Hyvää joulunaikaa keskustelijat! 🎄
Suomi24:ää on kehitetty vuoden 2025 aikana ja iloksemme useat uudistukset ovat nyt ylittäneet maaliviivan. Tässä muutamia nostoja kuluneelta vuodelta:
- Aiemmin tänä vuonna esittelimme kaksi uutta ilmoitussyytä: Ei liity aiheeseen ja Laiton sisältö. Voit lukea tästä uudistuksesta lisää täältä.
- Nyt myös anonyymit käyttäjät voivat äänestää viestejä. Kokeile toimintoa klikkaamalla viestin kohdalta “Äänestä”.
- Uusimpana uudistuksena olemme julkaisseet kyselyominaisuuden, jota pääset kokeilemaan täällä.
Pyrimme jatkossakin kehittämään Suomi24:ää käyttäjien palautteen perusteella. Kiitos, että olet mukana rakentamassa parempaa keskustelualustaa!
Vuoden 2025 uudistuksia Suomi24:ssä

18
1550
Vastaukset
- Anonyymi00001
Palautelomake ei toimi!! Korjatkaa se
Sen lisäksi pelkästään yhdestä kommentista ilmoittaminen johtaa koko keskusteluketjun poistoon ceksipalstoilla!!!
Teidän bottinne ja lisäksi sen kielletyt sanat tuhoaa kaiken keskustelun kun se estää keskustelun kokonaan. Ceksinovellit osastolla pitäisi pystyä tuottamaan tekstiä joka sinne kuuluu, mutta nyt häirikkö joka tehtailee häiritseviä viestejä, sekä ihan kuka tahansa joka häirikön kommentista poistoilmoituksen tekee, yhdessä liian virkaintoisen bottinne kanssa pystyy poistamaan kaiken hetkessä! Ketjun ikäkään ei siihen vaikuta!! - Anonyymi00002
Mistä te muka saatte palautetta kun palautelomake ei toimi ja siihen tulee lukemaan "Palvelinvirhe" kun yrittää lähettää palautetta?
Sivustollanne on myös ihan selvä bugi ja se on ollut jo kauan. Kun ilmoittaa jostain sääntöjä rikkovasta virheestä, automaattibottinne poistaa koko ketjun!- Anonyymi00003
Siis sääntöjärikkovasta viestistä, ei "virheestä""
- Anonyymi00004
Venäjän propagandaahan luvattiin estettävän.
Kuinka on käynyt?
Ei estetä.
Hoidetaanko Suomi24:n moderointi Moskovassa?- Anonyymi00009
"Venäjän propagandaahan luvattiin estettävän.
Kuinka on käynyt?"
Oikeusvaltion haittapuolina on, että mitään ei saa kieltää, ellei se ole erikseen lakipykälin kielletty. - Anonyymi00011
Vahvaa tunnistautumista kun käyttäisi niin loppuisi ulkovaltojen vaikuttaminen.
- Anonyymi00018
Moktar.Gubta hoitaa sieltä käsin
- Anonyymi00005
Pyhää Natoa ja Eu:ta ei misään nimessä saa kritisoida. Myös hallituksen ktisimoiminen johtaa banneihin. Se siitä sananvapaudesta. Samaan aikaan oikeiston ja Kokoomuksen kannattajat saavat huoletta paskantaa verbaalisesti köyhien päälle, uhkailla tappouhkauksella ja loukata ilman seuraamuksia.
- Anonyymi00012
Mikä hlvt kuvittelet olevasi ketään arvostelemaan ja arvioimaan? Tarkastele itseäsi. Paremmin.
- Anonyymi00015
No just.
- Anonyymi00006
Hyvä Suomi!
- Anonyymi00008
Voisitte kyllä arpoa kinkun joka kuukausi
parhaiden kirjottajien kesken.
Itse en näihin missään nimessä kuulu.
Osaan vain haistatella. - Anonyymi00010
Jos Suomi24 niin kovasti pelkää maamme johdon toimien ja politiikan arvostelua, niin ei muuta kuin kaikille vahva tunnistautuminen käyttöön.
...tosin ei se mitään muuta, mutta onpa vastuu, vastuunpakoilu-suomi käytäntöjen mukaisesti, ulkoistettu kirjoittajalle.- Anonyymi00013
kommentit eivät enää mene läpi moderoinnista. Näin on tämä viimeinenkin linnake sananvapaudessa menetetty.
- Anonyymi00016
Hyvää joulua ja Onnellista Uutta vuotta sinulle 🧑🎄.
- Anonyymi00019
Aiotteko puuttua Janakkala-palstalla jo vuosia jatkuneeseen törkeään vihakampanjaan, vai jatkatteko sen tukemista?
- Anonyymi00020
Ette ilmeisesti aio. Mikä on päätöksen motiivi?
- Anonyymi00022
Milloin saadaan mahdollisuus esikatsella viesti ennen lähetystä? Valitettavan usein Suomi24:ssä käy niin että lopullisessa viestissä oleva ulkoinen linkki rikkoutuu ja viesti sitten menettää merkityksensä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393