Vapaa kuvaus

Lievästi alkoholille perso herrasmiesrenttu. Ei vaarallinen ympäristölleen, saa silittää! ;-) Tunnuslause: "Älä saata minua kiusaukseen... osaan sinne kyllä itsekkin!" Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. pakko pistää hieman kommenttia tähän vuodatukseen.

"Viime vuonnahan oli ensimmäinen kerta kun Tuska myytiin loppuun. Aidat natisi, ja paikka oli puolillaan corollaväkeä, helsingin trendipettereitä ja muita urpoja. Se näkyi jo kokonaiskuvassakin. Oli tappelua, urpoilua ja yksinkertaisesti ihmisiä joita ei näyttänyt musiikki kiinnostavan enää pätkääkään."

Niinkuin täällä jo aiemminkin vastattiin, ensimmäinen loppuunmyyty Tuska oli 2002. Ja mitä viime vuoden Tuskaan tulee, en ainakaan itse niiden kolmen päivän aikana törmännyt tappeluihin. Päin vastoin, hyvin tuli toimeen ventovieraittenkin kanssa. Olitko itse festarialueella vai ulkopuolella?

"Viime vuonna saimme myös kauhuksemme kuulla, että "uusien järjestelyiden" ansiosta Tuskaan mahtuu nyt entistä enemmän ihmisiä. Festareilla käyneet tietävät, että tämä tarkoittaa lähinnä viranomaisten voitelua taalan kuvat silmissä niin, että samojen aitojen sisälle voidaan ottaa vielä lisää väkeä. Kenen mielestä viime vuonna oli liikaa tilaa?"

Pienellä vaivalla ottamalla asioista selvää tietäisit, että ne uudet järjestelyt tarkoittavat alueen laajentumista.

Miksi muuten vertaan Tuskaa ja Koneistoa keskenään? Olitko mahdollisesti molemmissa? Oletko ehkä itse mainitsemasi (ja tekstistäsi päätellen halveksimasi) trendipetteri? Eiköhän käsitellä Tuskaa Tuskana ja Koneistoa Koneistona.

"Mutta jos ja kun koko mesta on tungettu äärimmilleen täyteen väkeä, joista vielä puolet ovat paikalla pelkästään "hyvien bileiden" takia, ei musiikin, niin on selvää että tunnelma on nihkeä. Tuskasta on tulossa junttifestari, ja sen mukana tulee lieveilmiöt, eli pääasiassa urpoilu. Samaan rahaan tungetaan yritysliput, joilla paikalle saadaan nuoruuttaan haikailevat avokonttoriorjat, jotka parin kaljan jälkeen omistavat koko planeetan."

Eiköhän kuitenkin ole vielä niin, että näihin kesän yleisfesareille mennään useammin "hyvien bileiden" takia kuin Tuskaan. Niissä kun on tällä mainitsemallasi "corollaväellä" suurempi mahdollisuus kuulla itseään miellyttävää musiikkia. Ja mistä olet saanut päähäsi yritysliput? Enpä ole itse ainakaan kuullut yhdestäkään firmasta, joka varaisi lippuja Tuskaan. Jos sellaisesta kuulet, kerroppa lafkan nimi, niin järkkään itseni sinne töihin heti.

"Jo nyt olen huomannut omassa ystäväpiirissäni suurta katoa tuska-käviöiden keskuudessa. Kun nämä viimeiset mohikaanit karsiutuvat seasta, jää jäljelle pelkästään urpoilijat. Siinä vaiheessa tuska on tuhottu."

Siis sinunko ystäväpiirisi on se Tuskakävijöiden selkäranka, se viimeinen metalliveljeskunta, joka yrittää viimeiseen hengenvetoon asti pitää yllä Puhtaan Metallin Viimeistä Linnaketta, Tuskaa. Eiköhän siellä festarialueella liiku aika perkeleesti muutakin porukkaa, joka on paikalla nimenomaan metallin takia.