Vapaa kuvaus

Moi. Olen reilu viiskymppinen, kaikenlaisesta erikoisemmasta seksistä pitävä roteva ja isokokoinen mies.
Aiheesta keskusteleminen on antoisaa jo itsessään. Laaja aihe ja vaikea tiivistää muutamaan sanaan.
Kokeilen, voisiko täältä löytää leikkikaverin, joka olisi valmis heittäytymään sekä avoimin mielin kokeilemaan kaikenlaista hauskaa.
Kaiken vinksahtaneen ja pervon seksin lisäksi olen erittäin Dom ja haussa olisi myös erittäin alistuva nainen, jota kiehtoisi opetella ja harrastaa bdsm-leikkejä ja joka arvostaa kovaa kotikuria kaikilla nyansseilla. Myös perheen sisäiset valtadominanssit tai sen henkisen ohjailut taittuu. Raskaus ei myöskään ole missään vaiheessaan este millekään.
Myös nuori, jos olet kiinnostunut opettelemaan, kysy rohkeasti.
Nuoret parit ja kaikki muutkin parit, jotka kaipaisitte dominoivan daddyn pitämään kuria ja olemaan käskyttäjänä ja opettajana, jutulle vain. :D
Toki kaikenlainen muukin perinteisestä poikkeava innostaa mieltä jos s/m tuntuu liian raisulta.
En oikein osaa enää paheksua mitään, kunhan kaikilla on kivaa.
Voin siis tietysti vain myös keskustella aiheesta. Saat AINA asiallisia vastauksia ja keskustelu tarkoittaa vuoropuhelua, ei sitä, että minä kerron kaiken itsestäni ja sinä et mitään. :)
Minua ei näy ns. YLE:llä. Olen punaisella eli kaapissa tai privassa. Pidättäydyn omissa aiheissani enkä ole kiinnostunut yleisestä lätinästä.
Alla olevasta keskustelun linkistä avautuu minun all-around ilmoitus myös toisaalla.

Aloituksia

0

Kommenttia

1