Vapaa kuvaus

Aloituksia

290

Kommenttia

1065

1. Haluan muuttaa Suomen siten, että mielivalta johtamisessa loppuu ja ne vanhemmat, jotka ovat päihtyneitä, eivät ota huomioon lapsenymmärryskykyä ja tunnerehellisyyttä, hoidetaan järkevällä, tasavertaisella perhelaitoksella sellaiksi, että he kykenevät siihen. Te ette voi pysäyttää edistystä vetoamalla siihen, että uhmaan auktoriteettia, joka on väärässä.
  2. kirjoitin hänelle lisää ja hän vastasi

Tai siis minun pitää olla sorrettu sillä edulla, että olen poikani seurassa

"Käyttäydy niin kuin kiltti koulupoika ja holhottava virkamiehen nähden ainakin kaksi kouluvuotta, niin pääset normaaliluokalle". Eikö, sosiaalityöntekijä?

vastaus: "Hei Teemu, voimme varata sinulle keskusteluajan näissä asioissa. Sopisiko tämä sinulle? Voimme varata ajan tähän toimistolle tai etäyhteydellä. T. ..."

Luottamukseni on lopussa enkä tarvitse itsestääselvyyksien kertomista, tukea tai valittelua "niiiiii, joooo!!" Tosiasioista voi aina puhua. Vannoin tulevani sinne seuraavaksi edustajan kanssa, mutta mikään ei päihitä sitä, että virkamies tahtoo jotain pahaa. Minä en jaksa sitä enää

Minä romahdan, jos te teette sen vielä kerran

Tämäkään ei ole pikkulapselle oikea vanhemmuuden malli. Turvallinen vanhempi ei lähde viikoksi pois. En näe mitään mieltä näissä vaihtoehdoissa

"Käyttäydy niin kuin kiltti koulupoika ja holhottava virkamiehen nähden ainakin kaksi kouluvuotta, niin pääset normaaliluokalle". Eikö, sosiaalityöntekijä?

Puhutaan sitten, kun lapsi on kotona. Hain toisen kerran sijaishuollon purkua 9/2022, ettekä ole käsitelleet sitä

sanoit "Me emme varmaan enää voi puhua näistä, kun olet jo puhunut ... kanssa". ... sanoi "olen kyvytön itsereflektioon" ja pari kutsui minut nepsykahvilaan syyttä. He ymmärsivät päiväkodin kiipeilyn selityksen ja pari muuta sosiaalityöntekijän vääristelyn korjausta, mutta yrittivät pitää huostaanoton

Olette saaneet tehdä äidin kanssa mitä halusitte. Oletteko päätyneet pitämään Toivon poissa äidiltä pysyvästi, kuluuko siihen vuosia kauemmin vai palaako Toivo äidille nyt?

Olen halukas ja täysin kykenevä ottamaan Toivon ...:een heti ja haluan vastata huoliinne silloin

Äidin kanssa sovimme Toivon hoidon saman tien

silloin, kun keskustelu kanssanne pyrkii korjaamaan ongelmia eikä pyri huostaanottoon vikoja keksimällä, pystyn keskusteluun. Haluan totella komennusta, koska olette todistaneet kykynne tehdä tämän huonomman vaihtoehdon. ...esti keskustelun päätöksestä antamalla puolen tunnin rajoitteen kahden tunnin ajalla, jolloin en saisi keskustella "omista"
  3. Lastensuojelu valehtelee käyttämällä ristiriitoja (oxymoron), tautologioita (tunnetta herättävä sama sana, joka sulkee pois kaiken muun), essentialismeja (näin se nyt vaan on).

Koko kylä kasvattaa tarkoittaa koko kylä juoruaa, sitä paitsi läheiset kasvattavat, jotta lapselle muodostuu yhteisö ja sosiaalinen kyky.

Lapsen etu poissulkee vanhemmat

Huoli on valehtelua ja sillä perusteellaan äärimmäiset eristystoimenpiteet, vaikka huoli on mahdollinen ongelma, ei todistettu ongelma.

He pakottavat huolen seurantaan, joka ei ole ammattimaista todisteellista hoitoa ja sitten kun se jatkuu, vanhemmat eristetään lapsestaan.

Lapsen menetys omasta suvustaan kaunistellaan ja vastarintaan ryhtyvää lasta rankaistaan yltiökuritoimenpiteillä.

Kaikki erimielisyys leimataan välittömästi mielenterveysongelmaksi.