maissiii

maissiii profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Liittynyt 5v sitten
58 aloitusta · 2332 kommenttia
Onko+se+näköharhaa+vai+miksi+sitten+näyttää+s+siltä,+että+ne+,+jotka+tekevät+numeron+omasta+mielipiteestään+ovat+juuri++he,++joita+juuri+perussuomalaiset+ärsyttävät.Useinkaan+tosiasioilla+ei+niissä+syytöksissä+ole+haisuakaan,+suuttumusta+vain+ja+sätitään.Ei+täällä+muitten+oppositiopuolueitten+kimppuun+hyökäillä.Onko+sun+mielestä+oikein+ja+kohtuullista+nimitellä+tuntemattomia++ihmisiä+terroristeiksi+tai+populisteiksi,++joilla+sattuu+olemaan++vain+erilaisia+mielipiteitä+ja+sattuvat+vain+kannattamaan+eri+puoluetta+kuin+sinä+.+Ja+kuitenkin+on+kyse+Suomessa+laillisesta+puolueesta,+mutta+pahus+kun+jonkun+mielstä+väärä++puolue.+Onhan+toki+osansa+saanut+myös+ihmiset++ympäri+maailmaa+samoilla+syytöksillä.
En+ole+kirjoja+avannut+kuin+yhden+pienen,+jota+makustelen+mielessäni,mutta+jos+kuunnellut+käyvät+luetuista,+niin...Joulun+aikaan+on+ollut+aikaa++kuunnella+äänikirjoja,+Enni+Mustosen+kirjat+ovat+passeleita,+ne+ovat+hyvää+ajankuvausta+ja+lämpimästi+kirjoitettu,Koskivuori-sarjan+kuuntelin+ja+nyt+on+menossa+Syrjästä+katsojan+tarinoista+jo+Taiteilijan+vaimo.+Eeva+Kilvestä+pidän+ja+viimeksi+kuuntelin+kun+hän+itse+luki++päiväkirjamuotooon+kirjoitetun+Snisen+muistikirjan,+hän+oli+saanut+lapsenlapseltaan+itse+sidotun+kirjan+ja+sen+hän+oli+sitten+täyttänyt+puhuttelevilla+ajatuksillaan.Suon+villi+laulu+on+hyvä+kirja,+kirjoittajansa+esikoinen+ja+sitä+kirjaa+luin+usein+kynän+kanssa,+niin+ilmeikkäitä+ilmasua+siitä+löytää,+että+tekee+mieli+palata+hyviin+kohtiin.Jojo+Moyes+sopii++kevytkenkäiseen+romantiseen+mielenlaatuuni+,+erikoinen+rakkaustarina+oli+Kerro+minulle+jotain+hyvää,+siinä+nuori+tyttö+lähtee+hoitamaan+neliraajahalvaantunutta+nuorta+miestä,+joka+haluaa+päättää+päivänsä++ja+sitten+surutyöstä+kertovan++jatko-osan+Jos+olisit+tässä.Jenny+Gladwellin++Sydämen+lahja+oli+jouluinen+ja+Norjaan+liittyvä+kiva+kuunneltava.Äänikirjat+ovat+hyvä+juttu,+en+olisi+joulun+aikaan+ikinä+lukenut+niin+paljon+kuin+tänä+jouluna+kuuntelin,+mutta+lukijalla+pitää+olla+sama+rytmi+kun+itselläni+olisi+jos+lukisin+sitä++kirjaa,+esimerkiksi+aloitin+Märtä+Tikkasen+muistelmat,+mutta+lukija+oli+liian+hidas,+ehkä+sen+silti+joskus+kuuntelen,+koska+se+muuten+kiinnostaa.