Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just+joo...+ja+sun+sisäpiirin+tietos+on+kuin+paskaa+potussa.++Tapsaa+mustamaalaavat++pillipiiparit+ovat+saaneet+fudut+Tapsan+bändistä+ja++kantavat+kaunaa.+Siksi+mollaavat.
24.07.2016 20:35
Työntäkää nyt jo ne Peranne ja pipettinne , sanonko mihin ! Reetun ja Dannyn jutut on ällöjä. Tapsa tykkää keskittyä mussiikkin jasiihen liittyviin asioihin, eikä kerskaila tommosilla asioilla, kuin Danny ja Reetu. Ja jos Tapsa nyt satuiskin olemaan vaikka bi, niin ei se mua haittaa. Yhtälailla tykkään Tapsasta ja sen musasta silti.
26.05.2016 21:35
No ei kyllä varmaan olisi halunut mitään Dannyn hikisiä ja haisevia paperirullia itelleen. Enkä usko että Tapsan on koskaan mihinkään lisätoppauksiin tarvinnut turvautua. Tapsa ei yleensäkään ole edes esiintynyt missään piukeroissa housuissa ( kuten esim. Danny tai Reetu ), jossa sitä pullotusta pyrittäisiin jotenkin esiintuomaan.
26.05.2016 21:30
HAHAHAH ja vielä kerran HAH!!!! Olettepa kyllä niin hauskoja ...ainaskin itsenne ja samanmielisten pölvästien mielestä. Sorry vaan, mutta en anna tommosten irvailujen pilata viikonloppuani.
20.05.2016 18:02
Juu ei. Turhaan lähetit. Tapsa ei tommosta hirvitystä kaulaansa laita. Sä ite toki varmaan miuluusti tommonen kaulassa kekkuloisit julkisillakin paikoilla.
Mut sydänlämpimät onnittelut kera halausten lähetän Tapsalle näin jälkikäteen <3 <3 <3
16.03.2016 18:24
Ja sinä olet kävelevä koiranoksennus. Sulla ne ryppypussit roikkuu polvien alapuolella. Välillä taidat kompastuakkin venähtäneisiin kasseihis. Sulla ei ole kyllä sitä ongelmaa että mikään törröttäis pystyssä. Teikäläisellä kun ei onnistu seisomaan mikään muu kuin järki.
11.01.2016 16:58
HAH! Siinäpä ne omat kiinnostuksen aihees mainitsit.
09.01.2016 10:16
Mitäs tosta. Kyllä Tapsan spiikejä kuuntelee tuhat kertaa mielummin kun jonkun Sillanpään, Charles Blogmanin, Matin ja Tepon tms. yli-imeliä mukahauskokoja spiikkejä. Tai jonkun Pate mustajärven tai Jouni Hynysen alapää-juttuja ja kiroilua.
04.01.2016 19:17
Siis väärillä faktoilla tarkoitin, että en asu Forssassa ( aika lähellä Forssaa kylläkin ), enkä ole Nina nimeltäni.
21.11.2015 13:31
Kävin katsomassa ,että onko täällä jotain juttua Tapsan eilisestä Muuramen konsertista jasitten näin ,että tähän viestiketjuun on tulut jotain kommentteja. Ei mun tähän ketjuun pitänyt enää mitään kirjoittaa, mutta kun aletaan vääriä faktoja kirjottamaan ja turhasta syyttämään, niin sitten kirjoitin.
Mä en tykkää kaikista laulajista , mutta en myöskään tippaakaan ole heille kateellinen tai tunne mitään katkeruutta inhoamiani artisteja kohtaan. Senpä vuoksi ymmärrän senkin , että kaikki ei tykkää Tapsastakaan, eikä se suinkaan ole kateellisuutta jos hänestä ei tykkää. Makuasiat on makuasioita , eikä siinä tarvi olla minkään katkeruuden tai kateuden kanssa mitään tekemistä.
21.11.2015 13:29
No anteeksi vaan, mutta en ole kyllä tuota viestiä kirjoittanut johon kommentoit. Tämä lahjakeskustelu kun ei ole siinämäärin meikäläistä kiinnostava , että yrittäisin sitä tuollaisilla viesteillä jatkaa. Olen sitäpaitsi tietääkseni jo kerran kommentoinut tähän ketjuun ja se riittää. Ei tämmöinen soopa ole useamman viestin arvoinen. Mua kiinnostaisi lukea ja kirjoittaa ennemminkin Tapsan musiikista ja keikoista .
Ei sitäpaitsi tarvitse olla kummoinenkaan Einstein , että pystyisi tuollaisella provosoivalla tyylillä kirjoittamaan , kuin mitä " suksikaakuuseen" on kirjoittanut.
Tarkoituksena on ollut saada vaan riitaa aikaiseksi ja haukut ja syytökset meikäläisen päälle ja siinä näköjään onnistuikin.
Mun mielestä tämän viestiketjun voisi ylläpito poistaa , eikä olisi katastrofi vaikka koko keskustelupalsta suljettaisiin.
ps. Et näemmä tiedä elämästäni mitään ( Et edes oikeaa nimeäni) , joten älä kirjoittele tänne vääriä todistuksia .
21.11.2015 09:07
Te kullinnupit voitte ostaa ittellenne tommosen , kun olette siihen kerran niin tykästyneitä näköjään. Mä en ikimaailmassa ostais Tapsalle tommosta hirvitystä. Sitäpaitsi JOS se tommosen ylipäätään haluisi, niin eiköhän se voi ostaa semmosen ihan itsekkin. Enemmän sillä rahaa on kuin mulla.
05.11.2015 14:43
Ei Tapsa ole ollenkaan diiva. Kun puhutaan esim. diivoista artisteista ne on sellasia jotka vaatii mm. keikoilla jotain erityiskohtelua. esim. Jennifer Lopezin vaatimuksia on ,että takahuone täytyy olla täysin valkoiseksi sisustettu. Tapsalla ei ole mitään tollasia ihme vaatimuksia.
Sitäpaitsi diiva-sanaa käytetään kyllä lähinnä vain naispuolisista henkilöistä.
01.11.2015 20:06
Lauloiko kaikki siis vaan neljä omaa biisiä siinä konsertissa ( Tapsan biisit oli siis Äidin pikkupoika, Delilah , Veikko Nieminen ja R.A.K.A.S ) vai lauloiko nuo muut vielä useamman oman biisin ?
01.11.2015 07:34
Jaa, ja kun sulta järki ja muu sanottava loppuu, niin alkaa nuo alatyylin jutut. Entistä ylpeempiä ovat vanhempasi, kun tollasen pervon ovat saaneet kasvatettua. Sitä paitsi mulle ei tule mitään hautakiveä, vaan uurnahautaus sitten joskus.
13.10.2015 14:48
Jos joku on ollut vanhempiensa vaingonlaukaus niin SÄ. Tapsan vanhemmat saa olla ylpeitä lahjakkaasta ja musiikinsaralla ansioituneesta pojastaan, mutta mahtaisko sun vanhemmat olla kovinkaan ylpeitä jos tietäisivät mitä nettiin kirjoittelet ? NIH!
13.10.2015 13:34
Tiedoksi vaan ,että Tapsa on LAULAJA ei mikään painija. NIH ! Ja kirjoitelkaa noita pallien nuuhkimis- juttujanne vaikka johonkin Jari Sillanpän tai Antti Tuiskun palstalle. Ne sellasta pallihien imppaamista saattavat harrastaakkin.
11.10.2015 10:40
No niin...Kylläpä oli taas olevinaan niin hupaisaa hengentuotetta "Annulta" Hahhah vaan....
04.10.2015 20:34
Ja sun jutuistas voi päätellä sen ,että jos sun pää olis lasia niin näkis kuinka siellä kusi virtais ja paska tekis patoja. Sitäpaitsi kyllä sitä kuntoa voi muutoinkin saada, kun jollain painimatolla vääntämällä, mutta sullahan ne on vaan painimiset mielessä.
30.08.2015 19:19
PÖH! Ei Tapsa mistään alapäistä jatkuvasti laula. Toi Hyppypeppu on ainoa sitä lajia. Vitsailumielessä on saatanut jostain biiseistä vääntää vähän kaksmielistä juttua, kuten: " Suurin onni, lyhyin on " tms... Eihän toi Hyppypeppu Tapsan parhainmistoon missäännimessä kuulu, mutta liekö sitä ihan vakavissaan tehnytkään. Ainaskin tuohon videoon on ihan selkeesti laitettu huumoria mukaan.
30.08.2015 11:56
1 / 198