Vapaa kuvaus

pyrr

Aloituksia

32

Kommenttia

13

1. Minulla ei ole ketään ikävä

Kunhan ikävöisin kirjoittamista :)
    Ikävä
    0
    57
  2. Terhi! Kokkolan vahakapinetti!

Oltiin Ismon, Nooran ja Olofin kanssa lähellä infopistettä kunnes näin sinut. Laita Pudasjärven K- marketin ilmoitustaul
    Ikävä
    1
    48
  3. Terhi! Tänään alennuksessa tuoretta lohta 5.90 e kilo

Föglön föglöbutikenin fisulaarista :) minä, Häntsy, Orvokki ja Hegesiippos ollaan tiskin takana pakkailemassa :) ehkä nä
    Ikävä
    0
    95
  4. Terhi! Korkeasaareen Juhannus!

Oltiin Ismon, Leilan ja Kimmon kanssa katsomassa ensin klo 13.00 kissapetoja ja 14.00 pesukarhua. Selvittelimme seuraava
    Suhteet
    0
    60
  5. Terhi! Kukkaismarkkinoilla 16.5

Oltiin Tanjan, Sampon, ja Mikon kanssa geokätköilemässä kunnes näin sinut. Laita A4 paperille ilmoitus Föglön Föglöbutik
    Tunteet
    0
    41
  6. Terhi! 25.04 Alajärven tiennoilla

Olimme Jennan, Ollin ja Jasminen kanssa matkalla Alajärvelle, pysähdyttiin hetkeksi infopisteelle katsomaan karttaa kunn
    Ikävä
    2
    54
  7. Terhi! 14.04 Kon-Tiki museo Oslo

Olimme Jarkon, Hannelen ja Kaisan infopisteellä kunnes näin sinut. Jos näet tämän laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaul
    Ikävä
    0
    59
  8. Terhi! 11.4 käärmenäyttely Pyhtäällä

Olimme Ismon, Lennartin ja Piian kanssa lähellä eturivia kunnes näin sinut ja käärmeen. Jos näet tämän laita Föglön Fögl
    Ikävä
    0
    69
  9. Terhi! Jumppatuokio 7.4 Sipoossa

Olimme Jarin, Ismon ja Leilan kanssa puutelineillä. Jos näit meidät laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaululle A4 paperi
    Ikävä
    1
    65
  10. Terhi! Naantalin kaivohuone!

Klo 15.26 olimme Sepon, Annetan ja Päivin kanssa tiskillä kunnes tapasimme! Jos muistat osoitteni niin laita se Föglön F
    Ikävä
    0
    60
  11. Terhi! Hotel Abora Catarina

Oltiin toukokuun kolmannella viikolla Ismon, Katjan ja Villen kannsa aulassa ja juttelin kanssasi. Jos näit tämän laita
    Ikävä
    0
    84
  12. Perhonen, suitsuke ja tuikku

Etsin sinua, laita vihje!
    Ikävä
    12
    532
  13. Terhi! M/S Moby Dada 14.11

Olimme Ismon, Hegesiippoksen ja Jarnan kanssa tax-free myymälässä noin klo 15.04 - 15.20 Fazerin suklaalevyjen kohdalla.
    Ikävä
    0
    75
  14. Terhi! Saappaanheittokisat 7.8

Oltiin Kinnulassa Ismon, Hegesiippoksen, Jarnan kanssa nokian saapaiden myyntikojussa klo. 14.37 - 14.46 jos näit tämän
    Tunteet
    1
    98
  15. Terhi! M/S Megastar 9.11

Oltiin Sepon ja Kirsin kanssa rulettipyödän luona klo. 18.30 jos näit tämän laita post-it lappu Citymarketin ilmoituslul
    Ikävä
    0
    71
  16. Terhi! Jämsänkosken nuorisotalo 8.11

Oltiin Sepon ja Kaijan kanssa lounaalla kunnes ilmestyit paikalle. Lähetä faksi jos näet tämän.
    Ikävä
    0
    87
  17. Terhi! Rymättylän koiranäyttely 30.10

Oltiin siinä Pedigree kojun läheisyydessä, minä, Arhippa ja Lyly, jäin miettimään sinua.
    Ikävä
    1
    85
  18. Terhi! 25.10 S-market Siilinjärvi

Olin Hegesiippoksen, Arskan ja Myrkin kanssa pakastealtailla, jos näet tämän lähetä faxi.
    Ikävä
    3
    157
  19. Terhi! M/S Romantika 18.10

Istuit siinä Starlight Palacen edessä ja vaihdettiin katseitamme useaan kertaan, kavereina oli Ensio, Torkko ja Hegesiip
    Ikävä
    1
    79
  20. Lumikki! Katsoit minua niin

jotenkin syvällisen kauniisti tänään. Odotako jotain muutakin kuin katseita?
    Ikävä
    4
    234