Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
A+nnettu
02.06.2020 21:02
Kun+on+valot+päällä,+niin+näkee+hyvin.+Onneksi+ei+tarvii+omassa+valossa+(totuudessa)+asoita+katsoa.+Ole+lempeä+ja+armollinen+itsellesi,+kuka+tahansa+olisi+voinut+langeta+samaan+verkkoon!+
A+nsioton
R+akkaus
M+eidän+
O+saksemme
❣️
+
Halaus
02.06.2020 21:02
Mun+sydän+pitää+päästä+kiinni+ja+kiittää+vain+Luojaa,
joka+meitä+koivuniemiltä+suojaa+😉
Paula+on+kyl+niin+hyvä+paula,+et+menis+hyvin+tonne+Rohkaisua+päivään+osioonkin!+
...sit+pitäs+ihan+molempia+huitoa,+jos+huitomaan+lähtee...en+lähde+nyt+tähän+suuntaan,+ollenkaan...😂+jos+se+mun+runoilija+Heerokseni+näkee,+nii+ei+tarvii+selitellä+Herttarouvan+kanssa+leikittyjä+leikkejä😊😅
02.06.2020 20:48
😄😄😄nyt+en+vastaa,+tai+tulis+punasta+rouvaa...
(...porukka+vähän+ihmettelee+mitä+hymyilen+kännykällä.)
02.06.2020 20:36
🙌+kävelemistä+harjoitellessa+😃😊...siinä+unessa+mietin+niin+pitkään+mitä+teen,+että+vaan+seisoin+ja+luotisade+ehti+mennä+mun+yli,+pelkäsin,+mutta+en+vahingoittunut.+Olin+ylpeä+etten+mennyt+laiturin+alle+piiloon.+
Kiva+kun+kerroit,+nyt+tiedän+että+käveleminen+kannattaa,+sateessa,+poluilla+ja+vedenpäällä😉
Myytinmurtajat+voisikin+katsoa,+vaikka+lasten+kanssa,+mahtaakohan+löytyä+netistä.
02.06.2020 20:19
Eihän+sitä+armoo+ja+hoosiannaa+ole+ilman+Daavidin+poikaa😄+Mä+ainakin+siinä+kohta+vaan+heilauttaisin+pelkkää+Koivuniemenherraa+😂😉jos+ei+mulla+olis+poikaa+(No+joo,+☺️ehkä+olen+vähemmistön+vähemmistöä.)
Nyt+EoEt+ylös+hep!+Kaikki+hyvin😊👍Tuetaan+kainaloiden+alta,+jos+tarvis.+Mä+olin+joku+aika+sit+pahassa+jamassa,+en+nukkunut+ja+sitä+rataa,+muistatte+varmaan...+silloin+turvasin+Daavidin+poikaan.+Onneksi+teillä+on+toisenne💕+ja+sen+verran+myötätuntoa,+että+sain+Trenkipojan+🎵ja+silittelyt+peittojen+alle😌.
02.06.2020 20:09
*”luotto+ihmiseksi”+(lue+=panttivangiksi)
02.06.2020 19:56
Tälläiset+tyypit+tunnistaa+siitäkin,+ettei+koskaan+paljasta+itsestään+missään+mitään,+mutta+toisten+asiat+on+pöydällä,+tapetilla+ja+suurennuslasin+alla.+
Manipuloimiseksi+voi+joskus+itkeä+jotain,+jos+hyötyy+siitä+tilanteessa+vaikka+just+saamalla+sen+fiksun+tyypin+puolustamaan+itseään+ja+muita+vastaan,+mutta+syvimpiä+epävarmuuksua+ei+muille+itsestään+paljasta,+jos+itsellekään.+
Sitten+saattaa+just+olla+vaikka+yksi+täysin+muista+eristetty+tyyppi,+jonka+on+ottanut+”luotto+ihmisellekin”+se+on+yleensä+sellainen+kiltti,+tunnollinen+ja+hyväsydäminen+joka+tekee+tyypin+eteen+kaiken+ja+ajattelee,+että+muut+ei+vain+ymmärrä+kuinka+väärinkohdeltu+tämä+henkilö+on.
02.06.2020 19:55
Toi+mustamaalaus+paha!+Jotkut+on+niin+taitavia😨
02.06.2020 19:41
*ketä+uskoa
02.06.2020 19:33
😳huh+miten+on+päässyt+tilanne+eskaloitumaan!+Yhdessä+työyhteisössä+jossa+olin+sijaisena+oli+vastaava+tilanne,+se+yksi+psyykkisesti+epäterve+oli+laittanut+oikein+olantakaa+koko+porukan+sekaisin.+Sellaiset+fiksutkin+tyypit+oli+saatu+manipuloitua+mukaan+ja+naruista+vedetty+toisiaan+vastaan.+
Mun+oli+ulkopuolisena+helppo+nähdä+tilanteen+kummallisuus,+jos+olisin+ollut+kiinteä+osa+työyhteisössä,+olisin+varmaan+itsekkin+sotkeutunut+samaan+verkkoon.+Sellainen+ihan+fiksun+oloinen+suoraselkäinen+tyyppi+oltiin+saatu+puolustelemaan+sitä+manipuloivat+henkilöä.+Osa+sosiaalisen+ryhmän+ulkokehällä+olevista+työntekijöistä+ei+uskaltanut+sanoa+sanaakaan,+mutta+ilmeistä+päätellen+ei+ollut+kaikkiin+se+mätä+uponnut.+
Tollaisissa+kuvioissa+jos+on+itse+sisällä,+ei+välttämättä+itsekkään+enään+tiedä+mihin+ja+kerä+uskoa.+Omat+tunteet+menee+sekaisin,+silloin+aikalisä+ja+katsoa+asiaa+etäämmältä.+Minkälainen+olo+jonkun+henkilön+läheisyydessä+tulee,+onko+se+hyvä+vai+paha.+Kahdesta+puusta+se+josta+tulee+hyvänmakuista+hedelmää+on+hyvä,+vaikka+molemmat+näyttää+ulospäin+samalta.+Mikä+maku+ihmisestä+jää.+
Hei+tosi+paljon+voimia+ja+viisautta,+asian+eteenpäin+viemiseksi!
02.06.2020 19:32
Miten+se+kiusaaminen+ilmenee?+
Asian+esille+otto+ja+hänen+reaktio+paljastaa+lopulta++todellisen+luonteen.+Henkisen+etäisyyden+pitäminen+viisasta.
02.06.2020 19:06
Miten+teillä+ilmeni+se+kiusaaminen?
02.06.2020 18:54
Kiitos!+Kuulostaa,+että+teidän+työpaikkakiusaaminen+on+jätetty+hoitamatta,+jos+nostaa+tunteet+pintaan.+Toivottavasti+saatte+selvitettyä,+tuollaisista+voi+tosiaan+jäädä+aika+kipeät+jäljet!+(Vielä+jos+siihen+liittyy+jonkun+suuntautumisen+vuoksi+tehtyä+kiusaa,+se+menee+niin+syvälle.)
02.06.2020 18:53
Ulkopuolinen+luotettava+taho+voisi+olla+tarpeen,+jos+mennyt+noin+pahaksi.+Toivottavasti+saatte+kerättyä+rohkeutenne+ja+saatte+tilanteen+ratkaistua+parhainpäin!
02.06.2020 18:28
Mikä+TV-sarja?+
Se+on+kyllä+hurjaa,+kun+joku+älykäs,+mutta+psyykkisesti+sairas+persoona+pystyy+pyörittämään+kokonaista+työyhteisöä,+vetelemällä+oikeista+naruista+ja+saa+siitä+vielä+sairaalla+tavalla+Itselleen+tyydytystä.+Kukaan,+ei+uskalla+puuttua+tai+sanoa+mitään,+koska+tämä+manipuloiva+henkilö+osaa+taitavasti+kääntää+asian+sen+syyksi+joka+uskaltaa+avata+suunsa+ja+tuoda+asian+esiin.
02.06.2020 18:24
Tanhupallot+on+myös+söpöjä+hyvänmielen+klippejä.
02.06.2020 18:16
Älä+mieti+liikaa+sun+murheita,+katso+vaikka+Jahangeria+välillä!😅+
Tämä+Juha+on+trans+on+hauskan+lempeä+pätkä+seksuaalivähemmistöistä+ja+lokeroinnista.
https://youtu.be/G2Q3ARuxIeE
02.06.2020 18:14
*moni
02.06.2020 17:22
Ps.+Tulevaisuuteen+tietenkin+haluaisin+katsoa+heti,+jos+siihen+tarjoutuisi+tilaisuus!+Olen+se+lapsi+joka+söisi+vaahtokarkin+😅
Luulen+kuitenkin,+että+jos+näkisin+tulevaisuuteen,+en+osaisi+kulkea+sitä+reitti+mitä+sinne+meno+vaatii.+Mini+tärkeä+vaihe+voisi+jäädä+tekemättä,+tuski+sellainen+elämä+olisi+kuitenkaan+kovin+palkitsevaa.+Elämän+arvaamattomuus+ja+riskit+tekevät+siitä+tuntuvaa.
02.06.2020 17:18
23 / 48