Neweri

"Aktion T4 " kokeilun uhri.
Aloituksia
12
Kommenttia
46
- inhokki tv-sarjaMikä on sun inhokki tv-sarja ja miksi? Mun inhokki tv-sarja on "muinaiset avaruusolennot". Siinä ohjelmassa on niin pal1195
- tukehtumisvaaraKenelle kannattaa osoittaa valitus jos hammasteknikon perseily on aiheuttanut potilaalle tukehtumisvaaran. Tai mistä saa6145
- Irti kaikestaEhkä yli viisikymppisenä vielä sen verran energiaa, että on mahdollista hankkia itselleen täysin uusi elämä ja ympäristö0122
- Jokainen vastaa omista tekemisistään.Jps hammasteknikko varastaa minulta toista tuhatta eruroa ja toteuttaa perversionmsa minuun, enkä ole sen jälkeen pystyn13246
- Kuinka pitäisi toimia.Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. Mulla9190
- Afrikkaan tulevaksi talveksiOlen pitemmän aikaa suunnitellut Afrikan matkaa ja aikomukseni on mennä ensin sambiaan ja myöhemmin Malawiin. Paluulippu0753
- Koiran hautakiviHuomenna pitäisi aloittaa koirani hautakiven tekeminen. Suunnittelin hakkaavani kiveen koirani kuvan, sekä elämän kierto0126
- Lopettelemassa korujen tekemistä.Olen vuosia valmistanut erilaisia hopeakoruja, joita olen käyttänyt näyttelyissä ja esitellyt mesuilla ym. Nyt olen kuit0144
- Hyvä operaattori?Minulla on telia operattorina ja ei oikein toimi. Katkeillut koko olemassaolonsa ajan, enkä pysty sillä kirjautumaan alm5215
- Pitkällä lentomatkalla viihtyminenPyysin yhtä kaveria mukaan lähtemään kanssani Aguascaientesiin Meksikoon. Kaveri sanoi että hän lähtisi kanssani minne0100
- Kuinka kertoisin?Olen naimisissa ja meillä on neljä yhteistä lasta. Nuorin lapsista on muuttamassa pois kotoa ja vanhemmat lapset ovat jo13719
- Kivaa selvinpäinLopetin joskus alkoholin käytön, vakken sitä hirvittävästi ennenkään käyttänyt. Kuitenkin aina juhlimiseen ja hauskanpi10171