Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+niin+pahoillani+aina+välillä+ihan+vähän+kaikesta+😅,+en+aina+tiedä+mikä+on+ja+mikä+ei+ole.+Sen+vaan+tiedän+mitä+itse+haluan+ja+mitä+en+tee+tai+teen+sen+eteen.+
Kiitos+hunajasta,+sen+otan+nyt+käyttöön,+ennenkö+etsin+sen+oikean+Prinssi+teenkin,+ei+kaappiin+vaan..😁+Hunaja+olkoon+nyt+korvike+vielä+hetken,+että+saan+asiani+parempaan+järjestykseen.+
Tajusin+eilen+yöllä+kun+luin+vanhoja+bi+ketjuja+kuinka+totaalisen+sivuun+olen+omat+tarpeeni+laittanut.+Oikeasti+vähän+järkytyin,+kun+tajusin+miten+seksitön+mun+elämä+on+ollut+ja+kuitenkin+se+on+niin+iso+ja+tärkeä+osa+mun+luontaista+minää.+Ihan+kamalaa+miten+olen+antanut+itseni+tottua+tämmöisen+tilaan+ja+tukahduttanut+sen+puolen+kaikilla+voimillani+(uskontoakin+väärin+käyttäen)+vähän+niinkuin+pettänyt+itseni+ja+valehdellut,+että+muut+asiat+on+tärkeämpiä.+Perheellinen+sen+voi+ymmärtää,+kuitenkin+lapset+ja+niiden+hyvinvointi+ollut+aina+päällimmäisenä+mielessä.+Nyt+voi+jo+hellittää+ja+antaa+itselleen+luvan+olla+olemassa+kokonaisena,+kun+lapset+pikkuhiljaa+itsenäistyy.+On+niin+kova+todellinen+kaipaus+saada+vielä+olla+terveen+itsekkäästi+aikuisesta+parisuhteessa.+Sen+puoleen+olen+pelkästään+positiivisella+odottavalla+mielellä.+No+tulipa+avautuminen😄☀️
09.06.2020 09:44
Hitsi+ku+tulee+parjattua+ihan+turhaan!+Tämä+on+☺️ihana,+(puun+naulaaminen+lattiaan+ainut+”virhe”😂...en+sais+takertua+sanoihin!)
09.06.2020 09:16
Katsoin+netistä+että,+Muumimamman+voimajuoma+on+ihan+oikea+tee,+eikä+mikään+kielikuva😀
09.06.2020 08:25
Ok👍
08.06.2020 22:39
Roikun+taas+laiskana+kännykällä.+Meluasta+sen+verran,+on+hienoa+tulkintaa,+vaikka+aavistuksen+meneekin+teatterin+puolelle,+(tykkään+tyylistä,+vaikken+kaikista+sanoituksista,+olen+aika+nipo+sanoissa😂😅vaikka+oikeaan+järjestykseen+en+niitä+useinkaan+saa).+
Kommentoin+nyt+tähän,+ku+tuli+vastaan,+enkä+silloin+voinut,+kun+kännykkä+oli+mikä+oli.
08.06.2020 22:36
*et+ole+
...tarvitsee+näköjään+opetella+uudelleen+kännykällä+näpyttelemään+😅+jatkuvasti+tekstin+korjaus+päättää+ihan+omia+sanoja+laittaa.
08.06.2020 22:16
EoEt+mitä+erät+ole+kokeillut?
08.06.2020 22:15
Poikkeatte+😅+..hauska+tekstinsyöttö.
08.06.2020 22:08
Mun+vieroitus+ei+onnistu+yhtään+sen+paremmin+😅,+tietokone+ei+anna+avata+palstaa+😄,+tulee+vaan+valkoinen+tyhjä+sivu.+No+onneksi+kännykkä+toimii.+Hitsi+ku+olen+huono+perehtymään+kaikenlaisten+laitteiden+käyttöön/+päivityksiin,+luovutan+heti,+monessa+muussa+sitten+sitäkin+sitkeämpi.+☺️
08.06.2020 22:06
Kiva+väri+EoEt!
08.06.2020 21:46
Keittelin+päivällä+teetä,+😊poikkesin+totutusta+ja+laitoin+vähän+hunajaakin+sekaan,+kun+on+niin+sateinen+ja+vähän+syksyinen+päivä,+villasukat+jalkaan+hyr.+
Harvoin+tulee+syötyä+leipää,+mutta+välillä+ostan+oululaisen+Jälkiuuni+taysjyväkaura+paloja😋.+Jätän+tähän+huvilan+pöydälle,+siitä+voi+ottaa+kenelle+maistuu+ja+onhan+ne+munkitkin+hyviä,+mulla+vielä+Vapun+jäljiltä+suu+makiana,+et+menen+tällä+kauraleivällä+seuraavaan+vappuun.+Lämmintä+teetäkin+keittimessä,+pussit+loppu,+voitteko+ostaa+ja+tuoda,+jos+poikkeusottelussa+kaupassa?+Onpa+mukava+kartanon+huvila😊👍!+
Laitan+tähän+keinutuolin,+vaikka+tämä+onkin+vähän+mökkimäinen+näin+prameaan+ympäristöön.
+🎵Keko+Salatan+-Vanha
(...jos+nyt+muistan+biisin+oikein)
08.06.2020 21:45
Aika+paljon+joutuis+vääntämään,+että+tosta+tulis+runo😄
08.06.2020 21:27
Kertoja+jatkaa:+olet+Puoli+Prinssi+hieman+pöhkö+ja+lainsuojaton,+kun+kirjoittelet+anonyyminä.+Mikä+on+tuo+oranssisydän+ja+numero,+oletko+kellon+laittanut+nopeammin+juoksemaan?
08.06.2020 21:25
Ja+tapahtui+niinä+päivinä+Joulurauhan+kaupungissa,+että+keisari+Augustukselta+kävi+käsky...
Kertojan+ääni+puhuu:+Arvoisa+Puoli+Prinssi,+joudun+murheellisna+kertomaan,+haukkasi+Prinsessa+myrkkykoiso-omenaa.++Ei+ennen+haukkaista,+eikä+jälkeenkään+metsästäjä+koske+häneen+edes+sormenpäällänsä.+
Kauhistuttavien+sotamatkojesi+aikana+istui+prinsessa+päällä+kantojen,+kivien+rannan+rantojen.+Hän+usein+puhui+sinusta,+ei+mitään+muuta+enään+haluta,+eikä+nähdäkään,+vaikka+villin+luonteesta+vuoksi+lampeen+aina+alasti+juoksi.+Varjelusta+siunausta+toivoi+sulle+rukouksin.+Tärkeintä+olet+elossa,+etkä+elä+pelossa!+Jos+tilanne+olisi+toinen+nyt,+välittömästi+hän+upottaisi+sinut+hellyyteensä+ja+kaiken+lohdutuksen+sinulle+soisi+lääkkeeksi+sotaretkien+kauhujen+kokemisen+tuskaan.+Hän+sai+lohtua+ikäväänsä+sinun+yhdestä+lauseesta:+”...et+milloinkaan+liian+kauas+taakse+astumaan+”.+Samaa+hän+sinulle+nyt+sanoisi!
Nyt+kääpiöt+surevat+myrkkykoiso-omenaa+haukannutta+silmiään+kiinni+pitävää+kaunista+lasisikuvun+alla+olevaa+prinsessaa.+Silloin+aika+on,+kun+lumihiutale+putoaa+lasin+pintaan.+On+määrä+Prinsessa+siirtää+Joulurauhan+kaupungissa+Tuomiokirkkoon+joulupäivänä,+varhain+aamulla.+Kääpiöt+lainaavat+Prinsessan+omaa+ratsua,+mutta+tarvitsisivat+silloin+kantoapua.+
...Ja+tapahtui+niinä+päivinä,+että+keisari+Augustukselta+kävi+käsky
08.06.2020 21:20
...turha+kommentti+multa,+olis+pitänyt+johki+politiikka+palstalle+laittaa🙂.
08.06.2020 20:28
Kiltti+ja+skottiruutu
07.06.2020 23:36
yhdelle+yhtä+ja+toiselle+toista
07.06.2020 23:22
Kirjoitin+tähän+pitkän+pätkän+ja+koko+teksti+hävis+kun+painoin+lähetä,+vaati+kirjaitumaan.+Luovutan,+ehkä+siinä+olisi+ollut+liikaa+henkilökohtaisuuksia,+että+ehkäpä+hyvä+että+kävi+näin.
++https://youtu.be/lgzA4aJpbdY
07.06.2020 23:05
Ai+mustassakin,+no+jopas+ny+on+synkät+värikartat+ollu,+tsempii+niistä+eteenpäin!+Kännykkä+käytössä+suht+normaalisti,+kaijutin+ei+vieläkään+toimi.+En+vieny+huoltoon.+Odottelen,+jos+se+siitä+vielä+lähtis+äänikin+kuulumaan.+Huomasin+vaan,+että+olipa+vapauttavaa+olla+vallan+ilman+kännykällä+palstailua,+sitä+ehti+vaikka+mitä+muuta,+kun+ei+roiku+siinä+kaikkia+mahdollisia+välejä,+joten+taidan+mielummin+jatkossakin+koneella+vaan+kirjoitella.
07.06.2020 18:30
Moikka+EoEt!+(Kirjoittelen+edelleenkin+koneelta.)+Olepa+laittanut+liturgisen+värin,+kirkon+ihmisenä+sitä+tulkitsee+ja+näkee+näin,+mutta+tulkinta+voi+aina+mennä+pieleen+jos+ei+kysy.+
Miksi+laitoit+noin+tumman+violetin+värin?+Mitä+kuuluu?+Kahvila+olette+nähtävästi+käyneet...nyt+on+aikaa+palat+keskustelun+johon+lupasin+palat+kun+aikaa+on,+en+vain+muista+oliko+se+Hökkelissä+vai+omassa+Tauko+paikassa,+no+etsivä+löytää.
07.06.2020 17:47
21 / 48