Olenko ylipainoinen?

Epävarma

Moi! Olen 11w tyttö ja olen 146,8cm pitkä. Painan 27kiloa ja pelkään, että olen ylipainoinen. Luokkalaiseni sanovat, että olen liian painava, koska he itse painavat 20kiloa kuullema. Luin netistä vinkkejä joilla voi laihduttaa. Kasvaako muotoja jos laihduttaa?
Tavoitteenani on 19kiloa jotta olisin luokkani kevyin. Viikko sitten kävin 3km lenkillä, mutta en jaksanut juosta. Sen takia epäilen vahvasti, että olen niin ylipainoinen että kuntokin on laskenut :(
Syön normaalisti päivässä:
Aamupalaksi muroja ja maitoa.
Koulun ruokaa en pysty syömään.
Välipalaksi Elovenan välipalapatukan.
Iltaruuaksi yritän syödä kauhallisen äitin tekemää ruokaa ja vettä.
Iltapalaksi syön banaanin tai mandariinin.

Syönkö ikäisekseni liian paljon? Antakaa laihdutusvinkkejä!

11

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.olen.tosikko

      Huomenna lääkärille ennen kuin teet itsellesi pysyvää vahinkoa! Eihän tuossa ole mitään järkeä.

      • Ehdottomasti. Aletaan olla jo vaaravyöhykkeessä.


      • Kyllä. Lääkärin ja ravitsemusterapeutin apua tarvitaan ja äkkiä sittenkin.

        Muodot eivät todellakaan kasva jos laihduttaa. En ihmettele yhtään jos et jaksa juosta, tuolla pituuden ja painon suhteella heikkenee kuka tahansa.


    • Eijaksakeksiinimee

      Mitä vi#### 19kiloo tavoite tajuuks et kasvat kokoaika lisää pituutta ja haluut laskee painoo 19kiloon vaan sen takia et oisit luokan kevyin mimmi. Kantaa kattoo oma paino sen mukaan et miltä itsestä tuntuu hyvälle ja se ettet jaksanu juosta nii voi johtuu siitä et oot laiha mut mitä minä tämmönen 13v poika oon kenellekään mitään sanomaan

    • Moisjjdjejejdjeh

      Sulla on anoreksia ihan oikeasti kannattaa käydä lääkärillä.

      • Anoreksia

        Anoreksia on mielen sairaus, kokemuksesta puhun


    • Eijaksakeksiinimee

      Ok kirjoitin jo mut en voi jättää tätä tähän syöt yhen kunnon aterian per päivä ja sit vähän jotai muut ja haluut laihdutusvinkkejä syön saman verran yhes yös tosin oon 13v poika joka pyöräilee semmoset 120km viikos et se vähän vaikuttaa mut kuitenki tapat itte ja semmonen vinkki jos haluut näyttää hyvältä esim poikien silmis tai muitten tyttöjen nii syö koska oisit oikeesti iha liiän laiha jos painaisi semmoset 20kiloo. Kiitos jos luit kokonaan.

      • Eijaksakeksiinimee

        Eiku sori 120km kuussa:)


      • tietäilijä
        Eijaksakeksiinimee kirjoitti:

        Eiku sori 120km kuussa:)

        Älä valehtele. Kuussa pyöräileminen on mahdotonta ja en edes usko että kukaan ihminen on ikinä käynyt kuussa, ihan mahdotonta. Aloittajalle sanon että et ole ylipainoinen eikä sinun tuossa iässä tarvi edes miettiä mitään "laihdutusvinkkejä". Olet kasvavassa iässä ja tarvitset monipuolista ravintoa, myös kulutat sitä jo huomaamattasi.


    • SeksikäsLeopardi

      Tavallisesti sinun ikäisesi painaisi noin 42 tai vähin tään 32, eikä noin vähän.

    • Anoreksia

      Moi, mä oon 14 vuotias (pian 15) oon 171 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Eli ei, sä et ole ylipainoinen, tiedän sen siitä että mä olen ollut koko elämäni siinä asemassa. Pari kuukautta sitten lopetin syömisen ja multa lähti 15 kiloa painoa, mutta mun kaverin takia aloin syömään ja nyt oon terveellisesti menettäny 5 kiloa lisää. Eli ei kannata murehtia tollasesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe