Vapaa kuvaus



Aloituksia

24

Kommenttia

955

  1. Hei Puoliprinssi ihana, Anonyymi piilossa oleva, Army women ovela!

    Uskollisten mielten liitolle ei ole esteitä: rakkaus ei ole rakkautta jos se muuttuu muuttumisen halusta tai taipuu vast
    Lesbot
    1
    45
  2. Rakkaudella räätälöity vastoinkäyminen

    Tahdon jakaa tälläisen parisuhteen Ihanan tyypin kanssa: Siinä olisi mahdollisuus kasvaa suurimpaan mahdolliseen huikeu
    Lesbot
    14
    99
  3. Rohkeutta on kohdata totuus

    Voisiko kaikessa, olla perimmiltään kysymys ihmisenä kasvamisesta? Ei siitä mitä minä saan tai jään vaille tai kuinka vi
    Lesbot
    46
    611
  4. Lukunurkka Baby Jane

    Ajatuksia Sofi Oksasen kirjasta Baby Jane. Tähän voit kommentoida lyhyesti tai pitkästi yhden tai useamman kerran, myös
    Lesbot
    18
    1111
  5. Lukunurkka Kunniallinen Petkuttaja

    Kommentteja Tove Janssonin kirjasta Kunniallinen petkuttaja. Tähän saa vapaasti kommentoida kaikkia kirjoja, sekä anta
    Lesbot
    15
    92
  6. Lukunurkka

    Tänne voi laittaa kommentit ja mielipiteet jo alkaneeseen kirja/kokemus keskusteluun edellisen EoEt tunne/haaveilu ketju
    Lesbot
    32
    47
  7. Hyvää uutta vuotta 2021 kaikille!

    Millainen sinun viime vuosi oli ja mitä toivot tänään alkaneelle vuodelle? Varo mitä toivot, voi toteuta 😉 Mun viime v
    Lesbot
    19
    45
  8. Kuulumisia

    EoEt sun kommentteja nähtävästi löytyy ja olipa hauska pitkästä aikaa nähdä jotain tuttua, mitä kuuluu?. Mitä Kiitoskuka
    Lesbot
    67
    26
  9. Yhteinen Kirkko

    Tämän kirkon päällä näet 🌈, tämä on avoin kaikille. Täällä on sana vapaa. Täällä voit levätä ja olla, et ole tuomiolla�
    Lesbot
    114
    593
  10. Riippukeinu

    Nyt rennosti Jussin Juhlien jäljiltä. Aurinko paistaa🌤, riippukeinu varjossa, vettä ja Buranaa tarvitseville.
    Lesbot
    175
    40
  11. Johanneksen Oopperatalo

    Saunaan, uimaan ja oopperaan! https://youtu.be/qpbX7SbXOtU Näillä jousilla juhannukseen🌿
    Lesbot
    27
    35
  12. Suuntautumisen johdosta tapahtunut mitätöinti?!

    1) Oletko kokenut? 2) Millaista? 3) Millaiseen epäasialliseen kohteluun olet joutunut seksuaalisen suuntautimisesi ta
    Lesbot
    1
    45
  13. Identiteetti kriiseilyä

    Ihastun tietyn tyyppisiin naisiin. Sellaisiin joiden lähellä jännittää tai on jotain tosi tuttua. Aina en osaa erottaa o
    Lesbot
    4
    33
  14. Mitä asioita, et muuttaisi itsessäsi?

    Olen melko tyytyväinen omaan pitkän tähtäimen näkökykykyyn ja mielihyvän säätelytaitoihin, sillon kun kysymyksessä on el
    Lesbot
    4
    58
  15. Mitä asioita muuttaisit itsessäsi?

    Suorastaan ärsyttää oma tapa reagoida nopeasti ja sanoa (kirjoittaa) huudahtaa porukassa😅, ennenkö olen ehtinyt ajatell
    Lesbot
    2
    28
  16. Kuvittelen sinut vierelleni -Tiina Tuppurainen

    ”En ole koskaan ennen tuntenut lesboja. Kaikki heissä houkuttaa minua. Sisälläni tapahtuva siirtymä on kiinnostava ja pe
    Lesbot
    22
    1448
  17. Mitä toivoisit tuttavallesi?

    1) ? 2) ? 3) ?
    Lesbot
    15
    46
  18. Rohkaisua tähän päivään!

    🎵TAIDETEOS -Roni Samuel
    Lesbot
    43
    70
  19. Mitä kirjoittaisit sähköpostiin

    Minä kirjoitin ja lähetin juuri sellaisen ihastukselleni.
    Lesbot
    16
    38
  20. Wau tähän aamuun!

    Juha Tapio -Eläköön Joe Beving & Tom Trago -Sleeping lotus Koska elämä ja jännite.
    Lesbot
    111
    567