Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Tapio Heinonen

Tietääkö joku mihin Tapio Heinonen kuoli ? Olen kuullut juttua ,että hän olisi tehnyt itsemurhan, muttasitten taas radio
    Tanssi ja iskelmä
    21
    20398
  2. Kissa-aiheisia lauluja ?

Täälä kun on listaa kukka-aiheisista lauluista, niin osaisittekos luetella lauluja toisesta kivasta asiasta eli kissoist
    13
    9681
  3. Värit laulussa ?

Kertokaas nyt jotain lauluja, joiden nimessä ilmenee joku väri. esim. Punaiset lehdet.
    19
    8115
  4. Mitä mieltä ootte Marjoriesta ?

Mä tykkäsin yhteenaikaan Marjoriesta aika kovastikkin. Sillä oli tosi hyvä ääni ( Esim. semmonen laulu kuin WARUM on tos
    36
    5564
  5. Lausuntoautomaatti toiminnassa taas....

Kari Tapio- merkkinen lausuntoautomaatti näyttää taas tänään louskuttavan tekareitaan kummankin Iltapäivälehden sivuilla
    Kari Tapio
    26
    3621
  6. Synttärilahjaksi ?

Oletteko ostaneet suosikkilaulajallenne joskus jonkun synttärilahjan? Jos niin minkä ? Ajattelin vaan , että jos saisin
    Tanssi ja iskelmä
    42
    3435
  7. Marko Lämsä paras tangokunkku !

Mun mielestä Marko Lämsä on paras Seinäjoen tangomarkkinoilta tullut tangokuningas. Toki esim Tomi Markkola ja Tommi So
    51
    3370
  8. Tyttöjä/naisia soittamassa?

Tulipa vaan mieleen ,että onko muuten olemassa jotain sellaista tanssiorkesteria, jossa olisi naisia/tyttöjä soittamassa
    28
    3013
  9. Iskelmäradio ärsyttää ylikaiken !

En tiiä, olenko ainoa ,jota ärsyttää nuo Iskelmän soittolistat ? Mä en käsitä ,että miksi pitää soittaa esim. sitä Anne
    Tanssi ja iskelmä
    40
    2650
  10. Kai Hyttinen ?

Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laula
    16
    2619
  11. Iskelmän Timo Virkkula

Voiko ärsyttävämpää radiojuontajaa enää olla ? Parina aamuna tällä viikolla olen sen mölötystä radiosta kuunnellut... v
    Tanssi ja iskelmä
    20
    2341
  12. Kaikkienaikojen suomalainen euroviisu-biisi

Katselikos eilen teistä joku telkkarista(TV2)tuon ohjelman, jossa sai äänestää valituista 12 biisistä suomen kaikkienai
    8
    2293
  13. Paras Kummeleiden laulu ?

mikä on teidän mielestänen paras Kummeleiden tekemä laulu ? Mä tykkään siitä arvonta-laulusta: "Kun arvontalaulu raikaa
    3
    2143
  14. Lauluääni gallup !

Väsäsin tälläisen gallupin, johon halukkaat voivat vastata oman makunsa mukaan. Merkatkaa joka kohtaan suomalainen NAIS-
    18
    2046
  15. Lordi voitti euroviisut !!!!

Pakkohan tästä aiheesta on nyt tälläkin foorumilla on keskustella.... On nimittäin sen verran historiallinen tilanne kys
    Euroviisut
    26
    2008
  16. Jari Sillanpää voitti!

Eipä tosiaankaan ollut yllätys Jari Sillanpään Iskelmä-Finlandia voitto. P..kele sen näki jo viimeistään puolessaväliss
    43
    1869
  17. Osallistukaa tähän

Tehdään tälläinen viestiketju jossa seuraava kirjoittaa aina jonkun sellaisen biisin nimen joka alkaa sillä kirjaimella
    185
    1867
  18. Paula Koivuniemi

Kylläpä Paula oli taas ärsyttävä eilisessä "Leikinvarjolla"- ohjelmassa. Ihme keimailua ja muikistelua kokoajan. Ja sen
    37
    1785
  19. Iltalehdessä.............

Voi oksennus! Kari Tapiosta on karmeiden kuvien kera peräti KUUSI (6) sivua juttua Iltalehdessä ja enslauantain lehdessä
    Tanssi ja iskelmä
    23
    1756
  20. Kaikkienaikojen paras/huonoin ?

Mikä on mielestäsi A) Kaikkienaikojen paras suomalainen iskelmä ? B) kaikkienaikojen huonoin suomalainen iskelmä ?
    14
    1682