kari.lahdesmaki

Aloituksia
99
Kommenttia
226
- Ei salaisuuksia ole, kun..Kanssasi katselen, huurteisia puita runkojen, rivissä kuin sotilaat, lumisissa puvuissaan, kuin untuvikot, elämää kokema2144
- Rakastunut..olen.. Sinuun.. Nimeäsi huudan.. kaduilla hiljaisilla.. sinua kaipaan.. kaipuu sydäntäni kaivertaa.. tuska yltyy.. syd11389
- Teemmekö..muistoja yhdessä.. nyt tai eilisestä.. kokemastamme.. Sieluni vaeltaa.. tunteeni tuuliharjalla ratsastaa.. tartun.. ott2144
- Onko niitä..suudelma viipyi, viipyi .. ihmeitä.. ei aika pysähdy.. saatika ikuisuus.. ikuisuus jatkaa kulkuaan.. pysähtymättä.. en h1107
- Mykät huulet..ei osaa..:) hymyillä, nauraa, iloita, suudella, kiihottaa, olla onnelliset.. hm..onko näin.. kuitenkin unelmi4265
- Pysähtyy aika..ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammun4165
- Kaipuu..sinussa asui, syvällä sisälläsi, miksi, sinuun levittäydyin, pyyhin pois, kaipuusi, ikäväsi, tartutin tuoksuni, rakkaut4217
- Tie rakkauden elämänTietä rakkauden elämän, kanssasi kuljen, Halki tasankojen, yli mäkien, keväästä kesään, lämpöisestä kuumaan, syksystä t2133
- Pysyvää vain RakkausKesää mökillä maisteltiin, paistoi aurinko, loisti kuu, satoi vettä, välillä lämmintä, välillä viileää, ei mitään pysyvä2154
- Rakkauden laivaUnien ulapalla, valkein purjein, rakkauden laivalla seilataan, Sinä ja Minä, hiljaa lämpöinen etelän tuuli, purjeita lai4214
- Sinä Minullekko?Sinä Minulle, Minä Sinulle, tarpeellisia toisillemme, kuin päivittäinen ruoka.4177
- Sekaisin saatSydämeni onnesta sykkii, kun äänesi kuulen, silmäni ilosta itkee, kun sinut näen, tunteeni sekaisin saat, kun huulillai4240
- Yöhön lähdetHellästi sinua halaan, suudelmin saattelen, yöhön lähdet, tullaksesi viereeni, uniin yhteisiin.2225
- YksinäisyysKatuja öisiä yksin kuljen, sinut kadottanut, en sinua löydä, etsin sinua.., tuuli kasvoihini lyö, kuin ruoska, nostan k4197
- hiljaa lähellesi saavun..Aamulla auringon säteisiin herään, säteet minua luoksesi kuljettaa, hiljaa lähellesi saavun, hellästi huuleni huulillesi4242
- 4292
- "En ole unohtanut...kasvojasi, silmiäsi, hymyäsi herttaista, nauruasi hersyvää, puhettasi, sydämesi kosketusta, asioita, joilla minua kosket1173
- rakkauttasi ..Kosketustasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen, lempeitä sanojasi odotan, rakkauttasi janoan, ikävääni huudan..2176
- Sekamelska päässäTovin poissa sivuilta, ei juttu luistanut, lomafiilis sekoittanut kopan, ei runoja rustannut, mukava palata, ystäviä tav2208
- Kosketit sydäntäniKosketuksi tunsin jostain kaukaa, kun sydämelläsi sydäntäni kosketit, uneen levolliseen vaivun, unta yhteistä nukkumaan3348