Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
375
Kommenttia
1317
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
@ToivojaTeemu:Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en kääntynyt kuuntelemaan. Muut teinit juttelivat toisilleen. En ole tavannut häntä ennen. Muiden kiusaajien töniminen oli tekosyy, jolla hän puolusti kiusaamista ja käänsi keskustelun minuun. Kun heitin tyhjän kaljatölkin takaisin hänen päälleen, hän nosti nyrkit pystyyn. Hänen suunsa tärisi ja hän näytti menettäneensä kasvonsa ja romahtavan. Kylläpäs oli poika kontrollissa. Soitettuani poliisit, minua hakannut isompi poika pakeni autolla ja uhkaili minua ikkunasta sylkäisemällä ja vinkkaamalla silmäänsä. Poliisi esti meitä kuulemasta toisiamme ja selvittämästä asiaa. Heistä tuli kontrolloijia yhteisön estämällä. Ambulanssi ei katsonut vain ruhjeeni esitutkintaan vaan otti kysymättä prick-testin, ja vääristeli teemu riiteli nuorisojoukon kanssa
22.05.2026 00:57
Huomaa myös, että eduskunta elää fantasiassa, vanhemmat tekevät pahaa lapsille ja sosiaalityöntekijöitä ei ole tarpeeksi
16.05.2026 21:59
Huomaa, että valtion fasismi puetaan tuen (antautuminen) ja lapsen (viranomaisen tahddon) edun narratiiviin ja 29-vuotiaat sosiaalitytöt pitävät sinua vain kyvyttömänä itsereflektioon
16.05.2026 21:26
Meillä menee hienosti, vain hallintovirkamiehet tekevät väkivaltaa, koska väitän olevani terve
16.05.2026 21:23
Ei ollenkaan. Enhän minä mihinkään hyökkää vaan olen kotona
16.05.2026 21:22
Tue perhekeskusaloitetta Huostaanotto on kiellettävä . Sen kantava ajatus on kieltää vanhempien ja lasten erottaminen virkavallan rajoittamiseksi ja tuen normalisoimiseksi
16.05.2026 21:21
On perheelläni toinenkin tulevaisuus. Mennä Pietolantien kautta linnaan, kun vaadin Uudenkaupungin poliisia suojelemaan perhettäni Porin lastensuojelun virkarikokselta ja viemään meidät yhdessä valvontaan, jossa Toivo ja minä osoitamme, ettei meillä ole valehdeltuja mielenterveyshuolia.
Kuolema tai linna. Kolme viikkoa aikaa.
16.05.2026 21:20
Olen raitis ja lihaksikas yhteiskuntatieteilijä, hyvä lapseni isä ja ansainnut kymppitonneja. Porin lastensuojeu ja sitä puolustavat virkamieet ovat väkivaltaisia tyranneja ja he uhkaavat kotiamme
16.05.2026 20:53
Tule sitten perustamaan Loplasu Ry Stubbin fasistisen sosiaaliviraston kaatamiseksi äläkä puhu tyhjää
16.05.2026 20:36
ajattelin kuolla muutaman viikon sisällä poliisin luotiin, kun leikkaan kurkkua auki heidän tunkeutuessaan pihalleni tekemään ulosottoa valheellisesta Toivo Ruskeepään huostasta kerätystä elatusapuvelasta. Suomen pakkovallan palat asettuvat kohdalleen ympärilleni
16.05.2026 20:34
Menettäessäni Toivo Ruskeepään valheelliseen kurihuostaanottoon keksin yhden Suomen valtion pahimmista vioista: Valtion ja sen viranomaisten tahdon täytyy toteutua ehdottomasti ja viranomaisia ei saa kyseenalaistaa.
Lastensuojelun pahimpia pelkoja ovat sellaiset kuin vanhempi ei vain suostu tähän toimintaan avohuollon aikana, Teemu Ruskeepää menee Katrin palvelukoti Oy:n ulkopuolelle ja Johan Nielsenin ja Emma Rahkolan kurivalheet paljastuvat, jos isää ei estetä näkemästä päätöksiä.
Ei siksi, että riehuisin sijaishuoltopaikassa, en ottaisi tukea mielenterveysongelmiin, joita minulla oletettavasti on tai keräisin jotain refleksiivistä porukkaa rationaalista valtionhallintoa ehkäisemään. Tai että lapsiparka vaarantuisi, tai vanhemman laiminlyönti ja hyökkäys lapsen elämässä riistäytyisi taas käsistä.
He vetoavatkin lapsen tietoturvan uhkaamiseen, vaaratilanteeseen Pietolantiellä ja lastensuojelun tarkoituksen vaarantumiseen. Ne ovat sikamaisia peitetarinoita sosiaalityöntekijän vallankäytön vaarantumiseen.
He manipuloivat suomalaista yleistä mielipidettä rankasti. Kysehän on mielipiteestä, koska tavallinen ihminen ei tiedä ja toimii tunteen pohjalta. Manipulaation tarkoitus on sama: Estää suomalaisia kyseenalaistamasta, väittämästä vastaan viranomaisille. Sen tavat ovat ennakkoluulojen ruokkiminen, vähäosaisiin lapsiin kohdistuvan vaaran lausuminen. Sehän kuulostaa ihan paatokselta, Raamatun tai vanhoillisen romaanin narratiivilta. Suomalaiset sekoitetaan, pelotellaan, uhataan niin pahasti, että he eivät pysty, eikä edes muodostamaan ajatusta mistään sosiaalityöntekijän terrorista tai omasta roolista siinä.
Suomalaiset ajattelevat kaiken siten, että minä olen se ulkopuolinen, jolla on kuitenkin joku juttu ja sossu on se spesialisti, jolle hoitaminen kuuluu - asiantuntija.
Totuus Suomen viranomaisväkivallasta on hyvin vaikea tajuta. Yleensä narratiivi pysyykin näissä roolidogmissa ja hyveellisissä hoiva- ja suojeluvalheissa. Muista kuitenkin, että diktaattorin vääryyden voi paljastaa uhmaamalla häntä. Sanktiot ovat mielisairausleima, rikollisleima, nöyryyttäminen ja eristäminen, jotka käännyttävät useimmat tai alistavat heidät ottamaan palvelua hiljaa vastaan. Kun sitä jatkaa, Suomen virkavalta tekee väkivaltaa, joka on ulkona mittasuhteista. Ne ovat todisteet väkivallan olemassaolosta, jotka kumoavat aiemmat hyveet.
Minulla itsellänikin on rankat hyökkäykset kolmikymppisiltä likkaviranomaisilta, jotka toteutettiin siksi, etten uskaltaisi, jäsentäisi toimintaa virkavaltaa vastaan. Ainoa ongelma suunnitelmassa oli se, että minä en ole uhri ekaa kertaa. Olen kypsä, vanha mestari ja näin rutiinin toistuvan alusta asti.
Lastensuojelu on terveysalalla ja huolenpidolla naamioitu diktatuuri. Ja Suomessa on diktatuuri tässä asiassa, paremminkin kuin että sitä ei ole nykydemokratiassa
11.05.2026 22:30
Lastensuojelu on vihatoimintaa, institutionalisoitua ja laillistettua vihaa. Viha kohdistuu vanhempiin, jotka pahoinpitelevät lapsiraukkoja. Vihan luonteeseen kuuluu, että lasten pahoinpitely oletetaan, keskustelu kielletään ja vanhempia vahingoitetaan. Myös lapsia vahingoitetaan, koska he eivät tee kasvatusalan työntekijöistä tyytyväisiä. Väkivalta on siirtymäriitti lapsille ja vanhemmille, jotka vastustavat ehdotonta komentoa. Se on tarpeellista vihalle. Ilman vihaa työntekijä menettää hallinnan ja ilman väkivaltaa tapahtuu hirveää, kauheampaa ja kierompaa väkivaltaa. Vanhempien ja lasten edeltävät ideat on tuhottava mahdollisimman kovalla väkivallalla, koska he kykenevät väkivaltaan ja eroamaan työntekijästä. Myös palveluun hiljaa osallistuminen on väkivaltaa, symbolista sorttia. Sekin voi olla kovaa ja kuvottavaa, vaikka mitään väittelyä ei syntyisi. Lastensuojelu on siis reaktiivinen suhtautumistapa väkivaltaan. Se ei perustu pätevyyteen tai tietoon. Lasten pahoinpitely tekaistaan, koska se korostaa valtaa väkivallasta. Se alistaa kasvavat ja kehittyvät asiakkaat työntekijälle, jolla on rajaton väkivalta. Se demonisoi muutkin kuin vanhemmat, ulossulkee heidät ja luo barbaarisäännöt portinvartijoille. Heitä ovat sote-alan valtion viranomaiset ja kaikki työntekijät ja lastensuojelua kannattavat suomalaiset.
11.05.2026 22:28
Syyt tekaistiin kieltäytymisen jälkeen
älä tuijota niitä syitä ja luota aina viranomaisiin
sinun pitää tutustua teemu ja toivo ruskeepäähän yhdessä nähdäksesi vahvuudet ja tuen tarpeet eikä käyttää tuen tarpeita verukkeena eristämiselle
koska et voi tutustua meihin yhdessä tuki suusi
19.04.2026 22:14
Lastensuojelun työntekijöillä on kulttimainen viranomaissisäryhmä joka tarjoaa riittävän porkkanan osallistujilleen kunhan nielet ääriajattelun valehtelun ja ihmisten tuhoamisen
ei siinä mitään mielenkiintoisia asiakkaita tarvita
19.04.2026 22:02
he tavoittelevat
1 komentamista
2 sokeaa byrokraattista rutiinia, jota ei pystytä pysäyttämään ennen muodollinen näyttö on annettu
3 lasten kasvattamista jossain muualla sossun mieltymysten mukaan
19.04.2026 21:50
Tuuli Varhelahti mainitsi oudot kasvatusmenetelmät koska väitin olevani hyvä isä enkä tarvitse lastensuojelua ja kiistin heidän aiemmat verukkeensa kuten päiväkodin verkkoon kiipeämisen omaksi huvikseni että se oli toivon rohkaisemiseksi pitämään hauskaa jotta hän suostuisi jäämään uusikoiviston päiväkotiin ilman minua
hän oli surullinen ekalla viikolla lähtiessäni
sekin onnistui ja tokalla viikolla toivo nousi sylistä ja sanoi heippa isä
päiväkodin työntekijät olivat vihaisia siitä että uhmasin heitä sisään jättämisessä
19.04.2026 20:27
Minun ei täydy todistaa, että en ole käyttänyt Toivo Ruskeepäätä seksuaalisesti hyväkseni vaan sinun täytyy todistaa, että olen. Muutenhan lastensuojelu voi väittää, että sinun kasvatusmetodisi ovat outoja (Tuuli Varhelahti 9/2021), vaikka Toivo kokew minut hyvänä ja on iloinen ja terve. Ja siksi koska ne tuntuvat hänestä oudoilta, kieltäytymiseni saatti Toivon vaaraan ja Porin lastensuojelun piti varmistaa, ettei niin käy ja he vaativat minua aloittamaan sen todistaminen tieteellisessä seurannassa.
Tai minusta tuntuu, että sinä olet lisko ihmisen nahassa ja nyt otetaan koepaloja.
19.04.2026 20:17
Satakunnan hyvinvointialue laittaa
minut taloudellisesti polvilleni, kun en alistu tukeen ja yhteistyöhön. He tekaisevat laskuja, jotka kasaantuvat, asettavat minut isoihin velkoihin JULKISELLE perijälle palveluista, joihin en ole osallistunut, tilannut niitä tai tehnyt mitään niiden perimiseksi. He tekaisevat syitä palveluihin, sitten valittavat siitä, että pyydän apua ulkopuolisilta ja laskuttavat minua toimenpiteistään. Esim. Johan Nielsenin valheiden julkaisusta hän haki Turun hallinto-oikeuden LAUSUNNON,, joka ei ole tuomio ja hao laskuttaa 400 euroa käsittelymaksua asiasta, johon en ole osallistunut. Toinen lasku on 3200 euron elatusmaksu, vaikka Toivo Ruskeepää asuu Katrin palvelukoti OY:ssä kurivalheiden nojalla ja Vastentahtoisesti.
Johtava sosiaalityöntekijä Johan Nielsen käyttää kaikkia käytettävissään olevia pakkokeinoja. Rikon kaikkia turhanpäiväisiä sääntöjä ja sääntöjen toimeenpanoa.
Mielestäni Johanin toimisto yrittää tehdä talouteni huonoksi, koska osoitan poikkeavuuden merkkejä – minulla on freelance-yritys ja työkykyni uhmaa heidän huoltaan mielenterveydestäni. Minut on köyhdytettävä, jotta en voi vaikuttaa omavaraiselta lastensuojelutyöntekijöiden silmissä. He uskovat edelleen, että elän heidän totaali-instituutiossaan.
19.04.2026 19:57
Petteri Hietanen: "Poliitikot ovat romuttaneet kantasuomalaisten luottamuksen valtioon. Kantasuomalaisesta työssäkäyvästä on tehty rahanlypsykone täysin järjettömälle tuhlaamiselle samalla kun suomalaista kulttuuria ja arkiturvallisuutta romutetaan"
Samalla lastensuojelu on ehdotonta tottelua ja järjen luovuttamista ideologisille politrukeille, jotka riistävät lapsesi ja leimaavat sinut mielisairaaksi, jos kyselet. Kukaan ei puhu tai valvo mielivaltaista virastoa. Eduskunnassa puhutaan sosiaalityöntekijöiden määrän ja rahoituksen turvaamisesta ja lisääntyvästä väkivallasta. Kun vähän pyöräyttää kiveä ja tutkii laiskasti huomaa, että väkivalta onkin laitosnuorten ja siltä suojellaan työntekijöitä. Laitokseen laiton syyt ja oikeat vanhemmat on eliminoitu
11.03.2026 11:45
Ongelma onkin todellisen ongelman käyttö erottamiseen eikä tukeen. Todellisessa tuessa ei lajitella ihmisiä tuen piiriin ja sen ulkopuolelle. Tuki on vain yhdessä olemista eikä erottamista. Lisäksi ongelman määritelmä on kaikkien tehtävä eikä asiantuntijoiden. Sosiaalityöntekijät pitää pakottaa ts. sopeuttaa yhteistyöhön, kun vanhempi ei tottele. Siksi erottamista ei saa tehdä edes silloin, kun vanhempi kieltäytyy.
06.03.2026 16:13
1 / 66