Opiskelijatyttö etsii seksiseuraa

Anonyymi

Hei! Mulla on jo pidempiaikainen unelma, että voisin alistua miehelle tai isommalle joukolle. Aikasemmin on pelottanut laittaa viestiä, mutta erityisesti tässä kiehtoo se, että toimisi toisen ohjeiden mukaan ja saisi palkinnon lähtiessään :)

21

1378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin Suomenmaata vaikutat?

    • Anonyymi

      Missä asustelet jos vaikka tavattaisiin nautinnon merkeissä

    • Anonyymi

      Täällä olisi vanhempi mies joka haluaisi päästä panamaa nuorempi naista. Miten saisi yhteyttä sinun?

      • Sähköpostisi ei toiminut.
        Olen 19v ja avoin ehdotuksille.


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        Sähköpostisi ei toiminut.
        Olen 19v ja avoin ehdotuksille.

        Eikös sun poika ystäsi ole armeijassa.


      • Kikka19 kirjoitti:

        Sähköpostisi ei toiminut.
        Olen 19v ja avoin ehdotuksille.

        Kikka19 nähdäänkö? Ota s postini ja voidaan jutella


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        Sähköpostisi ei toiminut.
        Olen 19v ja avoin ehdotuksille.

        Onko kik Kikka?


    • Anonyymi

      Alistuminen on taitolaji... taito on löytää luottamuksesi arvoinen alistaja, muuten voi jäädä palkkiot saamatta.

      • Sama koskee alistettavia, tarjontaan kun mahtuu yhtä jos toista muka alistuvaa tai oikeasti sekopäätä. Hyvä, nöyrä ja tottelevainen täysjärkinen alistetuksi haluava nainen.....sellainen on todella vaikea löytää


      • Anonyymi
        ukkomies kirjoitti:

        Sama koskee alistettavia, tarjontaan kun mahtuu yhtä jos toista muka alistuvaa tai oikeasti sekopäätä. Hyvä, nöyrä ja tottelevainen täysjärkinen alistetuksi haluava nainen.....sellainen on todella vaikea löytää

        Niin, kai kaikilla on niitäkin fantasioita jotka toimii hyvin runkkumateriaalina mutta joita ei kannata ryhtyä toteuttamaan. Jos on enemmän seikkailumieltä kuin itsetuntemusta, voi seurata ikäviä kokemuksia... yksi teoria muka-alistujista.
        Yhtään vähättelemättä vastapuolen ongelmia, mitäpä niistä tiedän kun ei ole kukaan kertonut, mietityttää näin alle 50-kiloisena naisena, että jos ( sidottuna tai ei) alkaa tilanne muuttua uhkaavaksi ja vastassa iso mies, ulospääsyn mahdollisuudet saattaa olla aika huonot.... Jospa ne täyspäisimmät ei tohdi (täälläkään) huudella mahdolisten psykopaattien huomiota .
        Kukapa ei haluaisi olla hyvä, nöyrä ja tottelevainen... kun löytää sen jolle kannattaa olla.

        Yritetäänpä kaikki pysyä turvassa ja poissa sekopäiden tieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kai kaikilla on niitäkin fantasioita jotka toimii hyvin runkkumateriaalina mutta joita ei kannata ryhtyä toteuttamaan. Jos on enemmän seikkailumieltä kuin itsetuntemusta, voi seurata ikäviä kokemuksia... yksi teoria muka-alistujista.
        Yhtään vähättelemättä vastapuolen ongelmia, mitäpä niistä tiedän kun ei ole kukaan kertonut, mietityttää näin alle 50-kiloisena naisena, että jos ( sidottuna tai ei) alkaa tilanne muuttua uhkaavaksi ja vastassa iso mies, ulospääsyn mahdollisuudet saattaa olla aika huonot.... Jospa ne täyspäisimmät ei tohdi (täälläkään) huudella mahdolisten psykopaattien huomiota .
        Kukapa ei haluaisi olla hyvä, nöyrä ja tottelevainen... kun löytää sen jolle kannattaa olla.

        Yritetäänpä kaikki pysyä turvassa ja poissa sekopäiden tieltä.

        Mukava lukea ajatuksella kirjoitettua tekstiä, osaat hyvin ilmaista itseäsi. Olen itsekin kuullut kaikenlaisia tarinoita ikävistä Domeista, jotka eivät tosissaan tunnista EI:tä/turvasanaa eivätkä tilanteen salliessa kunnioita asetettuja rajoja. Sinne mahtuu todella ikäviä tarinoita, sellaisia joita ei oikeasti haluisi edes kuulla. Surullisia....

        Itse tiedän olevani turvallinen, jopa isämäinen dom ja haluankin aina luoda turvallisen ympäristön alistuvalle henkilölle. Jos kohdalleni osuu kokematon, tai wannabe sub niin varoitankin noista ikävistä psyko domeista. Tuntuu, etteivät aina käsitäkään minkälaiseen tilanteeseen voivat varomattomuuttaan joutua kun antavat sitoa heti ensi tapaamisella. Mulle itselleni kaikista paras tunne on tarjota lämmin ja turvallinen ympäristö, jossa vastapuoli vapautuu pikkuhiljaa estoistaan ja luovuttaa vallan täysin omasta tahdostaan. Se jos joku, on seksikästä ja kiihottavaa.

        Yhdynkin sanomaasi, eli turvallisia leikkejä itse kullekin. Pitäkää itsenne turvassa ja miettikää aivoilla eikä alapäällä, ennen kuin hyppäätte täysillä uuden ihmisen matkaan.


      • Anonyymi
        ukkomies kirjoitti:

        Mukava lukea ajatuksella kirjoitettua tekstiä, osaat hyvin ilmaista itseäsi. Olen itsekin kuullut kaikenlaisia tarinoita ikävistä Domeista, jotka eivät tosissaan tunnista EI:tä/turvasanaa eivätkä tilanteen salliessa kunnioita asetettuja rajoja. Sinne mahtuu todella ikäviä tarinoita, sellaisia joita ei oikeasti haluisi edes kuulla. Surullisia....

        Itse tiedän olevani turvallinen, jopa isämäinen dom ja haluankin aina luoda turvallisen ympäristön alistuvalle henkilölle. Jos kohdalleni osuu kokematon, tai wannabe sub niin varoitankin noista ikävistä psyko domeista. Tuntuu, etteivät aina käsitäkään minkälaiseen tilanteeseen voivat varomattomuuttaan joutua kun antavat sitoa heti ensi tapaamisella. Mulle itselleni kaikista paras tunne on tarjota lämmin ja turvallinen ympäristö, jossa vastapuoli vapautuu pikkuhiljaa estoistaan ja luovuttaa vallan täysin omasta tahdostaan. Se jos joku, on seksikästä ja kiihottavaa.

        Yhdynkin sanomaasi, eli turvallisia leikkejä itse kullekin. Pitäkää itsenne turvassa ja miettikää aivoilla eikä alapäällä, ennen kuin hyppäätte täysillä uuden ihmisen matkaan.

        ♥️♥️♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️

        Samoin ;) Vielä on pari päivää tämä sähköposti käytössä, jos mielit jutella aiheesta tai sen ohi lisää....


    • Missä päin olet minua kiinnostaisi olen 56v. mies olen kiltti voisin kyllä panna sinua Ota yhteyttä vai mistä sinun saisi yhteyttä

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Kannattaa olla tosiaan varovainen, jottei tuu ikäviä yllätyksiä.. Itse suosittelisin luomaan hyvän luottamuksen ainakin yhteen niistä miehistä kenen kanssa oot ajatellut tämän toteuttaa. Sopia kaikki leikki/pelisäännöt valmiiksi. Suosittelen myös tapaamaan tämän miehen ensin kahdestaan, jos hänen vastuulla olisi järjestää muut miehet paikalle. Siinä pääset vähän tutustumaan ja näkemään että millainen kemia ja miten ajatukset kohtaa.. Selkeät säännöt ja tutustuminen ei vie pois siltä alistumisen ja tuhmailun nautinnolta.. Päinvastoin ja kukaan ei varmasti halua tulla kaltoin kohdelluksi, mikä tärkeintä :).. Kannattaa myös miettiä missä tän haluaa toteuttaa. Itse en uskaltanut miesten luokse, enkä halunnut heitä mun kotiin, joten mun tapauksissa on risteilyt Ruotsiin tai Tallinnaan toiminut hyvin, pikkasen parempi hytti vain käyttöön niin ei tuu liian ahdasta :).. Muutenkin jos julkisilla paikoilla pikkutuhmailu kiinnostaa ja muutenkin sopivan neutraali ja turvallinen paikka ainakin omasta mielestä :) tosin vain mun vinkki.. Itse oon myös suosinut hieman vanhempia miehiä, ollut luontevampaa sopia heidän kanssaan ja ei ole ollut pikkupoikamaista sävellystä ;)..

    • Anonyymi

      Olla useamman miehen seksileluna on tämänkin nartun fantasia, mutta ainakin toistaiseksi vain fantasia. Ehdottomasti luotettava oma Dom tarvittaisiin paikalle varmistamaan selusta, ei ihan riitä usko vieraan miesjoukon ymmärrykseen rajoista ja mahdollisen ei-sanan merkityksestä.
      Haasteena olisi myös löytää ne muut miehet joiden jäljiltä ei tarvitsisi miettiä mitä tauteja niistä mahdollisesti on tarttunut, ja tietysti kannattaa  olla varma siitäkin että oma pää kestää, kaikkia fantasioita kun ei välttämättä kannata toteuttamalla pilata.
      Jos ei ole mitään kokemusta alistumisen kiihottavuudesta ja nautinnollisuudesta tosielämässä niin suosittelisin aloittamaan yhdestä miehestä ja käyttämään siinäkin valinnassa harkintaa ettei tule ikäviä kokemuksia.

      • Hyviä pointteja :) Baarista en ikinä lähtis tuntemattomien matkaan.. Luottamus kannattaa luoda ainakin yhteen miehistä ja sitä kautta muihin.. Suin päin ei kannata ryhtyä tällaiseen ihan oman turvallisuuden kannalta..


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2095
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      279
      743
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe