Mitä teette jos ihastutte/rakastutte ihmiseen jonka kanssa olette tekemisissä arjessa?

Piilotteletteko tunteitanne vai osoitatteko ne ihastuksen kohteelle?

27

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu täysin siitä, olenko varattu vai vapaa.

    • Se riippuu, että missäkö sitä ollaan tekemisissä.. Mikäli työpaikalla niin jätän mieluummin väliin.
      Mikäli jossain toisaalla, niin en näe syytä miksei tekisi asiaa selväksi.. Sellaista naista vain ei ole vielä tullut vastaan arjessa..

    • En ole ollut ihastunut vuosiin. Mistäköhän moinen johtuu?

      • Vuosista?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Vuosista?

        Eikö wanahat ihmiset tunne ihastusta?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Eikö wanahat ihmiset tunne ihastusta?

        En puhunut iästä.

        Sulle on sattunut huonoja vuosia?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En puhunut iästä.

        Sulle on sattunut huonoja vuosia?

        Huonot vuodet ovat jo mennyttä elämää. Ehkä ne ovat kuitenkin jättäneet jälkensä. Ihmisyyteen pettynyt tai jotain sinne päin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Huonot vuodet ovat jo mennyttä elämää. Ehkä ne ovat kuitenkin jättäneet jälkensä. Ihmisyyteen pettynyt tai jotain sinne päin.

        Kommenttini oli vitsi.

        Juo huomenna hilpeä humala, se rentouttaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kommenttini oli vitsi.

        Juo huomenna hilpeä humala, se rentouttaa.

        Olen yrittänyt pysyä kaukana siitä aineesta.


    • Anonyymi

      Miten osoitat pympyllesi olevasi siihen hyvin ihastunut?

      • Anonyymi

        Pertti pyllistää peilin edessä ja huokailee että ahh kun olet niin ihana :)


    • No musta se näkyisi kyllä. En osaa, enkä varmaan haluaisikaan peitellä tunteitani.

      Tietysti jos vastakaikua ei syntyisi ... ehkä sen sitten opettelisi panttaamaan. Niinkauan kuin ihastus menisi ohitse.

      Rakastuminen on kuitenkin jotain muuta. Tai rakastaminen. Ei se katoa minnekään. Tosin ei sitä tarvitse aina osoittaakaan. Riittää kun se on.

      • Enemmistö parisuhteista päätyy eroon joten kyllä se rakkaus vaikuttaa olevan katoavaistakin...
        Tietenkin sitäkin on monenlaista...
        -Pinnallista feikkiä mitä ilmeisemmin ainakin näillä eronneilla ja karanneilla.

        Ps. Monesko parisuhde sinulla on menossa?


    • Anonyymi

      Huudan hänen korvaansa että MÄ POKAAN SUT!

    • Anonyymi

      Hengenvaarallinen stnan hullu, olisi joku kkk-valkoinen mies kuuma sitten, ei hilseile kuten ridge forrester ohjemmissa, empaattinen , mutta äärimmäisen hengenvaarallinen jos suututat.

    • Anonyymi

      Menime nimisiib, 38 vuotta ja viela on lumo jaljella

      • Anonyymi

        Anteeeksi kirjoitusvirheet, Minulla ei ole suomalaistanappaimistoa joten yritan parjata.


    • Vähän siinä kertoilen härskejä vitsejä alkupaloiksi..

      Käytös menee kokoajan härskimpään suuntaan.


      Ihastuksen kohde saattaa jossaki vaiheessa vähän toppuutella..

      Mie vähän rauhotun joksikin aikaa kunnes taas jutut alkaa menemään härskimpään suuntaan..


      Lopussa menee niin härskiksi että housut lähtee pois..

      :D

      • Anonyymi

        Gestapon naisenpokausoppaasta?


      • Anonyymi

        Housut lähtee pois kun äiti pyyhkii pyllyn.


    • Anonyymi

      Laulan ihastukselleni että pymppy vasten pymppyä pymp pymp siinä sitä jotakin ooon 🎼🎼🎼

    • Pyrin rakastamaan kaikkia mutta itsekästä ihmistä on ajoittain vaikea ymmärtää , ns. Kivisydämmistä ihmistä.
      Tiedostan kuitenkin että jos alkaisin kaikille kaupungilla morjensteleen niin valkotakkiset hakisivat pian :D
      Tosin ei sekään haittaisi , suljettua osastoa voisi verrata lähinnä munkkiluostariin joten aika iisiä meininkiä.
      Joten taidanpa alkaa harjoittelemaan ;)

      • Rakkaus sydämessä.🤘👍


    • Mjaaaha. Tuota ihastun ihmispersooniin helposti, ihastuttavat luonteenpiirteet ihastuttaa helposti. Mutta lempi leiskuen mielellä ihastun harvoin, enkä varmaan tekisi mitään vaan jatkaisin elämääni kuten tähänkin asti.

      Rakastuminen ottaa aikansa ja vaatii tuntemista kauttaaltaan, ei sellasta tapahdu tuosta vaan.

      • Ja sitten kun toisen tuntee perin pohjin, tulee ero.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ja sitten kun toisen tuntee perin pohjin, tulee ero.

        Ei sitte kannata enää erota...


    • Anonyymi

      En usko, että pystyisin pettämään vieläkään.

      30-vuotisen avioliiton aika ei tullut mieleenkään pettää. Kaiken ikäisiä komeita ja fiksuja miehiä olisi kyllä ollut tarjolla. Mutta ei ...

      Löytyisiköhän tuohon jokin opaskirja. 55 tapaa pettää parisuhteessa.
      Hakeutuisin kyllä kursseillekin ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe