Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Neweri
profiilit
Neweri
Neweri
Vapaa kuvaus
"Aktion T4 " kokeilun uhri.
Aloituksia
12
Kommenttia
46
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
San Marino
15.01.2023 08:49
Kritiikki+kohdistetaan+kirjoittajaan+henkilönä,+kun+tiedetään+että+kirjoittaja+on+oikessa.++Enää+mua+ei+pahemmin+rasita,+koska+muutto+toiseen+maanosaan+lähestyy.+Jätän+kyllä+jälkeeni+mukavat+terveiset.
06.12.2021 20:16
Tunarit+aina+syyttää+asiakasta+omista+virheistä.++Voitte+uskoa+etten+uskalla+keneltäkään+suomalaiselta+hammasteknikolta+ottaa+uusia+tekareita+tai+hammasimplantteja,+jos+en+heiltä+saa+lausuntoa+siitä,+kuinka+hengenvaaralliset+paskakalut+minulle+on+tehty.
20.11.2021 07:38
Mie+pystyn+tyhmemmällekin+kyllä+todistamaan+ja+osittamaan+esimerkillä+että+ne+aiheuttavat+tukehtumisvaaran.+++Myös+sen+pystyn+todistamaan+ja+osoittamaan+että+ovat+aiheuttaneet+tarpeetonta+kipua,+eikä+niillä+ole+pystynyt+syömään.++Lausunnolla+niiden+epäkelvottomuudesta+ja+vaaralölisuudesta+varmasti+joku+lvaltakunnallinen+mediakin+voi+innostua+ja+varsinkin+kun+teen+rikosilmoituksen+murhayrityksestä.++Tahallisuuden+pystyn+myös+todistamaan.+En+olisi+muuten+edes+valittanut+ellei+olisi+aiheutunut+tarpeetonta+kipua.+Jos+on+liikenneonnettomuudessa+vaikeasti+vammautunut,+niin+pitäisikö+silloin+hyväksyä+että+hammasteknikko+ryöstää+ja+pahoinpitelee+omilla+perversioillaan+asiakkaan.
20.11.2021 07:25
Ei+tarvitse+pohtia+että+minne+lähtisin,+koska+olen+aikeissa+lähteä.+Tänne+jos+jäisin,+niin+ei+olisi+muuta+tekemistä+kuin+pistää+minut+pahoinpidelleen+henkilön+koko+perhe+kuylmäksi+ja+istua+sen+jälkeen+vankilassa,+hjoten+olen+päättänyt+muuttaa+päiväntasaajan+etelänpuoleiseen+Afrikkaan+ja+mahdollisia+paikkoja+on+useita,+mitä+olen+katsellut+etukäteen.+Täällä+on+kaiken+lisäksi+varastettu+minulta+niin+paljon+että+haluaisin+tappaa+myös+kaikki+varkaatkin.+Viimejouluksi+tein+pommin,+mutta+hävitin+olennaisen+osan,+joten+jäi+lähettämättä+ja+odottelen+ainoastaan+tilaisuutta+muuttaa+pois.
15.11.2021 18:02
Vaikka+syyllistyisi+rikolliseen+toimintaan+jonkun+toisen+nimissä,+niin+on+henkilökohtaisessa+vastuussa+tekemisistään.+Kyseinen+hammasteknikko+on+minulle+7+miljoonaa+euroa+velkaa,+sekä+ne+mitä+varasti.+Jos+olisi+tullut+nöyrästi+pyytämään+anteeksi+ja+palauttanut+varastamansa,+niin+olisin+joltakin+kunnolliselta+saanut+sen+mitä+olisin+tarvinut.+Sen+johdosta+hammasteknikko+joutuu+ikävään+tilanteeseen++muutettuani+pois,+sillä+on+henkilöitä+jotka+osaavat+suhtautua+kertomaani+sellaisella+tavalla,+miten+itse+en+uskaltaisi+toimia.
11.10.2021 06:09
Isäni+kuoli+patologin+mukaan+huolimattomuudesta+ja+välinpitämättömyydestä+johtuvien+seikkojen+tähden+ja+sen+jälkeen+joku+tahallisuudellaan+aiheuttaa+minulle+kärsimystä.+Mitä+muuta+hyötyä+on+potilasasiamiehestä,+kuin+että+sillä+suojellaan+virheen+tekijää,+vaikka+kyse+olisi+tahallisuudesta.
28.09.2021 00:23
Mun+pitää+varmaan+vakuutusyhtiön+juristia+pyytää+tekemään+valitukset,+koska+niistä+arvottomista+sopimattomista+hampaista+minulta+pyydettiin+kolmen+kuukauden+avuttomuuslisän+verran+rahaa,+mikä+minulle+maksetaan+yli+kahdenkymmen+vuoden+sairaalatutkimusten+perusteella.+Miksihän+minulle+maksetaan+avuttomuuslisää+kannattaa+ehkä+siltä+hammasteknikolta+kysyä.+Kun+esitän+kirjeessäni+jollekin+toimittajalle+kysymykset,+mitkä+hänen+pitää+kysyä+siltä+hammasteknikolta,+niin+uskon+ettei+kyseinen+toimittaja+voi+vastustaa+kiusausta+kirjoittaa+juttua.++Maallikkokin+näkee+tahallisuuden,+mutta+on+aivan+varmaa+että+kuka+vaan+toimittaja+innostuu+tapauksesta+luettuaan+asiantuntijalausunnon+ja+minun+sairaskertomuksen.+Haluaisin+suojella+yksityisyyttäni,+mutta+koska+muutan+toiseen+maanosaan,+niin+ei+sillä+ole+väliä.
27.09.2021 12:18
Diabeetikkona+pakko+suklaalla+tai+sokerikahvilla+tai+jäätelöllä+nostaa+verensokeria,+kun+ei+pysty+syömään+sellaista+ruokaa+ettei+tarvitsisi+laittaa+niin+paljon+insuliinia.
27.09.2021 09:31
Kyllä+ne+pienellä+paikkakunnalla+ovat+samaa+kaartia.+Tää+on+ehkä+vaan+sellaista+jännitystä,+koska+en+tiedä+kuinka+kauan+kestää+että+Afrikassa+saan+uuden+kaluston+ja+pystynkö+syömään+mitään+ennen+sitä,+koska+diabeetikolle+se+on+hyvin+tärkeää.+Vai+pitääkö+jollakin+suklaalla+ja+jäätelöllä+nostaa+veren+sokeria,+jos+sattuu+laskemaan.
27.09.2021 09:28
Potilasasiamies+on+ainoastaan+sitä+varten+ettei+tahallaan+virheen+tehnyt+henkilö+joudu+samallatavoin+vastuuseen+ryöstöstä+ja+pahoinpiteluystä.+Systeemi+ei+puolusta+potilasta+joka+hakee+apua,+mutta+hänet+ryöstetään+ja+pahoinpidellään.
27.09.2021 08:09
Minä+lähetin+ne+sen+tekeleet+sille+takaisin,+koska+ne+tuottivat+kipua+ja+niillä+ei+voinut+syödä.+niistä+näkyy+myös+tahallisuus.++Saan+kyllä+lausunnon+tahallisuudesta+muilta+kuin+joltakin+påotilasasiamieheltä,+joka+on+sen+hammasteknikon+kaveri.++Aluksi+jätti+huulen+poimun+paikan+pois+ja+huomasin+ettei+pystynyt+edes+tupakoimaan.+Nykyisin+on+aika+vaikea+liikkua+ja+vammaisuudestani+johtuen+moni+muukin+asia+tuottaa+vaikeuksia..++En+pidä+siitä+että+vammaisia+pidetään+narreina,+koska+ovat+puolustuskyvyttömiä.+Hammasteknikko+tulee+kuitenkin+jäämään+henkiin,+mutta+jotkut+vanhat+ystäväni+voivat+reagoida+aika+raskaasti+kokemaani+pahoinpitelyyyn+ja+ryöstöön.++Pyysin+hammasteknikkoa+palauttamaan+rahani+että+saisin+joltakin+kunnolliset+ja+koska+hän+kieltäytyi,+niin+pahoinpitely+jatkuu+niinkauan+kuin+saan+ne+hampaisiin+käyttämäni+rahat+takaisin.++Väkivaltaan+vastataan+väkivallalla.+Se+kusipää+tiesi+että+minuun+sattui+ja+sanoi+ravintolassa+päihtyneenä+että+minulle+pitää+tehdä+uudet+hampaat.+Jos+kynegologi+laittaa+kierukkaa+hakevan+naisen+takapuoleen+jonkun+vieterin+ja+sanoo+ravi9ntolassa+että+sille+naiselle+pitää+vaihtaa+kierukka,+niin+si8lloin+tämä+kynegologi+tietää+syyllistyneensä+johon+sellaiseen+mitä+hänen+ei+oman+henklensä+tai+terveytensä+uhalla+olisi+kannattanut+tehdä.+Ei+tää+systeemi+toimi+nuiin+että+jonkun+saisi+laillisesti+pahoionpidellä.
27.09.2021 07:55
Miten+ihmeessä+ulosotto+liittyy+mihinkään.+Lyhykäisyydessään+kyse+on+syy-yhteydestä.+jota+ilmeisesti+ei+ymmärretä+ilman+syy-+ja+seurausta,+minkä+eräs+idiootti+joutuu+kokemaan.++:)
17.09.2021 19:48
Jos+tähän+voisi+liittää+kuvia,+niin+joku+muukin+voisi+tajuta.+Jotkut+ehkä+kuvittelevat+että+olen+joku+Jeesus+ja+jos+olen,+niin+en+maksa+pottuja+pottuina.+Nimittäin+seitsemän+vuotta+yhden+kusipäävarkaan+pelleilystä+olen+kärsinyt+ja+aase+mihin+me+liittyvät+seurauksineen+on+ollut+arpapeliä+heräänkö+aamulla+ollenkaan.++Voi+olla+etten+tee+mitään+vaan+muutan+ainoastaan+pois+ja+jos+en+ole+jeesus,+niin+seitsemän+kärsimääni+vuotta+on+setsemänkuymmentä+vuotta+korkoineen+kärsimyksen+aiheuttaneille+perseilijöille+jotka+tiedän.+Jos+antaa+jollekin+anteeksi,+niin+odottaa+että+hän+palauttaa+varastamansa+ettei+toisen+tarvitse+kärsiä+hänen+perseilystään,+mutta+kusipäälle+koko+hänen+perheensä+tulevat+kärsimykset+eivät+merkitse+mitään,+kunhan+hän+saa+pitää+varastamansa+pienen+rahasumman+jota+sairas+olisi+tarvinut.++Jos+näkisit+kuvia,+niin+ajatus+varmaan+muuttuisi.++Aika+ajasta+korkoineen+ja+ihmiset+jotka+tuntevat+minut,+tietävät+etten+ikinä+asioi+toista+kertaa+henkilöiden+kanssa+jotka+perseilevät,+mutta+jos+joudun+heidän+tähtensä+pulaan,+niin+kannattaa+toivoa+että+olisin+Jeesus.+Mie+en+tunne+yhtään+Jeesusta,+enkä+varmasti+itsekään+ole+sellainen.
16.09.2021 06:40
Hyvä+diagnoosi.+Tällaisia+diagnooseja+saa+ihmisiltä+jotka+eivät+tajua+mitään.++Päätin+että+muuttaessani+ulkomaille+saan+asiallisen+hoidon+ja+lausunnot+jotka+lähetän+euroopan+ihmisoikeustuomioistuimen+harkittavaksi.
16.09.2021 06:03
Finlexin+sivulta+voi+lukea+mitä+tarkoittaa+vaikean+aivovamman+jälkitila.+https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjv0Mi6yqDyAhXio4sKHZvoCRkQFnoECAIQAw&url=https://www.finlex.fi/data/sdliite/liite/5738.pdf&usg=AOvVaw3rfLkqpqK0W6mb2CYsV2pI
08.08.2021 07:41
"Ketjusta+on+poistettu+1+sääntöjenvastaista+viestiä"+On+sääntöjen+vastaista+kysyä+pitäisikö+käyttää+"avustajia"+asioiden+korjaamiseksi.
07.08.2021 21:02
Oikeastaan+olen+päättänyt+etten+ole+missään+tekemisissä+kyseisen+hammasteknikon+kanssa,+mutta+kerroin+kuitenkin+joillekin+vanhoille+tutuilleni+mitä+hän+teki+ja+hänkin+saa+sellaisia+tuttavuuksia,+joiden+kanssa+hän+ei+ikinä+haluaisi+joutua+tekemisiin.++Voi+vaan+pian+olla+myöhäistä.
04.08.2021 22:06
yli+50senä+on+varaa+toteuttaa+joitain+nuoruuden+unelmia,+mutta+tuntee+kuitenkin+itsensä+niin+vanhaksi+ettei+kaikkea+voi+edes+ajatellakaan.+Poikani+yritti+houkutella+minua+laskuvarjohyppyharrastuksen+pariin+ja+myöhemmin+vuoristokiipeilyyn.+Ei+vaan+taida+minulla+fysiikka+riittää+ja+ei+se+korkeanpaikankammo+ole+iän+myötä+minnekkään+kadonnut.+Joku+30:nen+nainen+sanoi+juhannuksena+ravintolassa+että+hän+on+kiinnostunut+tuollaisista+vanhemmista+miehistä.+Ei+karannut+mopo+käsistä,+vaan+kysyin+että+joutuisko+panemaankin.+Maailmaa+nähnyt+nuorena+pienessä+mittakaavassa+ja+kun+olisi+mahdollisuus+nähdä+suuremmassa+mittakaavassa,+niin+epäilee+ettei+ole+fyysisesti+sellaisessa+kunnossa+että+pärjäisi.++Haaaveena+muuttaa+päiväntasaajan+eteläpuolelle+ja+pistää+sinne+firma+pystyyn.+tavallaan+erilaisten+erityistaitojen+osaajat+ovat+tiedossa,+mutta+en+tiedä+suuostuisivatko+he+panemaan+kaikkensa+peliin.+Tunnen+olevani+vanha+ikäloppu,+kun+mikään+ei+oikein+kiinnosta+enää.
24.07.2021 16:08
Mie+lopetin+alkoholinkäytön+ja+taksilla+ajelut+ja+ajattelin+että+siitä+syystä+säästäisin+hieman+rahaa,+mutta+jäi+vaan+vähemmän+käteen.+Mitä+enemmän+säästää,+niin+sitä+enemmän+varastetaan.+Suomi+on+varkaiden+maa.
22.07.2021 10:40
1 / 3