Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
Tappio Rydmanille
63
60
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Persut pettää kansan ja pettää hallituksenkin.
- Anonyymi00002UUSI
Tsunami vesilasissa. Persut heittäytyivät hallituksen sisäiseksi oppositioksi.
- Anonyymi00005UUSI
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00012UUSI
Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?
Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?
Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?
Minä en ole minkään sortin persu. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?
Soini ei ole yksinkertainen, toisin kuin laskutaidoton pupujussi tai saksikäsi-riikkuli.
Soini on populisti mutta sentään johdonmukainen.
Pupujussi ja saksikäsi-riikkuli muuttaa aina mieltään, jos on vaarana, että heidät leimataan hinttifoobikoksi, rasistiksi, EU-vastaiseksi, tms. Pupujussin mielestä ihmisen etninen tausta ei vaikuta mitenkään siihen, voiko olla suomalainen. Saksikäsi-riikkulin mielestä Suomeen saa tulla vaikka miljoonia muhamettilaisia, jos elättävät itse itsensä eivätkä riko lakeja, eli saksikäsi-riikkulin ja pupujussin mielestä kantaväestö saa muuttua vähemmistöksi Suomessa.
Tosiasia on, että ihmisen pitää olla aika yksinkertainen, jos kuvittelee perussuomalaisten olevan maahanmuuttoa vastaan ja kantaväestön puolesta. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?
Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?
Minä en ole minkään sortin persu.Ei hallitus niin toimi, että pääministerin esitykset on pakko aina hyväksyä.
Pääministeriltä toki äärimmäisen huonoa politiikkaa, jos edes ei saa omaa hallitusta esityksensä kannalle.
- Anonyymi00003UUSI
Miten monta kymmentä avausta sinä ap ajattelit vielä kirjoittaa samasta jutusta?
Toisen kysymyksen kuuluessa mitä luulet Soinia isäksi kutsuva homojen kivittäjä oletko sinä ihan varma siitä, että se on persuille tappio että kokoomus ja RKP estää Rydmania viemästä esim. pride marssin rahoituksen? Vai kävisikö siinä jopa niin, että sen seurauksena persujen kannatus taas kasvaa kun RKP ja kokoomus alkoi vapisemaan sateenkaariväen edessä? - Anonyymi00006UUSI
Persut eivät ymmärrä mitä demokratia tarkoittaa, natseja kun kaikki ovat. Luoja meitä varelkonn persujen fasimilta. He kulkevat natsien jalanjäljissä. Persu pettää aina.
- Anonyymi00009UUSI
Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suomi24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta persuista pihalle potkittuja kainaloiden tuulettajia fanittavalta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta.
- Anonyymi00011UUSI
Sattui olemaan persut jotka ne fasisti natsit potki puolueestaan pihalle...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sattui olemaan persut jotka ne fasisti natsit potki puolueestaan pihalle...
Vaikka Halla-aho oli potkivinaan fasisteja ulos persuista, niin se ei tarkoita sitä, että fasismi olisi lähtenyt koko persupuolueesta. Fasistinen politiikka näkyy persuista kuten muistakin aatevelipuolueistaan.
Fasismin tutkija, professori Jason Stanley:
"Kun Unkari vie vähemmistöiltä oikeudet perustuslaissa, Puola kieltää rangaistuksen uhalla väittämästä historiankirjoituksessa, että puolalaiset olisivat osallistuneet holokaustiin, tai kun Yhdysvalloissa osavaltiot saavat oikeuden puuttua naisen oikeuksiin päättää omasta ruumiistaan, fasistisen politiikan tunnusmerkit täyttyvät."
"Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."
https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/ - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vaikka Halla-aho oli potkivinaan fasisteja ulos persuista, niin se ei tarkoita sitä, että fasismi olisi lähtenyt koko persupuolueesta. Fasistinen politiikka näkyy persuista kuten muistakin aatevelipuolueistaan.
Fasismin tutkija, professori Jason Stanley:
"Kun Unkari vie vähemmistöiltä oikeudet perustuslaissa, Puola kieltää rangaistuksen uhalla väittämästä historiankirjoituksessa, että puolalaiset olisivat osallistuneet holokaustiin, tai kun Yhdysvalloissa osavaltiot saavat oikeuden puuttua naisen oikeuksiin päättää omasta ruumiistaan, fasistisen politiikan tunnusmerkit täyttyvät."
"Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."
https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/Milloin sinä sinimustia fanittava Soinisti ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä foliohattu heilutat vuoden jokaisena päivänä natsikorttia persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki? Poistaen muiden viestit joissa niille persuista pihalle potkituille rotuopin julistajille auotaan päätä mitä sinä et tietenkään salli sinimustien kannattajana.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Milloin sinä sinimustia fanittava Soinisti ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä foliohattu heilutat vuoden jokaisena päivänä natsikorttia persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki? Poistaen muiden viestit joissa niille persuista pihalle potkituille rotuopin julistajille auotaan päätä mitä sinä et tietenkään salli sinimustien kannattajana.
"Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."
Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita? - Anonyymi00038UUSI
Olet väärässä. Hallapersut ovat ennemminkin Mussolinin alkuperäisillä linjoilla. Sinimustaliike on se puolue, joka on Hitlerin linjoilla.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
"Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."
Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita?"Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."
Tuohan kuvastaa nykyisin kaikkia puolueita.
- Anonyymi00008UUSI
Hehehehe... Orpo jyrähti Willelle!
- Anonyymi00010UUSI
Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe
Pikemminkin kuihtuu kuin luumu rusinaksi.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pikemminkin kuihtuu kuin luumu rusinaksi.
Rusinapuolue persut. Vai onko rusinan sijasta paskanmarja?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rusinapuolue persut. Vai onko rusinan sijasta paskanmarja?
Suoraan sanottuna iso tunkio.
- Anonyymi00013UUSI
”Avustuskriteerit on jo päätetty, ne ovat voimassa eivätkä ne tule muuttumaan. Kriteerit eivät kuitenkaan sinänsä ole vielä avustuspäätöksiä, vaan ainoastaan valmistelua ohjaavia periaatteita”
Kopio Rydmanin sanomisista kysymyksen kuuluessä mitä sinä et edellisessä ymmärrä ap?- Anonyymi00014UUSI
on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏
- Anonyymi00016UUSI
”Ministeri Rydmanin esittämistä Stea-avustusten kriteereistä ei ole hallituksessa sopua.
Ministeri ei voi edistää asiaa ilman hallituksen hyväksyntää.
Siksi vien asian valtioneuvoston istuntoon käsiteltäväksi. Säästöihin on sitouduttu ja ne toteutetaan yhdessä”, pääministeri kirjoitti.'' - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏
Samaa idiotismia kuin toimittajan yrittäessä saada Kiurulta 6 kertaa vastauksen kysymykseen mikä niissä avustuskriteereissä on ongelmana saamatta vastausta.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏
"– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.
– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469
Toistetaan:
"– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on." - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
"– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.
– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469
Toistetaan:
"– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
"– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.
– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469
Toistetaan:
"– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."Työministeri Marttinen....
”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”
”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.
Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂
Voi lapskulta sua pikku teinipersu.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voi lapskulta sua pikku teinipersu.
Oliko sinulla tenho jotain asiaakin?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Työministeri Marttinen....
”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”
”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.
Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.Siinä toinen tohelo Rydmanin kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallituksen enemmistö voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä avustuskriteereillä päättäessään mitkä järjestöt joutuu leikkausten kohteiksi ja mitkä ei. Mikä v..ttu siinä ei mene perille?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siinä toinen tohelo Rydmanin kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallituksen enemmistö voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä avustuskriteereillä päättäessään mitkä järjestöt joutuu leikkausten kohteiksi ja mitkä ei. Mikä v..ttu siinä ei mene perille?
Ota poskeen ruikku
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Työministeri Marttinen....
”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”
”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.
Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.Työministeri Marttinen - tuo suuri intellektuelli - tarkoittaa, että aina on ollut hallitus se, jossa on päätetty kaikkien ministeriöiden jakamat kaikki järjestöavustukset... Sektoriministeri ei Marttisen mukaan avustuksista ole päättänyt :D
Kokoomus - valehtelijoiden kerho - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Samaa idiotismia kuin toimittajan yrittäessä saada Kiurulta 6 kertaa vastauksen kysymykseen mikä niissä avustuskriteereissä on ongelmana saamatta vastausta.
Ongelma on esim. demareille se, että puolueen hillotolppa (Sosten päääsihteerin paikka) on uhattuna.
Riittää käydä läpi noiden järjestöjen johtohenkilöiden poliittinen tausta, niin tietää, miltä järjestöiltä "ei missään tapauksessa saa leikata" - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂
"Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. "
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa... - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. "
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...Samaa sarjaa kuin A studion typerät kysymykset kokoomuksen typerälle kumileimasimelle hallituksen leikkauksista kotiuttaminen sen aiheena. Ilman että viimeisenä mainittu sai sanottua kuinka sillä Suomen kotiuttamispolitiikalla on aikaansaatu lähinnä se, ettei esim. 20 vuotta maassa ollut mamu osaa Suomea. Koska on saanut 20 tulkin palvelut ilmaiseksi ilman tarvetta opiskella Suomen kieltä.
- Anonyymi00023UUSI
Rupeaako hukkapätkä nyt ärhentelemään ja myöskin RETTELÖITSEMÄÄN
- Anonyymi00030UUSI
Se olisikin huvittava näky. Orpo antaisi hänelle tarvittaessa isän kädestä.
- Anonyymi00031UUSI
Lähinnä hihittelee huomatessaan miten yksinkertaisia toimittajat ja mm. Orpo on.
Pienenä vihjeenä:
"– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.
– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469
Lue ja yritä ymmärtää lukemasi ap. Sen jäädessä yrityksen tasolle kuten aina ennenkin.. - Anonyymi00040UUSI
Eiköhän tuo Orpo pian rauhoitu ja lakkaa ärhentelemästä, kun pahin hysteriakohtaus menee häneltä ohitse.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Se olisikin huvittava näky. Orpo antaisi hänelle tarvittaessa isän kädestä.
Jos haluaa kaataa hallituksen vaiheessa missä sen toimet alkaa pikku hiljaa toimimaan.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Se olisikin huvittava näky. Orpo antaisi hänelle tarvittaessa isän kädestä.
miten pahasti sinä otit vanhemmiltasi selkään lapsena kun päivittäin fantasioit väkivallalla persut sen kohteena??
- Anonyymi00039UUSI
Kokoomus kuohitsi Rydmanin :)))
- Anonyymi00042UUSI
Taisi mennä päinvastoin.
Nyt on maata johdettu EK:n idioottien opeilla.
Ja jäljet on totisesti sen mukaiset. - Anonyymi00051UUSI
Yksinomaan nolaa itsensä viemällä avustuskriteerit hallituksen muokattavaksi sen jälkeen kun Rydman kertoi että hallitus voi pyyhkiä p..rseensä niillä avustuskriteereistä katsoessaan sille aihetta olevan. Asia mitä sinä et ymmärrä et sitten millään vaikka olet kopioinut s24 palstoille valtavan määrän lehtijuttuja joissa edellinen todetaan Rydmanin toimesta.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Taisi mennä päinvastoin.
Nyt on maata johdettu EK:n idioottien opeilla.
Ja jäljet on totisesti sen mukaiset.Ehei! Työministeri Marttinen antoi Rydmanille lopullisen läpsäyksen sanomalla, että tiistaina hallitus käsittelee asian yhdessä. Eli Rydman voi uhota ja kitistä mitä vaan, mutta pääministeri on pääministeri, joka kipparoi hallitusta. Niin niillä Purran omilla leikkauslistoillakin pyyhittiin lopulta vain lattiaa, kun Orpo sanoi viimeisen sanan.
Joutuuko Orpo taas pitämään persuille pelisääntökeskustelun? Monesko kerta olisi? - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ehei! Työministeri Marttinen antoi Rydmanille lopullisen läpsäyksen sanomalla, että tiistaina hallitus käsittelee asian yhdessä. Eli Rydman voi uhota ja kitistä mitä vaan, mutta pääministeri on pääministeri, joka kipparoi hallitusta. Niin niillä Purran omilla leikkauslistoillakin pyyhittiin lopulta vain lattiaa, kun Orpo sanoi viimeisen sanan.
Joutuuko Orpo taas pitämään persuille pelisääntökeskustelun? Monesko kerta olisi?Vtun idiootti sinä jätit lehtikopiostasi pois sen oleellisimman eli sen, missä Rydman kertoo ettei avustuskriteerit määritä mistä leikataan sen kuuluessa hallituksen valtuuksiin ilman että avustuskriteerit sitä sitoo.
- Anonyymi00043UUSI
UKK oli viisas mies:
"Älkää ikinä päästäkö kokoomusta valtaan Suomessa, koska muuten ne tuhoavat koko Suomen"- Anonyymi00054UUSI
Niin suuri itänaapurin nuolija ettei keskusta uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa pitäisikö Suomen liittyä Natoon. Siirtäen kekkoslovakiassa ikänsä eläneinä vastuun muille todeten tyytyvänsä ratkaisuun mihin muut päätyvät. Ja kun se muiden kanta oli myönteinen aloittivat naurettavan jahdin Väyrynen sen kohteen ryssäkortib heilutteluineen asianomaista kohtaan. Huomion pois viemiseksi siitä, ettei keskusta venäjän pelossaan uskaltanut ottaa kantaa Natoon liittymisen suhteen kuin vasta sen jälkeen kun kaikki muut oli sille vihreää valoa näyttänyt.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Niin suuri itänaapurin nuolija ettei keskusta uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa pitäisikö Suomen liittyä Natoon. Siirtäen kekkoslovakiassa ikänsä eläneinä vastuun muille todeten tyytyvänsä ratkaisuun mihin muut päätyvät. Ja kun se muiden kanta oli myönteinen aloittivat naurettavan jahdin Väyrynen sen kohteen ryssäkortib heilutteluineen asianomaista kohtaan. Huomion pois viemiseksi siitä, ettei keskusta venäjän pelossaan uskaltanut ottaa kantaa Natoon liittymisen suhteen kuin vasta sen jälkeen kun kaikki muut oli sille vihreää valoa näyttänyt.
"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Unohtuiko? - Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Unohtuiko?Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Unohtuiko?Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään,
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
Voi voi tuota persulin itkua, kun totuudesta muistutetaan. Nyyh....
- Anonyymi00050UUSI
Järjestöjen johdosa on kokoomuslaisia. Eihän se käy kokoomuslaisille,
että valtion tukemien järjestöjen johtohenkilöitten palkkakatoksi
tulisi 75000 euroa vuodessa, kun tukia leikattaisiin.- Anonyymi00053UUSI
Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.
Joko sinä homoja kivittävä Soinisti olet nahka-asusi rasvannut että pääset sitä esittelemään pride marssiin kokoomuksen ja RKP:n estäessä Rydmania viemästä varoja pride marssilta?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Joko sinä homoja kivittävä Soinisti olet nahka-asusi rasvannut että pääset sitä esittelemään pride marssiin kokoomuksen ja RKP:n estäessä Rydmania viemästä varoja pride marssilta?
Sinä et kyllä todellakaan käy täysillä.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sinä et kyllä todellakaan käy täysillä.
Niinkö meinaat pride marssien leikkauksia vastustava homojen kivittäjä Soinisti?
- Anonyymi00064UUSI
Wille ei saanut ryssänkauppaakaan lopetettua. Ei halunnut?
https://yle.fi/a/74-20080267 - Anonyymi00065UUSI
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00071UUSI
Mitäs muuta sinne hullujenhuoneelle kuuluu?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455