Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
henriikka.hopo
profiilit
henriikka.hopo
henriikka.hopo
Vapaa kuvaus
Opiskelusta työelämään siirtynyt kaupungistunut mimmi.
Aloituksia
2
Kommenttia
167
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pikkutyttönä+maalla+jätin+usein+hellepäivinä+pöksyt+pois+mekon+alta+ja+kävin+pissalla+jossain+pusikossa+tai+tyhjilleen+jääneessä+heinäladossa.+Nykyisin+kesäloma-aikoina+kotikotona+käydessä+tulee+joskus+harrastettua+samaa.+Joskus+kyykistyn,+joskus+lasken+hajareisin+seisaaltani.
Hihhei+ja+Sciurus+tuntevat+myös+kummallista+viehtymystä+ulkoilmapissailuun+-+Hihhei+mökillä+(myös+pikkusiskon+ja/tai+nuorempien+serkkujen+kanssa+hassutellessaan)+ja+Sciurus+Pojan+kanssa+ties+missä.
Olemme+kaikki+kolme+ehtineet+täyttää+20.+Enempiä+tietoja+ei+tällä+kertaa+heru.
18.08.2021 19:07
Esinahan+liikkuvuuttakaan+ei+8.+luokalla+luultavasti+kokeilla+vaan+kysytään.+Liikkuvuuden+tarkastus+kuuluu+jo+5.+luokan+tarkastukseen+eikä+sitä+tehdä+väkivalloin.+Lusikkatestit+ovat+kansanperinnettä+eivätkä+todellisuutta.
Kuulin+muuten+taannoin+ällistyttävän+mutta+sitäkin+ihmeellisemmän+neuvon:+jos+haluat+tietää+mitä+tarkastuksessa+tehdään,+kysy+terkkarilta!
Nimim.+Lääkärin+tytär
13.02.2021 22:33
1.+Olet+hoikka+ja+todella+kaukana+lihavasta.
2.+Ennen+kuin+pituuskasvu+päättyy,+on+järjetöntä+vertailla+sen+enempää+muihin+samanikäisiin+kuin+omiin+vanhempiin.+Lopeta+haihattelu+ennen+kuin+ajaudut+kierteeseen.
Nimim.+Lääkärin+tytär.
13.02.2021 22:29
Hih+hih+hii+itsellesi...+Suunnilleen+6+-+10-vuotiaana+minulla+oli+tapana+pissailla+pitkin+pihan+suojaisia+kolkkia+ja+kaikenlaisia+pusikkoja,+maalla+kun+asuin.+Sukulaisten+luona+kaupungissa+laskin+useammankin+kerran+pissan+kylpyveteen+-+sen+*jälkeen*+kun+äiti+oli+käynyt+pesemässä+hiukset.+Se+tuntui+mukavalta+varsinkin+kun+laittoi+käden+ihan+lähelle+pimpinvakoa+niin+että+tunsi+sormissaan+miten+pissa+tuli.+:-D
Teininä+ja+aikuisena+olen+ollut+aika+mielikuvitukseton+ja+nykyään+pissaan+lähinnä+vaippaan+ja+suihkuun.+Kotikotona+maalla+olen+kyllä+joskus+kesäisin+jättänyt+pöksyt+pois+hameen+alta+ja+käynyt+tilaisuuden+tullen+pensaikkopissalla.
Ai+että+nuo+sinun+ja+Pojan+leikit+ovat+ihania.+Annoit+luvan+kertoa+sen+mitä+itse+unohdit:+kesällä+alasti+ollessa+käytte+joskus+puskapissillä+isolla+pihalla+ja+Poika+pitää+haudutetun+oravanpissan+tuoksusta...
09.12.2020 17:40
Toin+kauppamatkalta+paketin+Liberoja+ja+pari+pulloa+virvoitusjuomaa.+Kun+huomenna+tilaan+pinon+pizzoja+ja+lisää+juomaa,+on+Salpausselän+kisojen+seuraaminen+mukavan+hiilihappoista+ja+...+öh+...+tuoksuvaa.+Mitenkäs+Hihhei,+Sciurus+ja+kumppanit+varautuvat+tähän+kevättalven+perinnelirautteluun+yksin+tai+hyvässä+seurassa?+:-D
27.02.2020 19:33
Myöhäisillan+päivitystä:+vietän+joululomaa+kotikotona+maalla+ja+pysyn+kuivana.+Sain+luvan+kertoa,+että+sekä+Hihhei+heppuleineen+että+Sciurus+pihasaunapoikineen+nauttivat+nykyisin+enemmän+katselusta+kuin+kastelusta,+mutta+aina+välillä+pitää+toki+laskea+lämmin+lirauskin.+Sciurus+saa+kaikessa+rauhassa+unohtaa+alapesut+vaikka+pariksikin+päiväksi+ja+se+naurattaa+usein+poikaakin.
HYVÄÄ+UUTTA+VUOTTA+AIVAN+KAIKILLE!
28.12.2019 23:07
Kiitos+kysymästä,+tottahan+toki+lirahti+pöksyyn+yhdeltä+jos+toiseltakin.+
Sciurus+ja+pihasaunapoika+eivät+tunnetusti+salaile+leikkejään+kummankaan+vanhemmilta+ja+itse+olen+paljastanut+vaippani+äidille+ja+muutamaa+vuotta+nuoremmalle+serkkutytölle++jo+neljä+vuotta+sitten.+Hihhein+äiti+on+hyvin+selvillä+hassun+tyttärensä+puuhista,+mutta+muut+ilmeisesti+ovat+aika+vaitonaisia.
11.10.2019 13:07
Täälläkään+ei+tapahdu+juuri+mitään.+Viime+aikoina+olen+tosin+innostunut+lorottamaan+seisaaltani+suihkuun.+
Harkitsen+ajatusta+juoda+järjettömästi+colaa+ja+mennä+nukkumaan+valmiiksi+pissahätäisenä+-+jos+vaikka+yöllä+tulisi+housuun+ennen+kuin+ehtii+kunnolla+herätä.+Hihheihän+tämän+tempun+teki+ja+antoi+ymmärtää+että+kokemus+oli+oikein+mukava.+Temppua+ei+kuitenkaan+uskalla+tehdä+Liberossa+ja+kunnon+aikuisvaipat+ovat+väliaikaisesti+lopussa.+
Ja+kyllä,+kuulun+myös+noihin+yksin+viihtyviin.+Kotona+maalla+ei+ollut+paljoakaan+vapaa-ajan+rientoja+ja+totuin+viettämään+enimmät+vapaa-ajat+omissa+oloissani.
22.11.2018 17:36
Mukava+kuulla+että+elämä+on+helpompaa.
Meidät+hupikastelijat+näyttää+vallanneen+passiivisuus.+Ehkäpä+pitkä+hellekausi+totutti+meidät+olemaan+ilman+vaippaa+ja+sen+jälkeen+on+pitänyt+ikään+kuin+aloittaa+harrastus+ja+huvittelu+uudelleen.+Olen+muutaman+kerran+lirauttanut+kesken+elokuvan+ja+parina+aamuna+kastellut+vaipan+ihan+huvin+ja+nautinnon+vuoksi,+mutta+työpaikkakastelut+ja+pissavaippaulkoilut+ovat+jääneet+nyt+kokonaan.
24.09.2018 19:26
Taas+kaupungissa+ja+huomenna+alkavat+työt.+Taikanappulalla+leikkiminen+ja+lämpimät+liraukset+Liberoon+tuntuivat+taivaallisen+ihanilta+tauon+jälkeen+ja+täpötäysi+Libero+saa+olla+päällä+iltaan+asti+juurikin+tuosta+Hihhein+mainitsemasta+tutusta+syystä.
05.08.2018 14:21
Närästys+("kylläpä+korventaa",+sanottiin+ennen+vanhaan)+on+hiukan+eri+asia+kuin+se+lievä+kuvotuksen+tunne,+jota+kofeiini+aiheuttaa+varsinkin+tottumattomalle.
27.07.2018 14:56
Hups,+kääk,+iik,+anteeksi,+Picasson+seikkailut+alkaa+21.30.+Neloselta+tulee+yhdeksältä+007+-+Pallosalama+ja+Herolta+Mies+ja+alaston+ase+33+1/3,+joten+on+varaa+valita.+Itse+olen+jo+kyllästynyt+James+Bondeihin+ja+Mies+jne.+on+nähty+juuri+äskettäin,+joten+valitsen+Picasson.
23.07.2018 18:03
Ei+sellaista+olekaan+kuin+peenis.
23.07.2018 18:00
Osanottoni.+Täällä+kotikotona+maalla+ikääntyneet+ja+pyylevät+ovat+koko+ajan+vähän+huolissaan+kestokyvystään,+kun+tässä+helteessä+ovat+nuoremmatkin+lujilla.+Itse+oleilen+pelkässä+erittäin+väljässä+mekossa+ilman+aluspöksyjä+-+ne+puetaan+vasta+kun+lähdetään+asioille.+Ei+tee+mieli+kastellakaan,+mutta+onneksi+voi+sentään+käydä+salaa+pissaamassa+pusikkoon+kuten+pienenä.+:-D
Erityisesti+äitiä+ja+minua+harmittaa+ettei+helteeltä+pääse+marjametsään,+vaikka+tämän+kesän+sato+ei+kaksinen+olekaan.
Tänä+iltana+tulee+Teemalta+21.50+Picasson+seikkailut.+Tämä+ruotsalaiskomedia+on+aivan+hervottoman+hauska+kalakukkoineen+kaikkineen.+Jawohl,+Herr+Hauptbahnhof!
23.07.2018 17:28
Olisivatko+ne+karvattomia+karvatuppia?
23.07.2018 17:19
Ota+hyvä+mies+yhteyttä+hammaslääkäriin.+Asia+kannattaa+selvitellä.
09.07.2018 06:38
Olet+kai+kertonut+söpöliinille,+että+tisut+eivät+ala+kasvaa+oikopäätä+vaan+voivat+pysyä+nuppuasteella+pari+kolmekin+vuotta?+(Niiden+oikea+nimi+on+näköjään+sääntöjen+vastainen+puhtaasti+informatiivisessakin+kommentissa.)
19.06.2018 15:17
Kylläpäs+vulgääriä+oravaa+taas+alkoi+lapsettaa.+:-)+Mukava+tietää+että+maistut+hyvältä+-+onko+sinussa+kenties+pähkinäinen+sivumaku?
13.06.2018 17:35
Toden+totta+on+mukava+kuulla,+että+olette+löytäneet+noin+hyvän+yhteisymmärryksen.+
Oleilen+täällä+itsekin+alasti,+kun+on+hellettä+ja+lomaa.+Saattaapa+kuitenkin+olla+että+laitan+yöksi+vaipan+ihan+vain+sen+varalta,+että+aamulla+tulee+housuun...
11.06.2018 12:40
Kyllä.+Lääkärin+ja+ravitsemusterapeutin+apua+tarvitaan+ja+äkkiä+sittenkin.
Muodot+eivät+todellakaan+kasva+jos+laihduttaa.+En+ihmettele+yhtään+jos+et+jaksa+juosta,+tuolla+pituuden+ja+painon+suhteella+heikkenee+kuka+tahansa.
11.06.2018 12:36
1 / 9