Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen poistanut joskus juu, mutta NYT EILEN en ole poistellut mitään viestejä. Se on turha mua syyttää ihan joka asiasta.Katsokaa peiliin vaan jos IHAN ITE kirjotatte sellasia asiattomuuksia, jotka moderaattori päättää poistaa.
05.02.2007 08:46
Mä olen samaa mieltä. Nyt Manne kirjoittaa asiaa taas.
Yks musiikkialan ihminen sanoi ,että jos Tapani Kansa tekis nyt Olavi Virta- levyn, jossa laulaisi Olavi Virran tunnettuja hittejä ilman mitään erikoisempia sovituksia tms. niin se levy myisi ihan tajuttomasti.
Mutta Tapsa ei lähde sellaseen, vaan hän haluaa aina laittaa lauluihin jotain omaa ja sellaista ainutkertaista.
04.02.2007 19:03
Kylläpä tekis taas mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta en viitti täällä nyt ruveta tappelemaan.
Sanompa vaan ,että kyllä mä tiedän montakin ihmistä, joiden mielestä Tapsa on mukava tyyppi.
02.02.2007 19:50
Kyllä mä ainakin Tapsan kanssa tulen ihan hyvin toimeen.
Ja oli syy Kirkan ja Tapsan välirikkoon mikätahansa, niin Tapsa ei ole ainakaan koskaan missään lehti-eikä TV-haastatteluissa mollannut Kirkaa julkisesti, toisin kuin Kirka teki mm. siinä omassa elämänkertakirjassaan Tapsaa arvostellessaan.
31.01.2007 16:51
Niin tosiaan, Arja on äitiyslomalla nyt syksyyn asti. En muistanut, että hän sai vasta hiljattain vauvan :)
31.01.2007 16:27
Ihan mielenkiintoisen ja hyvän kysymyksen Juha Veijonen Tapsalle esitti, eli kysyi ,että kärsiikö Tapsa vielä pitkästä urastaan huolimatta vielä ramppikuumesta ,eli jännittääkö ennen keikkaa ? :)
31.01.2007 14:55
Noh,ehkä säkin olet joskus jotain laulajaa/ihmistä mollannut, mutta tuskin hänen kuolemaansa silti toivot tai siitä iloitset.
Vaikka mä en Kirkan äänestä tykännytkään, niin hän oli sentään persoona, kun vertaa moneen muuhun nykypäivän laulajaan.
31.01.2007 14:51
Kirkan kuolema oli kyllä yllätys ja järkytyskin... Oli Tapsan ikäluokkaa. Eli ei edes mikään vanhakaan vielä. Paljon olisi ollut vielä annettavaa musiikinsarallakin hänellä. Tänävuonnahan Kirkalta piti ilmestyä myös uusi levy.
Kirka oli hieno pitkänlinjan ammattilainen, vaikkei ei minun henkilökohtaisiin lempilaulajiini kuulunutkaan. (En erityisemmin pitänyt hänen persoonallisesta äänestään). Todella energistä ja mukaansatempaavaahan Kirkan esiintyminen aina oli ja monia hittibiisejä hänellä on myös.
Tuohon Tapsan, Dannyn ja Markku Aron POJAT- kokoonpanoon olisin toivonut kyllä minäkin Kirkaa silloin neljänneksi mukaan.
31.01.2007 14:07
Miehistä Tapsa Kansa ja Tommi Soidinmäki . Naisista Arja Koriseva ja Eija Kantola ( Varmaan Paula koivuniemikin jos tekee tänäkesänä tanssilavakeikkaa).
Orkestereista Yölintu, Varjokuva ja Jani ja Jetsetters.
30.01.2007 17:48
Tapsa on taitava viheltäjä myös. Olin Rautavaara- konsertissa jossa Tapsa lauloi sen Kulkumies ja kissa - laulun. Siinä lopussa Tapsa lähti kävelemään poispäin yleisöstä ja vihelsi samalla aluksi kovaa ja sitten koko ajan hiljentäen sitä vihellystään, ihan kuin olisi oikeasti kävellyt niin kauaksi , että vihelys lopussa kuului hyvin vaimeana.
28.01.2007 19:22
Keljuttaa kyllä kun en pääse tuonne. Ei ole nimittäin mitään kulkupeliä, jolla sinne pääsisin :(
Varmasti upea ilta Tapsan ja vauhdikkaan hittisikermän parissa luvassa. Pitäkäähän hauskaa minunkin puolestani he , jotka tuonne menevät :)
28.01.2007 19:13
Minä taas luulen/luulin samaa Jari Sillanpään ja Kari Tapion faneista, eli että kukkahattumammat ja papparaiset käyvät heitä vaan kuuntelemassa.
Sitäpaitsi kyllä Tapsan lauluja kuuluu radiosta paljon. (Eilenkin tuli pari biisiä Radio Suomesta) ja Sävelradio soitti niitä paljon. Myös Iskelmä soittaa Tapsan biisejä, joskaan ei nyt joka päivä viittä kertaa, kuten Mattiloita.
Tapsa on upea laulaja ja hänen levynsä ja keikkansa/konserttinsa ovat huippuluokkaa !
28.01.2007 19:06
Joo. Täysikuu konsertti-levy on live taltiointi muistaakseni vuodelta 1992.
Itse tilasin sen levyn Arimanin nettikaupasta (käytettynä kylläkin, mutta toimii hyvin).
Alla täydenkuun ( Siis Salaisuudessain-levyn laulu ) on kyllä tosi kiva ja menevä biisi. Harmittaa, kun Iskelmäradio ei ole sitä soittanut, eikä Tapsa ole sitä keikoillaankaan laulanut. Toivottavasti Tapsa sitä ainakin nyt juhlakonserteissaan laulaisi.
Sillanpää on kyllä melko monipuolinen, mutta ei hän mielestäni laulunlahjoiltaan kovin kaksinen ole. Ääni on jotenkin sellainen imelä ja ohut.
Varmaan ihan hyvin huomioi yleisönsä ja luointeeltaanhan hän on sellainen mutkaton, avoin, välitön ja helpommin lähestyttävä, kuin Tapsa, jonka lauluääni ja laulutekniikka on taas selvästi parempaa luokkaa, kuin Sillanpäällä.
Muutenkin tykkään enemmän Tapsan konstailemattomasta olemuksesta, kuin Sillanpään teennäisyydestä ja yli-imelästä yleisön kosiskelusta.
28.01.2007 14:44
Täällä on nyt jo noissa yllä olevissa kirjoituksissa nimettykkin noita biisejä jotka kuuluu kans mun ehdottomiin suosikkeihini + sitten on vielä monia muitakin Tapsan biisejä joista tykkään paljon. En viitsi niitä kaikkia nyt tähän ruveta luettelemaan, koska siitä tulisi senverran pitkä lista, ettei sitä jaksaisi lukea.
Lyhyesti mä voisin sanoa ,että Tapsan vanhemmissa biiseissä on paljon hyviä biletysbiisejä ( R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Kalajoen hiekat yms. ), mutta nämä uudemmat Tapsan biisit on sykähdyttävämpiä ja ne ovat tehneet muhun vieläkin suuremman vaikutuksen.
(Se mun täytyy kans sanoa, että kun Tapsa on levyttänyt niin paljon biisejä, niin tietysti silloin joukossa on myös monia sellaisa biisejä, jotka eivät ole nousseet hiteiksi, mutta ovat itseasiassa vielä hienompia, kuin monet hiteiksi nousseet.)
Konserteissa ja keikoilla olen kuullut paljon upeita biisejä, joita Tapsa ei ole vielä levyttänyt , ja toivoisin hänen ne jossain vaiheessa levyllekkin laulavan. Tälläsiä olisi mm. Punaiset lehdet, Sateen tango, Tytön huivi, Soittajapoika, Amore, Toreadorin marssi, Niin paljon kuuluu rakkauteen, Lapinjenkka, Souvaripojat, Syysunelmia( ei se Katri-Helenan laulama laulu vaan sellainen alunperin ranskalainen biisi).
28.01.2007 10:59
Tiedoksi van sulle pölhökustaa taas, että Tapsalla ei todellakaan ole mikään eunukkimainen, eikä sopraaninen ääni!
28.01.2007 00:14
JOS osaisin soittaa jotain soitinta, niin mä haluaisin kans säestää Tapsaa. Tykkäisin osata soittaa jotain puhallinsoitinta tai pianoa. Nuoteista en kylläkään tajua hölkkäsenpöläystä, joten ne täytyis ihan ensimmäisenä opetella.
27.01.2007 19:34
Siinä Tapsan juhlalevyllä (tupla-cd) on ainakin tuo "Ei itketä lauantaina" versio, jonka lopussa Tapsa sanoo, että :" Ettei kävis niinkuin Jäppilässä...".
En kans tiedä mitä se tarkoitti ja oon miettinyt, että mitäköhän siellä Jäppilässä sitten tapahtui ? :O
27.01.2007 19:28
Älähän sä nyt vedä poroja nokkaas niin herkästi aina joka asiasta. Manne kirjoitti fiksusti ja asiallisesti nyt.
27.01.2007 19:24
JEES! :) Nyt veit sanat suustani Manne. Olen just enkä melkein samaa mieltä tästä asiasta.
27.01.2007 19:21
Sä se kyllä sensijaan uskot aina kaiken vähänkin negatiivisen Tapsasta, muttet mitään hyvää koskaan.
25.01.2007 00:32
114 / 198