Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Olen+niin+pahoillani+aina+välillä+ihan+vähän+kaikesta+😅,+en+aina+tiedä+mikä+on+ja+mikä+ei+ole.+Sen+vaan+tiedän+mitä+itse+haluan+ja+mitä+en+tee+tai+teen+sen+eteen.+Kiitos+hunajasta,+sen+otan+nyt+käyttöön,+ennenkö+etsin+sen+oikean+Prinssi+teenkin,+ei+kaappiin+vaan..😁+Hunaja+olkoon+nyt+korvike+vielä+hetken,+että+saan+asiani+parempaan+järjestykseen.+Tajusin+eilen+yöllä+kun+luin+vanhoja+bi+ketjuja+kuinka+totaalisen+sivuun+olen+omat+tarpeeni+laittanut.+Oikeasti+vähän+järkytyin,+kun+tajusin+miten+seksitön+mun+elämä+on+ollut+ja+kuitenkin+se+on+niin+iso+ja+tärkeä+osa+mun+luontaista+minää.+Ihan+kamalaa+miten+olen+antanut+itseni+tottua+tämmöisen+tilaan+ja+tukahduttanut+sen+puolen+kaikilla+voimillani+(uskontoakin+väärin+käyttäen)+vähän+niinkuin+pettänyt+itseni+ja+valehdellut,+että+muut+asiat+on+tärkeämpiä.+Perheellinen+sen+voi+ymmärtää,+kuitenkin+lapset+ja+niiden+hyvinvointi+ollut+aina+päällimmäisenä+mielessä.+Nyt+voi+jo+hellittää+ja+antaa+itselleen+luvan+olla+olemassa+kokonaisena,+kun+lapset+pikkuhiljaa+itsenäistyy.+On+niin+kova+todellinen+kaipaus+saada+vielä+olla+terveen+itsekkäästi+aikuisesta+parisuhteessa.+Sen+puoleen+olen+pelkästään+positiivisella+odottavalla+mielellä.+No+tulipa+avautuminen😄☀️
  2. Ok👍
  3. Kiva+väri+EoEt!
  4. Kiltti+ja+skottiruutu