Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varo+vaan+Hessu,+ettei+teille+hihhuleille+käy+niin+kuin+Hesekiel+varoittaa.+Jahve+viskaa+teidät+kauniit+ja+ylpeät+typerykset+maahan+meidän+rumien+ateistien+pilkattavaksi+🤣
17Sinun+sydämesi+ylpistyi+sinun+kauneudestasi,+ihanuutesi+tähden+sinä+kadotit+viisautesi.+Minä+viskasin+sinut+maahan,+annoin+sinut+alttiiksi+kuninkaille,+heidän+silmänherkukseen.
10.12.2021 16:30
Sinulla+taitaa+olla+stereotyyppinen+käsitys+”tyhmästä+blondista”.+Todellisuudessa+kauneus+ja+äly+on+usein+samassa+paketissa.
https://www.google.fi/amp/s/www.psychologytoday.com/us/blog/the-scientific-fundamentalist/201012/beautiful-people-really-are-more-intelligent?amp
10.12.2021 16:14
”Mikä+vika+noissa+lähteissä+ja+niiden+sanomassa+on?”
No+se,+ettei+niissä+puhuta+ateismista+vaan+kommunismista.+Pääosa+linkkaamistasi+valtioista+on+entisen+tai+nykyisen+kommunismin+lisäksi+teistisiä+takapajuloita.
10.12.2021 16:10
Löit+oikeasti+pääsi,+jonka+seurauksena+menetit+muistin+ja+tulit+uskoon.+Et+vaan+muista,+että+sinulle+on+jo+asennettu+tekonivel+🤣
10.12.2021 15:59
Juu,+Jumala+rullaa+taivaankannen+kiinni+niin+kuin+kirjakäärön+ja+tähdet+varisevat+maahan+kuin+viikunat.
3+Taivaan+tähdet+putosivat+maahan,+niin+kuin+viikunat+varisevat+puusta+myrskyn+sitä+ravistellessa.+
14+Taivas+hävisi+näkyvistä+kuin+kirja,+joka+kääritään+kokoon,+ja+kaikki+vuoret+ja+saaret+siirtyivät+paikaltaan.
09.12.2021 21:29
"...käyttäneet+perusteena+julmuuksille."
Laitatko+nyt+jotain+faktaa+tästä,+että+ateismia+olisi+käytetty+perusteena+julmuuksille?+No+etpä+tietenkään+osaa+laittaa.+
Ei+saatana+🤣🤣🤣
09.12.2021 20:41
"Ateismin+nimeen+vannoneet+ideologiat..."
Ateismi+ei+ole+ideologia.+Se+on+vain+jumaluskojen+puutetta+eli+ihminen+normaali,+synnynnäinen+tila.
09.12.2021 20:38
"...ikään+kuin+niistä+olisi+jotakin+haittaa.+"
Kristityt+ovat+tappaneet+miljoonia+ihmisiä.+Ateismin+nimissä+ei+ole+tapettu+yhtään+ainoaa+ihmistä.+Kyllä+uskontoja+vastaan+kannattaa+tapella.
09.12.2021 20:10
"Jumala+on+Kaikkivaltias...se+voi+pysäyttää+Hänetkin."
No+eihän+hän+ole+sitten+kaikkivaltias.+Ja+herää+epäily,+että+voiko+tällainen+Jumala+luoda+itseään+mahtavamman+asian+kuten+tässä+tapauksessa+aurinko.
09.12.2021 20:08
Aabraham+totesi,+että+Jahve+ja+hänen+kaverinsa+poikkesivat+lepäämään+eli+olivat+pakotettuja+pysähtymään+ja+lepäämään.
08.12.2021 21:36
”Ei+tuossa+sanota,+että+Jumala+joutui+pysähtymään.”
Ei+saatana,+mikä+vänkääjäidiootti+🤣🤣🤣
Poiketa+levähtämään+tarkoittaa+yhtä+kuin+pysähtyä+lepäämään.
08.12.2021 21:35
”Ihmettelen+logiikkaasi.”
Eikö+yleisesti+ole+niin+päin,+että+kohteen+tekijä+päättää+sen+kohtalosta?+Jos+minä+teen+vaikkapa+saviruukun+niin+minä+voin+tuhota+(pysäyttää)+sen+ruukun+eikä+ruukku+tuhoa+(pysäytä)+minua.+Jos+siis+Jahve+uuvahtaa+ja+joutuu+lepäilemään+auringon+kuumuuden+vuoksi+niin+Jahvehan+on+alisteinen+auringon+aiheuttamille+olosuhteille+ja+tuskin+hän+silloin+on+luonut+aurinkoa.+Hän+olisi+voinut+taikoa+auringon+piiloon+niin+olisi+jaksanut+patikoida+Sodomaan+ja+Gomorraan+asti.
08.12.2021 12:07
”Eikö+aloituksesta+voi+päätellä,+että+jos+aurinko+voi+pysäyttää+Jumalan,+on+sen+oltava+Jumalan+tekemä.”
Ahaa,+ja+jos+Jumala+pysäyttää+minut,+täytyy+Jumalan+olla+minun+tekemä.
+Ei+saatana+tätä+hihhulien+logiikkaa+🤣🤣🤣
07.12.2021 22:56
No+eipä+ollut+yllätys,+ettet+löytänyt.+Aabraham+sen+sanoi+ääneen,+Jahve+joutui+pysähtymään+ja+lepäämään.
5Minä+haen+hiukan+syötävää,+niin+että+voitte+virkistäytyä+ennen+kuin+jatkatte+matkaanne.+Levähtääksenne+te+varmaan+poikkesitte+minun,+palvelijanne+luo.»+He+sanoivat:+»Hyvä+on,+tee+niin.»
07.12.2021 22:55
Muinaisen+Lähi-idän+sotahistoriassa+yksi+varhaisimmista,+parhaiten+dokumentoiduista+ja+suurimmista+sotavaunujen+välisistä+taisteluista+käytiin+Kadeshissa+1274+eaa.+faarao+Ramses+II+egyptiläisten+ja+Muwatalli+II+heettiläisten+välillä.+Faarao+oli+malttamaton+ja+hän+joutui+etujoukkonsa+kanssa+väijytykseen+tuli+lyödyksi,+mutta+kokosi+joukkonsa+ja+iski+heettiläisiä+vastaan+niin+että+taistelua+pidetään+nykyään+tasapelinä.+Tästä+tuhosta+pelastumisen+johdosta+faaraota+ylistettiin,+egyptiläiset+dokumentoivat+taistelun+voittona+ja+siitä+tehtiin+ylistyslaulu.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Kadesh
Pohdiskelin,+että+mitähän+Raamattu+sanoo+taistelusta.+Israelilaiset+elelivät+samaan+aikaan+Tuomarien+aikaa.+Kaananin+läpi+marssi+50+000+miehen+faaraon+armeija+ja+taistelu+käytiin+ihan+heidän+kotinurkilla,+mutta+ei+mitään+mainintaa...
Kunnes+törmäsin+mielenkiintoiseen+blogikirjoitukseen,+joka+väittää,+että+Exoduksen+Jahve+on+kopioitu+faarao+Ramses+II:sta.+Jahven+ulottuva+käsi+on+täsmälleen+sama+ilmaisu+kuin+faaraosta+käytettiin.+Ilmestysmaja+on+suora+kopio+faaraon+teltasta+sotaretkellä.+Kaksi+haukkaa+levitää+suojelevat+siipensä+faaraon+sinetin+ylle+täsmälleen+samoin+kuin+Liitonarkin+päällä+kaksi+kerubia+suojelee+Jahvea.+Faaraon+etujoukon+taistelu+Kadeshissa+on+täsmälleen+samanlainen+kuin+Kaislameren+taistelu.+Lopussa+kuoleet+heettiläiset+kelluvat+Orontesjoessa+ja+egyptiläiset+Kaislameressä.+Viime+silauksena+Moseksen+ja+israelilaisten+ylistyslaulu+(2.+Moos+15)+on+samanlainen+kuin+faaraon+ylistyslaulu.
https://blogs.timesofisrael.com/at-passover-we-talk-like-an-egyptian/
Oliko+Jahve+oikeasti+Ramses+II?+Faaraohan+oli+ihmiseksi+tullut+jumala.+Kaanan+oli+egyptiläisten+hallinnassa,+joten+he+saattoivat+tuntea+tämän+jumalan+ja+häneen+liitetyt+historialliset+faktat.+Kun+he+päättivät+keksiä+oman+jumalan+eli+Jahven,+kopiovat+he+sen+egyptiläisiltä.+Ramses+II+heivattiin+myytistä+pois+niin,+että+hänen+tilalleen+tuli+Jahve.+Itse+asiassa+Exoduksen+myytissä+Jahve+taistelee+omaa+historiallista+esikuvaansa+Ramses+II:a+vastaan.
07.12.2021 21:49
Kyllä,+ateistit+aistivat+valoa+samalla+tavalla+kuin+teistitkin.+Ketjun+voi+lukita.
06.12.2021 22:54
Wikipedian+mukaan+USA:n+vankiloissa+tapahtuvista+kääntymisistä+80%+suuntautuu+Islamiin.+Tämähän+on+aivan+merkittävä+luku+kun+huomataan,+että+kaikki+käännynnäiset+ovat+käytännössä+kristittyjä.+Ateisti+tuskin+kääntyy+Islamin+uskoon+kun+on+päässyt+eroon+toisesta+vuohipaimentaikauskosta+(tyypillisellä+länsimaisella+ateistilla+on+kristillinen+tausta).
06.12.2021 11:11
Itse+asiassa+tämä+riittää+jauhottamaan+kaikki+kreationistihihhulit,+niin+typeriä+he+ovat:
https://www.youtube.com/watch?v=14jEhdqa5Z4
05.12.2021 17:18
En+sekoittaisu+herkkäaromisia+kantarelleja+tryffeleihin,+mutta+tapansa+kullakin.+Valkosipulipuristimet+pitäisi+kieltää+lailla.+Toki+jos+nautit+puristetun+valkosipulin+kitkeryydestä+ja+useamman+päivän+valkosipulilemusta+niin+kaikin+mokomin.+Itse+kuution+valkosipulin+erittäin+terävällä+veitsellä+noin+1x1x1+mm+kuutioiksi+niin+valkosipulin+hieno+maku+tulee+ruokaan+ilman+kitkeryyttä+eikä+hengitys+haise+valkosipulille.
05.12.2021 13:25
"...pikkelöityjä+mustekalarenkaita..."
Heh+heh,+enpä+ole+kuullut,+että+pikkelöityjä+mustekalarenkaita+käytettäisiin+tapaksena.+Yleensä+niissä+käytetään+lonkeroita.+Oma+suosikkini+on+Pulpo+a+la+Gallega.
05.12.2021 13:22
117 / 138