Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerroin+runoilijasta+miehelleni,+jos+en+olisi,+olisi+se+tuntunut+petokselta+ja+kyllähän+noista+mun+riimeistä+näkee,+että+syyllisyys+painaa+myös+toiseen+suuntaan.+Vaikka+ne+on+vain+tuntemattomalta++tuntemattomalle+annettuja+sanoja+on+ne+totta,+muutamaa+liian+nopeasti+kirjoitettua+niissä+olevaa+virhettä+lukuunottamatta.++Haluan+antaa+vain+oikeaa+ja+parasta.+Muutamalle+hyvälle+ystävälle,+äidilleni+ja+siskolleni+kerroin+runoilijasta+ihan+vain+siksi,+että+tuli+tunteita...ehkä+olen+vähän+hassu.+
Kiitos+tuesta+ja+etenkin+tästä+kohdasta:+”Muistathan,+että+sinulla+on+oikeus+pitää+kiinni+yksityisyydestäsi,+rajoistasi+ja+omista+ajatuksistasi.+Koskien+myös+läheisiäsi+tai+miestäsi,+sinun+ei+tarvitse+jakaa+esim+netissä+kirjoitteluasi+millään+tasolla+heidän+kanssaan”.++Tämän+lauseen+pidän+nyt+mukana+matkallani!
15.05.2020 06:18
😔😢😭
15.05.2020 00:25
Silvia+Modig+ja++Eliya+Zweygberg+saisivat+myös+pääni+kääntymään.+En+tiedä+onko+heräämisen+alkuhuuma,+mut+tosi+laajalla+kirjolla,+tosi+moni+nainen+saisi+pääni+kääntymään,+se+onkin+sitten+toinen+juttu+miten+kemiat+sopii+yhteen.
15.05.2020 00:04
😢😔😌
14.05.2020 23:50
*mielelläni
14.05.2020 23:44
Pps.+Nämä+kaikki+minun+tekstit+on+kaikkien+luettavissa.+Läheiseni+tietää+missä+kirjoittelen+ja+esim.kyselee+runoilijan+perään.+Myös+puoli+sukua+saattaa+silmäillä+näitä+rivejä.+Vaikka+nimimerkin+takas+anonuyymien+kanssa+kirjoittelen,+tämä+on+ihan+oikean+ihmisen+elämä+ja+siinä+oleva+suuri+taitekohta,+toivon+sen+mukaista+kunnioitusta,+myös+teiltä+vähän+nuoremmilta+kirjoittelijoilta.+
Kaikenlainen+haastaminen+ja+testaaminen+👍lisää+vain+omaa+etenemistä+heräämisessäni,+sellaisen+otan+mieleeni+vastaan.🙂
14.05.2020 23:35
🤔+tärkeän+ihmisen+jättäminen+ottaa+aikaa,+se+on+kuin+varovaisesti+purettava+pommi.+Tehtävä+niin+huolellisesti+ja+tarkasti,+ettei+räjähdä+ja+osu+lapsiin.+Tätä+pommia+on+rakennettu+20vuotta,+että+ei+ihan+9kk+pureta.+
Minä+olen+se,+joka+joutuu+yksin+purkamaan+valkoiset+puuvillahanskat+kädessä+tätä+pommia+ja+yksin+kantamaan+syyllisyyden+oman+seksuaalisen+heräämiseni+tuottamasta+tuskasta+ympärillä+oleville+ihmisille.+Tämä+on+todella+vaativa+tehtävä,+elämäni+vaikein.+
Omilta+Intiimeiltä+tarpeitani+olisin+täysin,+aivan+täysin+valmis+menemään+eteenpäin!+Näen+ympärilläni+vain+naisia,+siitä+ei+epäilystäkään.+En+ole+bi.+Tämä+on+asia,+josta+olen+seksuaalisesti+itsevarma,+vaikka+kaikki+muu+onkin+uutta+ja+vierasta.+
Luutuneet+luuloni,+siitä+millaista+on+olla+toisen+ihmisen+kanssa+on+näiden+vuosien+leimaama+kokemus,+joka+on+valitettavasti+jättänyt+minuun+jäljen.+En+tiedä+muusta,+mutta+olen+hyvä+kuvittelemaan.+Järki+sanoo,+että+on+muutakin,+mutta+tunnetasolla+teen+usein+yleistyksiä+ja+luulen+sitä+sun+tätä.+
Olen+kiitollinen+palstan+pitkäjänteisille+vastaajille.+Muistakaa,+että+moni+”vika”+on+minussa,+kysymykset+voivat+olla+”tyhmiä”,+niitä+minun+luuloja+ja+pelkoja,+ei+arvostelua+tms.+
Ps.+Ihan+poikki+tästä+päivästä,+ei+pitänyt+kommentoida+mitään,+tulin+vaan+alunperin+lukemaan.+Koko+talo+nukkuu,+minä+kissojen+kanssa+sohvalla.+On+tämä+niin+jännää+ja+ihanaa+aikaa,+ihan+kuin+olisin+saanut+uuden+elämän.
14.05.2020 23:24
Hieno!+🙂
13.05.2020 21:03
Anteeksi+yleistys,+vain+johtuu+omista+peloista.
13.05.2020 20:50
Kiitos+fiksusta+vastauksesta!+
Olen+ollut+suurimman+osan+tähänastisesta+elämästäni+vain+yhden+ihmisen+kanssa,+joten+olen+todella+tietämätön.+
Huomaan+heti+vastauksestasi,+että+minulla+(valitettavasti)+luutuneita+olettamuksia+johtuen+kokemattomuudestani+ja+sitä+kautta+vielä+paljon+opittavaa!+
Sitomisleikkejä+esteettistä+puolta+en+vielä+ihan+hahmota,+(keho+ja+alastomuus+kaunista)+mutta+osaan+ajatella,+että+tuollaiset+valta-asetelma+leikit+voisivat+olla+palkitsevia+hyvän+kumppanin+kanssa.+
Eipä+ihme,+että+laji+on+kehitetty+kurinalaisesti+Japanissa.+Sitominen+palvelee+varsinkin+tuollaisessa+ympäristössä+monia+puolia+psyykkeessä+ja+näin+ollen+vahvistaa++ja+luottamusta+ja+edistää+tunnepuolelle+heittäytymistä+tunteiden+vietäväksi.+Kuvittelen,+että+hyvässä+rakastelu+tilanteessa+valtaleikkiä+voi+toteuttaa+ilman+välineitäkin,+kiusata+toinen+hekuman+huipulle+ja+vielä+jatkaa+leikkiä+jne.
13.05.2020 20:48
Ymmärrän,+Hokkuspokkuksen+makuun+liikaa+superlatiivejä+ja+innokkuutta😄,+sitä+tämä+myöhäänheräämisen+ihanuus+teettää.+Älä+huoli,+kyllä+nämä+mun+hormonit+ajan+kanssa+varmaan+tästä+vielä+tasoittuu😉.
13.05.2020 20:15
🤔olipa+vaikea,+piti+kaivella.+Ivallisuudesta+tai+suoranaisesta+ilkeydestä+tunnen+lähinnä+sääliä+sellaisen+harjoittajaa+kohtaa+ja+herää+kysymysmerkkejä+henkilön+omasta+hyvinvoinnista,+joten+se+ei+kelpaa+vastaukseksi+tähän...
+Mikä+ärsyttää🤔...
1)+Liian+nopeat+ja+yksinkertaistavat+johtopäätökset+(analyysit),+toisen+ihmisen+yhdestä+lauseesta+tai+mielipiteestä+tosi+elämässä.+Todella+ärsyttävää!
2)+liikenteessä+turhat+ohitukset+😅,+sellaiset+joissa+ei+pidetä+turva/kuran+roiskimis+väliä+ja+jokatapauksessa+seistään+seuraavissa+valoissa+samalla+viivalla.
3)+kotona+asuvat+nuoret,+jotka+eivät+muista+laittaa+muoveja+muovinkeräykseen+😄.+Kaivelen+niitä+sitten+sieltä+roskiksesta,+olen+sanonut,+että+saa+jättää+pöydälle,+jos+ei+viitsi+nähdä+enempää+vaivaa.+
4)+bonari+ärsyyntymisenä+keksin+vielä+tälle+listalle++korona+aikana++keski-ikäisten+miesten+välinpitämättömyys+ja+itsekäs+toiminta+julkisissa+paikoissa😅..ei+turvavälejä+jne.
13.05.2020 19:49
Kahviakin+menis,+mutta+olen+tietoisesti+vähentänyt.+Just+nyt+tyhjennän+vanhenevia+kaappiin+kertyneitä+Tee+pussukoita+ja+pakkauksia,+tarttuu+liian+helposti+kaupasta+aina+uusi+paketti+mukaan.+
Ihan+oikein+lemppariksi+jäi+prinssi+🥰,+olkoon+sitten+vaikka+Petkutushuiputuksen+käsialaa+tai+kenen+tahansa,+sellaisen+haluan:++kohteliaan,+Arrogantit,+huomioonottavan,+leikkisän,+omatahtoisen,+syvällisen+jne.
13.05.2020 09:20
Onko+valloittaminen,+sun+juttu?+Kestääkö+suhteet+kahta/kolme+vuotta+pidempään?+Tuollainen+itsevarmuus+on+vetoavaa!+Voi+olla,+että+muutama+pakit+antanut+on+jäänytkin+vielä+miettimään+perään.
12.05.2020 21:18
Uskon,+että+suurin+osa+meistä,+jotka+kirjoitellaan+täällä+ollaan+ihan+huikeita+tyyppejä😃Aihealue+jonka+ympärillä+pyöritään+sattuu+nyt+universaalistikin+olemaan+mieltä+helposti+alas+päin+vievä,+jokainen+toivoo+löytävänsä+jonkun+ja+ennen+sitä+ehtii+masentua+ajatukseen,+että+on+vielä+yksin,+vaikka+nurkan+takana+on+mahdollinen+yllätys!
Mitä+tekisit+tämän+sinkkuudesta+väliajan,+jos+tietäisit,+että+kahdenvuoden+päästä+tapaat+elämäsi+rakkauden?+Voit+valita+kahdesta:+jatkaa+surkuttelua+tai+alkaa+painaa+salilla,+kivempi+helliä,+kun+on+kehossa+notkeutta+ja+voimaa😉
12.05.2020 20:31
Minä+ihastuin+ja+heräsin+seksuaalisesti+lesboksi,+kun+katselin+vierestä+erästä+naista,+jolla+intohimo+ja+taitoa+omaan+työhönsä.+Silmissäni+hän+muuttui+päiväpäivältä+kauniimmaksi+ja+ihmeellisen+vetoavaksi++olennoksi,+vain+olemalla+itsensä+ja+tekemällä+ominta+juttuaan.
12.05.2020 20:24
Itsevarmuutta+on+niin+montaa+lajia,+moni+täällä+voi+olla+todella+itsevarma+elämän+muilla+osa-alueilla.+
Kaukoihastus+tai+torjutuksi+tuleminen+rakkaudessa+kerta+toisensa+perään,+on+itseluottamusta+heikentävä+noidankehä+joka+ruokkii+luuloa,+omasta+mitättömyydestä.+Tosiasiassa,+on+saattanut+”hylätä+itsensä”,+laittamalla+odottelemaan+kaukoihastusten+reaktioita.+Voi+olla,+että+elävät+todellisuus+harhassa,+jossa+ei+ole+tullut+edes+mitään+pakkeja.+
Voi+olla,+että+monelle+tekisi+ihan+hyvää+ravistella+itsensä+toimimaan+aktiivisesti+niille+elämän+alueelle+joissa+hyvä+ja+itsearvostus+korkeammalla,+saattaa+vaikka+joku+ihastella,+kun+huomaa+miten+kiivaasti+joku+toteuttaa+vaikka+harrastustaan😉
12.05.2020 20:20
Julkkis+naiset+on+julkkis+naisia,+aika+ego+edellä+tuolla+julkisuudessa+keikutaan.+Ihan+tavallinen+Tiina+Tuppurainen+tai+just+edellä+mainitsemani+Henriikka+Liuska+olis+mun+makuun.
12.05.2020 20:08
Todellisen+kauniin+naisen+lottovoitto+olisi+saada+älykäs+ja+itsevarma+puoliso+rinnalleen,+tuskin+mitään+kuorta+tai+estetiikan+ammattilaista.+Siinäpä+olisi+lottovoittoa+kummallekin!
12.05.2020 20:04
Harrastan+teatteria+(+Koronan+takia+peruttiin+kaksi+kurssia,+joille+olin+kevääksi+ilmoittautunut,+tämä+on+vanha+ja+taas+uusi+harrastus,+joka+oli+pitkään+ruuhkavuosien+aikana+tauolla).+
Olen+kirjojen+suurkuluttaja,+aina+on+vähintään+kaksi+menossa,+pääosin+tieto,+lisäksi+vaihdellen+elämänkerta+ja+kaunokirjallisuus.+Politiikkaa+seuraan+mielelläni.+Käyn+kirkossa+ja+(kuuntelen+Raamattua),+sinnekin+voisi+mennä+yhdessä,+mutta+viihdyn+myös+itsekseni,+jos+se+genre+ei+puolisoa+inspiroi.+
Unelmien+puolison+kanssa+olisi+huikeaa+Retkeillä+ja+patikoida+Pohjoismaissa!+😊telttaöitä,+uimista+luonnonvesissä+ja+hikiliikuntaa+kansallispuistoissa.+Kumppanin+kanssa+kaikesta+edellämainituista+elämänaihealueista+keskustelua.+Ulkomaan+matkailu+ei+lähtökohtaisesti+kiinnosta+(on+tullut+ravattua+riittävästi),+mutta+voisin+innostua,+jos+se+on+toisen+halu+tai+toive.
Teatteria+harrastan+lavalla+ja+lavan+toisella+puolella.+Puolison+kanssa+teatteria+yhdessä+yleisön+puolella.+Salilla+käymisen+ja+muun+rutiininomaisen+ylläpitoliikunnan+hoidan+mielummin+itsekseni,+ettei+keskittyminen+herpaannu,+tässä+taas+voisin+joustaa,+jos+kumppani+haluaisi+kanssani+aloittaa+jonkin+uuden+lajin.+Musiikkimaku+on+monipuolinen,+olisin+ihan+mukana+melkein+missä+tahansa+festareilla,+mutta+kirkkomusiikki+lähellä+ominta+genreä.+
Kuvataide+myös+myös+kiinnostaa+ja+aika+ajoin+katselen+kursseja,+mutta+aikaa+ei+ole+vielä+löytynyt.+Lähinnä+lapsia+ohjannut+näihin.+Tämmöisen+lähtisin+heti+mukaan+ja+voisin+ihan+itseksenikin+mennä,+tässä+lajissa+olen+omimmillani.+
Seuraava+tärkein+henkilökohtainen+aluevaltaus+on+sateenkaari+yhteisöjen+löytyminen+ja+esim.+Myöhäisherännäinen+tapahtumiin+meneminen.+Turusta+varmaan+löytyy,+mutta+ei+ole+ongelma+kulkea+vaikka+ympäri+Suomen.+
Vitsit+kun+tämä+korona+pian+loppuisi+ja+arki+alkaisi+normalisoitua.
12.05.2020 19:47
45 / 48