Vapaa kuvaus

"Aktion T4 " kokeilun uhri.

Aloituksia

12

Kommenttia

46

  1. inhokki tv-sarja

    Mikä on sun inhokki tv-sarja ja miksi? Mun inhokki tv-sarja on "muinaiset avaruusolennot". Siinä ohjelmassa on niin pal
    Gallupit ja kyselyt
    1
    63
  2. tukehtumisvaara

    Kenelle kannattaa osoittaa valitus jos hammasteknikon perseily on aiheuttanut potilaalle tukehtumisvaaran. Tai mistä saa
    Suun terveys
    6
    42
  3. Irti kaikesta

    Ehkä yli viisikymppisenä vielä sen verran energiaa, että on mahdollista hankkia itselleen täysin uusi elämä ja ympäristö
    50 plus
    0
    38
  4. Jokainen vastaa omista tekemisistään.

    Jps hammasteknikko varastaa minulta toista tuhatta eruroa ja toteuttaa perversionmsa minuun, enkä ole sen jälkeen pystyn
    Suun terveys
    13
    97
  5. Kuinka pitäisi toimia.

    Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. Mulla
    Terveys
    9
    72
  6. Afrikkaan tulevaksi talveksi

    Olen pitemmän aikaa suunnitellut Afrikan matkaa ja aikomukseni on mennä ensin sambiaan ja myöhemmin Malawiin. Paluulippu
    0
    628
  7. Koiran hautakivi

    Huomenna pitäisi aloittaa koirani hautakiven tekeminen. Suunnittelin hakkaavani kiveen koirani kuvan, sekä elämän kierto
    50 plus
    0
    42
  8. Lopettelemassa korujen tekemistä.

    Olen vuosia valmistanut erilaisia hopeakoruja, joita olen käyttänyt näyttelyissä ja esitellyt mesuilla ym. Nyt olen kuit
    Korut
    0
    32
  9. Hyvä operaattori?

    Minulla on telia operattorina ja ei oikein toimi. Katkeillut koko olemassaolonsa ajan, enkä pysty sillä kirjautumaan alm
    Tiede ja teknologia
    5
    102
  10. Pitkällä lentomatkalla viihtyminen

    Pyysin yhtä kaveria mukaan lähtemään kanssani Aguascaientesiin Meksikoon. Kaveri sanoi että hän lähtisi kanssani minne
    Matkailu
    0
    24
  11. Kuinka kertoisin?

    Olen naimisissa ja meillä on neljä yhteistä lasta. Nuorin lapsista on muuttamassa pois kotoa ja vanhemmat lapset ovat jo
    Suhteen lopettaminen
    13
    571
  12. Kivaa selvinpäin

    Lopetin joskus alkoholin käytön, vakken sitä hirvittävästi ennenkään käyttänyt. Kuitenkin aina juhlimiseen ja hauskanpi
    50 plus
    10
    68