Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Heidisnow
profiilit
Heidisnow
Heidisnow
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+oon+itsekin+wannabee+alistuja+tiedä+sitten.+Itsellä+on+kokemusta+ja+yksi+vakiporukka+on+ollut,+mutta+sitten+tilanteet+muuttunut.+Jos+täällä+olisi+luotettavaa+miestä+kimpan+järjestämiseen+tai+muuhun+kiva+järkkäilyyn+voi+laittaa+meiliä+ja+tutustutaan+ja+katsotaan+mihin+se+johtaa+:)+Pidän+siis+tulla+alistetuksi+ja+olen+tottelevainen,+mutta+sääntöjen+ja+Ei+sanan+merkitys+pitää+ymmärtää..+En+etsi+pariskuntaa,+enkä
[email protected]
01.04.2020 15:49
Hyviä+pointteja+:)+Baarista+en+ikinä+lähtis+tuntemattomien+matkaan..+Luottamus+kannattaa+luoda+ainakin+yhteen+miehistä+ja+sitä+kautta+muihin..+Suin+päin+ei+kannata+ryhtyä+tällaiseen+ihan+oman+turvallisuuden+kannalta..
31.03.2020 14:36
Kannattaa+olla+tosiaan+varovainen,+jottei+tuu+ikäviä+yllätyksiä..+Itse+suosittelisin+luomaan+hyvän+luottamuksen+ainakin+yhteen+niistä+miehistä+kenen+kanssa+oot+ajatellut+tämän+toteuttaa.+Sopia+kaikki+leikki/pelisäännöt+valmiiksi.+Suosittelen+myös+tapaamaan+tämän+miehen+ensin+kahdestaan,+jos+hänen+vastuulla+olisi+järjestää+muut+miehet+paikalle.+Siinä+pääset+vähän+tutustumaan+ja+näkemään+että+millainen+kemia+ja+miten+ajatukset+kohtaa..+Selkeät+säännöt+ja+tutustuminen+ei+vie+pois+siltä+alistumisen+ja+tuhmailun+nautinnolta..+Päinvastoin+ja+kukaan+ei+varmasti+halua+tulla+kaltoin+kohdelluksi,+mikä+tärkeintä+:)..+Kannattaa+myös+miettiä+missä+tän+haluaa+toteuttaa.+Itse+en+uskaltanut+miesten+luokse,+enkä+halunnut+heitä+mun+kotiin,+joten+mun+tapauksissa+on+risteilyt+Ruotsiin+tai+Tallinnaan+toiminut+hyvin,+pikkasen+parempi+hytti+vain+käyttöön+niin+ei+tuu+liian+ahdasta+:)..+Muutenkin+jos+julkisilla+paikoilla+pikkutuhmailu+kiinnostaa+ja+muutenkin+sopivan+neutraali+ja+turvallinen+paikka+ainakin+omasta+mielestä+:)+tosin+vain+mun+vinkki..+Itse+oon+myös+suosinut+hieman+vanhempia+miehiä,+ollut+luontevampaa+sopia+heidän+kanssaan+ja+ei+ole+ollut+pikkupoikamaista+sävellystä+;)..
31.03.2020 12:16
1 / 1