Vapaa kuvaus

Vauhdista tykkäävä herkkä motoristi.

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Kyllä+on+ihmeellistä+käytöstä,+että+pitää+katsoa+vieraita+miehiä/naisia,+kun+oma+kumppani+on+vieressä.+Ei+ihme,+että+siinä+tulee+epävarma+olo+ja+surulliseksi+:(+Ja+nykyään,+kun+sitä+"itsensä+paljastelua"+on+netti+pullollaan+ja+se+tuodaan+myös+kaduille+ja+rannoille.+Ja+sitä+paljastelua+pitää+sietää+tai+muuten+on+kateellinen,+suvaitsematon+ja+moukka.Näille+varatuille+joilla+on+tarvetta+tuijottaa+vastakkaista+sukupuolta+niin+ei+se+elämä+sen+nuoremman+(+?+)+tai+parempi+kroppaisen+kanssa+ole+yhtään+sen+helpompaa+tai+ihanampaa.++Siinä+suhteessa+on+ihan+ne+samat+elämän+realiteetit.+Suhde+vaatii+työtä+ja+tuollainen++keskeneräisen+kakaran+käytös++johtaa+vaan+omaan+pahaanoloon+ja+sen+myötä+siihen+puolisoon,+joka+rakastaa+sinua+ehdoitta,+sinua+keskeneräistä+kakaraa.Pitäisi+keskittyä+siihen+omaan+puolisoon+ja+jos+joku+mättää+niin+yrittää+korjata+sitä+asiaa.++Se+on+sitä+rakkautta.+++Ei+ole+itsestäänselvyys,+että+siinä+rinnallasi+on+se+ehdoitta+rakastava+ihminen.+Se+on+lahja+ja+sitä+lahjaa+pitää+kunnioittaa+ja+rakastaa.++Ja+keksiä+ne+keinot,+että+suhde+voi+taas+paremmin.Aina+voi+yrittää+vaihtaa+kumppania,+mutta+ei+sekään+suhde+toimi+jos+ei+koskaan+tajua+katsoa+omaa+napaa+pidemmälle.Onneksi+en+ole+enää+nuori,+koska+tuntuu,+että+vallalla+on+käsitys,+että+elämä+on+yhtä+peppua.+Jos+peppu+ei+ole+kuin+muokatuissa+kuvissa+netissä+niin+ei+voi+olla+rakkautta,+ei+hyvää+seksiä+eikä+mitään+ihmisarvoa.Jätän+nämä+kroppa+arvostelu+jutut+muille+mieluusti+ja+olen+mieluusti+sinkku,+on+sen+verran+LAPSELLISTA.Ja+ei,+en+ole+"lihava",+katkera,+kateellinen+akka.+Olen+AIKUINEN+ja+minulla+on+aikuisen+ajatukset.Sallittakoon+aikuisuus+elämässä+missä+pitää+maksaa+laskut+ja+nousta+joka+päivä+reippaana+töihin+:)