Vapaa kuvaus

pyrr

Aloituksia

32

Kommenttia

13

1. Meidän ei pitäisi nähdä enää

olen liian heikkona sinuun ja ihastuminen ihan piirusta kiinni, se olisi ihanaa ja myöskin musertavaa. Asiat on niin pie
    Ikävä
    4
    668
  2. Perhonen, suitsuke ja tuikku

Etsin sinua, laita vihje!
    Ikävä
    12
    532
  3. Lumikki! Katsoit minua niin

jotenkin syvällisen kauniisti tänään. Odotako jotain muutakin kuin katseita?
    Ikävä
    4
    234
  4. Kaipaan_________________________________

Kaipaaan_______________________________
    Tunteet
    0
    189
  5. Terhi! Finnair boeing 747 24.9

istuttiin viereisillä paikoilla, annoin sinulle lounaastani sämpylän ja sinä annoit minulle niitä vauvaporkkanoita. Hävi
    Ikävä
    5
    181
  6. hyväilevä aamu

tuuli https://www.youtube.com/watch?v=tbu2S9_bM-4
    Ikävä
    2
    168
  7. perhosen rikkinäiset siivet kynsilakka ja suitsuke

Joskus aina mietin sinua ja sitä miten ihanaa meillä joskus oli yhdessä. Mietitkö koskaan meitä kahta? Jos saisin palata
    Ikävä
    0
    168
  8. Terhi! 25.10 S-market Siilinjärvi

Olin Hegesiippoksen, Arskan ja Myrkin kanssa pakastealtailla, jos näet tämän lähetä faxi.
    Ikävä
    3
    157
  9. Terhi! Saappaanheittokisat 7.8

Oltiin Kinnulassa Ismon, Hegesiippoksen, Jarnan kanssa nokian saapaiden myyntikojussa klo. 14.37 - 14.46 jos näit tämän
    Tunteet
    1
    98
  10. Terhi! Tänään alennuksessa tuoretta lohta 5.90 e kilo

Föglön föglöbutikenin fisulaarista :) minä, Häntsy, Orvokki ja Hegesiippos ollaan tiskin takana pakkailemassa :) ehkä nä
    Ikävä
    0
    95
  11. Terhi! Jämsänkosken nuorisotalo 8.11

Oltiin Sepon ja Kaijan kanssa lounaalla kunnes ilmestyit paikalle. Lähetä faksi jos näet tämän.
    Ikävä
    0
    86
  12. Terhi! Rymättylän koiranäyttely 30.10

Oltiin siinä Pedigree kojun läheisyydessä, minä, Arhippa ja Lyly, jäin miettimään sinua.
    Ikävä
    1
    85
  13. Terhi! Hotel Abora Catarina

Oltiin toukokuun kolmannella viikolla Ismon, Katjan ja Villen kannsa aulassa ja juttelin kanssasi. Jos näit tämän laita
    Ikävä
    0
    84
  14. pyrr_pyrr_

pyrr_pyrr_pyrr...
    Ikävä
    0
    81
  15. Terhi! M/S Romantika 18.10

Istuit siinä Starlight Palacen edessä ja vaihdettiin katseitamme useaan kertaan, kavereina oli Ensio, Torkko ja Hegesiip
    Ikävä
    1
    79
  16. Terhi! Baltic Princess! 16.9

Nähtiin tax free kaupassa Haribo karkkien läheisyydessä. Toivon löytäväni sinut tämän kautta.
    Ikävä
    0
    78
  17. Terhi! M/S Moby Dada 14.11

Olimme Ismon, Hegesiippoksen ja Jarnan kanssa tax-free myymälässä noin klo 15.04 - 15.20 Fazerin suklaalevyjen kohdalla.
    Ikävä
    0
    74
  18. Terhi! Silja Symphony

15.9 oltiin kannella 8 minä tummahiuksinen ja ystäväni!
    Ikävä
    0
    72
  19. Terhi! M/S Megastar 9.11

Oltiin Sepon ja Kirsin kanssa rulettipyödän luona klo. 18.30 jos näit tämän laita post-it lappu Citymarketin ilmoituslul
    Ikävä
    0
    71
  20. Terhi! 11.4 käärmenäyttely Pyhtäällä

Olimme Ismon, Lennartin ja Piian kanssa lähellä eturivia kunnes näin sinut ja käärmeen. Jos näet tämän laita Föglön Fögl
    Ikävä
    0
    69