Mitat? Kuppikoko? Ulkonäkö?

Anonyymi

Et tiedän kantsiiko jutella teikkujen kanssa.

85

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metrinen, ympärysmitta mistä tahansa kohtaa mitattuna pienempi ku matka päälaelta varpaisiin.
      3 desiä kahville, teetä mennee isompikin.
      Päällisin puolin kelvollinen.
      Ei kantsi, mun kanssa ainakaan 😝😁

      • Anonyymi

        Ajeltu vai karvalaukku?🤗


      • Anonyymi

        Pienet mutta on kai net sit terhakkaat kahvikoot niissä. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienet mutta on kai net sit terhakkaat kahvikoot niissä. 😆

        Vähän saattaa hölskyä kuppi 😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajeltu vai karvalaukku?🤗

        Riippuu siitä mitä kohtaa tarkotat.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Riippuu siitä mitä kohtaa tarkotat.

        Siitä kohasta ei riipu, mutta muista en oo aivan varma 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siitä kohasta ei riipu, mutta muista en oo aivan varma 😄

        Täältäkin älli hilannu veke. No noin lyhkäset jää tuonne ilmotuksiin näkyviin, onneks tai... 😁 Ei ole lerppu tätä päivää, eikä korppu. Tikkukin alakaa kai olemaan vanha juttu ja ite en semmosista oo välittäny ennää moneen vuoteen. Ei ole mun makkuun siis 😅 Pilivessä kai sitä nykyään tuppaa hommat olemaan, vaan en onneks ite kun ihastukset sekottaa aivan tarpeeks.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Täältäkin älli hilannu veke. No noin lyhkäset jää tuonne ilmotuksiin näkyviin, onneks tai... 😁 Ei ole lerppu tätä päivää, eikä korppu. Tikkukin alakaa kai olemaan vanha juttu ja ite en semmosista oo välittäny ennää moneen vuoteen. Ei ole mun makkuun siis 😅 Pilivessä kai sitä nykyään tuppaa hommat olemaan, vaan en onneks ite kun ihastukset sekottaa aivan tarpeeks.

        Maalaatko ylähuuliesi lisäksi häpyhuuliasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maalaatko ylähuuliesi lisäksi häpyhuuliasi?

        En maalaa kumpiakaan. Naamassa sijaitseviin huuliin 👄 tuikin kyllä huulirasvaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Täältäkin älli hilannu veke. No noin lyhkäset jää tuonne ilmotuksiin näkyviin, onneks tai... 😁 Ei ole lerppu tätä päivää, eikä korppu. Tikkukin alakaa kai olemaan vanha juttu ja ite en semmosista oo välittäny ennää moneen vuoteen. Ei ole mun makkuun siis 😅 Pilivessä kai sitä nykyään tuppaa hommat olemaan, vaan en onneks ite kun ihastukset sekottaa aivan tarpeeks.

        Nyt meni yli mun ymmärryksen. En tajunnu mitää. 😂 En yleensä tajua mitään


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Täältäkin älli hilannu veke. No noin lyhkäset jää tuonne ilmotuksiin näkyviin, onneks tai... 😁 Ei ole lerppu tätä päivää, eikä korppu. Tikkukin alakaa kai olemaan vanha juttu ja ite en semmosista oo välittäny ennää moneen vuoteen. Ei ole mun makkuun siis 😅 Pilivessä kai sitä nykyään tuppaa hommat olemaan, vaan en onneks ite kun ihastukset sekottaa aivan tarpeeks.

        Tää oli hauska 😄😆😂 sama meininki näissä teknolookioissa minulla.. Nuoki ylemmät jutut aika tutulta kuulostaa😉😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hauska 😄😆😂 sama meininki näissä teknolookioissa minulla.. Nuoki ylemmät jutut aika tutulta kuulostaa😉😘

        Niin että kokonaan pitää olla kaikki karvat pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kokonaan pitää olla kaikki karvat pois?

        No sitten taisi tulla joku yhteysvirhe, sillä minä tarkoitin että luonnollisesta vähän lyhennetystä karvoituksesta itse ainakin pidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten taisi tulla joku yhteysvirhe, sillä minä tarkoitin että luonnollisesta vähän lyhennetystä karvoituksesta itse ainakin pidän.

        Samoin pidän luonnollisesta vähän lyhennetystä 😁


    • Anonyymi

      Mitäköhän näistä jutuista ajatella? Onko näillä väliä? Että mistä ja mikä roikkuu? Ehkä et, eipä ole muutoin tylsä koronalauantai aivan niin tylsä 😄😆😘

      • Anonyymi

        Lähtipä viesti vääränlaisena. Tarkoitus oli sanoa että ei et, vaan ettei ole väliä..


    • Anonyymi

      Kertokaa painonne ja pituutenne? 😂
      Huvikseen olis kiva lukea.

      • Anonyymi

        Eipä niistä paljoa tarinaa saa 😊😍 Ihana rakas, että piristät mun vikaa vkl täällä.. Senkin söpöläinen😍🔥kaipaan ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niistä paljoa tarinaa saa 😊😍 Ihana rakas, että piristät mun vikaa vkl täällä.. Senkin söpöläinen😍🔥kaipaan ❤

        Oma arvionne seksuaalisesta vetovoimastanne olis kuitenkin kiva lukea.
        Saa nauraa tai ihmetellä 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma arvionne seksuaalisesta vetovoimastanne olis kuitenkin kiva lukea.
        Saa nauraa tai ihmetellä 😆

        Hinkit on täydelliset, mutta vähän täytyy nyt kiintetyä ja kroppa kesäkuntoon.. Kukaan ole vielä karkuuun juossut minut nähtyäni😆


      • Saamasi pittää, eli tässä kohtaa ei tartte vettää vetoketjua kiinni jottei hevoset karkaa.
        Ja nyt tuloo sen verran painavaa tekstiä, jotta sitä ei voi painaa villasella eikä tekokuijulla. Toiselle puolen suositan betoniporsasta taikka tiiliskiviä, muuten vettää vaakan vinnoon.

        Tätä tekstiä naputtelevan paino ja pittuus ovat janalla sen verran kaukasia naapureita, jotteivät isolla todennäköisyyvellä ainakaan lähiaikoina pääse moikkausettäisyyvelle.
        Pittuutta seinää vasten mitatessa ompi tällä hetkellä siinä määrin, jotta korkeahkot korot jalassa ossuis keskimittasen suomalaisen miehen kanssa otat kohalleen. Vaan enpä tuommosia jalkaani vetäs, kun en niillä pystyssä pysys, eikä semmosia muutenkaan kauheesti suositella. Kun vielä ottaa huomioon jottei mulla miesten kanssa oikeen mikkään muukaan osu tätä nykyä kohalleen, niin mikspä sitä ohtienkaan kanssa osumaa ottas.
        Iliman korkeita korkoja siis menen ja silleesti taas jos tahtos saaha keskimittasen (suomal.) naisen kanssa huulet kohilleen, niin pikkusen kyykistymmään joutus. Vaan tuotahan sitä tekis ihan ilokseen ja vaikka usseemmanki kerran. Syväkyykky olis tietysti reenin kannalta tehokkaampi, mutta sillon ottas huulet jo vikakohtaan... mikä ei nyt sekään kyllä ihteä liioin haittais, vaan en tiiä mitä siitä neiti keskimittanen olis mieltä.

        Painosta en lähe nyt ihan samalla tavalla jaarittelemaan, kun ei tässä pääse muuten ikinä loppuun 😅
        Sen voin kertoa, jotta paino heittelee enempi ku pittuus, mutta vähempi kuin Pitkämäki parhaimmillaan. Noususuuntanen on käyrä viime vuuet ollu eli jostain muusta asiasta vois sanoa, jotta edistystä ompi tullu. Tämän kohalla vois sanoa jo olevan niin hyvällä tasolla, jotta varraa ois vähän puottaakin...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saamasi pittää, eli tässä kohtaa ei tartte vettää vetoketjua kiinni jottei hevoset karkaa.
        Ja nyt tuloo sen verran painavaa tekstiä, jotta sitä ei voi painaa villasella eikä tekokuijulla. Toiselle puolen suositan betoniporsasta taikka tiiliskiviä, muuten vettää vaakan vinnoon.

        Tätä tekstiä naputtelevan paino ja pittuus ovat janalla sen verran kaukasia naapureita, jotteivät isolla todennäköisyyvellä ainakaan lähiaikoina pääse moikkausettäisyyvelle.
        Pittuutta seinää vasten mitatessa ompi tällä hetkellä siinä määrin, jotta korkeahkot korot jalassa ossuis keskimittasen suomalaisen miehen kanssa otat kohalleen. Vaan enpä tuommosia jalkaani vetäs, kun en niillä pystyssä pysys, eikä semmosia muutenkaan kauheesti suositella. Kun vielä ottaa huomioon jottei mulla miesten kanssa oikeen mikkään muukaan osu tätä nykyä kohalleen, niin mikspä sitä ohtienkaan kanssa osumaa ottas.
        Iliman korkeita korkoja siis menen ja silleesti taas jos tahtos saaha keskimittasen (suomal.) naisen kanssa huulet kohilleen, niin pikkusen kyykistymmään joutus. Vaan tuotahan sitä tekis ihan ilokseen ja vaikka usseemmanki kerran. Syväkyykky olis tietysti reenin kannalta tehokkaampi, mutta sillon ottas huulet jo vikakohtaan... mikä ei nyt sekään kyllä ihteä liioin haittais, vaan en tiiä mitä siitä neiti keskimittanen olis mieltä.

        Painosta en lähe nyt ihan samalla tavalla jaarittelemaan, kun ei tässä pääse muuten ikinä loppuun 😅
        Sen voin kertoa, jotta paino heittelee enempi ku pittuus, mutta vähempi kuin Pitkämäki parhaimmillaan. Noususuuntanen on käyrä viime vuuet ollu eli jostain muusta asiasta vois sanoa, jotta edistystä ompi tullu. Tämän kohalla vois sanoa jo olevan niin hyvällä tasolla, jotta varraa ois vähän puottaakin...

        Voi hyvää päivää😂 Minäkin kumartuisin mielelläni rakastani suutelemaan😘😘💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää😂 Minäkin kumartuisin mielelläni rakastani suutelemaan😘😘💕

        Voi kiitos ja sammaa sulle eli hyvvää päivää! 😄 Nyt pittää lähteä lumenluontiin ja sen jäläkeen heinäntekkoon, moro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma arvionne seksuaalisesta vetovoimastanne olis kuitenkin kiva lukea.
        Saa nauraa tai ihmetellä 😆

        Minussa ei ole enää mitään täydellistä jäljellä, jos nyt koskaan on mitään ollutkaan. Kesään ajattelin hieman tuota alempana mainittua kyykkyjumppaa ja terveellisempiä elintapoja tehdä.. Olen mitä olen, ja haluan vihdoin nauttia kehostani sellaisenaan sellaisen henkilön kanssa, jota rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minussa ei ole enää mitään täydellistä jäljellä, jos nyt koskaan on mitään ollutkaan. Kesään ajattelin hieman tuota alempana mainittua kyykkyjumppaa ja terveellisempiä elintapoja tehdä.. Olen mitä olen, ja haluan vihdoin nauttia kehostani sellaisenaan sellaisen henkilön kanssa, jota rakastan.

        Ihanaa. 👏❤️Just noin se on ❤️
        Olet just täydellinen noin omana itsenäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma arvionne seksuaalisesta vetovoimastanne olis kuitenkin kiva lukea.
        Saa nauraa tai ihmetellä 😆

        Pitkä ja poikamainen. Katseista ja flirttailusta päätellen syliin olisi pyrkijöitä.😂


      • Anonyymi

        No hassut huvit sullakin. Pituus 167 cm ja paino luultavasti n 65 kg. Rasvaprosentti on normaali (kesällä tehty kehonkoostumus mittaus). Kuppikoko on melko pieni, kahvia menee suuri mukillinen.
        Kestävyyskuntoa piisaa ainakin maratonin verran. Pinnaakin kohtuu pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja poikamainen. Katseista ja flirttailusta päätellen syliin olisi pyrkijöitä.😂

        Mistä päin olet? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hassut huvit sullakin. Pituus 167 cm ja paino luultavasti n 65 kg. Rasvaprosentti on normaali (kesällä tehty kehonkoostumus mittaus). Kuppikoko on melko pieni, kahvia menee suuri mukillinen.
        Kestävyyskuntoa piisaa ainakin maratonin verran. Pinnaakin kohtuu pitkään.

        Miun pinna taas suhteellisen lyhyttä. 😅
        Lepyn yhtä nopeesti ku suutun eli aika nopiaa.
        Pituutta 170cm ja painoa 68kg. 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saamasi pittää, eli tässä kohtaa ei tartte vettää vetoketjua kiinni jottei hevoset karkaa.
        Ja nyt tuloo sen verran painavaa tekstiä, jotta sitä ei voi painaa villasella eikä tekokuijulla. Toiselle puolen suositan betoniporsasta taikka tiiliskiviä, muuten vettää vaakan vinnoon.

        Tätä tekstiä naputtelevan paino ja pittuus ovat janalla sen verran kaukasia naapureita, jotteivät isolla todennäköisyyvellä ainakaan lähiaikoina pääse moikkausettäisyyvelle.
        Pittuutta seinää vasten mitatessa ompi tällä hetkellä siinä määrin, jotta korkeahkot korot jalassa ossuis keskimittasen suomalaisen miehen kanssa otat kohalleen. Vaan enpä tuommosia jalkaani vetäs, kun en niillä pystyssä pysys, eikä semmosia muutenkaan kauheesti suositella. Kun vielä ottaa huomioon jottei mulla miesten kanssa oikeen mikkään muukaan osu tätä nykyä kohalleen, niin mikspä sitä ohtienkaan kanssa osumaa ottas.
        Iliman korkeita korkoja siis menen ja silleesti taas jos tahtos saaha keskimittasen (suomal.) naisen kanssa huulet kohilleen, niin pikkusen kyykistymmään joutus. Vaan tuotahan sitä tekis ihan ilokseen ja vaikka usseemmanki kerran. Syväkyykky olis tietysti reenin kannalta tehokkaampi, mutta sillon ottas huulet jo vikakohtaan... mikä ei nyt sekään kyllä ihteä liioin haittais, vaan en tiiä mitä siitä neiti keskimittanen olis mieltä.

        Painosta en lähe nyt ihan samalla tavalla jaarittelemaan, kun ei tässä pääse muuten ikinä loppuun 😅
        Sen voin kertoa, jotta paino heittelee enempi ku pittuus, mutta vähempi kuin Pitkämäki parhaimmillaan. Noususuuntanen on käyrä viime vuuet ollu eli jostain muusta asiasta vois sanoa, jotta edistystä ompi tullu. Tämän kohalla vois sanoa jo olevan niin hyvällä tasolla, jotta varraa ois vähän puottaakin...

        Tähän olit EoEt nätisti ja huumorilla saanu tuon pituus jutun laitettua, tykkäsin ku ei ollu liian revittelevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän olit EoEt nätisti ja huumorilla saanu tuon pituus jutun laitettua, tykkäsin ku ei ollu liian revittelevä.

        Ootko itse jostain Itä-Suomesta? Muhun ei nimittäin toi sudeettisavolaisuus iske ollenkaan. Nää on varmaan näitä pieniä kulttuurieroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miun pinna taas suhteellisen lyhyttä. 😅
        Lepyn yhtä nopeesti ku suutun eli aika nopiaa.
        Pituutta 170cm ja painoa 68kg. 😁

        Missähän päin kuljet ja minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko itse jostain Itä-Suomesta? Muhun ei nimittäin toi sudeettisavolaisuus iske ollenkaan. Nää on varmaan näitä pieniä kulttuurieroja.

        Nimmarilla kun vettää, niin helposti näyttää arvostelua kirjotuksista tulevan, kun eihän se toisien arvostelu vaikiaa ole 😉 Mutta vejäppä ite vähän pitempi pätkä, niin mie arvostelen 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nimmarilla kun vettää, niin helposti näyttää arvostelua kirjotuksista tulevan, kun eihän se toisien arvostelu vaikiaa ole 😉 Mutta vejäppä ite vähän pitempi pätkä, niin mie arvostelen 😁

        Laitapa suoraan aito, oikea nimesi sen sijaan, että piiloudut nimimerkin taakse..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nimmarilla kun vettää, niin helposti näyttää arvostelua kirjotuksista tulevan, kun eihän se toisien arvostelu vaikiaa ole 😉 Mutta vejäppä ite vähän pitempi pätkä, niin mie arvostelen 😁

        Samoin tuon profiilikuvan voisi vaihtaa itse ottamaan valokuvaan omasta, aidosta pärstästä, vai mitä? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa suoraan aito, oikea nimesi sen sijaan, että piiloudut nimimerkin taakse..

        Toki, se ompi Äimän Käki 😄 Keksihän sie vaikka aluksi itelles nimmari, niin ei tartte tuommosta anonyymia käyttää. Mun oikian nimen tietääpi täällä palstalla olleista kaks (kun oon kertonu) ja se riittää 😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tuon profiilikuvan voisi vaihtaa itse ottamaan valokuvaan omasta, aidosta pärstästä, vai mitä? :)

        Joo, toki. Saisko olla vielä jottain muuta?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, toki. Saisko olla vielä jottain muuta?

        Ei ole varaa arvostella muita (muka)anonyyminä kirjoittelusta jos itsekin piiloudut nimimerkin taakse. Se on ihan se ja sama kirjoitteleeko nimimerkillä vai ilman. Laita vaan suoraan oma, AITO nimesi niin sitten on varaa arvostella muita, vai mitä :) ?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toki, se ompi Äimän Käki 😄 Keksihän sie vaikka aluksi itelles nimmari, niin ei tartte tuommosta anonyymia käyttää. Mun oikian nimen tietääpi täällä palstalla olleista kaks (kun oon kertonu) ja se riittää 😝

        Nimmari tai ei, yhtä (muka)anonyymiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole varaa arvostella muita (muka)anonyyminä kirjoittelusta jos itsekin piiloudut nimimerkin taakse. Se on ihan se ja sama kirjoitteleeko nimimerkillä vai ilman. Laita vaan suoraan oma, AITO nimesi niin sitten on varaa arvostella muita, vai mitä :) ?

        Mie en ihan kauheesti harrasta tuota toisten kirjotusten arvostelua, vaikka oon kyllä muutaman kerran jostain pisteen tms. puuttumisesta saattanut leikilläni huomauttaa. Sie voit pistää vaikka koko nimesi, hetut sun muut jos tahot, mutta mä pysyn täällä nimmarini takana, ainaki niin kauan ku mahun.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie en ihan kauheesti harrasta tuota toisten kirjotusten arvostelua, vaikka oon kyllä muutaman kerran jostain pisteen tms. puuttumisesta saattanut leikilläni huomauttaa. Sie voit pistää vaikka koko nimesi, hetut sun muut jos tahot, mutta mä pysyn täällä nimmarini takana, ainaki niin kauan ku mahun.

        Turhan sitten muita haukkua anonyymiyden takaa kirjoittelusta jos et itsekään ole valmis muuta kuin anonyymin nimimerkin takaa kirjoittelemaan:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhan sitten muita haukkua anonyymiyden takaa kirjoittelusta jos et itsekään ole valmis muuta kuin anonyymin nimimerkin takaa kirjoittelemaan:)

        Enpä tainnu haukkua sen enempää kuin maukua (kerjätä), jotta aivan vappaasti saapi jokanen, sie mukaan lukien pittää tuon anonyyminsä. Enempää en jaksa tästä nyt väännellä, jotta viäntelehän keskenäs. Mie lähen muihin puuhiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nimmarilla kun vettää, niin helposti näyttää arvostelua kirjotuksista tulevan, kun eihän se toisien arvostelu vaikiaa ole 😉 Mutta vejäppä ite vähän pitempi pätkä, niin mie arvostelen 😁

        Jos nyt tulkitsin murteesi oikein, niin tämä ”vejäppä” viittaa kirjoittamiseen? Eli ollaan ihan ytimessä. Mua ei viehätä jaarittelu ja tyhjästä jankkaaminen, siksi sitä pitempää pätkää ei ole tulossa.

        Ootpa herkkänahkainen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä tainnu haukkua sen enempää kuin maukua (kerjätä), jotta aivan vappaasti saapi jokanen, sie mukaan lukien pittää tuon anonyyminsä. Enempää en jaksa tästä nyt väännellä, jotta viäntelehän keskenäs. Mie lähen muihin puuhiin.

        Ei aidot savolaisetkaan noin kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin kuljet ja minkä ikäinen olet?

        27 v ja eteläisessä Suomessa
        ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt tulkitsin murteesi oikein, niin tämä ”vejäppä” viittaa kirjoittamiseen? Eli ollaan ihan ytimessä. Mua ei viehätä jaarittelu ja tyhjästä jankkaaminen, siksi sitä pitempää pätkää ei ole tulossa.

        Ootpa herkkänahkainen.

        Siepä se varsin hyvä ihotautilääkäri olet, kun noin noppee osasit aika osuvan etädiagnoosin tehhä 😅 eli siis kyllä, hieman herkkä on nahkani mun. Rasvaa mennee, eritoten tälleen talvisaikaan. Hermot ei aivan kauhean ussein mene, mutta sitten kun menee, niin ei kannata olla ainakaan ihan vieressä 😁
        Vejäppä tarkotti tosiaan tuossa mun tekstissä kirjottamista, mutta ei tarvihe todellakaan vettää, ainakaan mulle, tänks.
        Jatkapa sie ytimessä!
        https://youtu.be/zOnwnr4hP2o


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aidot savolaisetkaan noin kirjoita.

        En lähe kauheesti kiistelemmään tuosta aitoudesta. Geeneissä on, vaan mie en savossa. Lähinnä kyse on kai siitä, että kun ei ossaa mittään kieltä kunnolla, niin täytyy vettää sekasin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siepä se varsin hyvä ihotautilääkäri olet, kun noin noppee osasit aika osuvan etädiagnoosin tehhä 😅 eli siis kyllä, hieman herkkä on nahkani mun. Rasvaa mennee, eritoten tälleen talvisaikaan. Hermot ei aivan kauhean ussein mene, mutta sitten kun menee, niin ei kannata olla ainakaan ihan vieressä 😁
        Vejäppä tarkotti tosiaan tuossa mun tekstissä kirjottamista, mutta ei tarvihe todellakaan vettää, ainakaan mulle, tänks.
        Jatkapa sie ytimessä!
        https://youtu.be/zOnwnr4hP2o

        M.O.T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        27 v ja eteläisessä Suomessa
        ☺️

        Oi olet niin nuori. Ei siinä ole vikaa että olet nuori, mutta mulla on kolahtanut jo 50v mittariin... Niin voisin olla sun äiti. Että liikaa on ikää mulla jotta ei kannata treffeille kysellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi olet niin nuori. Ei siinä ole vikaa että olet nuori, mutta mulla on kolahtanut jo 50v mittariin... Niin voisin olla sun äiti. Että liikaa on ikää mulla jotta ei kannata treffeille kysellä

        Mutta eikös se ole hienoa jos on ikäistään vanhemmista kiinnostunut; ei ainakaan pedofiili ole:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös se ole hienoa jos on ikäistään vanhemmista kiinnostunut; ei ainakaan pedofiili ole:)

        Eikös tää ole keskustelupalsta, eikä deittailumesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tää ole keskustelupalsta, eikä deittailumesta.

        No eikös täällä just keskustella. Kuppikoosta, mitoista ja ikäerosta? Ei ainakaan vonkausta näy, vaikka pientä tunnustelua ja tilanteen kartoitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös se ole hienoa jos on ikäistään vanhemmista kiinnostunut; ei ainakaan pedofiili ole:)

        Sellaista ei ole tuossa tullut ilmi, että olisi vanhemmusta kiinnostunut. Ja kohtuus se on ikäerossakin, minulla siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös täällä just keskustella. Kuppikoosta, mitoista ja ikäerosta? Ei ainakaan vonkausta näy, vaikka pientä tunnustelua ja tilanteen kartoitusta

        Ai pientä tunnustelua?😂
        Hmmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista ei ole tuossa tullut ilmi, että olisi vanhemmusta kiinnostunut. Ja kohtuus se on ikäerossakin, minulla siis

        Harmi, ei pääse haukkumaan pedofiiliksi kun ikäistään vanhemmista kiinnostunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös täällä just keskustella. Kuppikoosta, mitoista ja ikäerosta? Ei ainakaan vonkausta näy, vaikka pientä tunnustelua ja tilanteen kartoitusta

        Kun tämä ei ole deittailumesta ollenkaan niin mitä väliä sillä on, kuka kenenkin kanssa on ja milläkin ikäerolla.. Keskustelupalstahan tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miun pinna taas suhteellisen lyhyttä. 😅
        Lepyn yhtä nopeesti ku suutun eli aika nopiaa.
        Pituutta 170cm ja painoa 68kg. 😁

        Minä olen aamumitassa sentin pari sinua pidempi, ja reilun kymmenen kiloa pienempi, vaikken näitä useinkaan mittaile..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aamumitassa sentin pari sinua pidempi, ja reilun kymmenen kiloa pienempi, vaikken näitä useinkaan mittaile..

        Naisissa pitää olla kurveja!
        Vaadin samaa atleettisilta miehiltäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa pitää olla kurveja!
        Vaadin samaa atleettisilta miehiltäkin.

        Saat toki vaatia, mitä haluat. Ihmiset ovat vain erilaisia. Kehoni on kevytrakenteinen ja ns. pehmeä suora, joten kurveja on sen verran kun on.. Itse en vaadi keneltäkään mitään, vaan kaikki ovat hyviä sellaisina kuin ovat. Ihastun ihmiseen sellaisenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat toki vaatia, mitä haluat. Ihmiset ovat vain erilaisia. Kehoni on kevytrakenteinen ja ns. pehmeä suora, joten kurveja on sen verran kun on.. Itse en vaadi keneltäkään mitään, vaan kaikki ovat hyviä sellaisina kuin ovat. Ihastun ihmiseen sellaisenaan.

        Täysin samaa mieltä. ☺️
        Jokainen keho on arvokas ja rakastettava sellaisenaan. Ei ole mitään vaatimuslistaa. Kyse on ihmisestä itsestään, ei ulkokuoresta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. ☺️
        Jokainen keho on arvokas ja rakastettava sellaisenaan. Ei ole mitään vaatimuslistaa. Kyse on ihmisestä itsestään, ei ulkokuoresta.

        Ulkonäöllä on tietysti merkitystä vetovoiman syntymiseen kuin muillakin asioilla.
        Ihastuin syvästi naiseen joka vetosi minuun sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Koko "paketin" pitää kiinnostaa, muuten jäädään kaveriasteelle.

        Se mitä ajattelee kehostaan, heijastuu usein ulospäin maailmaan, itsevarmuutena tai epävarmuutena, siinä miten kannat itsesi jne. Ulkoinen olemus ja ulkonäkö ei ole mielestäni irrallinen osa ihmisestä itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöllä on tietysti merkitystä vetovoiman syntymiseen kuin muillakin asioilla.
        Ihastuin syvästi naiseen joka vetosi minuun sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Koko "paketin" pitää kiinnostaa, muuten jäädään kaveriasteelle.

        Se mitä ajattelee kehostaan, heijastuu usein ulospäin maailmaan, itsevarmuutena tai epävarmuutena, siinä miten kannat itsesi jne. Ulkoinen olemus ja ulkonäkö ei ole mielestäni irrallinen osa ihmisestä itsestään.

        Olen samaa mieltä. Sellainen henkilö vetää puoleensa, joka on tasapainossa mielensä ja kehonsa kanssa. Kaunis sielu kauniissa kehossa, molemmilla on merkitystä.


      • Anonyymi

        Ihan nainen olen ja iloinen siitä :) ja aion sellaisena kaikin puolin pysyä :) Itse tunnen vähemmän 55kg miehiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöllä on tietysti merkitystä vetovoiman syntymiseen kuin muillakin asioilla.
        Ihastuin syvästi naiseen joka vetosi minuun sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Koko "paketin" pitää kiinnostaa, muuten jäädään kaveriasteelle.

        Se mitä ajattelee kehostaan, heijastuu usein ulospäin maailmaan, itsevarmuutena tai epävarmuutena, siinä miten kannat itsesi jne. Ulkoinen olemus ja ulkonäkö ei ole mielestäni irrallinen osa ihmisestä itsestään.

        No huoh.
        Tottakai sillä on sinänsä merkitystä, mutta kyse olikin vaatimuslistasta!
        Minulla ei sellaisia ole... ihastukseni ovat aina olleet ihan eri tyyppisiä vartaloltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huoh.
        Tottakai sillä on sinänsä merkitystä, mutta kyse olikin vaatimuslistasta!
        Minulla ei sellaisia ole... ihastukseni ovat aina olleet ihan eri tyyppisiä vartaloltaan.

        Sama juttu, ei vaatimuslistaa.. Ja olen ollut ihastunut ja seurustellut vartaloiltaan hyvin erityyppisten henkilöiden kanssa. Nyt toivon, että pääsen ensimmäistä kertaa erään viehättävän naisen viereen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen olen ja iloinen siitä :) ja aion sellaisena kaikin puolin pysyä :) Itse tunnen vähemmän 55kg miehiä..

        Ovat noin 63kg, paitsi kehopositiiviset pyknikot 🥴


    • Anonyymi

      Oletko itse hommannut upeat silikonitissit, "vähän" käynyt pienentääs vyötäröö, perseimplantit, botoxii huulii ja mihin nyt sitten olet tarvinnutkin 😁. Ihanaa, kun olet upea 😙, suosittelen sitten polttohautausta, ettet tuhoa tätä maaperää noilla jutuillas, ne ei maadu ! Pusui, toivottavasti löydät jonkun rakkaan, mutta siellähän se sinun peilissäsi on, toivottavasti kukaan ei koskaan erehdy sinuun !!!!!!!!

      • Anonyymi

        Aika katkeraa tarinaa, vaikka en nyt "parannuksia" harrastakaan, enkä kehonpalvontaa.. Onneksi riittää rakkautta antaa toiselle ihmiselle, rakkaalleni. Sillä tiellä olen.


      • Anonyymi

        Onko pakko jaksaa ???!!!! ?????😰


      • Anonyymi

        Tämä ei ollut henkilökohtaisesti tarkoitettu kenellekään ☺, vaan ihan yleisesti , siitä miten ihmiset hamuavat nuoreutta ja kauneutta, hinnalla millä hyvänsä ☺. Aitous on kauneutta !!! ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut henkilökohtaisesti tarkoitettu kenellekään ☺, vaan ihan yleisesti , siitä miten ihmiset hamuavat nuoreutta ja kauneutta, hinnalla millä hyvänsä ☺. Aitous on kauneutta !!! ❤

        Tarkoitin tätä silikoni botox ym. juttuu


    • Anonyymi

      Kuinkas pituus?
      En nyt muista tarkkaan hetero naisten, mutta 169cm?
      Heteromiehet 179cm
      Homo"miehet" n. 170cm?
      Lesbot 158cm?
      Havainnot normaali ja gay menomestoissa.

      • Anonyymi

        Nämä siis keskipituuksia!


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa😂
        Harvinaista herkkua törmätä pidemmänpuoleisiin lesboihin. Pari näyttävää jäänyt mieleen omas kaupungissa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa😂
        Harvinaista herkkua törmätä pidemmänpuoleisiin lesboihin. Pari näyttävää jäänyt mieleen omas kaupungissa😉

        Omituinen ilmiö 👽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa😂
        Harvinaista herkkua törmätä pidemmänpuoleisiin lesboihin. Pari näyttävää jäänyt mieleen omas kaupungissa😉

        Ei kai 170cm nyt niin kovin pitkä ole?
        Se on lähelle suomalaisnaisten keskipituutta. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai 170cm nyt niin kovin pitkä ole?
        Se on lähelle suomalaisnaisten keskipituutta. ☺️

        Samaa mieltä. Lisäksi minä ainakin olen bongaillut monen mittaisia naisia, jotka vaikuttaisivat olevan naisiin päin.. Nainen, josta pääni on edelleen pyörällä ja sydän soikeana, on minua lyhyempi ihana nainen.. Ja taas mennään unelmiin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai 170cm nyt niin kovin pitkä ole?
        Se on lähelle suomalaisnaisten keskipituutta. ☺️

        Lesbot on yleensä keskivertonaisia lyhyempiä. 170cm nainen on kaunista katseltavaa jos muutenkin sopusuhtainen. Oon 180cm itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai 170cm nyt niin kovin pitkä ole?
        Se on lähelle suomalaisnaisten keskipituutta. ☺️

        Qeer naisten keskuudessa pitkä!


    • Anonyymi

      Minua kyllä kiinnostaa aloitus. Koska olen juuri vapautunut parisuhteesta ja mietin, että kelpaanko enää kellekään.
      Itse olen sellainen Anna Abreun mittainen hoivaava tempperamenttipakkaus vähän vain löyhemmässä päärynämäisessä paketissa. Lannetta ja reittä löytyy ja ampiaisvyötärö. Tällä hetkellä 56kg. Koskaan en ole tuntenut itseäni hyväksi, mutta turvallisessa parisuhteessa en kainostele. Varsinkin jos kurvejani kehutaan. ☺️

    • Anonyymi

      Nostetaan

    • Anonyymi

      168/75, c-kuppi, polkka blondi

    • Anonyymi

      171cm / 63 kg

      70 D

    • Anonyymi

      Oletteko osallistumassa johonkin karjanäyttelyyn/missikisoihin, kun niin innokkaasti jaatte mittojanne🤣😏

      • Ammuuu mööh. :)

        Ehkäpä toivovat, että joku sussu nappais pois kuleksimasta?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe