Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

226

1. Rakastunut..

olen.. Sinuun.. Nimeäsi huudan.. kaduilla hiljaisilla.. sinua kaipaan.. kaipuu sydäntäni kaivertaa.. tuska yltyy.. syd
    Rakkausrunot
    11
    425
  2. Nimimerkinkö? muutos ?

Onko sivujen lukijasto niin "fakkiutunut" tietylle nimimerkille? Se on sääli hyville sivuille. Mikäli näin tällä sivust
    Rakkausrunot
    7
    424
  3. Aamupala

Aamupalalla istun, ikkunasta katson, ulos luontoon, parvekkeen ovi auki, kuuluu laulua lintujen, ne onnesta ja ilosta v
    Rakkausrunot
    2
    394
  4. Kosketit sydäntäni

Kosketuksi tunsin jostain kaukaa, kun sydämelläsi sydäntäni kosketit, uneen levolliseen vaivun, unta yhteistä nukkumaan
    Rakkausrunot
    3
    382
  5. Ikävyys ?

Miksi ihmiset ikäviä? Miksi ihmiset tunteistaan ei puhu? Kateus? Pelko? Ujous? Vaiko tyypillen suomalaisuus? en pu
    Rakkausrunot
    7
    343
  6. Kiihottava kosketus

"Hellien halausten, kiihkeiden suudelmien, syvien kaipausten, kiihottavien kosketusten, sinut luokseni haluan.. Sinua ra
    Rakkausrunot
    2
    325
  7. Yön syliin

Vuoteeseeni käyn, sinua siellä ei näy, yksin nukkumaan käperryn, tyynyyn tiukasti takerrun, unia sinusta, meistä, rakast
    Rakkausrunot
    6
    325
  8. Ikävä..

Pisarat, tummista pilvistä, minun.. kyyneliäni.. ikävästä itken.. Sinua.
    Kirjallisuus
    4
    325
  9. Rakastunut oon

Ajatuksin siivin luokses lennän, viereesi sun, käperryn, tuntien lämpösi tuon, vartalon kosketuksesi, kätesi hellän hyvä
    Viihde ja kulttuuri
    2
    309
  10. Rakastuminen...

Luulin tälle areenalle, kirjoittaa runoja rakkauden, palaute kera ystäväin, sanoi liika sa kirjoitit. Miksi tunteitain
    Rakkausrunot
    4
    305
  11. hiljaa lähellesi saavun..

Aamulla auringon säteisiin herään, säteet minua luoksesi kuljettaa, hiljaa lähellesi saavun, hellästi huuleni huulillesi
    Rakkausrunot
    4
    302
  12. Minua tunnustelit...

Minua tunnustelit, katseellasi, vartaloani piirsit, silmilläsi, tunteeni sekoitit, sanoillasi, ihoani hyväilit, käsilläs
    Rakkausrunot
    4
    297
  13. Mykät huulet..

ei osaa..:) hymyillä, nauraa, iloita, suudella, kiihottaa, olla onnelliset.. hm..onko näin.. kuitenkin unelmi
    Rakkausrunot
    4
    295
  14. Sylissäni pitää tahdoin

Tänään, kosketin sinua, halasin, puristin itseäni vasten, tunsin vartalollani, pehmeän vartalosi, tunsin hengityksesi, e
    Rakkausrunot
    2
    290
  15. Kiihkeät huulesi

Tunnen läheisyytesi, huulesi, pehmeät huulesi, suutelet, kiihkeät huulesi, hullaannun, sekoan, suutelen, rakastan sinua,
    Rakkausrunot
    2
    285
  16. Rakkauden sivellin

Pehmeästi rakkauteni sivellin, lukon tunteidesi avaa. Tulen, puhallan poistaen ikävän, aallot rakkauden, sinua levollis
    Rakkausrunot
    8
    282
  17. Sekaisin saat

Sydämeni onnesta sykkii, kun äänesi kuulen, silmäni ilosta itkee, kun sinut näen, tunteeni sekaisin saat, kun huulillai
    Rakkausrunot
    4
    278
  18. Rakkauteni Sinuun on...

Rakkauteni sinuun on, kuin voimakas ukkosmyrsky, sydän jyskyttää ukkosen lailla, salamoita iskien, kyyneleet tuhansin pi
    Rakkausrunot
    1
    276
  19. Kun katson sinuun...

Kun katson sinuun, näen kasvosi. Sanon, olet kaunis, ilmeesi värähtää. Olet hiljaa, silmiisi nousee kyyneleet, kysyn m
    Rakkausrunot
    1
    276
  20. Kosketus

Kun kosketat, värähdän. Kun suutelet, tulee kylmät väreet. Kun tulet päälleni, sulan. Kun tulet viereeni, sanon, Raka
    Rakkausrunot
    2
    270