Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kun+avasit!+Samat+ajatukset,+siitä+puheen+ollen+näin+eilen+hyvän+unen+siitä+mun+ensimmäisestä+nais+ihastuksesta🙂
14.06.2020 11:19
auta+mua+
🎵+https://youtu.be/PPOR7GQWoFY
14.06.2020 11:05
Astun+esiin:+olen+niin+järjettömän+herkkä+ja+rikkinäinen+lapsi,+että+teoria+päätelmät+olleet+haarniskana,+aina.
Mietin+vähän+aikaa+tätä+koko+keskustelua+ja+sisäistin+anonyymin+kommentin,+osui!+😭...nemmän+kuin+voitte+edes+tietää.
14.06.2020 10:41
(Käytöskukka,+pelastit+tilanteen!+Sulta+löytyi+tähän+kohtaa+myötätunto.)
14.06.2020 10:02
EoEt+avaa+vähän+sun+ajatuksia+alku+teksteistä?+😊
14.06.2020 09:18
Kaikki+me+ollaan+vajavaisia😉
🎵+https://youtu.be/N4J1ysKI6z0
14.06.2020 09:14
Hyvä+kun+avasit+👍mulle+jäi+kuva,+että+ajattelet:+syytä+kivitykseen+kyllä+olisi.
14.06.2020 08:20
Tää+oli+hellyttävä+☺️
14.06.2020 08:18
Mitkä+ovat+Käytöskukan+mukavuusalueiden+ulkopuolella+olevat+asiat?+😁
13.06.2020 22:41
Tykkään+tosi+paljon+avartaa+omia+luutuneita+ajatus+kaavoja,+monta+asiaa+uskossa+tuonut+kuitenkin+niin+paljon+hyvää+elämään,+että+pidän+omanani,+kaiken+kuitenkin+haluan+aika+ajoin+uudelleen+skannata.+Siihen+erilaisilla+näkemyksiä+omaavat+ihmiset+on+parhaista+ja+sellaiset,+jotka+haastaa,+eikä+pelkää+sanoa+omaa+rehellistä+mielipidettä.+
Vitsi+mitä+lause+hirviöitä,+simmut+kiinni+äidinkielen+opettajat😆
13.06.2020 22:25
"Kiven+heitto+kommentti"+antoi+minulle+äkkiseltään+neljä+erilaista+näkökulma/+ajatuksen+juoksun+vaihtoehtoa.+Olisin+mielelläni+vastannut+sinun+näkökulmaasi+asiasta,+jos+olisit+vähän+avannut+ajatustasi+kommentin+takana.😊
Mitäs+jos+otetaan+oluet+🍻ja+heitellään+muutama+leipäkivi+veteen+EOET+seuraksi+😉,+hänen+maillaan+kun+ollaan.
13.06.2020 22:14
Ymmärrän+kyllä,+että+monella+voi+mennä+kuppi+nurin+😅+tälläisistä+pitkistä+Jeesus+kirjoituksista,+varsinkin+tämmöisenä+lauantai-iltana+ja+muutenkin+nämä+jutut+on+varmaan+niitä,+jotka+sopii+paremmin+kavereiden+kesken+juteltaviksi,+kun+tuntee+kokonaisuudessaan+ihmisen+kaikki+puolet.+😊
Ystäväpiiriini+kuuluu+paljon+ihmisiä.+En+arvoita+tai+jaottele+ketään+uskon+tai+uskomattomuuden+mukaan,+mutta+olen+huomannut,+että+laitan+tietynlaisen+rehellisyyden+uskovaisuuden+edelle.+Arvostan+ihmisiä,+jotka+osaavat+katsoa+itseään+peiliin+ja+kohdata+tosiasiat+suoraan,+siinä+on+jotakin+pyhää+mistään+uskoista+tai+jumalista+riippumatta.
13.06.2020 21:59
Näinhän+se+varmasti+on+😊👍
13.06.2020 21:28
En+tiedä+mihin+viittaat+kommentillasi😊
Ajatukseni+pähkinänkuoressa:+Elämässä+eteen+voi+tulla+tilanteita,+joissa+on+valittava+pienempi+paha,+jos+haluaa+elää+ihmisenä,+eikä+jonakin+helvetin+pyhimyksenä+😉
13.06.2020 19:33
😊Mitä+tarkoitat?
13.06.2020 19:21
Lisään+vielä,+että+kaikki+tekstit+Raamatusta+tai+laulujen+lyriikat+on+aina+tulkinnallisia.
Avaan+vähän,+ettei+jää+ilmaan+roikkumaan:+Erinin+biisi,+eiku+hetkinen+olikos+se+sittenkin+se+Yön+biisi+🤔+tais+olla+muuten!+Tämä+hartauskirjan+kohta+puhuu+mulle+ihmisen+rajallisuudesta+ja+inhimillisyydestä.+Suurinta+osaa+elämästä+ei+kannata+elää+pitäen+Raamattua+jonkinlaisena+moraali+sääntö+oppaana,+siitä+seuraa+vain+mustavalkoista+ajattelua+ja+onttoa+elämää.+(Mulle+henk.koht.+Raamattu+on+paljon+enemmän!)+Ihminen+on+tarkoitettu+elämään+ihmisen+elämää.+Siinä+kohtaa+missä+omat+halut+ja+ahneus+menee+toisen+ihmisen+kunnioittamisen+edelle+tapahtuu+synti+ja+synti+aina+rikkoo+ja+satuttaa.+Pisteet+EOET+sulle,+tosta+Yön+kauneimmasta+synnistä👍+Lyriikan+kokonais+”sanoman”+voi+ymmärtää,+jos+ei+takerru+yksittäisen+sanan+käyttöön+vaan+pitää+se+kiinni+asiayhteydessä.+
Nonni+tulipa+taas+tekstia,+pitäs+varmaan+siirtyä+kirjoittamaan+päiväkirjaa😅,+mut+sinne+ei+ilmesty+Juicen,+Yöt,+eikä+Erinit.
13.06.2020 18:25
😊eOeT,+etköhän+sinä+ole+juuri+emäntä+paikallaan+sopan+keittoon.+Muistaakseni+se+olit+sinä+joka+koko+kartanon+ja+huvilan+pystytti👍
Luen+päivittäin+pienen+pätkän+hartauskirjasta.+Inhoan+kaiken+laista+tuputtamista+ja+paasaamista+uskonasioista,+mutta+tämän+päivän+paikka+sopii+niin+hyvin+tuohon+sun+laittamaan+Erinin+biisin,+että+uskaltaudun+jakamaan+sen+täällä+huvimajassa,+vaikka+on+pitkä.+Jättäkää+reilusti+huomiotta,+jos+ei+inspaa😉
Eikä+tule+tavaksi,+ei+tarvii+pelätä+😅..ittekseni+luen.+
((Sillä+ei+meillä+ole+sellainen+ylimmäinen+pappi,+joka+ei+voi+sääliä+meidän+heikkouksiamme,+vaan+joka+on+ollut+kaikessa+kiusattu+samalla+lailla+kuin+mekin,+kuitenkin+ilman+syntiä.+Käykäämme+sentähden+uskalluksella+armon+istuimen+eteen,+että+saisimme+laupeuden+ja+löytäisimme+armon,+avuksemme+oikeaan+aikaan.+Hepr.+4:15–16.
Syntisi+ei+ole+Herralle+ongelma,+synnittömyytesi+sen+sijaan+olisi.+Jeesukselle+ei+inhimillinen+ole+vierasta,+niin+kuin+hänen+kohtaamisensa+erilaisten+ihmisten+kanssa+osoittaa.+Elämässäsi+ei+tule+sellaisia+asioita+vastaan,+joista+Jeesus+ei+olisi+tietoinen+tai+joista+hän+olisi+jotenkin+hämmentynyt,+saati+neuvoton.+Siinä+varmuudessa,+että+Herra+Jeesus+tietää+kaiken+ja+että+hänellä+on+kaikki+hallinnassa,+saat+sinäkin+käydä+uskalluksella+armon+istuimen+eteen.+Hän+antaa+sinulle+lupauksensa+mukaan+tulevaisuuden+ja+toivon.+Jeesuksen+tahto+tulee+kohdallasi+tapahtumaan,+sillä+hänen+rakkautensa+sinua+kohtaan+on+väkevä+kuin+kuolema;+se+on+kuin+tulen+hehku,+jota+mikään+ei+voi+koskaan+sammuttaa+–+ei+yksikään+ihminen,+et+edes+sinä+itse.+Olet+hänelle+kallis+ja+rakas.+Olet+hänen+käsiinsä+piirretty+ja+haavoihinsa+kätketty.+Olet+Jumalan+lapsi.))
Ps.+Laitoin+vielä+sulkuihin,+että+jos+haluaa+mennä+ohi😅
13.06.2020 17:51
Kiitos+kun+jaot+tämän,+vaikka+riipaiseva!+Heidän+suhteessa+se+hellyys+ja+puolin+sun+toisin+kannattelu/+tarpeisiin+vastaaminen+kuulostaa+ihanalta,+sellaiselta+mitä+vielä+itsekin+haluaisi+antaa+ja+vastaanottaa.+
Pari+näyttänyt+ulospäin+ihanalta!+Kuitenkin+aina+häirinnyt+se,+että+mun+silmin+katsottuna+Emmi+palvoi+”liikaa”+Elinaa.+Joku+kello+aina+kilkatti+taustalla,+että+ei+ole+balanssissa+ihailun+määrä.+En+soimaa+ja+jos+soimaankin,+niin+samalla+myös+itseäni...on+vähän+taipumusta+idealisoida+ihmisiä+😬ei+hyvä.
13.06.2020 12:48
Ps.+Tracy+Chapmanin+jakaminen+täällä+tuntuu+minusta+hyvin+henkilökohtaiselta+ja+hetken+mietin+laitanko,+mut+kyynel+on+mun+heikkous+niin+jaon+palan+jotain+tärkeää/läheistä.+Ei+toi+kappale+erityisesti,+vaan+kaikki+T.+C.+äänessä+ja+tulkinnan+syvyydessä+jne.+
Jaksamista+päivääsi+☀️👍ja+suruusi.
13.06.2020 11:01
On+hyvä+biisi!+..ei+ollut+tarkoitus+nauraa.+Yritän+aina+keventää+tunnelmaa,+jos+näen+kyyneleitä.+
Jos+yhtään+lohduttaa+paremmin,+Tracy+Chapman+on+kulkenut+mun+elämässä+parikymppisestä+lähtien+aina.+
🎵+https://youtu.be/Xv8FBjo1Y8I
🎵+https://youtu.be/9iRu9Q_lfOM
13.06.2020 10:53
18 / 48