle satelee hakemuksia ovista ja ikkunoista muutenkin.

        Sama ihmissuihteissa. Liika vainoaminen, roikkuminen, ahdistelu, kontrollin-ja vallanhimo on pahasta. Toisaalta myös täysi välinpitämättömyyskin. Varmasti kultainen keskitie löytyy.


      • Anonyymi

        Haluaisin siis tosiaan kuulla teidän mielipiteitä tuosta sanonnasta?
        Haluaisin ymmärtää syyn/syitä miks mua ärsyttää hiukan tuo "sanonta /miete"?
        Osaatteko te kertoa mikä vois olla syynä? Et miks yleensä en voimaannu näistä mahtipontisista korulauseista/sanahelinästä?
        Ja mitä te ajattelette et mitä yllä mainittu miete teille tarkoittaa?
        Ai et jos kohtaa jonkun ja ihastuu niin kaikki vaan tapahtuu omalla painollaan eikä tartte mitään asian eteen tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin siis tosiaan kuulla teidän mielipiteitä tuosta sanonnasta?
        Haluaisin ymmärtää syyn/syitä miks mua ärsyttää hiukan tuo "sanonta /miete"?
        Osaatteko te kertoa mikä vois olla syynä? Et miks yleensä en voimaannu näistä mahtipontisista korulauseista/sanahelinästä?
        Ja mitä te ajattelette et mitä yllä mainittu miete teille tarkoittaa?
        Ai et jos kohtaa jonkun ja ihastuu niin kaikki vaan tapahtuu omalla painollaan eikä tartte mitään asian eteen tehdä?

        Ja onhan se hieno ajatus ja joillekin käy niin että se rakkaus vaan yhtäkkiä ilmestyy eteesi. Näin tosiaan käy useammin mut harvemmin kai niin käy et ei mitään tartte sen eteen tehdä...?
        Sit saattais olla kyl todella paljon vähemmän pariskuntia. Kai sitä sit jotkut odottaa vaan ikuisuuden ja ajattelee et jos se ei vaan mitään tekemättä osu kohdalle niin sit ei kuulunukkaan saada elämässä rakkautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan työnantajaa. Mitä enemmän työnantajapuoli jahtaa, suorastaan rikollisen pakkomielteisesti vainoaa ja maalittaa jotakuta yksittäistä henkilöä, sitä vähemmän kukaan heille tulee töihin jos noin muutenkaan ilman jahtaamistakaan olisi tulossa ikinä.

        Tälläisessä työnantajassa täytyy olla vinksallaan korvien välissä ja pahasti. Ei ihme, että kaikki ihmiset katoaa.

        Terveelle työnantajalle satelee hakemuksia ovista ja ikkunoista muutenkin.

        Sama ihmissuihteissa. Liika vainoaminen, roikkuminen, ahdistelu, kontrollin-ja vallanhimo on pahasta. Toisaalta myös täysi välinpitämättömyyskin. Varmasti kultainen keskitie löytyy.

        Niin mutta tässä selkeästi sanottiin että se rakkaus vaan tupsahtaa elämääsi mitään tekemättä.
        No jään sitte kotiin istumaan ja käyn pakolliset menot töissä ja kaupassa. Ja pari kaveria löytyy. Ehkä se rakkaus silti tupsahtaa olkapäälle istumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta tässä selkeästi sanottiin että se rakkaus vaan tupsahtaa elämääsi mitään tekemättä.
        No jään sitte kotiin istumaan ja käyn pakolliset menot töissä ja kaupassa. Ja pari kaveria löytyy. Ehkä se rakkaus silti tupsahtaa olkapäälle istumaan.

        Ja itse otin tämän mietteet loukkauksena. Jos tosiaan se rakkaus tulee vaan elämääni mitään tekemättä. Niin tämähän meinaa että en lähesty ihastustani koska sitä enemmän se siis pakenee ainakin tämän tekstin perusteella. No kierrän sitte hänet hyvin kaukaa koska niin neuvottiin. Ehkä se rakkaus sitten tulee kun kierrän ihastuksenikin tarpeeksi kaukaa. 💁‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse otin tämän mietteet loukkauksena. Jos tosiaan se rakkaus tulee vaan elämääni mitään tekemättä. Niin tämähän meinaa että en lähesty ihastustani koska sitä enemmän se siis pakenee ainakin tämän tekstin perusteella. No kierrän sitte hänet hyvin kaukaa koska niin neuvottiin. Ehkä se rakkaus sitten tulee kun kierrän ihastuksenikin tarpeeksi kaukaa. 💁‍♀️

        Siinä on todella asetelma suorastaan hävyttömän vinksallaan. Työntekijän sen pitäisi olla, joka kysyy, että saisinko tulla teille töihin eikä niin päin, että työnantajapuoli vainoaa ja jahtaa mielipuolen lailla 24/7 7 päivänä viikossa kymmeniä vuosia, että tulisitko meille töihin. On todellakin muumit kateissa laaksoista ja levysoitin rikki tuollaiselta työnantajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on todella asetelma suorastaan hävyttömän vinksallaan. Työntekijän sen pitäisi olla, joka kysyy, että saisinko tulla teille töihin eikä niin päin, että työnantajapuoli vainoaa ja jahtaa mielipuolen lailla 24/7 7 päivänä viikossa kymmeniä vuosia, että tulisitko meille töihin. On todellakin muumit kateissa laaksoista ja levysoitin rikki tuollaiselta työnantajalta.

        Kyse kun ei ole nyt työnantajasta. Vaan ihastumisesta ja rakastumisesta. Ja että kun sellaisen kohtaa niin ei tarvitse mitään tehdä, odotella vain et se tulee siihen viereen. Näin siis tuon mietteen mukaan. Et sit kun se oikea rakkaus tulee vastaan niin kaikki on niin helppoa ja sujuvaa ja kaikki tapahtuu kuin itsestään. Heh heh. Kuinkahan usein näin käy jos vaan jää odottamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan se hieno ajatus ja joillekin käy niin että se rakkaus vaan yhtäkkiä ilmestyy eteesi. Näin tosiaan käy useammin mut harvemmin kai niin käy et ei mitään tartte sen eteen tehdä...?
        Sit saattais olla kyl todella paljon vähemmän pariskuntia. Kai sitä sit jotkut odottaa vaan ikuisuuden ja ajattelee et jos se ei vaan mitään tekemättä osu kohdalle niin sit ei kuulunukkaan saada elämässä rakkautta?

        Entäpä silloin kun on jo rakkauden kohteen tavannut? Hän tuli elämääni keskittyessäni itseeni, "omaan henkiseen kehitykseeni". Oli kuin jokin suurempi voima olisi minut hänen luokseen johdattanut. Rakastuin täysin. Olen oppinut paljon elämästä tavattuani hänet. Keskityn omaan elämääni taas hetken. En lähesty häntä juuri nyt, koska olen keskellä suuria muutoksia elämässäni, enkä ole valmis uuteen suhteeseen. Silti suuri toive on rakkauden löytämisestä.. Ehkä hän vielä olkapäälleni laskeutuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä silloin kun on jo rakkauden kohteen tavannut? Hän tuli elämääni keskittyessäni itseeni, "omaan henkiseen kehitykseeni". Oli kuin jokin suurempi voima olisi minut hänen luokseen johdattanut. Rakastuin täysin. Olen oppinut paljon elämästä tavattuani hänet. Keskityn omaan elämääni taas hetken. En lähesty häntä juuri nyt, koska olen keskellä suuria muutoksia elämässäni, enkä ole valmis uuteen suhteeseen. Silti suuri toive on rakkauden löytämisestä.. Ehkä hän vielä olkapäälleni laskeutuu..

        Löysit rakkauden, mutta et lähestyä häntä ja toivot että löydät uuden rakkauden...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysit rakkauden, mutta et lähestyä häntä ja toivot että löydät uuden rakkauden...?

        Olen lähestynyt häntä, mutta nyt olen eroprosessissa. En tiedä, kuinka tapaamme, kun olen valmis.. Uutta en etsi, vaan tapaamista hänen kanssaan uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähestynyt häntä, mutta nyt olen eroprosessissa. En tiedä, kuinka tapaamme, kun olen valmis.. Uutta en etsi, vaan tapaamista hänen kanssaan uudelleen.

        Ihastukseni ei varmaan ole edes huomannut mua niin kuin minä hänet. Täysin ymmärrettävää. Kyl hän löytää sen oikean.
        Minä ajattelen vain häntä aina.
        En oo hänen tasoaan. Hän on super positiivinen, mä en tosiaan ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä silloin kun on jo rakkauden kohteen tavannut? Hän tuli elämääni keskittyessäni itseeni, "omaan henkiseen kehitykseeni". Oli kuin jokin suurempi voima olisi minut hänen luokseen johdattanut. Rakastuin täysin. Olen oppinut paljon elämästä tavattuani hänet. Keskityn omaan elämääni taas hetken. En lähesty häntä juuri nyt, koska olen keskellä suuria muutoksia elämässäni, enkä ole valmis uuteen suhteeseen. Silti suuri toive on rakkauden löytämisestä.. Ehkä hän vielä olkapäälleni laskeutuu..

        Pitäisi ehkä lähestyä, jos hän lähestyttävissä on 🙂


    • Anonyymi

      "rakasta itseäsi yhtä paljon kuin toivoisit jonkun rakastavan sinua"


      <<< tämä on myös ärsyttävä. Siis miten ihmeessä ja miten pystyy itseään rakastamaan. En ainakaan minä. Ensin pitäis edes pystyä hyväksymään itseni.

      • Anonyymi

        No tavallaan se menee niin, et jos et rakasta itseäsi, niin sitten haet muilta sitä rakkautta, eli omaan tarpeeseesi. Eli riippuvuutta. Silloin et itse pysty antamaan pyyteetöntä rakkautta toiselle, haet vain itsellesi ☺.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan se menee niin, et jos et rakasta itseäsi, niin sitten haet muilta sitä rakkautta, eli omaan tarpeeseesi. Eli riippuvuutta. Silloin et itse pysty antamaan pyyteetöntä rakkautta toiselle, haet vain itsellesi ☺.

        Rakkaus on pitkämielinen, lempeä ...ym. kaiken se kestää, kaiken se kärsii ym...seon rakkautta ☺❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan se menee niin, et jos et rakasta itseäsi, niin sitten haet muilta sitä rakkautta, eli omaan tarpeeseesi. Eli riippuvuutta. Silloin et itse pysty antamaan pyyteetöntä rakkautta toiselle, haet vain itsellesi ☺.

        No harva pystyy rakastamaan itseään.
        Pystyn kyllä rakastamaan toista enkä ole ripustautuja. Viihdyn vallan hyvin yksinäni ja olen oppinut kyllä yksin toimimaan.
        Silti se on varmasti elämän mittainen prosessi e t itsensä hyväksyy. Terapeuttikin on sanonut et se on jo hyvä askel et oppii hyväksymään itsensä edes välillä. Sit vaan pyrkii siihen et hyväksyy itsensä useammin ja useammin.
        00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harva pystyy rakastamaan itseään.
        Pystyn kyllä rakastamaan toista enkä ole ripustautuja. Viihdyn vallan hyvin yksinäni ja olen oppinut kyllä yksin toimimaan.
        Silti se on varmasti elämän mittainen prosessi e t itsensä hyväksyy. Terapeuttikin on sanonut et se on jo hyvä askel et oppii hyväksymään itsensä edes välillä. Sit vaan pyrkii siihen et hyväksyy itsensä useammin ja useammin.
        00

        Miksi ei hyväksy itseään ? Oletko toiminut itseäsi vastaan ? Vai ovatko muut saaneet toimimaan itseäsi vastaan ? Sinä olet sinä !!! Pitääkö jonkun muun se hyväksyä ?! Olet SINÄ, ei siinä mitään terapeuttia tarvita. Olet vain SINÄ ❤, hiton yksinkertaista !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei hyväksy itseään ? Oletko toiminut itseäsi vastaan ? Vai ovatko muut saaneet toimimaan itseäsi vastaan ? Sinä olet sinä !!! Pitääkö jonkun muun se hyväksyä ?! Olet SINÄ, ei siinä mitään terapeuttia tarvita. Olet vain SINÄ ❤, hiton yksinkertaista !!!!!!

        Et voi olla mitään muuta kuin SINÄ !, hyväksy se ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla mitään muuta kuin SINÄ !, hyväksy se ❤

        Onkohan se terapeutti koskaan miettinyt, voinko olla terapeutti, no joo rooli ja ammatti , hän saa siitä palkkansa. Hm...voinkohan minä olla ihan vaan minä, voin !!! kukaan ei siitä kyllä mitään maksa 😂😂😂. Mutta hyvä olla itsenäni ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla mitään muuta kuin SINÄ !, hyväksy se ❤

        Minä olen itseni hyväksynyt. Oman menneisyyteni. Hänelle sanoin joskus ettei ihannoisi minua, sillä halusin vain rakastaa ilman ihainnointia aivan sellaisena kuin olimme. Ja edelleen rakastan ja haluan rakastaa häntä. Rakkaudessa se, että saa rakastaa ja antaa rakkautta on se mitä haluan. Ilman ehtoja ja riippuvuuksia. Se on rakkautta ja rakkauden ydin.


    • Anonyymi

      Miksi on niin vaikea löytää naista jota haluais rakastaa. Vapaata sellasta...

      • Anonyymi

        Olen pian vapaa antamaan rakkautta ❤ Vapaa rakastamaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe