Mikä piiskaamisessa kiinnostaa?

PiiskanLaulu

Jos sinun olisi valittava yksi vaihtoehto, niin minkä valitsisit ja miksi?
A) Olisit piiskattavana
B) Antaisit piiskaa
C) Haluaisit katsoa yleisönä piiskaamista

28

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A on minun asia!

    • naapurinpoika

      A. Olen halunnut teini-iästä asti päästä naisen polvelle mahalteen ja saada pyllylle oikein kunnon vanhanajan selkäsaunan naisen kädestä. Olen kateellinen naapurin pojille kun he ovat saaneet selkään kauniin napurin tädin kädestä. Toivon, että löytäisin joskus naisen joka toteuttaisi haaveeni ja saisin nauttia naisen kädestä.

      • A ja C
        Sama juttu kun "naapurinpojalla".
        En varsinaisesti yleisönä mutta toisen kanssa saamassa yhtä aikaa. Kumpikin vuorollaan polvella ja nurkassa, tottakai housut nilkoissa.


    • kaksiroolinen

      Sekä A, että B. Naisen kanssa.
      Kaulalieka ja sitominen olisi oleellinen osa kummassakin tapauksessa.

      Vähäisellä piiskaamisella olen elänyt molemmissa rooleissa useita vuosia. Ensin masterina. Silloin sidonta oli pääroolissa ja raippaa käytin vain niukasti.
      Viimeiset vuodet olen elänyt liekassa vaimoni avokkaan alla. Hogtied sidottuna sängyssä ja pakotettuna pervoihin oikkuihin. Raippaa saisi tulla enemmän ja johdonmukaisesti.

      Olen edelleen valmis kahteen rooliin mutta vaimoni ei voi olla alistettuna osapuolena eikä sellaisia ammattilaisiakaan ole osunut kohdalle.

    • JärjestystäValtakuntaan

      Minä haluaisin nähdä kuinka aikuinen mies piiskaisi toisen aikuisen miehen oikeasti ja väkisin. Mielenkiintoista olisi nähdä kuinka homma hoidetaan ja miltä piiskaaja näyttäisi livenä. Mielenkiintoista olisi nähdä myös piiskatun naama ja tuumailut, toivottavasti hän olisi joku pahis, joka tosiaankin tarttee saparolleen.

    • valkoinenhattu

      A ja C niin, etta toimin piiskauksen valvojana joka maaraa kuinka kauan ja kovaa piiskataan. A:ssa toivoisin etta piiskaaja olisi mahdollisimman iso ja lihava mies vaikka mies olenkin ja homona en itseani pida. Lisaksi olisi tarkea, etta joku nakee kun saan piiskaa.

    • Tuhma43

      A. Roolileikissä piiskaajana olisi yli 60 vuotias isäpuoli joka istuisi sohvalla ja komentaisi riisua alastomaksi. Paikalla olisi isäpuolen oma poika joka ei pystyisi pidättämään nauruaan kun isoveli puoli riisuu alushousut ja seisoo nöyränä poikana isäpuolen edessä alasti. Piiskaa isäpuoli antaisi ensin kämmenellä ja lopuksi kovaa vyöllä jonka pikkuveli hakee mielellään kaapista. Lopuksi joudun nurkkaan itkuinen naama pikkuveljeen päin joka ilkkuu vahingon iloisena.

      • Mahtavaa! Tuon kaltaisessa roolileikissä voisin olla missä roolissa vaan!
        Koska ei ole suoraan seksiä kyseessä, niin sukupuolella ei ole minulle väliä.


    • VäkivahvaPiiskaaja

      Minä haluaisin olla yleisössä, varsinkin jos vääntö olisi tiukka. Olisi jännä katsoa, kun toinen pikkuhiljaa menettää pelin ja on lopuksi täysin piiskaajan vallassa kun saa piiskaa.

    • BDSM_M

      A niin että yleisönä olisi ne joille olen tehnyt pahaa ansaitakseni kurituksen. Yleisö ja kurittaja kun olisivat vielä kasvot peitettynä niin olisi täydellistä. En osaa sanoa mikä kiehtoo. Ehkä yleisö täydentäisi häpeän ja kurittajalta tietäisin saavani kaiken ystävyydellä ja hellyydellä vaikka sattuu ja meno on kinkkistä.

    • A. Saa olla yleisöäkin.

      • Trmmpom

        Kikkelin paljastaminen väkisin takapuolen paljastamisen mukana. Voitaisi peitellä, mutta sitä ei sallita


      • NahatonHki

        Kävisi A,B sekä C,ei mtn raivopiiskaamista,vaan esim. paddlella tai pingismailalla sopivasti naisen tai miehen kanssa... Mukana saisi olla myös sopivasti seksiä


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Kävisi A,B sekä C,ei mtn raivopiiskaamista,vaan esim. paddlella tai pingismailalla sopivasti naisen tai miehen kanssa... Mukana saisi olla myös sopivasti seksiä

        Ja touhussa saisi olla mielellään mukana nahka-asuja... 😉


    • Kurittaja

      B ja C , mielellään annan vaikka näytöksen. Kohteena nainen, jonka käsken nostamaan hameensa ja laskemaan pöksynsä alas. Annan avokämmenellä, remmillä tai ratsupiiskalla.
      Pylly paljaaksi ja punaiseksi !

    • wedfghj

      Haluaisin yleisöksi, minusta olisi todella jännää katsella kuinka joku oikein riski kaveri piiskaa isällisin ottein aikuisen miehen.

    • whiplash

      Vaikka itse nautinkin saamisesta, niin olen mieluummin antavana osapuolena. Saamapuoli nauttii vielä enemmän ja saan siitä nautinnon seuraamisesta oman nautintoni

    • Nuori_huligaani

      Piiskaaminen on häpeärangaistus ja siksi toivon sellaista mahdollisimman tehokkaassa muodossa. Piiskaaja olisi mies kuten itsekin olen. Jos hän olisi minua nuorempi, mutta pystyisi kuitenkin minut väkisin piiskaamaan, niin kyllä hävettäisi.

    • Anonyymi

      Ensisijaisesti A. Piiskaajaksi toivoisin 40-50 vuotiasta miesta, joka olisi ylipainoinen, rasvaa saisi olla joka puolella kehoa, sellainen tekee miehen voimakkaan näköisen. Vielä kun käsivarret ovat vahvat, niin minulta ainakin lurahtaa voimat jonnekin. Huippua olisi olla tuollaisen miehen sylissä mahallaan ja miehellä ei olisi paitaa, hänen ihonsa tuntuu sileältä ja viileältä. Tuollaisen miehen sylistä ei karata, hänessä on massaa ja voimaa ainakin tuplasti se mikä minulla. Maailman paras paikka olisi joutua jumiin tuollaisen miehen syliin ja kanaloon, eikä haittaisi vaikka koivupiiska tanssisi pakaroillani.

    • Anonyymi

      Aidot tunteet kiinnostavat. Kun piiskattava laskee ääneen piiskanlyönnit ja pyytää kovempia lyöntejä, niin äänestä voi päätellä teeskenteleekö vai ei

    • A siksi että se on ihana tunne,tuntea minua alistettu ja nöyryytetty ja joutua paljastaa ne intiimiset kroppsdelarna!

    • Anonyymi

      A Haluisin piiskaa ja remmikuria mieheltä, joka antaisi kuria tällaiselle nuoremmalle parta leualle ja himorunkkarille. Kuria perseelle on nautinnollinen saada ja sen muistaa pitkään aina istuessa.

    • Anonyymi

      B tyttöystävä tykkää pukeutua "sisäköksi" ja häntä pitää rangaista virheistä piiskaamalla tai muuten rankaisemalla. (sänkyyn sitominen, kaulapanta, suupallo)

    • Anonyymi

      A: Saisin piiskaa väkisin riskiltä mieheltä paljaalle pyllylle. Piiskaaja olisi sellainen voimanpesä, että saisin vitsaa, vaikka aikuinen mies olenkin. Tiukat puhuttelut ja kuulustelut piiskauksen välissä.

    • Anonyymi

      Tämä kiinnostaisi tehdä joskus uudestaan, mutta saa nyt nähdä tapahtuuko: Vaimon naisystävä tuli käymään, kun olimme menossa saunaan. Kävimme ensin vaimon kanssa kahdestaan, kun olimme jo menossa, vieras kävi sitten meidän jälkeen. Olimme sopineet ennen saunomista, että vaimo antaa piiskaa saunan jälkeen. Kun vieras tuli saunasta, niin kysyin vaimolta että mitä meidän pitikään tehdä. Vaimo, että juu, minunhan piti antaa sinulle piiskaa. Vieraskin siinä naureskeli, mutta sain piiskaa ja vieras oli katselijana. Oli kivaaa.

    • Anonyymi

      A! Tuhmalle tytölle opetus.

      • Anonyymi

        Missä tuhma tyttö asuu?


    • A tietty!

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe