Jeesus ristiinnaulittiin!

Anonyymi

Sinun ja minun syntien takia.
Jeesus sovitti meidät Jumalan kanssa, kun hän vuodatti verensä Golgatan keskimmäisellä ristillä,

Tämä on Raamatun suurin ja merkityksellisin sanoma ja vaikka koko maailma ja sen demonit kirkuisivat ja vaatisivat lopettamaan tämän äärettömän kallisarvoisen sanoman julistamisen, MINÄ EN LOPETA!
Kiitos Jeesus!

77

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sanoen: 'Ihmisen Poika pitää annettaman syntisten ihmisten käsiin ja ristiinnaulittaman, ja hänen pitää kolmantena päivänä nouseman ylös.'"
      Luuk 24:7

    • Anonyymi

      Ihan itteppä tuo elämänsä hölmöili.
      Me ei olla siitä missään vastuussa tai kiitollisuudenvelassa.
      Case closed.
      Jos on widdumainen jumala että tapattaa jo omia kersojaan niin kyllä kannattaa kuvitella itselleen joku asiallisempi päivitetty versio.

    • Anonyymi

      Siinähän metelöit, normaalit ihmiset korkeintaan säälivästi hymähtelee jutuillesi.

    • Anonyymi

      "Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen."

    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

    • Niinpä! Ja sinä et halua seurata Jeesusta vaikka hän siihen kehoitti?

      • Anonyymi

        En todellakaan halua seurata itsetuhoista immeistä.
        Kuoli - haudattiin - kolmantena päivänä ruumis ryöstettiin kun muuten koko tyypistä ei olisi saanut kunnon stooria jolla performanssia saattoi jatkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan halua seurata itsetuhoista immeistä.
        Kuoli - haudattiin - kolmantena päivänä ruumis ryöstettiin kun muuten koko tyypistä ei olisi saanut kunnon stooria jolla performanssia saattoi jatkaa.

        Elä orjana sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan halua seurata itsetuhoista immeistä.
        Kuoli - haudattiin - kolmantena päivänä ruumis ryöstettiin kun muuten koko tyypistä ei olisi saanut kunnon stooria jolla performanssia saattoi jatkaa.

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."

        Jumala on kaikkea ja kaikkia suurempi.


    • Anonyymi

      Ja nämä sanoivat: "Herra on totisesti noussut ylös ja on ilmestynyt Simonille."

    • Tänään on se kolmas päivä ristiin-naulitsemisesta,voiton päivä Jeesuksen uskoville kun kuoleman avaimet sai Jeesus itselleen,kuolema on siis kukistettu.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole. Kuolema on väistämätön ja hyväksyttävä osa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Kuolema on väistämätön ja hyväksyttävä osa elämää.

        Tiedätkös sitä että,kristityille kuolema on väliverho uuteen elämään.
        Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, Joh 11:25 vaikka ruumiiliseti kuoleekin,elämme siitä huolimatta Jeesuksessa. Jumalaton kuolee ensin ruumiilisen kuoleman ja sielullisne kuoleman viimeinen tuomio sen osoittaa,he heräävätä tuomion ylös nousmukseen,eivät ensimäiseen Jeesuksen tulemuksessa,kuten kristity me noustaa elämä ylös nousemuksessa karista häihäihin.katsotaan pa mitä uusitestamentti kertoo.

        Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.


        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. On nimesi elämänkirjassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkös sitä että,kristityille kuolema on väliverho uuteen elämään.
        Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, Joh 11:25 vaikka ruumiiliseti kuoleekin,elämme siitä huolimatta Jeesuksessa. Jumalaton kuolee ensin ruumiilisen kuoleman ja sielullisne kuoleman viimeinen tuomio sen osoittaa,he heräävätä tuomion ylös nousmukseen,eivät ensimäiseen Jeesuksen tulemuksessa,kuten kristity me noustaa elämä ylös nousemuksessa karista häihäihin.katsotaan pa mitä uusitestamentti kertoo.

        Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.


        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. On nimesi elämänkirjassa?

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi

        Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

      • Anonyymi

        Pötypuhetta, ei mitään näyttöä todisteeksi. Oli oman aikansa persu.


      • Anonyymi

        "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."


    • Anonyymi

      "Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla."

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        Nimenomaan Jeesuksen armo vaikuttaa Jeesuksen omissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        ”Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.”


    • Anonyymi

      Pidä vain syyllisyys ihan omanasi. Minulla, eikä muillakaan ei ole mitään osaa Jessen itsetuhoiseen käytökseen. Äitinsä valheet jätti tietty raskaan taakan. Neitseestä syntyminen.... Maailman huonoin selitys esiaviollisen seksin seuraukselle.

      • Anonyymi

        Ei mulla ole mitään syyllisyyttä. Jeesus on niin hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään syyllisyyttä. Jeesus on niin hyvä!

        Sängyssä?
        No mitäpä sitä sitten turhia estoja pitämään. Noin on kyllöä mullekin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyssä?
        No mitäpä sitä sitten turhia estoja pitämään. Noin on kyllöä mullekin sanottu.

        Anonyymillä on vilkas mielikuvitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymillä on vilkas mielikuvitus

        Joo, hurjimmat pitää raamattua jotenkin totena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyssä?
        No mitäpä sitä sitten turhia estoja pitämään. Noin on kyllöä mullekin sanottu.

        Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.

        Aamen, niin on.


      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään syyllisyyttä. Jeesus on niin hyvä!

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään syyllisyyttä. Jeesus on niin hyvä!

        "Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään syyllisyyttä. Jeesus on niin hyvä!

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.

        "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.

        Se on huomattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.

        ” Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä purppuravaipan ja pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa. Ja he veivät hänet pois, ristiinnaulitakseen hänet.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

        Jeesus toi armon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus toi armon!

        Tarkoitatko aasia nimeltä armo?


    • Anonyymi

      "sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä."

    • Anonyymi

      Hyvää ei kannatakaan lopettaa.

    • Anonyymi

      Melkein, ja ainakin porukalla. Synnikästä virkaheittoliturgiaa ei jaksa korvin kuulla.

    • Anonyymi

      Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?

      Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.

      Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.

      Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.

      "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

      Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.

      Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.

      Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
      Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "

      Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:

      Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
      Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
      Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?

      Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
      "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”

      Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.

      • Anonyymi

        Teuvo. Sinä olet aina halveksinut ja herjannut niitä, jotka puskista kirjoittelevat. Miksi sitten teet itse sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo. Sinä olet aina halveksinut ja herjannut niitä, jotka puskista kirjoittelevat. Miksi sitten teet itse sitä?

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi

        Jumalan, kaikkivaltiaan ei todellakaan ole tarvinnut tehdä mitään sopimusta Saatanan kanssa. Aivan absurdi väite!


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Se on just noin.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Ittepä tuo pöljäili ittensä tolpan nokkaan. Onneksi lopulta tajusi ettei jumalaa ole.

      • Anonyymi

        Sen asian tajuaminen oli kyllä siinä vaiheessa myöhäistä.


    • Anonyymi

      Paavali toteaa roomalaiskirjeen 6. luvun jakeessa 11, että meidän tulee ajatella itsellemme tapahtuneen tismalleen samat asiat eli kaikki se, mitä tapahtui Kristukselle, koska me olimme Kristuksessa (yhtä hänen kanssaan) hänen kuollessaan ristillä. No tehkäämme sitten niin: Lukekaamme jae 9. Tiedämme, että koska meidät on herätetty kuolleista, me emme enää kuole, eikä kuolemalla ole enää valtaa meihin. Jae 10. Kun me kuolimme, me kertakaikkisesti kuolimme eroon synnistä. Kun me nyt elämme, me elämme Jumalalle. Jae 11. niinpä me olemme kuolleet - huom! mennyt aikamuoto! - pois synnistä ja elämme Jumalalle Kristuksessa Jeesuksessa.

    • Anonyymi

      Muistakaamme, ettei Jumalan ja meidän välillämme ole etäisyyttä, jota meidän tulisi "kuroa umpeen" Raamatun lukemisella; tuo etäisyys kuroutui täydellisesti umpeen Kristuksen ristillä. Meidät on koko olemukseltamme yhdistetty häneen hänen ristinkuolemassaan ja ylösnousemuksessaan. Nyt hän on meidän minuutemme (Gal. 2:19-20), mielemme (1 Kor. 2:16) ja elämämme (Kol. 3:4).

      Jeesus suostui siihen, että hänet tehtiin synniksi (2 Kor. 5:21), ja "tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan", mikä sisältää sen, että me olemme kuolleet pois (Room. 6:3) synnistä (Room. 6:7-11; Room. 8:2), Laista (Room. 7:4,6; 8:2; Gal. 2:19-20) ja itsestämme (2 Kor. 5:15; Gal. 2:19-20). Lisäksi ristiin on naulittu vanha ihmisemme (Room. 6:6), lihamme (Gal.5:24) ja maailma meille ja meidät maailmalle (Gal. 6:14). Ja koska Kristus nousi ylös, ja me Hänen kanssaan, kaikki edellä mainittu on menneisyyttä. Tuo kaikki on täydellisesti totta meistä, meissä ja meinä. Me olemme jo täydellisesti yhtä Jumalan kanssa, sillä "te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa."

    • Anonyymi

      SE OLIKIN JUMALAN SUUNNITELMA.

      • Anonyymi

        Paskin ja sadistisin suunnitelma ikinä, ja kaikkivaltiaan valtuuksilla vielä.


    • Anonyymi

      Pitkäperjantai oli SUURI päivä!

      • Anonyymi

        Näin on kristikunnan suurin ilon päivä jolloin saadaan muistella miten jeesus lyötiin isoilla nauloilla puuhun roikkumaan ristille mitään mahtavampaa en tiedä koska tuo tekee minut niin onnelliseksi kun senihmisuhrin kidutuskuoleman kautta pääsen MINÄ! taivaaseen .

        Jeesus voitaisiin kiduttaa minun puolestani vaikka joka päivä kuoliaaksi uhriksi jumalan lepytykseksi että MINÄ! saan MINUN !!! SYNTINI ANTEEKSI EIKÄ MINUN TARVITSE ITSE NIISTÄ VASTATA!!!

        Ateistit saa kaikki polttaa helvetistä kun ovat niin leuhkoja ja nostavat ITSENSÄ! jumalaksi ja haluavat vastata itse tekemisistään tyhmät.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Syyllistä tuolla itteäsi vaan. Älä sotke hommaan meitä täysjärkisiä. Noin kahjon jumalan kanssa ei kyllä kannata olla missään tekemisissä

      Jos tuo on raamatun tärkein sanoma niin jopa tuo on turha opus.

    • Anonyymi

      "Tämä on Raamatun suurin ja merkityksellisin sanoma ja vaikka koko maailma ja sen demonit kirkuisivat ja vaatisivat lopettamaan tämän äärettömän kallisarvoisen sanoman julistamisen, MINÄ EN LOPETA!
      Kiitos Jeesus!"
      Tuo on oikea asenne, tuosta kannattaa pitää kiinni, vielä pakkopaidassa hoitoon vietäessä.

      • Anonyymi

        Se on just noin!


    • Anonyymi

      Jeesus kaatoi rahanlainaajien pöydät, nykyään korot ovatkin nollassa, mutta miksi lainaa ei annateta köyhille, vaan köyhät maksavat asunnonlainaajille suuria korkoja, jeesus tulee ja kaataa asunnonlainaajien talot!

    • Anonyymi

      Ittepä tuo hippi hommautui tolpan nokkaan.
      Parempaakin proosaa on kirjoitettu.

    • Anonyymi

      J. Stalin, A. Hitler, Pol Pot...lista on helvetillisen pitkä.
      Miten tämä itseään jumalalliseksi pojaksi väittävä pystyi sovittamaan mitään 2000 vuotta sitten?
      Jumala antaa tapahtua ihan mitä tahansa, ei korvaasa lotkauta. Ja miksi sen tekisi? Koska on ihmisen mielikuvituksen luomus.

    • Anonyymi

      Jeesus ristiinnaulittiin
      käännettiin ja kaulittiin
      vielä vähän höylttiin
      saatiin siivuja öylättiin
      Aamen

      • Anonyymi

        ää jäi.. höylättiin


    • Anonyymi

      Aamen! Jeesus sen teki!

      • Anonyymi

        Että sellainen tarina, ilman pienintäkään kytkentää todellisuuteen.


      • Anonyymi

        Käytettiinkö siellä tummelia.


    • Anonyymi

      Noin se vaan on.

    • Anonyymi

      Eikö kirveellä kaulan katkaisu olisi ollut helpompaa?

    • Anonyymi

      Juurikin noin.

    • Anonyymi

      Hallelujaa, kiitos Jeesus! 🎚️🩸

    • Anonyymi

      Ja halle lähti juoksuun.

    • Anonyymi

      Kaikki me olemme rikkoneet Jumalan tahtoa vastaan, mutta kaikki eivät halua anteeksiantoa Jumalalta.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe