pyrr
Vapaa kuvaus
pyrr
Aloituksia
32
Kommenttia
13
Meidän ei pitäisi nähdä enää
olen liian heikkona sinuun ja ihastuminen ihan piirusta kiinni, se olisi ihanaa ja myöskin musertavaa. Asiat on niin pie4668- 12532
Lumikki! Katsoit minua niin
jotenkin syvällisen kauniisti tänään. Odotako jotain muutakin kuin katseita?4234- 0189
Terhi! Finnair boeing 747 24.9
istuttiin viereisillä paikoilla, annoin sinulle lounaastani sämpylän ja sinä annoit minulle niitä vauvaporkkanoita. Hävi5181- 2168
perhosen rikkinäiset siivet kynsilakka ja suitsuke
Joskus aina mietin sinua ja sitä miten ihanaa meillä joskus oli yhdessä. Mietitkö koskaan meitä kahta? Jos saisin palata0168Terhi! 25.10 S-market Siilinjärvi
Olin Hegesiippoksen, Arskan ja Myrkin kanssa pakastealtailla, jos näet tämän lähetä faxi.3157Terhi! Saappaanheittokisat 7.8
Oltiin Kinnulassa Ismon, Hegesiippoksen, Jarnan kanssa nokian saapaiden myyntikojussa klo. 14.37 - 14.46 jos näit tämän198Terhi! Tänään alennuksessa tuoretta lohta 5.90 e kilo
Föglön föglöbutikenin fisulaarista :) minä, Häntsy, Orvokki ja Hegesiippos ollaan tiskin takana pakkailemassa :) ehkä nä095Terhi! Jämsänkosken nuorisotalo 8.11
Oltiin Sepon ja Kaijan kanssa lounaalla kunnes ilmestyit paikalle. Lähetä faksi jos näet tämän.086Terhi! Rymättylän koiranäyttely 30.10
Oltiin siinä Pedigree kojun läheisyydessä, minä, Arhippa ja Lyly, jäin miettimään sinua.185Terhi! Hotel Abora Catarina
Oltiin toukokuun kolmannella viikolla Ismon, Katjan ja Villen kannsa aulassa ja juttelin kanssasi. Jos näit tämän laita084- 081
Terhi! M/S Romantika 18.10
Istuit siinä Starlight Palacen edessä ja vaihdettiin katseitamme useaan kertaan, kavereina oli Ensio, Torkko ja Hegesiip179Terhi! Baltic Princess! 16.9
Nähtiin tax free kaupassa Haribo karkkien läheisyydessä. Toivon löytäväni sinut tämän kautta.078Terhi! M/S Moby Dada 14.11
Olimme Ismon, Hegesiippoksen ja Jarnan kanssa tax-free myymälässä noin klo 15.04 - 15.20 Fazerin suklaalevyjen kohdalla.074- 072
Terhi! M/S Megastar 9.11
Oltiin Sepon ja Kirsin kanssa rulettipyödän luona klo. 18.30 jos näit tämän laita post-it lappu Citymarketin ilmoituslul071Terhi! 11.4 käärmenäyttely Pyhtäällä
Olimme Ismon, Lennartin ja Piian kanssa lähellä eturivia kunnes näin sinut ja käärmeen. Jos näet tämän laita Föglön Fögl069