Vapaa kuvaus

-Kotikuri
-Nurkka
-Piiska
-Vitsa
-Remmi
-Mattopiiska
-Housut nilkoissa/hame korvissa... ;)
-Polvien päällä
-Paljaalle pyllylle
-Äiti/poika
-Isä/poika
-Opettaja/"Koulutyttö"... ;)


Aloituksia

0

Kommenttia

10

  1. Minulla samanlaisia kokemuksia, tosin saavana osapuolena. Itselläni aina erittäin kova seisokki ja antajalla jalkoväli valuvan märkänä.
  2. Samat on haaveet. :)
  3. Myös+minulla+tuo+fetissi+nostaa+päätään+ajoittain+voimakkaammin,+en+ole+sitä+mitenkään+ajatellut+että+mitkä+laukaisevat+sen...+Ja+myös+minun+fantasioihini+liittyy+tuo+odottaminen+ja+varsinkin+nurkassa+housut+jo+nilkoissa+peppu+paljaana.Itse+olen+myös+kokeillu+"itserankaisua"+kun+noita+selkäsaunan+antajia+on+sen+verran+vaikea+löytää,+pois+lukien+tietysti+maksulliset.+Eihän+tuo+itsensä+rankaiseminen+tietysti+ole+lähellekkään+sama+asia+kun++selkäsauna+mutta+kyllä+se+hieman+tuota+selkäsaunan+kaipuuta+vähentää.Jos+nyt+jotain+kiinnostaa+niin+voin+vähän+valaista+miten+homman+teen...+Ensin+valmistelen+paikat+valmiiksi,+tyynyt+sängyn+reunalla,+pyyhe+tyynyjen+päälle,++vanha+nahkavyö+siihen+viereen.+Sitten+päätän+kuinka+monta+"remmin"+iskua+ansaitsen,+yleensä+noin+15-30+iskua+per+pakara.+Tässä+vaiheessa+jo+yleensä+on+housuissa+teltta+pystyssä.No+seuraavaksi+sitten+nurkkaan+seisomaan,+tottakai+housut+nilkoissa.+Nurkassa+seison+sen+5+minuuttia+jonka+jälkeen+laahustan+housut+nilkoissa+sängyn+reunalle,+asettaudun+tyynyjen+päälle,+silittelen+pakaroita+ja+kämmenellä+muutama+isku+pakaroille.+(on+muuten+hyvä+olla+tuo+pyyhe+itsellä+ainekin+sen+verran+"kosteaa"+touhua)Sitten+remmi+käteen+ja+viiden+sarjoissa+vuoronperään+kummallekkin+pakaralle.Ja+sitten++vielä+nurkkaan+seisomaan+5+minuutiksi+ja+seisovaan+kaluun+ei+saa+koskea+sinä+aikana.5+minuuttia+kun+on+kulunut+niin+sen+jälkeen+yleensä+laukaisen+kaluni+tuon+pyyhkeen+päälle.+Sen+verran+kiihottunut+olen+tuosta+itsepiiskauksesta,(+vaikkei+sillä+oikean+selkäsaunan+kanssa+ole+oikein+mitään+tekemistä),+että+ei+todellakaan+montaa+vetoa+tarvitse+että+lasti+lentää.Saa+kommentoida.+:)