TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Hei Puoliprinssi ihana, Anonyymi piilossa oleva, Army women ovela!
Uskollisten mielten liitolle ei ole esteitä: rakkaus ei ole rakkautta jos se muuttuu muuttumisen halusta tai taipuu vast1110Rakkaudella räätälöity vastoinkäyminen
Tahdon jakaa tälläisen parisuhteen Ihanan tyypin kanssa: Siinä olisi mahdollisuus kasvaa suurimpaan mahdolliseen huikeu14134Rohkeutta on kohdata totuus
Voisiko kaikessa, olla perimmiltään kysymys ihmisenä kasvamisesta? Ei siitä mitä minä saan tai jään vaille tai kuinka vi46651Lukunurkka Baby Jane
Ajatuksia Sofi Oksasen kirjasta Baby Jane. Tähän voit kommentoida lyhyesti tai pitkästi yhden tai useamman kerran, myös181447Lukunurkka Kunniallinen Petkuttaja
Kommentteja Tove Janssonin kirjasta Kunniallinen petkuttaja. Tähän saa vapaasti kommentoida kaikkia kirjoja, sekä anta15148Lukunurkka
Tänne voi laittaa kommentit ja mielipiteet jo alkaneeseen kirja/kokemus keskusteluun edellisen EoEt tunne/haaveilu ketju3281Hyvää uutta vuotta 2021 kaikille!
Millainen sinun viime vuosi oli ja mitä toivot tänään alkaneelle vuodelle? Varo mitä toivot, voi toteuta 😉 Mun viime v1976Kuulumisia
EoEt sun kommentteja nähtävästi löytyy ja olipa hauska pitkästä aikaa nähdä jotain tuttua, mitä kuuluu?. Mitä Kiitoskuka6756Yhteinen Kirkko
Tämän kirkon päällä näet 🌈, tämä on avoin kaikille. Täällä on sana vapaa. Täällä voit levätä ja olla, et ole tuomiolla�114641Riippukeinu
Nyt rennosti Jussin Juhlien jäljiltä. Aurinko paistaa🌤, riippukeinu varjossa, vettä ja Buranaa tarvitseville.193482Johanneksen Oopperatalo
Saunaan, uimaan ja oopperaan! https://youtu.be/qpbX7SbXOtU Näillä jousilla juhannukseen🌿2762Suuntautumisen johdosta tapahtunut mitätöinti?!
1) Oletko kokenut? 2) Millaista? 3) Millaiseen epäasialliseen kohteluun olet joutunut seksuaalisen suuntautimisesi ta171Identiteetti kriiseilyä
Ihastun tietyn tyyppisiin naisiin. Sellaisiin joiden lähellä jännittää tai on jotain tosi tuttua. Aina en osaa erottaa o454Mitä asioita, et muuttaisi itsessäsi?
Olen melko tyytyväinen omaan pitkän tähtäimen näkökykykyyn ja mielihyvän säätelytaitoihin, sillon kun kysymyksessä on el497Mitä asioita muuttaisit itsessäsi?
Suorastaan ärsyttää oma tapa reagoida nopeasti ja sanoa (kirjoittaa) huudahtaa porukassa😅, ennenkö olen ehtinyt ajatell254Kuvittelen sinut vierelleni -Tiina Tuppurainen
”En ole koskaan ennen tuntenut lesboja. Kaikki heissä houkuttaa minua. Sisälläni tapahtuva siirtymä on kiinnostava ja pe221516- 1573
- 43154
- 1661
Wau tähän aamuun!
Juha Tapio -Eläköön Joe Beving & Tom Trago -Sleeping lotus Koska elämä ja jännite.111600