Tappio Rydmanille

Anonyymi-ap

63

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Persut pettää kansan ja pettää hallituksenkin.

    • Anonyymi00002
      UUSI

      Tsunami vesilasissa. Persut heittäytyivät hallituksen sisäiseksi oppositioksi.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.


      • Anonyymi00012
        UUSI

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?

        Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?

        Minä en ole minkään sortin persu.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Soini ei ole yksinkertainen, toisin kuin laskutaidoton pupujussi tai saksikäsi-riikkuli.

        Soini on populisti mutta sentään johdonmukainen.

        Pupujussi ja saksikäsi-riikkuli muuttaa aina mieltään, jos on vaarana, että heidät leimataan hinttifoobikoksi, rasistiksi, EU-vastaiseksi, tms. Pupujussin mielestä ihmisen etninen tausta ei vaikuta mitenkään siihen, voiko olla suomalainen. Saksikäsi-riikkulin mielestä Suomeen saa tulla vaikka miljoonia muhamettilaisia, jos elättävät itse itsensä eivätkä riko lakeja, eli saksikäsi-riikkulin ja pupujussin mielestä kantaväestö saa muuttua vähemmistöksi Suomessa.

        Tosiasia on, että ihmisen pitää olla aika yksinkertainen, jos kuvittelee perussuomalaisten olevan maahanmuuttoa vastaan ja kantaväestön puolesta.


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?

        Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?

        Minä en ole minkään sortin persu.

        Ei hallitus niin toimi, että pääministerin esitykset on pakko aina hyväksyä.
        Pääministeriltä toki äärimmäisen huonoa politiikkaa, jos edes ei saa omaa hallitusta esityksensä kannalle.


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Miten monta kymmentä avausta sinä ap ajattelit vielä kirjoittaa samasta jutusta?

      Toisen kysymyksen kuuluessa mitä luulet Soinia isäksi kutsuva homojen kivittäjä oletko sinä ihan varma siitä, että se on persuille tappio että kokoomus ja RKP estää Rydmania viemästä esim. pride marssin rahoituksen? Vai kävisikö siinä jopa niin, että sen seurauksena persujen kannatus taas kasvaa kun RKP ja kokoomus alkoi vapisemaan sateenkaariväen edessä?

    • Anonyymi00006
      UUSI

      Persut eivät ymmärrä mitä demokratia tarkoittaa, natseja kun kaikki ovat. Luoja meitä varelkonn persujen fasimilta. He kulkevat natsien jalanjäljissä. Persu pettää aina.

      • Anonyymi00009
        UUSI

        Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suomi24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta persuista pihalle potkittuja kainaloiden tuulettajia fanittavalta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta.


      • Anonyymi00011
        UUSI

        Sattui olemaan persut jotka ne fasisti natsit potki puolueestaan pihalle...


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sattui olemaan persut jotka ne fasisti natsit potki puolueestaan pihalle...

        Vaikka Halla-aho oli potkivinaan fasisteja ulos persuista, niin se ei tarkoita sitä, että fasismi olisi lähtenyt koko persupuolueesta. Fasistinen politiikka näkyy persuista kuten muistakin aatevelipuolueistaan.

        Fasismin tutkija, professori Jason Stanley:

        "Kun Unkari vie vähemmistöiltä oikeudet perustuslaissa, Puola kieltää rangaistuksen uhalla väittämästä historiankirjoituksessa, että puolalaiset olisivat osallistuneet holokaustiin, tai kun Yhdysvalloissa osavaltiot saavat oikeuden puuttua naisen oikeuksiin päättää omasta ruumiistaan, fasistisen politiikan tunnusmerkit täyttyvät."

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Vaikka Halla-aho oli potkivinaan fasisteja ulos persuista, niin se ei tarkoita sitä, että fasismi olisi lähtenyt koko persupuolueesta. Fasistinen politiikka näkyy persuista kuten muistakin aatevelipuolueistaan.

        Fasismin tutkija, professori Jason Stanley:

        "Kun Unkari vie vähemmistöiltä oikeudet perustuslaissa, Puola kieltää rangaistuksen uhalla väittämästä historiankirjoituksessa, että puolalaiset olisivat osallistuneet holokaustiin, tai kun Yhdysvalloissa osavaltiot saavat oikeuden puuttua naisen oikeuksiin päättää omasta ruumiistaan, fasistisen politiikan tunnusmerkit täyttyvät."

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/

        Milloin sinä sinimustia fanittava Soinisti ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä foliohattu heilutat vuoden jokaisena päivänä natsikorttia persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki? Poistaen muiden viestit joissa niille persuista pihalle potkituille rotuopin julistajille auotaan päätä mitä sinä et tietenkään salli sinimustien kannattajana.


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Milloin sinä sinimustia fanittava Soinisti ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä foliohattu heilutat vuoden jokaisena päivänä natsikorttia persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki? Poistaen muiden viestit joissa niille persuista pihalle potkituille rotuopin julistajille auotaan päätä mitä sinä et tietenkään salli sinimustien kannattajana.

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita?


      • Anonyymi00038
        UUSI

        Olet väärässä. Hallapersut ovat ennemminkin Mussolinin alkuperäisillä linjoilla. Sinimustaliike on se puolue, joka on Hitlerin linjoilla.


      • Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita?

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Tuohan kuvastaa nykyisin kaikkia puolueita.


    • Anonyymi00008
      UUSI

      Hehehehe... Orpo jyrähti Willelle!

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe

        Pikemminkin kuihtuu kuin luumu rusinaksi.


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pikemminkin kuihtuu kuin luumu rusinaksi.

        Rusinapuolue persut. Vai onko rusinan sijasta paskanmarja?


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Rusinapuolue persut. Vai onko rusinan sijasta paskanmarja?

        Suoraan sanottuna iso tunkio.


    • Anonyymi00013
      UUSI

      ”Avustuskriteerit on jo päätetty, ne ovat voimassa eivätkä ne tule muuttumaan. Kriteerit eivät kuitenkaan sinänsä ole vielä avustuspäätöksiä, vaan ainoastaan valmistelua ohjaavia periaatteita”

      Kopio Rydmanin sanomisista kysymyksen kuuluessä mitä sinä et edellisessä ymmärrä ap?

      • Anonyymi00014
        UUSI

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏


      • Anonyymi00016
        UUSI

        ”Ministeri Rydmanin esittämistä Stea-avustusten kriteereistä ei ole hallituksessa sopua.

        Ministeri ei voi edistää asiaa ilman hallituksen hyväksyntää.

        Siksi vien asian valtioneuvoston istuntoon käsiteltäväksi. Säästöihin on sitouduttu ja ne toteutetaan yhdessä”, pääministeri kirjoitti.''


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        Samaa idiotismia kuin toimittajan yrittäessä saada Kiurulta 6 kertaa vastauksen kysymykseen mikä niissä avustuskriteereissä on ongelmana saamatta vastausta.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        Työministeri Marttinen....

        ”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”

        ”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.

        Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂

        Voi lapskulta sua pikku teinipersu.


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Voi lapskulta sua pikku teinipersu.

        Oliko sinulla tenho jotain asiaakin?


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Työministeri Marttinen....

        ”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”

        ”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.

        Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.

        Siinä toinen tohelo Rydmanin kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallituksen enemmistö voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä avustuskriteereillä päättäessään mitkä järjestöt joutuu leikkausten kohteiksi ja mitkä ei. Mikä v..ttu siinä ei mene perille?


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Siinä toinen tohelo Rydmanin kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallituksen enemmistö voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä avustuskriteereillä päättäessään mitkä järjestöt joutuu leikkausten kohteiksi ja mitkä ei. Mikä v..ttu siinä ei mene perille?

        Ota poskeen ruikku


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Työministeri Marttinen....

        ”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”

        ”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.

        Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.

        Työministeri Marttinen - tuo suuri intellektuelli - tarkoittaa, että aina on ollut hallitus se, jossa on päätetty kaikkien ministeriöiden jakamat kaikki järjestöavustukset... Sektoriministeri ei Marttisen mukaan avustuksista ole päättänyt :D

        Kokoomus - valehtelijoiden kerho


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Samaa idiotismia kuin toimittajan yrittäessä saada Kiurulta 6 kertaa vastauksen kysymykseen mikä niissä avustuskriteereissä on ongelmana saamatta vastausta.

        Ongelma on esim. demareille se, että puolueen hillotolppa (Sosten päääsihteerin paikka) on uhattuna.

        Riittää käydä läpi noiden järjestöjen johtohenkilöiden poliittinen tausta, niin tietää, miltä järjestöiltä "ei missään tapauksessa saa leikata"


      • Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂

        "Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. "

        Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        "Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. "

        Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...

        Samaa sarjaa kuin A studion typerät kysymykset kokoomuksen typerälle kumileimasimelle hallituksen leikkauksista kotiuttaminen sen aiheena. Ilman että viimeisenä mainittu sai sanottua kuinka sillä Suomen kotiuttamispolitiikalla on aikaansaatu lähinnä se, ettei esim. 20 vuotta maassa ollut mamu osaa Suomea. Koska on saanut 20 tulkin palvelut ilmaiseksi ilman tarvetta opiskella Suomen kieltä.


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Rupeaako hukkapätkä nyt ärhentelemään ja myöskin RETTELÖITSEMÄÄN

      • Anonyymi00030
        UUSI

        Se olisikin huvittava näky. Orpo antaisi hänelle tarvittaessa isän kädestä.


      • Anonyymi00031
        UUSI

        Lähinnä hihittelee huomatessaan miten yksinkertaisia toimittajat ja mm. Orpo on.

        Pienenä vihjeenä:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Lue ja yritä ymmärtää lukemasi ap. Sen jäädessä yrityksen tasolle kuten aina ennenkin..


      • Anonyymi00040
        UUSI

        Eiköhän tuo Orpo pian rauhoitu ja lakkaa ärhentelemästä, kun pahin hysteriakohtaus menee häneltä ohitse.


      • Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Se olisikin huvittava näky. Orpo antaisi hänelle tarvittaessa isän kädestä.

        Jos haluaa kaataa hallituksen vaiheessa missä sen toimet alkaa pikku hiljaa toimimaan.


      • Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Se olisikin huvittava näky. Orpo antaisi hänelle tarvittaessa isän kädestä.

        miten pahasti sinä otit vanhemmiltasi selkään lapsena kun päivittäin fantasioit väkivallalla persut sen kohteena??


    • Anonyymi00039
      UUSI

      Kokoomus kuohitsi Rydmanin :)))

      • Anonyymi00042
        UUSI

        Taisi mennä päinvastoin.
        Nyt on maata johdettu EK:n idioottien opeilla.
        Ja jäljet on totisesti sen mukaiset.


      • Anonyymi00051
        UUSI

        Yksinomaan nolaa itsensä viemällä avustuskriteerit hallituksen muokattavaksi sen jälkeen kun Rydman kertoi että hallitus voi pyyhkiä p..rseensä niillä avustuskriteereistä katsoessaan sille aihetta olevan. Asia mitä sinä et ymmärrä et sitten millään vaikka olet kopioinut s24 palstoille valtavan määrän lehtijuttuja joissa edellinen todetaan Rydmanin toimesta.


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Taisi mennä päinvastoin.
        Nyt on maata johdettu EK:n idioottien opeilla.
        Ja jäljet on totisesti sen mukaiset.

        Ehei! Työministeri Marttinen antoi Rydmanille lopullisen läpsäyksen sanomalla, että tiistaina hallitus käsittelee asian yhdessä. Eli Rydman voi uhota ja kitistä mitä vaan, mutta pääministeri on pääministeri, joka kipparoi hallitusta. Niin niillä Purran omilla leikkauslistoillakin pyyhittiin lopulta vain lattiaa, kun Orpo sanoi viimeisen sanan.

        Joutuuko Orpo taas pitämään persuille pelisääntökeskustelun? Monesko kerta olisi?


      • Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Ehei! Työministeri Marttinen antoi Rydmanille lopullisen läpsäyksen sanomalla, että tiistaina hallitus käsittelee asian yhdessä. Eli Rydman voi uhota ja kitistä mitä vaan, mutta pääministeri on pääministeri, joka kipparoi hallitusta. Niin niillä Purran omilla leikkauslistoillakin pyyhittiin lopulta vain lattiaa, kun Orpo sanoi viimeisen sanan.

        Joutuuko Orpo taas pitämään persuille pelisääntökeskustelun? Monesko kerta olisi?

        Vtun idiootti sinä jätit lehtikopiostasi pois sen oleellisimman eli sen, missä Rydman kertoo ettei avustuskriteerit määritä mistä leikataan sen kuuluessa hallituksen valtuuksiin ilman että avustuskriteerit sitä sitoo.


    • Anonyymi00043
      UUSI

      UKK oli viisas mies:
      "Älkää ikinä päästäkö kokoomusta valtaan Suomessa, koska muuten ne tuhoavat koko Suomen"

      • Anonyymi00054
        UUSI

        Niin suuri itänaapurin nuolija ettei keskusta uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa pitäisikö Suomen liittyä Natoon. Siirtäen kekkoslovakiassa ikänsä eläneinä vastuun muille todeten tyytyvänsä ratkaisuun mihin muut päätyvät. Ja kun se muiden kanta oli myönteinen aloittivat naurettavan jahdin Väyrynen sen kohteen ryssäkortib heilutteluineen asianomaista kohtaan. Huomion pois viemiseksi siitä, ettei keskusta venäjän pelossaan uskaltanut ottaa kantaa Natoon liittymisen suhteen kuin vasta sen jälkeen kun kaikki muut oli sille vihreää valoa näyttänyt.


      • Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Niin suuri itänaapurin nuolija ettei keskusta uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa pitäisikö Suomen liittyä Natoon. Siirtäen kekkoslovakiassa ikänsä eläneinä vastuun muille todeten tyytyvänsä ratkaisuun mihin muut päätyvät. Ja kun se muiden kanta oli myönteinen aloittivat naurettavan jahdin Väyrynen sen kohteen ryssäkortib heilutteluineen asianomaista kohtaan. Huomion pois viemiseksi siitä, ettei keskusta venäjän pelossaan uskaltanut ottaa kantaa Natoon liittymisen suhteen kuin vasta sen jälkeen kun kaikki muut oli sille vihreää valoa näyttänyt.

        "Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

        Unohtuiko?


      • Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        "Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

        Unohtuiko?

        Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..


      • Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        "Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

        Unohtuiko?

        Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään,


      • Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..

        Voi voi tuota persulin itkua, kun totuudesta muistutetaan. Nyyh....


    • Anonyymi00050
      UUSI

      Järjestöjen johdosa on kokoomuslaisia. Eihän se käy kokoomuslaisille,
      että valtion tukemien järjestöjen johtohenkilöitten palkkakatoksi
      tulisi 75000 euroa vuodessa, kun tukia leikattaisiin.

      • Anonyymi00053
        UUSI

        Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.


      • Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.

        Joko sinä homoja kivittävä Soinisti olet nahka-asusi rasvannut että pääset sitä esittelemään pride marssiin kokoomuksen ja RKP:n estäessä Rydmania viemästä varoja pride marssilta?


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Joko sinä homoja kivittävä Soinisti olet nahka-asusi rasvannut että pääset sitä esittelemään pride marssiin kokoomuksen ja RKP:n estäessä Rydmania viemästä varoja pride marssilta?

        Sinä et kyllä todellakaan käy täysillä.


      • Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Sinä et kyllä todellakaan käy täysillä.

        Niinkö meinaat pride marssien leikkauksia vastustava homojen kivittäjä Soinisti?


    • Anonyymi00064
      UUSI
    • Anonyymi00065
      UUSI

      Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.

      • Anonyymi00071
        UUSI

        Mitäs muuta sinne hullujenhuoneelle kuuluu?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe