Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jjk92
profiilit
jjk92
jjk92
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ihanaa, ku vastaillaa tommosia. älä piä iha noi tyhmänä mua.
27.04.2008 17:57
kiihtyvyys on iha alyttömän hyvä kun ostin se meni jtain 57 ny 52 :S mittari kusee 2-5km/h rajotin on tosi ****** se ei anna enää kierroksia ei anna kipinää ku ylittää sen oliko se ny 9400 alamäes aika rasittavaa ... myyjä sano et sen ominaisuudet tulee sit esille jos ottais rajottimet pois, ku o kuristettu nii eiks siin jtai 3 heppaa oo 9hepasta
kiihtyy tosiaan, itse oon vähä ajanu ryyppykin päällä :D mut sehän voi leikata kii mut kulkee :P
24.04.2008 21:21
Joo mullakin on 07 xtream. Ihan vakio, vielä. eikö ookkin pirullist ku toi rajotin rajottaa kierrokset nii alamäes meet nii ei anna enää kipinää ku menee yli 55 mittarin mukaan. todellisuudes menee 52. Ku ostin ton mopon nii aluks se kulki 60 ny oon ajanu 1800km ja huippunopeus sen 52, mut oon kokeillu ryypyn kaa nii menee sen 60 :D mut sehän voi leikata kiinni? Miten kannattais virittää tota -07 xtreamii et huippunopeus olis jtain 63? mitkä rattaat siin ees on? onko jotain 12/70? jos ostaisin isomma etee nii paljo se auttaa? Jos tukkisin ihan pikkusen hukkaputkee tai holkkia poraisin millin isommaks nii antaisko se rajotin mennä lujempaa? jos ei nii miten ohitan sen rajottimen. En ihan hirveästi haluisi virittää, vaan siihe alle 65 nii sit ei kevarikaa jää haaveeks :D ..just oon menos ostaa isomaa etee, kantsiiko? -kukkis Mänttä :D
24.04.2008 20:42
1 / 1