Olenko ylipainoinen?

Epävarma

Moi! Olen 11w tyttö ja olen 146,8cm pitkä. Painan 27kiloa ja pelkään, että olen ylipainoinen. Luokkalaiseni sanovat, että olen liian painava, koska he itse painavat 20kiloa kuullema. Luin netistä vinkkejä joilla voi laihduttaa. Kasvaako muotoja jos laihduttaa?
Tavoitteenani on 19kiloa jotta olisin luokkani kevyin. Viikko sitten kävin 3km lenkillä, mutta en jaksanut juosta. Sen takia epäilen vahvasti, että olen niin ylipainoinen että kuntokin on laskenut :(
Syön normaalisti päivässä:
Aamupalaksi muroja ja maitoa.
Koulun ruokaa en pysty syömään.
Välipalaksi Elovenan välipalapatukan.
Iltaruuaksi yritän syödä kauhallisen äitin tekemää ruokaa ja vettä.
Iltapalaksi syön banaanin tai mandariinin.

Syönkö ikäisekseni liian paljon? Antakaa laihdutusvinkkejä!

11

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.olen.tosikko

      Huomenna lääkärille ennen kuin teet itsellesi pysyvää vahinkoa! Eihän tuossa ole mitään järkeä.

      • Ehdottomasti. Aletaan olla jo vaaravyöhykkeessä.


      • Kyllä. Lääkärin ja ravitsemusterapeutin apua tarvitaan ja äkkiä sittenkin.

        Muodot eivät todellakaan kasva jos laihduttaa. En ihmettele yhtään jos et jaksa juosta, tuolla pituuden ja painon suhteella heikkenee kuka tahansa.


    • Eijaksakeksiinimee

      Mitä vi#### 19kiloo tavoite tajuuks et kasvat kokoaika lisää pituutta ja haluut laskee painoo 19kiloon vaan sen takia et oisit luokan kevyin mimmi. Kantaa kattoo oma paino sen mukaan et miltä itsestä tuntuu hyvälle ja se ettet jaksanu juosta nii voi johtuu siitä et oot laiha mut mitä minä tämmönen 13v poika oon kenellekään mitään sanomaan

    • Moisjjdjejejdjeh

      Sulla on anoreksia ihan oikeasti kannattaa käydä lääkärillä.

      • Anoreksia

        Anoreksia on mielen sairaus, kokemuksesta puhun


    • Eijaksakeksiinimee

      Ok kirjoitin jo mut en voi jättää tätä tähän syöt yhen kunnon aterian per päivä ja sit vähän jotai muut ja haluut laihdutusvinkkejä syön saman verran yhes yös tosin oon 13v poika joka pyöräilee semmoset 120km viikos et se vähän vaikuttaa mut kuitenki tapat itte ja semmonen vinkki jos haluut näyttää hyvältä esim poikien silmis tai muitten tyttöjen nii syö koska oisit oikeesti iha liiän laiha jos painaisi semmoset 20kiloo. Kiitos jos luit kokonaan.

      • Eijaksakeksiinimee

        Eiku sori 120km kuussa:)


      • tietäilijä
        Eijaksakeksiinimee kirjoitti:

        Eiku sori 120km kuussa:)

        Älä valehtele. Kuussa pyöräileminen on mahdotonta ja en edes usko että kukaan ihminen on ikinä käynyt kuussa, ihan mahdotonta. Aloittajalle sanon että et ole ylipainoinen eikä sinun tuossa iässä tarvi edes miettiä mitään "laihdutusvinkkejä". Olet kasvavassa iässä ja tarvitset monipuolista ravintoa, myös kulutat sitä jo huomaamattasi.


    • SeksikäsLeopardi

      Tavallisesti sinun ikäisesi painaisi noin 42 tai vähin tään 32, eikä noin vähän.

    • Anoreksia

      Moi, mä oon 14 vuotias (pian 15) oon 171 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Eli ei, sä et ole ylipainoinen, tiedän sen siitä että mä olen ollut koko elämäni siinä asemassa. Pari kuukautta sitten lopetin syömisen ja multa lähti 15 kiloa painoa, mutta mun kaverin takia aloin syömään ja nyt oon terveellisesti menettäny 5 kiloa lisää. Eli ei kannata murehtia tollasesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      137
      2404
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      2154
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      102
      1956
    4. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      100
      1644
    5. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1615
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      325
      1319
    7. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      98
      1291
    8. 342
      1224
    9. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      939
    10. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      63
      936
    Aihe