Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

  1. Kiva+kun+vastasit+ja+toit+esille+missiosi,sillä+olen+havainnut,+että++mielipiteissäsi+pullahtaa+esiin+persut+vaikka+puhuisit+heinäseipäistä+,+mutta+niinhän+se+on,+ettei+seepra+raidoistaan+mininkään+pääse.Tämä+palsta+olisikin+tosi+hiljainen+,+jos+täällä+ei+sinun+liitealoituksiasi++vilisisi.Tuo+kaikki+oli+tuttua+juttua+kirjoituksistasi,+mutta+tuohon+Saarikkoon+"Saarikko+ilmaisi+osuvasti+persut+etsii+tuoda+ongelmia+esille+kun+keskusta+korjaa+ongelmia+siinä+on+vissi+ero,+jokainen+osaa+etsiä+epäkohtia."vosi+todeta,+että+hyvä+,+että+eduskunnassa+on+perussuomalaiset,+jotka+tuovat+esille+ongelmia+ja+epäkohtia,+eihän+Saarikko+niitä+muuten+tietäisikään+kun+siellä+audin+takapeknkillä+vain+istuskelee.Noista+Keskustapuolueen+korjailuista+voi+olla+montaa+mieltä,+mutta++pianhan+niitä+päästää+taas+tarkastelemaan+kun+tutkitaan+vaalituloksia.Olen+nääs+sitä+mieltä,+että+Keskusta+on+väärässä+paikassa+kun+tekee+näin+vasemmistolaista+politiikkaa,+mutta+ehkä++se+on+sitä+korjausliikettä,+jota+Keskusta++on+kaivannut.
  2. En+ole+kirjoja+avannut+kuin+yhden+pienen,+jota+makustelen+mielessäni,mutta+jos+kuunnellut+käyvät+luetuista,+niin...Joulun+aikaan+on+ollut+aikaa++kuunnella+äänikirjoja,+Enni+Mustosen+kirjat+ovat+passeleita,+ne+ovat+hyvää+ajankuvausta+ja+lämpimästi+kirjoitettu,Koskivuori-sarjan+kuuntelin+ja+nyt+on+menossa+Syrjästä+katsojan+tarinoista+jo+Taiteilijan+vaimo.+Eeva+Kilvestä+pidän+ja+viimeksi+kuuntelin+kun+hän+itse+luki++päiväkirjamuotooon+kirjoitetun+Snisen+muistikirjan,+hän+oli+saanut+lapsenlapseltaan+itse+sidotun+kirjan+ja+sen+hän+oli+sitten+täyttänyt+puhuttelevilla+ajatuksillaan.Suon+villi+laulu+on+hyvä+kirja,+kirjoittajansa+esikoinen+ja+sitä+kirjaa+luin+usein+kynän+kanssa,+niin+ilmeikkäitä+ilmasua+siitä+löytää,+että+tekee+mieli+palata+hyviin+kohtiin.Jojo+Moyes+sopii++kevytkenkäiseen+romantiseen+mielenlaatuuni+,+erikoinen+rakkaustarina+oli+Kerro+minulle+jotain+hyvää,+siinä+nuori+tyttö+lähtee+hoitamaan+neliraajahalvaantunutta+nuorta+miestä,+joka+haluaa+päättää+päivänsä++ja+sitten+surutyöstä+kertovan++jatko-osan+Jos+olisit+tässä.Jenny+Gladwellin++Sydämen+lahja+oli+jouluinen+ja+Norjaan+liittyvä+kiva+kuunneltava.Äänikirjat+ovat+hyvä+juttu,+en+olisi+joulun+aikaan+ikinä+lukenut+niin+paljon+kuin+tänä+jouluna+kuuntelin,+mutta+lukijalla+pitää+olla+sama+rytmi+kun+itselläni+olisi+jos+lukisin+sitä++kirjaa,+esimerkiksi+aloitin+Märtä+Tikkasen+muistelmat,+mutta+lukija+oli+liian+hidas,+ehkä+sen+silti+joskus+kuuntelen,+koska+se+muuten+kiinnostaa.
  3. Hyvä+juttu...suomalainen+rokote,+sitten+voisin+pitkin+hampain+vaikka++harkita+rokotusta.Muuten+en+kehtoo+edes+harkita.Rokotelkoot+rauhassa+muita+mummoja,+pitäiskö+teidän+jo+asettua+jonoon.Muistan+kun+joskus+kouluaikana+rokotettiin+isorokkoa+vastaan,jonossa+marssittiin+juhlasalissa,+hoituri+sipaisi+ensin+antiseptit+pumpulitukolla+ja+sitten+kunnanlääkäri+veti+viillon+ja+lykkäs+myrkyt+perään.Vieläkin+on+arvet+käsivarressa.