Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saamasi+pittää,+eli+tässä+kohtaa+ei+tartte+vettää+vetoketjua+kiinni+jottei+hevoset+karkaa.+
Ja+nyt+tuloo+sen+verran+painavaa+tekstiä,+jotta+sitä+ei+voi+painaa+villasella+eikä+tekokuijulla.+Toiselle+puolen+suositan+betoniporsasta+taikka+tiiliskiviä,+muuten+vettää+vaakan+vinnoon.+
Tätä+tekstiä+naputtelevan+paino+ja+pittuus+ovat+janalla+sen+verran+kaukasia+naapureita,+jotteivät+isolla+todennäköisyyvellä+ainakaan+lähiaikoina+pääse+moikkausettäisyyvelle.+
Pittuutta+seinää+vasten+mitatessa+ompi+tällä+hetkellä+siinä+määrin,+jotta+korkeahkot+korot+jalassa+ossuis+keskimittasen+suomalaisen+miehen+kanssa+otat+kohalleen.+Vaan+enpä+tuommosia+jalkaani+vetäs,+kun+en+niillä+pystyssä+pysys,+eikä+semmosia+muutenkaan+kauheesti+suositella.+Kun+vielä+ottaa+huomioon+jottei+mulla+miesten+kanssa+oikeen+mikkään+muukaan+osu+tätä+nykyä+kohalleen,+niin+mikspä+sitä+ohtienkaan+kanssa+osumaa+ottas.+
Iliman+korkeita+korkoja+siis+menen+ja+silleesti+taas+jos+tahtos+saaha+keskimittasen+(suomal.)+naisen+kanssa+huulet+kohilleen,+niin+pikkusen+kyykistymmään+joutus.+Vaan+tuotahan+sitä+tekis+ihan+ilokseen+ja+vaikka+usseemmanki+kerran.+Syväkyykky+olis+tietysti+reenin+kannalta+tehokkaampi,+mutta+sillon+ottas+huulet+jo+vikakohtaan...+mikä+ei+nyt+sekään+kyllä+ihteä+liioin+haittais,+vaan+en+tiiä+mitä+siitä+neiti+keskimittanen+olis+mieltä.+
Painosta+en+lähe+nyt+ihan+samalla+tavalla+jaarittelemaan,+kun+ei+tässä+pääse+muuten+ikinä+loppuun+😅+
Sen+voin+kertoa,+jotta+paino+heittelee+enempi+ku+pittuus,+mutta+vähempi+kuin+Pitkämäki+parhaimmillaan.+Noususuuntanen+on+käyrä+viime+vuuet+ollu+eli+jostain+muusta+asiasta+vois+sanoa,+jotta+edistystä+ompi+tullu.+Tämän+kohalla+vois+sanoa+jo+olevan+niin+hyvällä+tasolla,+jotta+varraa+ois+vähän+puottaakin...
07.02.2021 11:42
Ei+taija+oikein+olla,+eikä+varmaan+tuukaan+jos+ei+kukaan+pykää.
06.02.2021 22:03
En+maalaa+kumpiakaan.+Naamassa+sijaitseviin+huuliin+👄+tuikin+kyllä+huulirasvaa.
06.02.2021 21:54
Täältäkin+älli+hilannu+veke.+No+noin+lyhkäset+jää+tuonne+ilmotuksiin+näkyviin,+onneks+tai...+😁+Ei+ole+lerppu+tätä+päivää,+eikä+korppu.+Tikkukin+alakaa+kai+olemaan+vanha+juttu+ja+ite+en+semmosista+oo+välittäny+ennää+moneen+vuoteen.+Ei+ole+mun+makkuun+siis+😅+Pilivessä+kai+sitä+nykyään+tuppaa+hommat+olemaan,+vaan+en+onneks+ite+kun+ihastukset+sekottaa+aivan+tarpeeks.
06.02.2021 20:59
Jaaha,+A.I.+lakas+😄+Ei+oo+tapana+paljon+yrjöilläkään+pönttöihin+tai+muuallekaanja+alkoholin+vuoks+en+ees+muista+millon+oisin+viimeks+ykänny.+Nuorempana+sitä+kyllä+tuli+muutaman+kerran+Kankkusen+kans+tehtyä+😅
06.02.2021 20:50
Niin,+tätä+miekin+tahtosin+kysyä.+Miks+et+ite+lähesty+niitä+joita+haluat,+pakkoko+se+on+toisen+alotetta+ootella?
06.02.2021 18:37
Tuo+on+kyllä+hankala+ongelma+😅+Mulla+ei+tuota+ulkoista+näköä+ole+koskaan+ollut+niin+paljon,+että+olis+probleemaa+pukannut.+Aikojen+saatossa+lähestyneet+ovat+vain+miehet+(pl.+yks+naisen+lähestyminen),+mutta+eivätpä+nuokaan+niin+ussein,+että+olis+häirihtemään+alkanu.+Ei+kiitoksen+ovat+tajunneet+yleensä+ekalla+tai+viimeistään+tokalla+sanomiskerralla.+Tuon+pl:n+kohalla+kävi+sitten+niin,+jotta+ite+en+oikein+pysyny+hommassa+mukana,+kun+oli+niin+erikoinen+ja+nopeasti+syntynyt+tilanne.+Ehkä+ois+kannattanu+pysyä,+niin+olisin+ehkä+kohtuuaikaisin+heränny+lesbo+😅
06.02.2021 18:32
Retkuja+en+kaipaa.+Ite+en+syle+lassiin+mutten+maahan+tai+seinillekään.
06.02.2021 17:13
Siitä+kohasta+ei+riipu,+mutta+muista+en+oo+aivan+varma+😄
06.02.2021 16:59
Riippuu+siitä+mitä+kohtaa+tarkotat.
06.02.2021 16:58
Vähän+saattaa+hölskyä+kuppi+😝
06.02.2021 16:56
Mie+voin+ottaa+tuon+juopporetken+jos+joku+lähtee+mukkaan+ja+tuo+juomat+kans+🍺🍷😄
06.02.2021 16:55
Tarvihteeko+tuossa+olla+puoliso,+avo+tai+avio+😅+Ja+vastauksena,+en+ole+nuollut+kenenkään+persittä,+tuskin+ees+sillä+tavalla+kuvainnollisesti+😁
06.02.2021 16:52
Mikä+ompi+tämä+Satumaa-tango?+💃+🎼
06.02.2021 16:39
Tätä+sivuten...+
https://youtu.be/ZtSaBJF1gL8
Hyvää+yötä+🌹
06.02.2021 00:04
Metrinen,+ympärysmitta+mistä+tahansa+kohtaa+mitattuna+pienempi+ku+matka+päälaelta+varpaisiin.
3+desiä+kahville,+teetä+mennee+isompikin.+
Päällisin+puolin+kelvollinen.+
Ei+kantsi,+mun+kanssa+ainakaan+😝😁
05.02.2021 22:45
Juu,+kyllä+mie+tuon+ymmärrän+😁+Lähinnä+tarkotin+tuota+viestin+kohennusta,+mutta+eipä+se+ole+niin+tarkkaa+ollenkaan+😉+Mie+en+ole+vielä+"päässy"+siihen+tilanteeseen+että+hän+olis+kaikki+ja+kuuleman+mukkaan+se+ei+ole+suositeltavaakaan.+Vaan+sekaisin+on+pää+monet+kerrat+ollu+ja+kroppa+kipinöissä+☺️⚡🔥
05.02.2021 22:05
Kun+nyt+ollaan+tällä+tiellä+ja+mulla+on+tämmönen+päivä+niin+menköön+😅+Ettet+vaan+ois+ite+jiäny+pieneksi+mieheksi+tai+tapiksi+iliman+teleä+😁
05.02.2021 15:36
Vaan+eipä+se+tämä+munkaan+kommenttini+fiksuimmasta+päästä+ollu+😅,+mutta+kuten+olen+ennenkin+todennut,+kommentti+ja+vitsi+laukojansa+näkönen+😁
05.02.2021 15:18
Se+mitä+esimerkiksi+mun+mieleni+tekevi+tai+sydän+halajaa+ei+ole+teikäläisen+asia+😉+Jonkin+sortin+hölömöyttä+on+tuommosia+möläytellä+kuin+sie+suustasi+päästit+😝
05.02.2021 15:14
61 / 278