Joulu se tulla jolkottaa... Joulu on täynnä mitä erilaisempia jouluruokia ja leivonnaisia. Olemme koonneet joulun ajan reseptejä yhteen paikkaan, jotta ne ovat helposti saatavillasi.
Mikä muuten on herkkuruokasi jouluna?
Katso tästä helpot reseptit: https://www.suomi24.fi/reseptit/joulu?s24
Kaipaatko kivoja reseptejä jouluun? Kinkun paisto, laatikot, piparitaikina... Katso tästä!

15
837
Vastaukset
- Anonyymi00001
Omatekoinen lanttulaatikko ja itsepaistettu kinku ja kaikki muutkin omatemäni jouluruuat.
- Anonyymi00002
Koppelo
- Anonyymi00003
Pontikan keittämiseen ohjeita, kiitos.
Pannu, eli tehdas on tulilla, mutta ainekset puuttuu.
Mitä toimitus ehdottaa ? - Anonyymi00005
Toivon joululahjaksi Ransetin.
Trnsetin
Ford transetin- Anonyymi00006
Mikä ihme tua on ?
Autoko ??? - Anonyymi00010
Vort transutin ny meni ookein!
- Anonyymi00012
Tarkootatko kenties tranvestiittiä, notta ja tuota, jotta ???
- Anonyymi00007
Syön vaikka pieniä kiviä,kuin ajan transitilla
- Anonyymi00008
Hyvin sanoi lajitoveri.Rauhalliset joulut vaan hänelle.
- Anonyymi00009
Danke Schon.
- Anonyymi00011
Bitte
- Anonyymi00015
Schönen dank
- Anonyymi00016UUSI
Minulla on jo 2 hyvää reseptiä diapam ja x
- Anonyymi00017UUSI
Vietän joulun ypöyksin ja syön valmislaatikoita, perunoita, lihapullia ja kaalisalaattia.
- Anonyymi00018UUSI
Sama tilanne mulla on, elelen yksin, kuten olen elänyt jo muutaman vuoden.
Tänä vuonna ei ole kissaakaan enää, kun jouduin viemään sen kesällä eutanasiaan sillä todetun syövän vuoksi.
No, ei mulla muuta eroa kylläkään ole muutamaan aikaisempaan jouluun paitsi tosiaan tuo, ettei ole enää karvakaveria repsikkana.
Mutta syön tosiaan ihan valmisruokaa. Valmislaatikkoa, savukirjolohta ja jotain näitä valmissalaatteja. Niin ja on mulla jotain silakkasäilykkeitä ja sitten piparkakkuja ja suklaata pieneen herkutteluun. Ja muutama olut sekä 2 desilitran kokoinen taskumatillinen Alkon väkevää.
En kännää, mutta on sitä nyt pyhinä ihan kiva ottaa muutama olut ja pari väkevää paukkua.
Eipä sitä ihminen nyt loppujen lopuksi paljoa vaadi tai tarvitse edes jouluna.
Pari läheistä on, joiden kanssa nyt ainakin jouluntoivotukset vaihdetaan ja ehkä nähdäänkin vielä pikaisesti jossain vaiheessa, muttei nyt mitään isompia ole muuten luvassa.
Muusta porukasta aika iso osa on kuollut jo aikaa sitten ja loppujen kanssa en ainakaan itse halua olla missään tekemisissä ja ihan hyvistä syistä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921