Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+sinun+ei+tarvitse+todistella+mitään+joten+viittaukset+tieteen+tarinoihin+tai+johonkin+wikipedia+linkkiin+ovat+turhia+,+nyt+on+kyse+henkilökohtaisesta+kokemuksesta.
Hyvät+päivät+sinne+!
22.04.2019 06:17
Jos+nyt+eka+selvittäisit+itse+mistä+mielesi/ajatuksesi+on+syntynyt+niin+ehkäpä+sen+jälkeen+ymmärrät+jotain+muutakin?
22.04.2019 06:15
Pyrin+rakastamaan+kaikkia+mutta+itsekästä+ihmistä+on+ajoittain+vaikea+ymmärtää+,+ns.+Kivisydämmistä+ihmistä.
Tiedostan+kuitenkin+että+jos+alkaisin+kaikille+kaupungilla+morjensteleen+niin+valkotakkiset+hakisivat+pian+:D
Tosin+ei+sekään+haittaisi+,+suljettua+osastoa+voisi+verrata+lähinnä+munkkiluostariin+joten+aika+iisiä+meininkiä.
Joten+taidanpa+alkaa+harjoittelemaan+;)
22.04.2019 05:00
Mieleen+mistä?
22.04.2019 03:48
Oli+se+sitten+kuinka+likainen+tahansa+niin+totuus+vapauttaa.
21.04.2019 17:24
Totuus+on+parasta
21.04.2019 17:23
Sinulle.
Ihminen+jos+toinenkin+edustaa+samaa+lajia+joten+eroavaisuudet+ovat+minimaalisia.
Ajatuksenjuoksu+onkin+eri+asia+mutta+mikä+onkaan+ihmisen+luonnollinen+olotila....se+meitä+yhdistää+,+läsnäolo+eikä+ajatuksien+perässä+juokseminen.
Tokihan+suurin+osa+ainoastaan+juoksee+oravanpyöräänsä+sokeana+tietämättä+mitään+kuplansa+ulkopuolelta.
21.04.2019 14:38
Kulutushysterisen+ihmisen+puolusteluja+sen+puolesta+ettei+vaan+tarvitse+luopua+mistään+kun+ei+kykene+itsenäisesti+enään+elämään+vaan+tarvitsee+huoltajakseen+älylaitteen+järjestelmineen?
21.04.2019 11:16
Itse+käännyn+kyllä+Jumalan+valtakunnan+liittoon+johon+Jeesus+Kristus+meitä+patisti+kääntymään+opeillaan.
Maailmalliset+lahkoilu+seurakunnat+erikseen+jotka+maalailevat+jumalan+kuvia+seinille+,+mässäilevät+rahoillaan+ja+vielä+kaikenlisäksi+jättävät+ihmiset+tielle+kyyhöttämään+muka+pelastuneina.
Jeesus+on+ainoa+ja+kristinuskoa+hän+ei+perustanut+vaan+sen+teki+joku+toinen.
21.04.2019 10:58
Vai+olenko+mielestäsi+katkera+kun+pyrin+noudattamaan+sitä+mihin+Jeesus+meitä+viitoitti?
Onhan+se+varmasti+kaltaisellesi+kauheata+kuultavaa.
21.04.2019 10:52
Kerro+toki+mistä+olen+katkera?
En+lue+koska+seuraan+Jeesusta+enkä+apostoleita.
Jeesuksen+määräykset+eikä+apostoleiden+vinkit.
Luulisi+sen+olevan+itsestäänselvyys+mutta+kaiketi+täällä+Jeesuksen+seuraajia+ei+ole+?
Jos+on+niin+toki+voi+ilmoittaa+niin+nähdään+ja+katsomme+hengessä+että+mikä+tapaus.
21.04.2019 10:51
Omatunto+on+ainoastaan+pieni+osa+kaikesta+joten+Jumala
21.04.2019 10:19
Eikös+varoistaan+antaminen+ole+vain+osittain+suoritettu+Jeesuksen+määräys+,+se+sanoo+että+kaikki+on+annettava+köyhille.
Eikä+mielestäni+Jeesus+kertonut+osasuorittamisista+vaan+sanoi+taikinan+hapattuvan+jos+ei+tehdä+niin+kuin+Jeesus+määräsi.
En+pysty+valitettavasti+lähtemään+tuollaiseen+pintapuoliseen+osaseuraamiseen....Jeesuksen+on+tultava+maailman+houkutuksia+suuremmaksi+taikka+ryvettävä+saatanallisessa+maailmassa+tekohymy+naamalla+muka+seuraavinaan....
Jumalan+valtakunta+ei+ole+avautuva+mielistelyllä+vaan+seuraamisella.
Ja+tokihan+maailman/järjestelmän+ihminen+näkee+tämän+asian+painoastavana.
21.04.2019 09:30
Seuraatko+Jeesusta?
Oletko+päättänyt+antaa+loputkin+keisarille+ja+aloittaa+Jumalan+valtakunnassa?
Noudatatko+Jeesuksen+määräyksiä+luonnostaan?
Ei+vaivaa+mikään+,+sinuahan+nähtävästi+alkoi+jokin+vaivaamaan?
21.04.2019 09:01
Voihan+sitä+noinkin+luovuttaa+seuraamasta+Jeesusta
21.04.2019 08:48
"Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
Kysehän+on+Jumalan+valtakunnan+perustamisesta+mutta+harvempi+itseään+uskovana+pitävänä+kuitenkaan+seuraa+Jeesuksen+määräyksiä...
Tullut+vaan+todettua+kun+katsellut+näitä+itseään+ehostavia+,+hienoilla+autoilla+ajavia+paksuine+lompakkoineen+jotka+kovasti+väittävät+Jumalan+olevan+tärkeämpi+kuin+rahojen+antaminen+köyhille....
Onneksi+on+poikkeuksia.
21.04.2019 08:35
Omavaraisuus+,+kristillinen+anarkismi+eli+Jeesuksen+seuraaminen+ja+maailmasta+erottautuminen.
Tiedetään+,+mennään+ja+opitaan+kokoajan+lisää+kun+Kristus+opettaa.
Sähköliittymän+kun+jossain+välin+vielä+tuolle+keisarille+palautan+niin+aletaan+jo+olemaan+voiton+puolella+näissä+keisarin+roinien+palautuksessa.
21.04.2019 08:30
Elä+orjana+sitten
21.04.2019 07:31
Herran+armoon+ja+Jeesuksen+seuraamiseen?
Vai+eikö?
20.04.2019 23:09
Sovituksen+sana+jonka+kuulla+ja+seurata+Jeesusta+hänen+oppiensa+mukaisesti+armosta.
Ja+joka+omaa+Kristuksen+hengen+on+oma+itsensä.
20.04.2019 23:05
50 / 73