Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
2lesken
2lesken
2lesken
Vapaa kuvaus
2Lesken
Liittynyt 8v sitten
467
aloitusta ·
6302
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tammi
Kiehtovampaa+keskustelua+on+sellainen,+mitä+vempaimia+huushollissa+on+tai+käytetään.+Jääkaappi+ja+sähköhella+on+supervastauksia.+Jos+sattuu+omistamaan+sähköisen+shamppajavispilän,+se+on+jo+kova+sana.+Ja+erittäinen+mielenkiintoinen.
08.02.2018 13:14
Korppis
+Ongelma+on+ehkä+tämän+tyypin+asenne,+jota+arvostelen.+Itseltäni++ei+löydy+pokkaa+lyödä+hanskoja+naulaan+3+viikoksi.+Jättää+läheisten+avustamiset+hammaslääkäreihin,+labroihin+ja+virkistykseen.+Onhan+hoitajat,+tiedän+sen.++Joko+hän+matkusti+kolmeksi+viikoksi+aurinkoiseen+paikkaan,+ja+kulki+kaapu+päällä.+Tai+sitten+hän+matkusti+pohjoiseen+huippusalaiseen+tapaamisen+rinkulamiestä+treffaamaan.
08.02.2018 13:10
päihde
Totta+on.+Minä+olisin+viimeinen+henkilö,+kenelle+hän+kertoisi+juopottelusta+tai+sen+aiheuttamasta+tuhosta.+Kortteja+ei+lähetellä,+mutta+esim.+palvelukodeissa+on+vanhuksia,+joille+yksikin+kortti+merkitsee+äärettömän+paljon.+Siellä++ei+selfiit+eikä+feissit+mummoille+sano+mitään.++Eipä+siellä+omaisia+paljoa+näy,+eikä+käy.++Kun+ovat+roudanneet+omaisensa+hoivaan+se+on+sitten+siinä.+Eletään+omaa+elämää,+umohtaen+täysin++muut.
08.02.2018 11:11
korppis
Ko.+henkilö+lähettelee+tekstareita+ja+kuvia+kännyllä+vaikka+kuinkapaljon.+Nyt+ei+yhtään+kuvaa+reissulta.++Hän+on+henkilö,+joka+ruskettuu+tosi+helposti.+Ja+kestää+hyvin+aurinkoa.
08.02.2018 10:58
ei-muuten
Tällaisen+tapauksen+tiedänkin.+Tyyppi+tuli+kesäterassille+vitivalkoisena+kaljuna,+normaalisti+ruskea+kuin+papu,+ja+kertoi+ettei+rusketus+tartu+rekan+hyttiin++kun+hän+oli+Turkkiin+ajamassa+kananmunia.+Mutta+nyt+ei+ole+kyse+tästä+kuvakirjasta.
08.02.2018 10:54
kiss
Kuka+se?
08.02.2018 01:22
Muisto
Korttien+lähettäminen+katsotaan+todistusaineistoksi,+että+on+ylipäätään+käynyt+Helsinkiä+pidemmällä.++Kun+menet+vaikka+vanhempiasi+tai+tuttujasi+tapaamaan,+onhan+se+mukava,+jos+kännyssä+on+muutama+aurinkoinen+kuva+patatiisisaarelta.+Voivat+sitten+leveillä+naapureille,+kuinka+sitä+eräät+reissaa.
08.02.2018 01:19
kokemus
En+aiokaan+mennä+Hesaan.+Annan+porukoitten+uskoa+niin.+Hiippailen+omassa+kodissani+viikon+verran,+enkä+vastaa+puhelimeen.+Pidän+lomaa+bussissa+istumisesta,+palvelukodeista,edunvalvonnasta.
08.02.2018 01:12
Hot
Muutin+edesmenneen+mieheni+kanssa+kylään+asumaan.+Mies+istui+pyörätuolissa+.+Kun+kaupassa+ja+raitilla+liikuttiin,+niin+kaipa+kyläläiset+selvittivät,+kuka+tuo+pariskunta+on.+Eikä+ollut+mitään+salattavaa.
08.02.2018 01:07
Hot
Hoitokoira+painaa+65+kg+ja+säkäkorkeus+85+cm.+Ei+minulla++ole+niin+laajaa+syliä,+että+siihen+mahtuisi.+Tuskinps+isäntä+antaisi+hurmuria+mukaan.
08.02.2018 01:01
hent
Nyt+on+kysymys+että+mukamas+lähdetään+lomalle+etelään,+vaikka+ei+sitten+lähdetäkään.+Tällä+tempauksella+jätetään+vastuu+määrätyistä+asioista+jonkun+muun+hoidettavaksi.+Puhelimeen+ei+vastata.++Kolmen+viikon+kuurupiilon+aikana+toinen+henkilö+joutuu+palavereihin,+päättämään+sairaan+asioista,+hoitamaan+monta+asiaa+yksin.+En+sano+että+usein+livetään+näin+vastuusta,+mutta+tiedänpä+että+näin+tapahtuu.+Ihmisten+röyhkeydellä+ei+ole+mitään+rajaa.
07.02.2018 18:11
Tell
Ei+pidä+ketjuuni+laittaa+linkkejä.+Jos+on+humppaa+ja+rumpaa,+pistä+hunksipunkille.+Se+tykkää+karseasta+musiikista.+Luulisin.
07.02.2018 17:47
kokemusta
Ei+tarvitse+kun+mennä+kyläkauppaan,+sinusta+tiedetään+lähes+kaikki.+Ja+loput+selvitetään.+Olen+koiran+kanssa+liikkuessani+jäänyt+rupattelemaan+kyläläisten+kanssa+ja+wau,+mitä+salaisuuksia+kylä+pitää+sisällään.+Salarakkauksia,+vainoamisia,+kuolemaa+eri+tavoilla,+kolmiodraamoja+ym.+Pieneen+kylään+mahtuu+paljon+tarinoita.+Siinä+mielessä+Helsinki+oli+parempi+paikka+elää.
07.02.2018 17:42
Tell
Mistäs+arvasit.+Niin+minä+suunnittelin.+Varaan+pakkaseen+safkaa+ja+alan+totaalisesti+rivarikyttääjäksi.+Kerron+viesteissä+sukulaisille+kuinka+nastaa+on+olla+stadissa+ja+katsella+Kiasmassa+taidetta.+Läpi+menee+kuin+väärä+raha.+Ainoa+joka+voi+tuhota+minun+piilotteluni+on+hoitokoira.+Sen+kanssa+pitää+olla+tarkkana
07.02.2018 17:36
Ööö
Minulla+on,mutta+minusta++tuntuu+että+kaikilla+ei+ole.
07.02.2018 17:20
Tell
Minustako.+Asun+yksin,+olen,+elän+yksin.+Kuka+minusta+lomaa+tarvitsee.+Mutta+minä+tarvitsen+kohta+itse+muista+lomaa.+Siis+lähden+stadiin.+Oikeesti.
07.02.2018 17:18
aino
Todella+mautonta+viestintää.
05.02.2018 16:15
vau
Mitä+sinä+sitten+täällä+teet?
05.02.2018 16:12
Menkää
Tuoko+on+hauskaa.+Hah+hah.
05.02.2018 16:10
Tell
Nyt+on+ketjussa+kysymys+maan++äidistä+puolisoineen+ja+heidän++kauan+kaipaamastaan+lapsesta.+Jätä+sivistymättömät+tekstisi+sinne+missä+asut.+Ei+sovi+roisit+tekeleesi+tähän+ketjuun.+Pientä+rajaa.
05.02.2018 16:07
315 / 316