Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Kerroin+runoilijasta+miehelleni,+jos+en+olisi,+olisi+se+tuntunut+petokselta+ja+kyllähän+noista+mun+riimeistä+näkee,+että+syyllisyys+painaa+myös+toiseen+suuntaan.+Vaikka+ne+on+vain+tuntemattomalta++tuntemattomalle+annettuja+sanoja+on+ne+totta,+muutamaa+liian+nopeasti+kirjoitettua+niissä+olevaa+virhettä+lukuunottamatta.++Haluan+antaa+vain+oikeaa+ja+parasta.+Muutamalle+hyvälle+ystävälle,+äidilleni+ja+siskolleni+kerroin+runoilijasta+ihan+vain+siksi,+että+tuli+tunteita...ehkä+olen+vähän+hassu.+Kiitos+tuesta+ja+etenkin+tästä+kohdasta:+”Muistathan,+että+sinulla+on+oikeus+pitää+kiinni+yksityisyydestäsi,+rajoistasi+ja+omista+ajatuksistasi.+Koskien+myös+läheisiäsi+tai+miestäsi,+sinun+ei+tarvitse+jakaa+esim+netissä+kirjoitteluasi+millään+tasolla+heidän+kanssaan”.++Tämän+lauseen+pidän+nyt+mukana+matkallani!
  2. 😔😢😭
  3. 😢😔😌
  4. *mielelläni
  5. 🤔+tärkeän+ihmisen+jättäminen+ottaa+aikaa,+se+on+kuin+varovaisesti+purettava+pommi.+Tehtävä+niin+huolellisesti+ja+tarkasti,+ettei+räjähdä+ja+osu+lapsiin.+Tätä+pommia+on+rakennettu+20vuotta,+että+ei+ihan+9kk+pureta.+Minä+olen+se,+joka+joutuu+yksin+purkamaan+valkoiset+puuvillahanskat+kädessä+tätä+pommia+ja+yksin+kantamaan+syyllisyyden+oman+seksuaalisen+heräämiseni+tuottamasta+tuskasta+ympärillä+oleville+ihmisille.+Tämä+on+todella+vaativa+tehtävä,+elämäni+vaikein.+Omilta+Intiimeiltä+tarpeitani+olisin+täysin,+aivan+täysin+valmis+menemään+eteenpäin!+Näen+ympärilläni+vain+naisia,+siitä+ei+epäilystäkään.+En+ole+bi.+Tämä+on+asia,+josta+olen+seksuaalisesti+itsevarma,+vaikka+kaikki+muu+onkin+uutta+ja+vierasta.+Luutuneet+luuloni,+siitä+millaista+on+olla+toisen+ihmisen+kanssa+on+näiden+vuosien+leimaama+kokemus,+joka+on+valitettavasti+jättänyt+minuun+jäljen.+En+tiedä+muusta,+mutta+olen+hyvä+kuvittelemaan.+Järki+sanoo,+että+on+muutakin,+mutta+tunnetasolla+teen+usein+yleistyksiä+ja+luulen+sitä+sun+tätä.+Olen+kiitollinen+palstan+pitkäjänteisille+vastaajille.+Muistakaa,+että+moni+”vika”+on+minussa,+kysymykset+voivat+olla+”tyhmiä”,+niitä+minun+luuloja+ja+pelkoja,+ei+arvostelua+tms.+Ps.+Ihan+poikki+tästä+päivästä,+ei+pitänyt+kommentoida+mitään,+tulin+vaan+alunperin+lukemaan.+Koko+talo+nukkuu,+minä+kissojen+kanssa+sohvalla.+On+tämä+niin+jännää+ja+ihanaa+aikaa,+ihan+kuin+olisin+saanut+uuden+elämän.
  6. Hieno!+🙂
  7. Harrastan+teatteria+(+Koronan+takia+peruttiin+kaksi+kurssia,+joille+olin+kevääksi+ilmoittautunut,+tämä+on+vanha+ja+taas+uusi+harrastus,+joka+oli+pitkään+ruuhkavuosien+aikana+tauolla).+Olen+kirjojen+suurkuluttaja,+aina+on+vähintään+kaksi+menossa,+pääosin+tieto,+lisäksi+vaihdellen+elämänkerta+ja+kaunokirjallisuus.+Politiikkaa+seuraan+mielelläni.+Käyn+kirkossa+ja+(kuuntelen+Raamattua),+sinnekin+voisi+mennä+yhdessä,+mutta+viihdyn+myös+itsekseni,+jos+se+genre+ei+puolisoa+inspiroi.+Unelmien+puolison+kanssa+olisi+huikeaa+Retkeillä+ja+patikoida+Pohjoismaissa!+😊telttaöitä,+uimista+luonnonvesissä+ja+hikiliikuntaa+kansallispuistoissa.+Kumppanin+kanssa+kaikesta+edellämainituista+elämänaihealueista+keskustelua.+Ulkomaan+matkailu+ei+lähtökohtaisesti+kiinnosta+(on+tullut+ravattua+riittävästi),+mutta+voisin+innostua,+jos+se+on+toisen+halu+tai+toive.Teatteria+harrastan+lavalla+ja+lavan+toisella+puolella.+Puolison+kanssa+teatteria+yhdessä+yleisön+puolella.+Salilla+käymisen+ja+muun+rutiininomaisen+ylläpitoliikunnan+hoidan+mielummin+itsekseni,+ettei+keskittyminen+herpaannu,+tässä+taas+voisin+joustaa,+jos+kumppani+haluaisi+kanssani+aloittaa+jonkin+uuden+lajin.+Musiikkimaku+on+monipuolinen,+olisin+ihan+mukana+melkein+missä+tahansa+festareilla,+mutta+kirkkomusiikki+lähellä+ominta+genreä.+Kuvataide+myös+myös+kiinnostaa+ja+aika+ajoin+katselen+kursseja,+mutta+aikaa+ei+ole+vielä+löytynyt.+Lähinnä+lapsia+ohjannut+näihin.+Tämmöisen+lähtisin+heti+mukaan+ja+voisin+ihan+itseksenikin+mennä,+tässä+lajissa+olen+omimmillani.+Seuraava+tärkein+henkilökohtainen+aluevaltaus+on+sateenkaari+yhteisöjen+löytyminen+ja+esim.+Myöhäisherännäinen+tapahtumiin+meneminen.+Turusta+varmaan+löytyy,+mutta+ei+ole+ongelma+kulkea+vaikka+ympäri+Suomen.+Vitsit+kun+tämä+korona+pian+loppuisi+ja+arki+alkaisi+normalisoitua.