2lesken
Vapaa kuvaus
2Lesken
Aloituksia
451
Kommenttia
5775
Mikä ihmeen loma
Tuossa jokin aika sitten ihmettelin erästä juttua. Kaveri kertoi lähtevänsä kolmeksi viikoksi etelän lämpöön. No ei täs65216384-vuotiaan lapsen murha Joensuussa
4-vuotiaan lapsen murha Joensuussa. Äiti ja isäpuoli vangittu todennäköisin syin epäiltynä lapsen murhasta. Miten tämä o1607854Tilava asunto yksinäisellä
Tällaista kirjoittelen, kun yksi tuttava oli minulla kyläilemässä ja ihmetteli, kun asun 60 neliön asunnossa yksin. Hän1153719Verottaja osaa laskea
Nythän se riemu repesi. Verottaja on ottanut taskulaskimen kätöseensä ja huomannut että leskihän maksaa veroja kuin jo483442Petrus shokeeraa
https://youtu.be/wAvr7fcVJBE Käsittämättömän upea laulaja. Mikä karisma, mikä mies. Koronavirukset unohtuu häntä katsel473226- 2073099
Käärijä onlyfans-tilille
" Käärijä suunnittelee liittymistä aikuisviihdesivustolle. Käärijä kertoo Urheilucastissa harkitsevansa Onlyfans-tilin583092Iso Omena Espoo
Täytyy ottaa kantaa tuohon Espoon Iso Omenan traagiseen tapahtumaan. Olen seurannut lehtiä ja katsonut ja kuunnellut vid208294665-vuotiaan terveystarkastukset
Kirjoittelin tuossa jokin aika sitten mökkitalkoista ja siellä aiheutuneesta huonosta olostani ja lähes romahduksesta.842778Cha Cha Cha
Käärijä - Cha Cha Cha, UMK23 Tämä biisi kolahti tähän täti-ihmiseen. On hyvää musaa ja vauhdikas esiintyjä. Ei muuta k1652777Ihmisroskia
OhHoh. Meitä huono-osaisia kutsuttiin ihmisroskaksi. Sitäkö me pieneläkeläiset, työttömät ja sairaat olemme. Kepu ei pe1002588Armi ja Danny
Armi Aavikko on nyt taas puheenaiheena. Ja myös hänen alkoholisminsa. Joidenkin mielipide on se, että Danny on syyllinen932432Kiiran jetset elämää
Kiira, Kiira, mitä olet mennyt tekemään. Olen pitänyt sinua elovena, maitotyttönä. Viattomana, eteerisen kauniina ja1142290- 282073
Ei rokoteta alle 70-vee pitkään aikaan
Hyvää huomenta palstalaiset. Aamukaffeet on juotu ja uutiset netistä katsottu. Näköjään viisaat ovat tulleet siihen tul352017Kela valvoo
Olen hyvin lääkevastainen, mutta paria lääkettä syön, satunnaisesti. Menin apteekkiin ja pyysin sitä toista. Farmaseut1521964Vanhenemisen ilot
Kiusani on kystiittinen (verta vuotava) rakko, joka ei anna yöllä montaa minuuttia nukkua. Sen paremmin kuin päivälläkää781910Muurahaiset tuli keittiöön
No niin, nyt tulivat muurahaiset sisälle. Vilistävät keittiön sivupöydällä. Katoavat mikrojen alle piiloon. Ei auttanut261903Ukko pudottelee luikuria
Olen luullut tuntevani erään mieshenkilön jollakin tasolla. Hän kertoilee ihan tavallisia asioita, pojastaan, pojan lap361892Introvertti
Ihana rauha on laskeutunut sisimpääni. Vihdoinkin. Minulle on sopinut tämä kuumuus siksi että, kaikki verhot ovat tiuka981870